محبوب ترین سینما خانگی های ال جی

دی وی دی پلیر ها یکی از محبوب ترین دستگاه ها هستند که در اکثر خانه ها یافت می شوند. این وسایل از گذشته وجود داشته اند. اما امروزه مدل های آن ها بسیار متفاوت شده است تا آن جا که برای شناخت ویژگی های آنان باید به شدت دقت کنید. در حال حاضر شرکت های زیادی اقدام به تولید آن ها می کنند. انواع مختلفی از آن ها با طرح های مختلف و کاربری های مختلف وجود دارد. در اینجا 5 نمونه از محبوب ترین سینما خانگی های شرکت ال جی به شما معرفی می شود که می توانند از گزینه های خرید شما باشند.

به وسیله ی سینمای خانگی می توانید صدای تلویزیون چند برابر میزان واقعی آن بشنوید و از آن لذت ببرید. با وجود سینماهای خانگی مجموعه ای از بهترین برنامه های صوتی، تصویری در اختیار شما قرار می گیرد. علاوه بر آن طراحی سینماهای خانگی به گونه ای است که بر زیبایی تلویزیون شما نیز اضافه می کنند.

سینمای خانگی LH-369XBH

LH 369XBH

اولین سینمای خانگی که محبوب ترین نیز محسوب می شود، سینمای خانگی LH-369XBH ال جی است. این سینمای خانگی دارای درگاه USB که به شما این امکان را می دهد تا هر نوع فایل صوتی را که مایل هستید، گوش کنید و از شنیدن آن لذت ببرید. در کنار درگاه USB، درگاه HDMI نیز وجود دارد. درگاه HDMI تعامل شما با سینمای خانگی را افزایش می دهد. به وسیله ی این کابل می توانید هر صوتی را بر روی این دستگاه اجرا کنید و کیفیتی بی نظیر را تجربه کنید.

تعداد فرمت های صوتی قرار گرفته در این دستگاه بسیار زیاد است. با استفاده از این فرمت ها می توانید انواع مختلفی از فایل ها با فرمت های مختلف را بر روی آن اجرا کنید. هیچ گاه نگران نباشید، اگر فایلی دارید که فکر می کنید نمی توانید آن را بر روی این سیستم اجرا کنید، به راحتی می توانید با استفاده از برنامه های تبدیلی، آن را به فرمت های پشتیبان تبدیل کرده و گوش دهید.

فرمت های صوتی عبارتند از: WMA, MP3, AAC, FLAC, DTS, MPEG 1/2 L2, Dolby Digital Plus, Dolby True HD, DTS-HD High Resolutio Audio, DTS-HD Master Audio.

LH 369XBH 1

انتقال اطلاعات

علاوه بر درگاه های بیان شده، ورودی آیوایکس دارد که می توانید با استفاده از یک کابل آیو ایکس می توانید تمام محتوایات صوتی گوشی خود را بر روی صفحه ی تلویزیون مشاهده کنید و صوت ها را با کیفیت بسیار بالا گوش کنید. ورودی اترنت و آنتن رادیو نیز وجود دارد که همگی این ورودی ها تعامل شما با سینمای خانگی را بیشتر می کنند.

علاوه بر درگاه هایی که نیاز به استفاده از کابل ها هست، راه های انتقال دیگری همچون بلوتوث نیز وجود دارد که با همان میزان کیفیت درگاه ها این کار را انجام می دهد. اپلیکیشنی بر روی این دستگاه قرار دارد که شما می توانید از راه دور سینمای خانگی را کنترل و تنظیم کنید. نوع پخش موسیقی را تغییر دهید و کار هایی از این قبیل را انجام می دهد. به راحتی می توانید هر موسیقی را که می خواهید بر روی USB ضبط کنید.

حالت شخصی به شما کمک می کند که بتوانید صدای مد نظر را از طریق هدفون بشنوید که برای این کار می شود صدا را به گوشی موبایل منتقل کرد و پس از آن از طریق هدفون به آن گوش کرد. اغلب کاربران از سینمای خانگی برای انجام بازی استفاده می کنند. در واقع نحوه ی تولید صوت در سینمای خانگی به گونه ای است که فکر می کنید در داخل صدا زندگی می کنید. هم اینک که قابلیت صدای سه بعدی نیز به آن اضافه شده است، هیجان بازی در دنیای مجازی را برای شما چند برابر می کند. ویژگی کاراکوئه از بهترین یوژگی هایی است که بسیار برای سینماهای خانگی مناسب است. با استفاده از کاراکوئه می توانید صدای خود را در حین آواز خواندن ضبط کنید و همچنین به شما می تواند زیرنویس موسیقی های در حال پخش را ارائه کند.

سینمای خانگی LH-980XBH

LH 980XBH

سینمای خانگی LH-980XBH یکی از جمع و جور ترین و زیباترین سینماهای خانگی است که به عنوان دومین سینمای خانگی محبوب ال جی شناخته شده است. این دستگاه قادر است تا در خانه برای شما محیطی شاد و جذاب ایجاد کند. دارای درگاه USB و HDMI است. هر کدام از این درگاه ها قادرند تا محتویات را به شکل بی نظیری به دستگاه منتقل کنند. با استفاده از انواع فلش ها و درگاه USB قدرت انتقال برای هر مطلبی وجود دارد.

کابل ها HDMI نیز به کمک آمده اند تا بتوانید لپتاپ خود را به راحتی متصل کنید و تمامی موسیقی های آن را به بالاترین کیفیت ممکن گوش دهید. در این دستگاه شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن خود شرکت ال جی، سینمای خانگی LH-980XBH را از راه دور کنترل کنید. از این پس می توانید در هر گوشه ی خانه که حضور دارید، صدا را به میزان دلخواه خود تغییر دهید. این دستگاه از قابلیت کارائوکه برخوردار است. از این می شود تمام موسیقی ها به راحتی را گوش کرد. نوشته ی آن ها به راحتی برای شما بر روی نمایشگر تلویزیون نمایش داده می شود.

یکی از دلایل محوبیت این سینمای خانگی قابلیت پخش صدای سه بعدی است که می تواند اوج هیجان را برای شما نشان دهد. زمانی که بازی را بر روی سیستم به اجرا در می آورید، حضور سه بعدی مکان بازی را برای شما تجسم می کند شما را در دنیایی با هیجان بالا غوطه ور می کند. چه خوب است که سعی کنید از سیستم ها دیجیتال استفاده کنید تا همگونی بین دستگاه ها شما را راضی تر نگه دارد و دقیقا تمامی قابلیت ها را برای شما نشان دهد.

قابلیت آینه

این دستگاه می تواند تصاویر را به صورت همزمان بر روی گوشی و تلویزیون نشان می دهد که از آن با نام آینه ای یاد می کنند. حالتی که باعث می شود تا شما بتوانید در هر زمان که احساس کردید، گوشی را به تلویزیون وصل کنید و به اتاق خود بروید و به تماشای برنامه ی مورد علاقه ی خود بشینید. 5.1 کانال دارد که تعداد کانال های آن از سینمای خانگی LH-369XBH بیشتر است. به همین دلیل صوتی با میزان بالا و کیفیت بالاتر را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از مهم ترین کارهایی که این سینمای خانگی قادر است انجام دهد، تبدیل صدای دو بعدی به صدای سه بعدی است که کمک می کند تا شما در برنامه های دو بعدی نیز غرق در لذت شوید.

این دستگاه از دو فرمت رایج صوتی به نام MP3 , WMA پشتیبانی می کند. در حال حاضر اکثر برنامه ها از طریق این دو فرمت خروجی پیدا می کنند. قابلیت تنظیم میزان صدا به صورت خودکار شاید شما را بسیار شگفت زده کند. زمانی که میزان صدای دستگاه بالا می رود، دستگاه از بررسی محیط، میزان صدا را کاهش داده تا به گوش کاربر صدمی ای وارد نشود.

سینمای خانگی LH-985XBH

LH 985XBH

سینمای خانگی LH-985XBH یکی از قوی ترین سینمای های خانگی است که به عنوان سومین سنمای خانگی ال جی محبوب کاربا عنوان شده است. این دستگاه 9.1 کانال دارد که می توانند صدایی با کیفیت بالا و میزان بالا را ارائه دهد. قدرت خروجی آن 1160 وات است که شرایط مطلوبی برای استفاده در محیط های بزرگ دارد. به راحتی می توانید از این دستگاه برای خانه های خیلی بزرگ استفاده کنید. در هر گوشه ی این دستگاه اسپیکرهایی قرار گرفته اند که کمک می کنند صدا به صورت برابر در کل محیط پخش شود.

اسپیکر های روبرو بیش از 300 وات صدا تولید می کنند و اسپیکر میانی تنها به تولید 140 وات صدا اکتفا کرده است چرا که اسپیکر ها بغل نیز به کمک آن ها خواهند آمد و در نهایت صدای تمام نقاط اطراف با یکدیگر برابر است.

بسیاری از فرمت های تصویری در این دستگاه پشتیبانی می شوند، خصوصا فرمت هایی که امروزه رایج اند حتما وجود دارند. همین روند برای فرمت های صوتی نیز صورت گرفته است. به همین دلیل شما درهنگام پخش محتواهای منتقل شده با هیچ گونه مشکلی مواجه نخواهید شد. استفاده از اشتراک گذاری هوشمند در این دستگاه نیز بسیار پر اهمیت است. می تواند انواع برنامه های شما را پشتیبانی کند. امکان نمایش سه بعدی در این دستگاه وجود دارد. پس اجرای انواع مختلفی از بازی ها خصوصا بازی ها سه بعدی لذتی در پی دارد که می تواند هر کاربری را شگفت زده کند.

اجزای ظاهری دستگاه

کنترل این دستگاه دارای تعداد کمی کلید است که همین کار با آن را برای کاربران راحت می کند، تا آن جا که شما در اندک فرصتی می توانید نحوه ی کار با آن را یاد بگیرید و از آن استفاده کنید. در این دستگاه ورودی و خروجی های بیشتری نسبت به دستگاه های بالایی وجود دارد که هر کدام از این ورودی ها و خروجی ها حاوی اطلاعاتی هستند که گستره و دایره ی فعالیت کاربران را افزایش می دهد. در این دستگاه 2 عدد پورت HDMI قرار داده شده است که شما می توانید با استفاده از آن ها به صورت همزمان دو دستگاه مختلف را به سینمای خانگی خود وصل کنید و انواع مختلفی از برنامه ها را ببینید.

این دستگاه می تواند به شبکه ی وای فای متصل شود که باعث می شود دنیایی پر از برنامه ها به روی این دستگاه گشوده شود. یکی از بازار های خرید فروشگاه اپ ال جی است که می توانید بسیاری از برنامه های مورد نیاز خود را در آن جا پیدا کنید. انواع مدل های دیسک از جمله سی دی، دی وی دی و بلوبری را پشتیبانی می کند. می توانید با استفاده از این دستگاه صدا را به موبایل انتقال دهید و در هر مکان شلوغی با استفاده از هدفون خود صدای برنامه ی مورد علاقه ی خود را گوش کنید.

سینمای خانگی LH-355XBH

LH 355XBH

سینمای خانگی LH-355XBH چهارمین سینمای خانگی محبوب است که البته قدرت آن خیلی بالا نیست اما از کیفیت بالایی برخوردار است. این سینمای خانگی برای خانه ها و یا فضاهای کوچک مناسب است که می تواند حد تعادل در این مکان ها را به خوبی حفظ کند. قدرت این دستگاه 500 وات که تقریبا 8 برابر یک تلویزیون خوب ال جی محسوب می شود اما با این حال به علت تعداد کم کانال های آن کمی مورد بی مهری قرار گرفته است که البته تجربه ی خوب کاربران آن را به یک سینمای خانگی عالی در قیمت فروش تبدیل کرده است. این دستگاه با پشتیبانی از درگاه های USB و HDMI قادر است تا تمام اطلاعات شما را منتقل کند و آن ها را بر روی صفحه ی نمایشگر نشان دهد.

کابل های HDMI با اتصال به دستگاه های مختلف از جمله لپتاپ ها، هر اطلاعاتی را که شما بخواهید منتقل می کنند، خصوصا اگر اطلاعات مدنظر شما به صورت فشرده باشند، در انتقال این کار از سایر درگاه ها بهتر عمل می کنند. البته در این دستگاه تنها یک درگاه HDMI قرار گرفته است. فرمت صوتی قابل اجرا MP3 و فرمت تصویر قابل اجرا MWK است. به هیچ وجه نگران نباشید هر فایلی که امکان نمایش و پخش نداشت شما می توانید فرمت آن را از طریق برنامه های مخصوص در عرض کمتر از چند دققیقه انجام دهید و سپس از طریق تلویزیون به تماشای آن بشینید.

قابلیت کارائوکه

قابلیت کارائوکه یکی از بهترین قابلیت ها و همچنین جذاب ترین آن هاست که می توانید به وسیله ی آن ساعت ها سرگرمی را به خود و خانواده تان هدیه کنید. این ویژگی قادر است تا صدای شما را در هنگام آواز خواند ضبط کند و بعدا برای شما نمایش دهد. همچنین می تواندا هر موسیقی که رد حال پخش است، متن آن را برای شما در پایین نمایشگر نشان دهد تا بتوانید با آن همراهی کنید و این کار به صورت خودکار صورت می گیرد. حالت جستجو از مفیدترین ویزگی هاست که به شما کمک می کند تا در عرض کمتر از چند ثانیه به مقصود خود برسید.

امکان تماشا فیلم های سه بعدی در این دستگاه فراهم است، خصوصا اگر فیلمی اکشن و پر از هیجان باشد، شما را شگفت زده خواهد کرد. در این دستگاه چون به شبکه ی اینترنتی متصل هستید می توانید به فروشگاه ال جی نیز دسترسی داشته باشید و انواع مختلفی راز برنامه ها را دانلود کنید و ساعت ها وقت خود را با آن ها بگذرانید. دقت داشته باشید که اگر تلویزیون شما نیز از نوع تلویزیون های ال جی باشد، به علت این که شرکت سازنده ی آن ها یکی است، قابلیت های بیشتری برای شما نمایش داده می شود، پس حتما در هنگام انتخاب و خرید دقت کنید.

سینمای خانگی LH-960XBH

LH 960XBH

پنجمین سینمای خانگی است که کاربران ال جی آن را پسندیده اند. در این دستگاه پورت های بسیارزیادی قرار داده شده است که به کمک آن ها می توانید در فضای با داده های خودتان قدم بزنهید و لذت ببرید. این دستگاه قادر است تا به اینترنت متصل باشد که به دلیل همین توانمندی می تواند دریچه ای از اطلاعات را ببیند و پخش کند و کاربر خود را تا مرز بالایی از هیجان هدایت کند.

دو عدد ورودی USB قرار داد که هر کدام از آن ها می توانند به راحتی یدو فلش مجزا را در یک زمان پشتیبانی کند و در هر زمان که ما اراده می کنیم یکی از آن ها را نمایش دهند و محتوای یکی از آن ها به نمایش درآید. 5.1 کانال در این دستگاه تعبیه شده است که می توان آن را در حدی متوسط بیان کرد.

5.1 کانال موظف اند تا اطلاعات را به صورت فراگیر به مخاطب منتقل کنند. این سینمای خانگی را اگر 4 وجهی تصور کنیم در هر گوشه ی آن چندین اسپیکر قرار داده شده است تا بتوانند محدوده ی صوتی را افزایش دهند. در واقع شما از این پس در هر کجای حانه که بشینید، تقریبا صوتی برابر با دیگر قسمت ها دریافت خواهید کرد. در نهایت میزان صوت خروجی از این دستگاه 1000 وات است که کمک می کند تا بهترین صدا به شما برسد و شما از شنیدن آن لذت ببرید.

LH 9620XBH

اشتراک گذاری

در این دستگاه می توانید با استفاده از اشتراک گذاری هوشمند همانند بلوتوث و بدون استفاده از هر گونه کابل و یا نیاز به درگاه خاصی، دیتاها را به راحتی از دستگاه های مختلف به تلویزیون منتقل کنید و یقین داشته باشید که برنامه ها با کیفیت ثابت منتقل می شوند و شما را به وجد خواهند آورد. این دستگاه قادر است تا با اتصال به اینترنت از جدیدترین امکانات و اطلاعات بهره بگیرد و همچنین قادر است تا به اپ برنامه های ال جی متصل شود و به هر چه که مایل دست پیدا کند.

قابلیت صدای خصوصی به این موضوع برمی گردد که صدای تلویزیون را به گوشی موبایل شما منتقل می کند و شما یم توانید حتی اگر در یک جمع شلوغ قرار داشتید، هدفون خود را به گوشی وصل کنید و به راحتی همه ی صداها را با وضوح برابر بشنوید و از شنیدن برنامه ها در شلوغی با کیفیت بالا لذت ببرید.

سینمای خانگی LHD457

lg lhd457

سینمای خانگی LHD457 ششمین تلویزیون محبوب شرکت ال جی است که تاکنون خریداران زیادی را به سمت خود کشانده است. این سینمای خانگی دارای 5.1 کانال است که در نهایت می تواند 330 وات صدا را به گوش کاربر برساند. ظاهر زیبای این تلویزیون همه را به شگفت خواهد آورد خصوصا زمانی که در کنار یک تلویزیون ال جی قرر می گیرد. اگر سعی کنید که سینمای خانگی را در کنار بهترین تلویزیون خود قرار دهید، بهترین محیط برای تماشا را به دست خواهید آورد.

متاسفانه به وسیله ی این سینمای خانگی نمی توانیم به اینترنت متصل شویم و از برنامه های شرکت ال جی بهره مند شویم. با این حال چون این سینمای خانگی دارای قیمتی مطلوب است اکثر کاربران به سمت آن گرایش پیدا کرده اند. این سینمای خانگی از آخرین توان خود برای ارائه صدای با کیفیت بهره گرفته است که می توانید به وسیله ی آن انواع برنامه ها را با بهترین صوت تماشا کنید و از آن ها لذت ببرید.

این سیستم به گونه ای طراحی شده است که می توانید درگاه های USB و HDMI را روی آن ببینید و از آن ها رد هر زمان که مایل هستید استفاده کنید. درگاه USB کمک می کند تا با استفاده از فلش انواع مختلفی از داده های را به دستگاه منتقل کنید و از آن ها لذت ببرید. علاوه بر آن درگاه HDMI است که به شما کمک می کند تا هر آنچه را که دوست دارید از طریق وسیله ی خود که می تواند لپتاب و یا گوشی باشد به دستگاه انتقال دهید و با بهترین کیفیت به تماشای آن ها بشینید و یا با بهترین صوت آن ها را بشنوید. این کاربری ها و درگاه ها خصوصا برای بازی ها مناسب است.

ریموت کنترل

این دستگاه از یک ریموت کنترل قوی بهره مند شده است که می توانید کار با آن را به راحتی یاد بگیرید و احساس راحتی با آن داشته باشید. ورودی میکروفون به شما این اجازه را می دهد که بتوانید به راحتی صدای خود را ضبط کنید و بعد ها به آن گوش کنید و از شنیدن صدای خود غرق لذت شوید. فرمت های بسیاری در این دستگاه پشتیبانی می شوند که گستره ی انتخاب را برای شما بیشتر می کنند، در واقع میدان شما را برای انتخاب باز می کنند. این فرمت ها عبارتند از:Dolby Digital, LPCM, MP3/ID3 Tag, MPEG 1/2 L2, WMA .

این مدل از سینماهای خانگی به عنوان سینمای خانگی سیم دار شناخته می شوند که به وسیله ی یک سیم به تلویزیون وصل خواهند شد و تمام ارتباطات و کانال ها به وسیله ی این سیم صورت خواهد گرفت. برای پخش صوت در این دستگاه از فناوری دولبی دیجیتال بهره گرفته شده است که این فناوری قادر است تا صوت را با کیفیتی بالا و بی نظیر و به دور از هر نویزی به کاربر ارائه کند.

سینمای خانگی LHD655

lg lhd457 1

هفتمین سینمای خانگی ال جی که تا به حال طرفدارای زیادی نیز داشته است، سینمای خانگی LHD655 است که توانسته است میزان فروش خوبی را نیز به دست آورد. این سینمای خانگی یک از زباترین سینماهای خانگی است که از جدیدترین مدل های طراحی بهره گرفته است. 4 عدد بلندگو به صورت ایستاده در کنار هم مشاهده می کنیم که هر کدام از این بلندگوها قادرند تا محیط افراط خود را تحت سلطه ی صای دستگاه درآورند. این پراکندگی در صدا موجب می شود تا در هر گوشه ی خانه که مایل باشید بتوانید به موسیقی مورد علاقه ی خود گوش کنید و از آن لذت ببرید.

این چهار بلندگو در کنار هم 1000 وات صوت تولید می کنند که می تواند برای فضایی به اندازه ی یک خانه ی بزرگ کاملا مناسب باشد. این محصول خود به تنهایی حاوی صفحه نمایشی است که برخی از اطلاعات مورد نیاز را به کاربر ارائه می دهد. همچنین از طریق این دستگاه می توانید در هر زمان که می خواهید به رادیو گوش کنید.

در این دستگاه سعی شده است که انواع مختلفی از فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی شود تا آن جا که کاربر بتواند هر موسیقی و فیلمی را خواست ببیند و از آن لت ببرید به همیین دلیل در این دستگاه فرمت های صوتی MP3, WMA, AAC و فرمت های تصویری MPEG-4, DivX® قرار داده شده است. این دستگاه همچنین دارای قابلیت بلوتوث است که می توانید لپتاب خود را به آن وصل کنید و تمام برنامه های مورد علاقه ی خود را به آن منتقل کنید و ساعت ها از آن دستگاه استفاده کنید. این دستگاه همچنین می تواند در هنگام پخش ویدئوها کیفیت نمایش آن ها را افزایش دهد به صورتیکه می توانید ویدئوهای سال های قبل را با بهترین کیفیت تماشا کنید.

سینمای خانگی LHB655

lg lhb655

هشتمین سینمای خانگی محبوب شرکت ال جی، سینمای خانگی LHB655 است که می تواند صوتی با میزان بالا را ارائه دهد و رضایت کاربر را به دست آورد. این سینمای خانگی 5.1 کانال دارد و می تواند 1000 وات صوت را منتقل کند. با توجه به این که این دستگاه از اسپیکرهایی فوق العاده ای استفاده کرده است، میزان صدای خروجی آن بسیار بالاست تا آن جا که حتی این دستگاه قادر است تا با استفاده از فناوری های جدید میزان صدا و کیفیت صدا را افزایش دهد.

در هر ساعت این دستگاه 135 کیلو وات انرژی مصرف می کند که با توجه به میزان مصرفی حد مناسبی دارد. درگاه های HDMI  و USB قرار داده شده بر روی این دستگاه کمک می کنند تا شما بتوانید هر اطلاعاتی و دیتایی را که نیاز است به تلویزیون منتقل و تماشا کنید. یکی از بزرگترین ویژگی های مفید این دستگاه وجود ساب ووفر است که می تواند چندبرابر اسپیکرها صدا را بالاببرد.

میدان شنیداری گسترده

دراین دستگاه کنترل وجود دارد که می توانید از هر گوشه ی خانه که مایل بودید، ولوم دستگاه را کم و یا زیاد کنید و حتی می توانید برخی از تنظیمات را تغییر دهید. انواع مختلفی از فرمت های صوتی و تصویری در این محصول قرار داده شده است که کمک می کنند تا هر آنچه را که دوست دارید به وسیله ی این دستگاه گوش کنید و حتی تماشا کنید. به راحتی می توانید به وسیله ی میکروفو صدای خود را در هنگام آوازخواندن ضبط کنید و بعد ها به آن گوش کنید.

فناوری سه بعدی از دیگر قدرت های این دستگاه است که به شما کمک می کند تا در عمق هیجان تماشای یک برنامه ی اکشن بروید. یکی از دلایل بزرگ در هنگام خرید این دستگاه، استفاده برای بازی است. در زمان بازی این دستگاه شما را به فضای سه بعدی هدایت می کند و صدایی با عمق بالا و تصویری متفاوت را ب شما ارائه می دهد که گویا در زمان کنونی در آن محیط قرار دارید و تجربه ای بی نظیر را به شما هدیه می کند.

سینمای خانگی LHD657

lg lhd657

سینمای خانگی LHD657 نهمین و آخرین سینمای خانگی محبوب شرکت ال جی تاکنون است. این سینمای خانگی از قدرتی بالا در نمایش استفاده کرده است که همه ی کاربران را به شگفت آورده است. در این دستگاه 5.1 کانال بای انتقال صدای 5 بلندگو استفاده شده است. هر کدام از بلندگو ها با توجه به نوع فناوری و طراحی آن ها مقداری خاصی از صدا را پشتیبانی می کنند. در این دستگاه برای این که محیط مملو از صدا باشد و میزان صدا در همه جای محیط با هم برابر باشد، توان تمامی بلندگو های مرکزی، جلو و عقب را با هم برابر گرفته اند.

هر کدام از مجموعه ی این بلندگو 167 وات صدا را منتقل می کند. در نهایت هر سه مجموعه با هم 501 وات صدا تولید می کنند در صورتیکه میزا صدای خروجی 1000 است که بقیه ی تولید صدا به قدرت ساب ووفر آن بر می گردد که قادر است 500 وات صدا را به تنهایی تولید کند و در اختیار کاربر قرار دهد.

درگاه های ورودی و خروجی

1 عدد پورت HDMI  و 1 عدد پورت USB در این دستگاه قرار داده شده است. هر کدام از آن ها قادرند تا محتواها را از روش های مخصوص به خود به تلویزیون منتقل کنند. به عنوان مثال برای انتقال داده ها از درگاه USB حتما باید از فلش استفاده شود. برای انتقال اطلاعات به وسیله ی درگاه HDMI باید کابلی را به لپتاب وصل کرد و به صورت همزمان آن را به دستگاه نیز وصل کرد، تا نتیجه ی مدنظر به شما ارائه شود.

فرمت های متفاوت صوتی و تصویری ارائه شده اند که می توانند گستره ی بزرگی از اطلاعات را پشتیبانی کنند. به وسیله ی میکروفون می توانید صدای خود را ضبط کنید و همچینین شما می توانید به هنگام اتصال فلش به دستگاه برنامه های مورد نظر خود را بر روی فلش ضبط کنید و در زمان های دیگر آن ها گوش دهید و یا تماشا کنید.  

در این مقاله شما را 9 تا از محبوب ترین سینماهای خانگی بلوبری ال جی آشنا کردیم. شما می توانید با مراجعه به سایت میهن کالا در مورد هر کدام از آن ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین می توانید در صورت تمایل آن ها را خریداری کنید.

4 دیدگاه در “محبوب ترین سینما خانگی های ال جی

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:1 ستاره

  2. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  3. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:1 ستاره

  4. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:1 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو