چگونگی نمایش منوی مخفی در تلویزیون های سامسونگ

منو مخفی تلویزیون سامسونگ

منو مخفی تلویزیون سامسونگ ،تلویزیون های هوشمند، لوازم دیجیتالی جدیدی هستند که امروزه در اکثر غریب به اتفاق خانه ها و محل های کار ما، قابل رویتند. این محصولات با تنوع شکل و ابعاد و نیز امکانات و قابلیت های گوناگون و جالبی که ارائه می دهند، جایگاه ویژه ای را برای خود در بین کاربران به دست آورده اند. معمولا بسیاری از این امکانات و قابلیت های ذکر شده، توسط منو ها  و دکمه های ریموت کنترل تلویزیون قابل دسترسی هستند ولیکن برخی از این امکانات ممکن است از چشمان شما پنهان باشد و شما نیازمند تغییر یا فعال / غیرفعال نمودن آن باشید. در این صورت چه ؟ منوهای مخفی دقیقا همان پاسخی هستند که شما به دنبال آن هستید. امکاناتی در منو مخفی تلویزیون ها گنجانده شده است که کاربران با دسترسی به آن می توانند تنظیماتی را اعمال نمایند. در تلویزیون های تولید شده در شرکت سامسونگ، ال جی و سونی دسترسی به این منو به روش های مختلف انجام می گیرد. در این مطلب از وبلاگ خبری سایت فروشگاه اینترنتی میهن کالا، ما قصد داریم تا شیوه ورود به منو مخفی تلویزیون های ساخت کمپانی سامسونگ را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم، با ما همراه باشد.

دسترسی به منوی مخفی به چه دردی می خورد ؟

منو مخفی تلویزیون سامسونگ ،دسترسی به منوی مخفی در تلویزیون های مختلف حتی اگر تمامی آن ها از یک برند خاص باشند ( سازنده آن ها مشترک باشد ) ممکن است شیوه متفاوتی داشته باشد. لذا اگر شما تلویزیون سامسونگ در اختیار دارید و می خواهید به منوی مخفی آن دسترسی داشته باشید، باید بگوییم که روش ثابتی برای نیل به این مهم در دست نیست اما ما در اینجا تقریبا تمامی روش های موجود جهت دسترسی به منو مخفی تلویزیون های سامسونگ را برای شما گرد آورده ایم که به احتمال قوی با استفاده از یکی از آن ها خواهید توانست که خواسته خود را عملی کنید. دسترسی به این منو به شما امکان دسترسی به تنظیمات اصلی تلویزیون را خواهد داد. این تنظیمات، همان تنظیماتی هستند که در اکثر موارد تنها تعمیرکاران به آن ها دسترسی دارند و و کاربران معمولی امکان مشاهده و تغییر آن ها  را ندارتد. البته توجه داشته باشید که تغییر نادرست این تنظیمات ممکن است باعث بروز مشکل، نقص فنی یا حتی از کار افتادن تلویزیون شما گردد، لذا قبل از ایجاد هر تغییر، اطلاعات لازم را در رابطه با ماهیت و نتیجه تغییرات، کسب نمایید و از انجام تغییرات در گزینه هایی که از ماهیتشان اطلاعی ندارید امتناء ورزید. البته در بسیاری از موارد می توانید تنها با خاموش و روشن کردن تلویزیون به حالت اولیه برگردید و تنظیماتی که روی تلویزیون انجام داده اید به حال اولیه خود باز خواهند گشت.

دسترسی به منوی مخفی به شما این توانایی را خواهد داد که به تغییر تنظیمات داخلی از قبیل موقعیت رنگ، ارتفاع تصویر، طول تصویر، فعال و یا غیر فعال سازی امکانات و ویژگی های تلویزیون و مواردی این چنین بپردازید. در ادامه ما به ذکر یکا یک حالت های دسترسی به این منو تنظیمات را ذکر خواهیم کرد و شما برای پی بردن به این که کدام یک از این تنظیمات برای تلویزیون شما کار آمد خواهد بود، می بایست به بررسی هر کدام از این روش ها بپردازید تا نهایتا شیوه مختص به تلویزیون خود را از بین این ها بیابید.

منو مخفی تلویزیون سامسونگ

مانند دو روش قبلی که ذکر شد باید ابتدا تلویزیون را در حالت آماده باش ” Standby ” قرار دهید. پس از آن P.std گزینه ایست که باید آن را انتخاب نمایید. بلافاصله گزینه Menu و پس از آن گزینه Sleep را انتخاب کنید و در پایان کار هم Power On را بزنید تا تلویزیون روشن گردد.

فعال سازی منو مخفی

روش اول

منو مخفی تلویزیون سامسونگ ،در ابتدا تلویزیون مورد نظر را در حالت ” Standby” ( آماده به کار ) قرار دهید. حال بلافاصله پس از آن P.std را انتخاب نموده و بدون وقفه گزینه ی Help و پس از آن گزینه Sleep را انتخاب نمایید. حال در آخر Power On را فشار دهید تا تلویزیونتان مجددا شروع به کار کند. چنانچه این روش به دسترسی شما به منوی مخفی منتهی نشد هیچ جای نگرانی نیست، به سراغ روش دوم بروید.

Standby => P.std => Help => Selep => Power On

روش دوم

منو مخفی تلویزیون سامسونگ ،باز هم قبل از انجام هر کار تلویزیون خود را در حالت ” Standby” ( آماده به کار ) قرار دهید. حال بی هیچ تاخیری Display را انتخاب نموده سپس با انتخاب P.std راهی مرحله بعد گردید و با انتخاب گزینه Mute کارتان را به اتمام برسانید. حال باز هم مانند روش اول را فشار دهید و ببنید آیا به منوی مخفی دسترسی دارید و یا خیر؟ در صورت منفی بودن پاسخ، روش سوم را نیز امتحان نمایید و تست کنید که آیا این روش برای تلویزیون شما مناسب خواهد بود یا خیر.

Standby => Display => P.std => Mute => Power On

روش سوم

منو مخفی تلویزیون سامسونگ ،مانند دو روش قبلی که ذکر شد باید ابتدا تلویزیون را در حالت ” Standby” ( آماده به کار ) قرار دهید. حالا باز هم مثل روش های قبلی باید P.std را انتخاب نمایید. بلافاصله پس از این کار گزینه Menu و پس از آن گزینه Sleep را انتخاب نموده و در پایان کار هم باز همانند روش های قبلی اقدام به زدن Power On کنید تا تلویزیون روشن و به منوی اصلی وارد شود.

Standby => P.std => Menu => Sleep => Power On

روش چهارم

آیا هنوز با استفاده از سه روش قبلی، نتیجه ای نگرفته اید؟ هیچ اشکالی ندارد، حال به آزمایش این روش بپردازید. این روش باید برایتان مناسب باشد. اگر با استفاده از این روش همچنان به منوی مخفی دسترسی پیدا نکرده اید، به احتمال زیاد مراحل را اشتباه رفته اید. در این مرحله پس از این که Picture Off انتخاب نمودید به مرحله بعدی رفته و گزینه sleep ( حالت خواب ) را انتخاب نمایید. حال در میان گزینه های موجود P.std را انتخاب نمایید. حال بلافاصله گزینه Mute را زده و راهی مرحله آخر شده و Picture On را انتخاب نمایید.

Picture Off => Sleep => P.std => Mute => Picture On

حال چنانچه مراحل را به درستی طی کرده باشید و گزینه ها را به صورت درست و با زمانبندی مناسب انتخاب نموده باشید باید به منوی مورد نظر دسترسی داشته باشید و قادر به اعمال تنظیمات مورد نظرتات، آنچنان که دوست دارید باشید. همان طور که خود نیز مشاهده کردید الزامی است که در ابتدای تمامی روش ها، تلویزیون را در حالت آماده به کار قرار دهید. سرعت را در هنگام انجام کار و دسترسی به منوی مخفی مد نظر قرار دهید. مراحل در حین انجام کار باید پشت سر هم و بدون وقفه صورت پذیرند.

[review]

5 دیدگاه در “چگونگی نمایش منوی مخفی در تلویزیون های سامسونگ

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  2. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  3. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  4. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  5. امید گفت:

    با کنترل هوشمن سری ۸ چطور میشه وارد منو مخفی شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو