ماشین لباسشویی بکو 84044

  • ظرفیت (کیلوگرم): 8
  • حداکثر سرعت چرخش: 1400 دور در دقیقه
  • رنگ بدنه: اینوکس
  • قابلیت هوشمند: ندارد
  • قفل کودک: دارد
55 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی بکو 84044

ماشین لباسشویی بکو 84044 جزو بهترین محصولات شرکت بکو می باشد. این ماشین لباسشویی دارای ظرفیتی 8 کیلویی بوده و مناسب خانواده های با جمعیت زیاد می باشد. سرعت چرخش موتور ماشین لباسشویی بکو، 1400 دور در دقیقه می باشد. با قابلیت SteamCure در این محصول دیگر نیازی به اتو نخواهید داشت. این قابلیت بخار را در داخل دیگ تولید می کند تا لباس های شما بدون چین و چروک از محصول بیرون بیایند. این بخار به صورت کلی داخل دیگ پخش می شود و به لباس ها نفوذ می کند. ماشین لباسشویی بکو 84044 به موتور اینورتر مجهز شده است. این موتور صدا را به حداقل رسانده و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. صدایی که از این محصول تولید می شود تنها 47 دسی بل می باشد.

زمان هایی که عجله دارید می توانید از برنامه Quick برای شستشو استفاده کنید. این برنامه مقدار 8 کیلو لباس را در مدت 28 دقیقه شستشو می دهد و برای شستن لباس های روزانه بسیار مناسب است. با برنامه Quick در انرژی و وقت خود صرفه جویی کنید و منتظرتمام شدن شستشو نباشید. می توانید از قابلیت Super Short نیز برای زمان هایی که عجله دارید استفاده کنید. اما این قابلیت مقدار لباس ها را محدود می کند. این قابلیت، 2 کیلو لباس را به مدت 14 دقیقه شستشو می دهد. کم شدن زمان تاثیری بر کیفیت شستشو ندارد. 

ماشین لباسشویی بکو 84044 از قابلیت شستشو با تاخیر نیز برخوردار می باشد. شما می توانید محصول را از قبل برای ساعت های آینده تنظیم کنید. قابلیت اضافه شدن لباس ها از پرکاربردترین قابلیت های این محصول می باشد. این قابلیت امکان اضافه کردن لباس را حین شستشو برای شما فراهم کرده است. ماشین لباسشویی بکو 84044 مخصوص افراد حساس می باشد زیرا به برنامه ضد حساسیت مجهز شده است. این محصول قابلیت اتصال به گوشی از طریق بلوتوث را دارا می باشد. همچنین از برنامه HomeWhiz پشتیبانی می کند. این برنامه دسترسی به تنظیمات محصول را برای شما فراهم کرده است. کافی است گوشی هوشمند خود را از طریق بلوتوث به ماشین لباسشویی متصل کنید. 

ماشین لباسشویی بکو 84044

اتصال از طریق بلوتوث

از جذاب ترین امکاناتی که ماشین لباسشویی بکو 84044 در اختیار شما قرار می دهد، قابلیت اتصال از طریق بلوتوث می باشد. شما می توانید تلفن خود را به آسانی از طریق بلوتوث به ماشین لباسشویی متصل کنید. همچنین با دانلود کردن برنامه HomeWhiz بر روی گوشی هوشمند می توانی محصول را کنترل کنید. این برنامه برای اندروید و IOS قابل دانلود می باشد و کار کردن با آن ساده است. با این برنامه بهترین برنامه شستشو با توجه به لباس ها انتخاب می شود. حتی می توانید تعیی کنید که شستشوی لباس ها چه زمانی تمام شود. به صورت کلی برنامه HomeWhiz دسترسی به محصول را امکان پذیر کرده و وضعیت محصول را به شما نشان می دهد. البته امکاناتی که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد، ممکن است با توجه به موقعیت جغرافیایی ما متفاوت باشد. 

خرید ماشین لباسشویی بکو 84044

طراحی و دیزاین

ماشین لباسشویی بکو 84044 که جزو بهترین و زیباترین محصولا شرکت بکو می باشد، طرفداران زیادی را به شمت خود کشانده است. این محصول مدرن چه از نظر ظاهر و چه از نظر کیفیت و امکانات، شما را حیرت زده می کند. جنس بدنه این ماشین لباسشویی فولاد ضد زنگ بوده و بسیار مقاوم می باشد. نمایشگر لمسی که بر روی بدنه قرار دارد، زمان بقی مانده شستشو را نشان می دهد. با استفاده از ولومی که بر روی بدنه قرار گرفته، می توانید برنامه مورد نظر را برای شستشو انتخاب نمایید. درب این محصول شیشه حرارت دیده بوده و محکم می باشد. درب بزرگ 34 سانتی متری این محصول بارگیری وسایل بزرگ را آسان تر کرده است. ابعاد ماشین لباسشویی بکو استاندارد بوده و می توان آن را در هر جایی قرار داد. ماشین لباسشویی بکو 84044  را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی میهن کالا خریداری نمایید. 

قیمت ماشین لباسشویی بکو 84044

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

WY84044

نوع موتور

اینورتر

امکانات | ویژگی ها
قفل کودک

دارد

طراحی
جهت باز شدن درب

به سمت چپ

صفحه نمایش
صفحه نمایش

دارد

نوع صفحه نمایش

LCD

سایر مشخصات
برند

بکو / BEKO

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

سرعت چرخش موتور

1400 دور در دقیقه

ظرفیت

8 کیلوگرم

وزن

67 کیلوگرم

ابعاد

600‌×590×840 میلی متر

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین لباسشویی بکو 84044”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط