یخچال های ال جی و فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh

همانگونه که می دانیم برخی یخچال های ال جی از فیلتر بهداشتی استفاده می کنند. ما قصد داریم در این مطلب از وبلاگ خبری آموزشی فروشگاه میهن کالا ، مطالبی در مورد فیلتر بهداشتی در یخچال های ال جی را برای شما شرح و توضیح دهیم.

فیلتر بهداشتی ( Hygiene Fresh) در یخچال های ال جی

با پیشرفت تکنولوژی جدیدترین فناوری ها در ساخت یخچال استفاده می شود. در یخچال های ال جی فیلتر بهداشتی هوا باعث می شود تا هوای داخل دستگاه تصفیه شده و از فیلتر چند لایه برای استرلیزه کردن فضای داخل یخچال استفاده می شود. این امر باعث از بین بردن باکتری ها ، ویروس ها می شود. این فرآیند به صورت 5 مرحله ای انجام شده تا هوای داخل یخچال پاکیزه شود.

طبق نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی اینترتک ، وجود دو لایه فوتوکاتالیست و لامپ فرابنفش باعث می شود تا 99 درصد باکتری های درون یخچال نابود شوند. علاوه بر موارد گفته شده دو لایه فیلتر کربی برای رفع بوی بد یخچال و بوهای اسیدی و قلیایی آن تعبیه شده است که باعث جلوگیری از فاسد شدن ماهی و سبزیجات می شود. فیلتر به کار رفته دارای طول عمر بالا بوده و نیازی به تعویض ندارد. این کار باعث می شود تا هزینه نگهداری کاهش پیدا کند.

04 Hygine Fresh

تکنولوژی به کار رفته در یخچال های ال جی کاملا جدید می باشد که برای تصفیه هوای درون یخچال مناسب است. این تکنولوژی از اشعه فرابنفش برای ضدعفونی کردن آب و مواد خوراکی استفاده می شود. همانطور که اشاره شد 5 فیلتر مجزا برای ارتقای هوای درون یخچال وجود دارد که باعث از بین بردن میکروب ها می شود.

اگر بخواهید مواد غذایی داخل یخچال ماندگاری بیشتری داشته باشد می بایست از تکنولوژی های جدید استفاده کنید که باعث آسان کردن زندگی شده است. این فیلتر بهداشتی به صورت کامل می تواند میکروب ها را نابود کرده و به صورت موثری باعث بو زدایی می شود. خیلی از مواد غذایی درون یخچال مانند سبزیجات زودتر از سایر مواد غذایی فاسد می شود ، این فیلتر هوشمند باعث کاهش فاسد شدن سریع مواد غذایی می شود. بوی ماهی خام همیشه آزار دهنده می باشد ، شما می توانید با استفاده از فیلتر بهداشتی استفاده شده در یخچال های ال جی بهره مند شوید و از بوی ماهی در امان باشید. یخچال های جدید بدون بو و بدون برفک می باشد. ماندگاری غذا در آن بیشتر از سایر یخچال ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو