ارزان‌ترین‌ها از بهترین تلویزیون های 65 اینچ در سال 2020

ارزان‌ترین و بهترین مدل تلویزیون‌های 65 اینچ برای هر سلیقه‌ای می‌تواند تعریف متفاوتی داشته باشد. در حال حاضر پیشرفت فناوری‌های ساخت تلویزیون همچون اولد (OLED) و کیولد (QLED) باعث شده است که ساخت تلویزیون‌های با اینچ بزرگ، ارزان‌تر از هر زمان دیگری باشد. در این مقاله از میهن کالا مگ قصد داریم که بر اساس بررسی سایت‌های معتبر به معرفی ارزان‌ترین‌ها از بهترین تلویزیون های 65 اینچ در سال 2020 بر اساس فاکتورهای مختلفی همچون قیمت، کیفیت تصویر و قیمت بپردازیم.

بهترین مدل و برند تلویزیون کدام است؟

بهترین تلویزیون برای شما باید متناسب با نیازهای شما باشد. نه بیشتر و نه کمتر. شاید بهترین تلویزیون جهان الجی یا سونی باشد اما نه برای شما. تلویزیون را بر اساس سلیقه، بودجه و شرایط خود انتخاب کنید نه صرفاً آمار و ارقام. شاید بهترین تلویزیون برای شما برند ارزانی همچون تی سی ال (TCL) یا برند ایرانی ایکس ویژن باشد.

https://mihankalaa.com/blog/best-tv-brand-in-the-world-in-2020/

چرا باید تلویزیون 65 اینچ بخریم؟

تلویزیون های 65 اینچ جاذبه‌هایی دارند که بسیاری نسبت به خرید آن گرایش پیدا می‌کنند. از طرفی پیشرفت تکنولوژی این امکان را داده است که بتوانیم تلویزیون های 65 اینچ را با قیمت‌های بسیار بهتری خریداری کنیم. تلویزیون‌های 65 اینچ نه خیلی بزرگ هستند و نه کوچک، در هر فضایی می‌توانند جای بگیرند. تلویزیون‌های 65 اینچ به‌اندازه‌ای بزرگ هستند که بتوانند کیفیت فناوری‌هایی مانند HDR و 4K را به تصویر بکشند.

ارزان‌ترین‌ها از بهترین تلویزیون های 65 اینچ در سال 2020

در ادامه به معرفی چند مدل از ارزان‌ترین و بهترین تلویزیون های سال 2020 و البته موجود در بازار ایران می‌پردازیم.

تلویزیون 65 اینچ الجی مدل OLED65B9P

تلویزیون های اولد در حال حاضر به راستی خدای کیفیت تصویر هستند و باید هزینه آن را هم پرداخت کرد. در واقع تلویزیون‌های اولد (OLED) تقریباً گران‌ترین مدل تلویزیون‌ها در بازارهای جهانی هستند. کنتراست، عمق رنگ مشکی و زاویه دید تلویزیون های اولد به دلیل فناوری ساخت آن (استفاده از دیودهای منتشر کننده نور) برتری واضحی نسبت به تلویزیون‌های LCD و QLED دارد.

تلویزیون 65 اینچ الجی B9 را نمی‌توان بهترین مدل تلویزیون‌های الجی دانست. در واقع دلیل انتخاب این مدل چیز دیگری است. قیمت در مورد این مدل بسیار مهم است. تلویزیون الجی B9P جزء پیشرفته‌ترین مدل‌های موجود در بازار جهان و ایران در سال 2020 است که با قیمت بسیار معقولی در اختیار کاربران قرار گرفته است و به همین دلیل هم جزء ارزان‌ترین‌ها از بهترین تلویزیون های 65 اینچ در این مقاله قرار گرفته است.

مدل B9 در مقایسه با مدل C9 تنها در طراحی و پردازنده تفاوت دارند. به نظر بسیاری از کارشناسان این میزان تفاوت اصلاً توجیه کننده هزینه بسیار بالای تلویزیون‌های C9 نیست. قیمت این مدل تلویزیون در بازار جهانی نزدیک به 1800 دلار است.

بیشتر بخوانید: بهترین تلویزیون های ال جی در سال 2020  برای خرید کدام‌اند؟

تلویزیون 65 اینچ تی سی ال مدل 65R625

این مدل از تلویزیون های تی سی ال به دلیل قیمت بسیار خوبی که دارد در این لیست از ارزان‌ترین از بهترین تلویزوین‌های سال 2020 قرار گرفته است. به عبارتی کمتر مدل تلویزیونی را می‌توان یافت که این اندازه و کیفیت تصویر را با این قیمت در اختیار شما قرار بدهند. این مدل از تلویزیون های تی سی ال جزء سری 6 است و نسبت به سری‌های قبل بهبود‌های قابل توجهی داشته است.

شرکت تی سی ال در این مدل از تلویزیون های خود از فناوری کوانتوم دات شرکت سامسونگ استفاده کرده است. این مدل از نظر کیفیت تصویر، کنتراست و روشنایی به معنای واقعی تلویزیون‌های گران قیمتی همچون سامسونگ Q70 را به خاک مالیده است. اگر به دنبال کیفیت ساخت و تصویر خوب با قیمت مناسب هستید، پس مطمئناً این مدل تلویزیون می‌تواند بهترین انتخاب برای شما در سال 2020 باشد. قیمت این مدل تلویزیون در بازار جهانی نزدیک به 800 دلار است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین لیست قیمت تلویزیون ال جی 43، 49، 55، 65 و 75 اینچ

تلویزیون 65 اینچ تی سی ال مدل 65S425

سری S425 تی سی ال از سیستم عامل هوشمند روکو بهره برده‌اند که کارایی بسیار خوبی دارد. این سری از تلویزیون های تی سی ال تقریباً از هیچ نظری برتری نسبت به مدل‌های بالا ندارد و صرفاً قیمت بسیار خوبی که دارد آن را برای بسیاری از خانواده‌های ایرانی مناسب کرده است. شما با کمتری قیمت یک تلویزیون هوشمند با کیفیت 4K پشتیبانی از HDR خواهی داشت. قیمت این مدل تلویزیون در بازار جهانی نزدیک به 300 دلار است.

تلویزیون 65 اینچ تی سی ال مدل 65Q825

تلویزیون‌های اولد بهترین کیفیت تصویر را ارائه می‌دهند. اگر بخواهیم کمی از تلویزیو ‌های اولد فاصله بگیریم و یک تلویزیون با کیفیت تصویر بسیار خوب را انتخاب کنیم قطعاً سری 8 تی سی ال یکی از اولین گزینه‌ها خواهد بود. تلویزیون Q825 تی سی ال جزء سری 8 این شرکت است. از فناوری مینی ال ای دی (Mini-LED) بهره برده است که در حال حاضر در کمتر تلویزیونی مشاهده می‌شود.

این فناوری کیفیت تصویر، کنتراست و روشنایی خارق‌العاده‌ای به این تلویزیون بخشیده است اما کیفیت تصویر آن به تلویزیون‌های اولد نمی‌رسد. از طرفی هم استفاده از این فناوری قیمت سری 8 تلویزیون‌های تی سی ال را به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های بازار در سال 2020 را بالا برده است. قیمت این مدل 65 اینچی در بازار جهانی نزدیک به 2000 دلار است.

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل QN65Q70R

فناوری کیولد تلویزیون های سامسونگ در واقع همان ال سی دی‌های پر زرق و برق هستند. کیفیت تصویر خوب، طراحی جذاب، کیفیت ساخت خوب و صد البته قیمت مناسب همگی باعث شده‌اند که سری Q70 تلویزیون‌های سامسونگ یکی از بهترین مدل‌های 65 اینچ سال 2020 در بازار جهانی باشد. اگر شما علاقه چندانی به تلویزیون‌های اولد الجی و سونی و یا تی سی ال ندارید، سامسونگ‌ها می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشند. قیمت این مدل 65 اینچی سری Q70 در بازار جهانی نزدیک به 1500 دلار است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین لیست قیمت تلویزیون سامسونگ 32، 43، 49، 55، 65 و 75 اینچ

تلویزیون 65 اینچ هایسنس مدل 65H9F

تلویزیون های هایسنس در سال‌های اخیر در بازار داخل ایران بسیار محبوب شده‌اند که یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع قیمت بسیار مناسب آن‌ها است. این مدل از تلویزیون‌های هایسنس از تکنولوژی LCD بهره برده است و به همین دلیل هم کیفیت تصویر خوب، روشنایی عالی، عمق رنگ مشکلی بسیار خوب و زمان پاسخگویی بسیار کمی دارد.

تلویزیون 65H9F از سیستم عامل هوشمند آندروید برخوردار است که خود این موضوع هم می‌تواند مزیت قابل توجه بسیاری کاربران ایرانی باشد. همه این موارد باعث شده‌اند که تلویزیون 65H9F هایسنس یکی از گزینه‌ها در لیست ارزان‌ترین از بهترین تلویزیون های 65 اینچ سال 2020 باشد. قیمت این تلویزیون در بازارهای جهانی نزدیک به 1400 دلار است.

پس سونی چی؟

بدون شک تلویزیون های شرکت سونی با بهره گیری از فناوری اولد و همچنین پردازنده‌های قدرتمند، یکی از بهترین تلویزیون‌های بازار سال 2020 هستند. در این مقاله ما سعی کردیم که قیمت را لحاظ کنیم و به همین دلیل هم تلویزیون‌های سونی که عمدتاً قیمت بالایی دارند در این لیست قرار نمی‌گیرند. اگر علاقه خاصی به تلویزیون‌های سونی دارید می‌تواند به مقاله «بهترین مدل تلویزیون برند سونی در سال 99 کدام است؟» مراجعه کنید و مدل مناسب خود را پیدا کنید.

سخن آخر

در بازار کشور ما ایران، قیمت همیشه در خرید لوازم خانگی و دیجیتال حرف اول را می‌زند. تلویزیون‌ها هم از اساسی‌ترین لوازم خانگی هستند و باید در هر خانه‌ای باشند. با این همه قیمت مانع برگی برای یک خرید دلخواه است. در این مقاله سعی کردیم بهترین مدل تلویزیون های موجود در بازار جهان در سال 2020 را که جزء ارزان‌ترین‌ها هم در نوع خود هستند را معرفی کنیم.

12 دیدگاه در “ارزان‌ترین‌ها از بهترین تلویزیون های 65 اینچ در سال 2020

  1. reza گفت:

    سلام. ایا این درست است که اولد ها دچار پیکسل سوختگی میشوند و عمر انها کمتر از پنل va است
    در ضمن به خاطر نداشتن بکلایت روشنایی کمی دارند؟
    با سپاس

    1. آکو بیری گفت:

      سلام
      روزتون بخیر
      بله در کل تلویزون های دارای فناوری کیولد (Qled) خرابی های کمتری دارند و تلوزیون های اولد مانند الجی و سونی دچار خرابی های بیشتری از جمله پیکسل سوختگی می شوند. البته این طور نیست که این خرابی ها خیلی زیاد باشند ولی خب از نظر خرابی تلویزیون های کیولد برتری دارند نسبت به تلویزیون های اولد.
      و اینکه تلویزیون های اولد روشنایی کمی دارند اما چندان محسوس نیست و تنها عیب ان ها را یم توان همین خرابی بیشتر و قیمت کمی بالاتر در نظر گرفت.
      کیفیت تصویر اولد ها از کیولد ها از نظر عمق رنگ سیاه، زمان پاسخگویی، زاویه دید و رنگ بهتر است.

  2. reza گفت:

    سلام. نکته ای که در مورد هایسنس یا تی سل ال و تی وی های ارزان نسبت به مارکهای معروفتر گفته میشود
    ضعف در up scaling به خاطر ضعف پردازشگر تصویر در انهاست ایا درست است؟
    نکته دیگر تکنیک wcg یا همان وسعت گسترده رنگ است چه گونه این قابلیت را در یک تلویزیون تشخیص داد؟
    با سپاس

    1. آکو بیری گفت:

      بله، هیچ ارزانی بی دلیل نیست. پردازنده تلویزوین های هایسنس و تی سی ال که با نصف قیمت تلویزیون های الجی و سونی و سامسونگ در دسترس هستند به مراتب ضعیف تر هستند. تلویزون های بالا رده سونی از پردازنده های قدرتمند X1 بهره می برند و به همین دلیلبهرتین عملکرد را در up scaling از خود نشان می دهند.

    2. آکو بیری گفت:

      در خصوص wcg هم عرض کنم که این فناوری چیزی نیست که جلوی دید مشتری باشد بنابراین برای اطمینان از وجود آن در مدل تلویزیون مد نظرتون بهترین کار جستجوی مدل تلویزیون و کسب اطلاعات از منابع معتبر است. در ضمن تقریبا تمامی تلویزوین های اولد سونی و الجی و کیولد (کوانتوم دات) از این قابلیت برخوردار هستند. البته حتما برای اطمینان از این موضوع تحقیق کاملی انجام بدید.

  3. سلام گفت:

    سلام

    این برند مورد تایید هست olive?

    1. آکو بیری گفت:

      سلام
      از برندهای آزمون پس نداده هستش.
      فکر کنم قیمتش حول و حوش 4 میلیون باشد.
      بهتر است با کمی هزینه بشتر یک تلویزیون ال جی 43 اینچ تهیه کنید.
      شما با 5500 میتونید یک تلویزیون بسیار خوب ال جی تهیه کنید.
      اگر بودجه کمتر هستش پس برند های معتبرتری مانند تی سی ال که خودم هم دارم یا ایکس ویژن تهیه کنید.
      سمت این برندهای ناشناخته اصلا نروید

  4. سلام گفت:

    ممنون از راهنمایی …و اینکه اون برند بی خیال میشم

    قصد خرید 32 اینچ دارم چون برای اتاق و با نهایت قیمت 3 تومن …

    اگه نظری درباره این مدل دارید (فیلیپس مدل 32pht4002 سایز 32 اینچ )

    یا خودتون پیشنهادی دارید ممنون میشم

    1. شاهو محمودی گفت:

      سلام
      با رنج قیمت ۳ میلیون تومن می تونید تلویزیون ال ای دی سامسونگ 32N5000 رو خریداری کنید و با کمی هزینه بیشتر میشه تلویزیون هوشمند یک رده بالاتر سری N5300 رو خریداری بفرمایید، در صورت تمایل با مشاوران میهن کالا تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره همکاران بنده بهره‌مند شوید

  5. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر تو رو خدا کمکم کنید
    تلویزیون دوو 50اینچ مدل 5300
    4k اسمارت ارزش خریدن داره تو قیمت 9میلیون یا تلویزیون دیگری پیشنهاد میدین
    بعد این که فناوری صحفه اون vaهست ایا خوب نیس ؟

    1. آکو بیری گفت:

      سلام
      روزتون بخیر
      تلویزیون های دوو از جمله برندهای قابل قبول ولی نه چندان خوب است ولی خب متاسفانه تو بازار خیلی کم هستند.
      شما با قیت 9 میلیون می توانید یک تلویزیون بسیار عالی 49 اینچ ال جی و با قیمت 11 تومن می توانید یک تلویزیون 55 اینچ ال جی خریداری کنید.
      اگر اجازه بدید من یک مشورتی داشته باشم با کارشناس فروش چند تا مدل بهتون معرفی میکنم.

    2. شاهو محمودی گفت:

      سلام و وقتتون بخیر
      جهت مشاوره می تونید با مشاورین فروشگاه تماس گرفته و از اطلاعات همکاران اطلاعات کافی را کسب نمایید
      شکیبا
      09184300042
      میرزایی
      09184300045
      محمدی
      09184300048

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو