راهنمای خرید دستگاه آبمیوه گیری

یک لیوان آب میوه تازه شاید بهترین گزینه برای شروع یک روز موفق باشد. چرا که علاوه بر خوشمزگی و فرح بخشی شامل ویتامین های هست که نیازهای بدن شما را تامین خواهند نمود. ویتامین هایی که کمبود یا نبود آن ها ممکن است سبب ناراحتی ها و بیماری هایی شود که گاها جبران آن ها بسیاردشوار است. از این رو شاید بتوان عنوان کرد که امروزه دستگاه های آبمیوه گیری به عنوان نوشیدنی سازهایی که برای آبگیری از انواع میوه و مرکبات به کار می روند یکی از اصلی ترین لوازم خانه به شمار می روند. که مستقیما با سلامت افراد خانواده در ارتباط می باشد. 

مهم ترین نکات در خرید دستگاه های آبمیوه گیری

1- ‎قیمت

در قدم اول شما باید محدوده بودجه خود را تعیین کنید . با توجه به متفاوت بودن کارایی دستگاه های آبمیوه گیری و وجود مدل ها و برند های مختلف ممکن است دچار سردرگمی در انتخاب دستگاه مناسبتان شوید اما اگر برای خود محدوده قیمت تعیین کنید می توانید راحت تر دست به انتخاب و خرید بزنید.

2- اندازه دستگاه

حتما در خرید به اندازه دستگاهتان دقت کنید ، برای راحتی بهتر است از دستگاهی با دهانه بزرگ استفاده کنید چرا که در اینگونه آبمیوه گیرها دیگر نیازی به برش میوه ها به تکه های کوچک نیست.

3- مارک

انواع زیادی از برند های داخلی و خارجی دربازار موجودند که از نمونه های ایرانی معتبر میتوان به پارس خزر با قیمت مناسب  اشاره کرد و از برند های خارجی مطرح و باکیفیت این حوزه میتوان به بوش، فیلیپس، کنوود،پاناسونیک، تفال، مولینکس، فلر و … اشاره کرد. معمولا محصولات این برندها از قیمت بالاتری برخوردارند اما به این نکته نیز توجه کنید که شما با پرداخت پول بیشتر برای خرید محصولات باکیفیت می توانید مدت ‌زمان زیادی از وسیله استفاده کنید و این امر خود نوعی صرفه‌ی اقتصادی محسوب می‌شود.

fruits-for-a-smoothie

4- شکل ظاهری و جنس بدنه

توجه به شکل ظاهری دستگاه از آن جهت که باید با سایر وسایل آشپزخانه هماهنگی داشته باشد حائز اهمیت است اما زیبایی نباید صرفا ملاک انتخابمان باشد . بنابراین باید به بادوام بودن جنس به کار رفته در وسیله هم دقت کنیم ، به گونه ای که مقاومت خوبی. در برابر ضربه داشته باشد . از آنجایی که جنس بدنه‌ی دستگاه‌های آب‌میوه ساز از استیل یا پلاستیک یا تلفیقی از این دو است  باید به میزان  مرغوبیت پلاستیک و یا قابل شستشو بودن و ضد زنگ بودن استیل آن دقت شود.

5- جنس تیغه

علاوه بر ویژگی های ظاهری باید به استحکام قطعات داخلی نیز توجه کنیم . تیغه های دستگاه های آبمیوه گیری را از مواد مختلفی می سازند. از جمله این مواد می توان به فولاد ، پلاستیک و تیتانیوم اشاره کرد. تیغه های پلاستیکی دارای مقاومت کمتری نسبت به تیغه های تیتانیومی و فولادی هستند اما در عوض ، مقاومت بیشتری در برابر زنگ زدن دارند. بنابراین جنس تیغه باید به گونه ای باشد که در برابر رطوبت، شست و شو و زنگ زدگی مقاوم باشد و آسیب نبیند.

6- توان دستگاه

توان مصرفی آبمیوه گیرمان رابطه مستقیمی با قیمت دستگاه و همچنین میزان مصرف برق آن دارد . توان آبمیوه گیری ها ، همانند سایر دستگاه های الکتریکی با یکای وات مشخص می شود و معمولا قدرتی بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ وات دارند پس بهتر است در هنگام خرید به این نکته نیز توجه داشته باشید .البته آبمیوه گیری هایی با توان متوسط برای استفاده خانگی مناسب و کافی هستند.

آشنایی با مناسب ترین گزینه های موجود

خرید آبمیوه گیری کاملا به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد و توجه به نکات ذکر شده می تواند به شما عزیزان در انتخاب کالای مناسبتان کمک کند در ادامه این مطلب از وبلاگ میهن کالا قصد داریم شما را با چند نمونه از بهترین گزینه های موجود در بازار آشنا نماییم.

آبمیوه گیری بوش مدل MES3500

این مدل یک دستگاه  تک کاره با بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ است. گنجایش مخزن این دستگاه 1.25 لیتر می باشد که از یک پارچ پلاستیکی تشکیل گریده است و نیز از یک مخزن تفاله با گنجایش 2 لیتر نیز برای گرفتن دور ریزهای میوه بهره می برد. سرعت دستگاه توسط یک اهرم چرخان دارای دو حالت تنظیم می گردد و کمپانی بوش از یک سیستم ضد چکه در آن بهره جسته است که از هرگونه اصطحلاک و نشت مایعات موجود جلوگیری می نماید. همچنین این دستگاه دارای پایه های ضد لغزشی می باشد. شایان ذکر است که دستگاه نام برده شده دارای 4.4 کیلوگرم وزن و توان مصرفی معادل 700 وات می باشد.

آبمیوه گیری بوش مدل MES3500

آبمیوه گیری بوش مدل MES3500

مشاهده قیمت آبمیوه گیری بوش مدل MES3500

 

آبمیوه گیری سنکور مدل SJE5050SS

این وسیله نیز یک مدل تک کاره با بدنه ای تقریبا مشابه گزینه قبلی است و همچنین از مخزن تفاله گیری 2 لیتری بهره می برد. لیکن گنجایش مخزن آب میوه در این مدل یک لیتر می باشد که نسبت به گزینه قبلی اندکی کمتر است. با این حال سنکور SJE5050SS دارای صفحه نمایش LCD و سیستم تنظیم سرعت 5 حالته است که سبب برتری آن نسبت به بسیاری از رقبای موجود در بازار می بشود. این دستگاه نیز دارای وزنی معادل 4.2 کیلوگرم و توان مصرفی 1200 وات  و البته پایه های ضد لغزش است.

آبمیوه گیری سنکور مدل SJE5050SS

آبمیوه گیری سنکور مدل SJE5050SS

مشاهده قیمت آبمیوه گیری سنکور مدل SJE5050SS

 

آبمیوه گیری ناسا مدل NS-940

یکی دیگر از گزینه های تک کاره با ظاهری شیک و بدنه استیل می باشد که گنجایش مخزن آن 0.72 لیتر بوده و از اهرم تنظیم سرعت دو حالته بهره می جوید. وزن این دستگاه معادل 4.5 کیلوگرم و توان مصرفی آن برابر با 800 وات می باشد.

آبمیوه گیری ناسا مدل NS-940

آبمیوه گیری ناسا مدل NS-940

مشاهده قیمت آبمیوه گیری ناسا مدل NS-940

 

آبمیوه گیری همیلتون مدل JH-154

Hamilton JH-154 را می توان یکی از مناسب ترین گزینه های موجود در بازار ایران عنوان نمود. این دستگاه چهار کاره با بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ است قادر است به هر نیاز شما در آشپزخانه از گرفت آب میوه گرفته تا مخلوط کردن و خرد کردن انواع مغزها و ادویه ها پاسخ دهد. جنس پیرکس قطعات آن دستگاه شما را از هر گونه گرما و ضربات احتمالی حفاظت کرده و مخزن 1.25 لیتری آن امکان تهیه سریع یک پارچ کامل آب میوه را به شما می دهد. شایان ذکر است که دستگاه مذکور از مخزن تفاله گیری ، اهرم تنظیم سرعت 3 حالته ، قفل ایمنی و پایه ضد لغزش برخوردار بوده و دارای وزنی معادل  6.5 کیلوگرم و توان مصرفی معادل 800 وات می باشد.

آبمیوه گیری همیلتون مدل JH-154

آبمیوه گیری همیلتون مدل JH-154

مشاهده قیمت آبمیوه گیری همیلتون مدل JH-154 

 

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010

یک دستگاه تک کاره دیگر با طراحی زیبا که از دو مخزن آبمیوه 1.5 لیتیری و تفاله 3 لیتری بهره می برد. که قابلیت جدا شدن از دستگاه را داشته و نظافت آن را فوق العاده راحت می نمایند. تیغه اصلی بوش MES4010 از جنس استیل ضدزنگ می باشد و دهانه آن دارای قطر مناسبی است. این دستگاه نیز همانند رقبای پیشین از پایه های ضد لغزش بهرمند بوده و دارای وزن 7.6 کیلو ، توان مصرفی 1200 وات و سیستم تنظیم سرعت 3 حالته می باشد.

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010

مشاهده قیمت آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 

 

آبمیوه گیری سنکور مدل SJE 1055SS

این نمونه مدلی ارزان قیمت در عین حال قوی و با کیفیت از کمپانی سنکور می باشد که برای آن دسته از اشخاصی که قدرت خرید مدل های حرفه ای و گران قیمت را ندارند بسیار مناسب است. این دستگاه تک کاره با بدنه ای استیل در رنگ های قرمز، نقره ای و سفید به بازار عرضه می شود و دارای گنجایش مخزن آبمیوه گیری آن 0.75 لیتر و مخزن تفاله گیر 1.5 لیتری می باشد. همچنین تنظیم سرعت این دستگاه نیز توسط اهرم 2 حالته بوده و از قفل ایمنی و پایه ضد لغزش برخوردار است. وزن این دستگاه معادل 3.6 کیلوگرم و توان مصرفی آن برابر با 800 وات می باشد.

آبمیوه گیری سنکور مدل SJE 1055SS

آبمیوه گیری سنکور مدل SJE 1055SS

مشاهده قیمت آبمیوه گیری سنکور مدل SJE 1055SS

 

آبمیوه گیری ناسا مدل NS-918

آبمیوه گیری مدل NS-918 دستگاهی با پارچ مندرج و از نوع تک کاره با بدنه ای ترکیبی از جنس استیل و پلاستیک مرغوب می باشد که دارای خواص ضد زنگ و ضد خش است. گنجایش مخزن آبمیوه این دستگاه 1 لیتر و گنجایش مخزن تفاله آن 2 لیتر می باشد و تمامی قطعات دستگاه به راحتی قابل جدا شدن و نظافت هستند. همچنین دستگاه مخصوص مجهز به سیستم خاموشی خودکار می‌باشد که در شرایطی که بیش از حد مجاز از وسیله کار کشیده شود به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور و افزایش طول عمر، دستگاه را به صورت اتوماتیک خاموش می کند. از جمله دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به وزن 3 کیلوگرمی توان مصرفی 800 واتی و برخورداری از پایه های ضد لغزش اشاره کرد.

آبمیوه گیری ناسا مدل NS-918

آبمیوه گیری ناسا مدل NS-918

مشاهده قیمت آبمیوه گیری ناسا مدل NS-918 

 

آبمیوه گیری بوش مدل MMB33G5BGB

دستگاه 5 سرعته bosch MMB33G5BGB یک دستگاه آبمیوه گیری با بدنه پلاستیکی است که از یک پارچ شیشه ای با ظرفیت 1.9 لیتر بهره می برد. این دستگاه چند کاره بوده و توان مصرفی آن 600 وات می باشد. مخزن تفاله دستگاه مذکور دارای ظرفیت 2 لیتری است و وزن کلی دستگاه برابر 3.5 کیلو می باشد.

آبمیوه گیری بوش مدل MMB33G5BGB

آبمیوه گیری بوش مدل MMB33G5BGB

مشاهده قیمت آبمیوه گیری بوش مدل MMB33G5BGB 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو