ماشین ظرفشویی بوش سری 6 | ظرفشویی سری 6 بوش

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 با قابلیت ها و امکانات فوق العاده تولید شده و در دسترس کارابران قرار گرفته اند. در میان برندهای مختلف از ماشین ظرفشویی ها، ماشین ظرفشویی بوش جزو اولین و با کیفیت ترین ماشین ظرفشویی ها به حساب می آید. ماشین ظرفشویی سری 6 بوش که تا حدی جزو میان رده های این کمپانی بزرگ و با سابقه به هستند، با فناوری هایی که در اختیار گرفته اند برترین کارایی و تمیز کنندگی را به همراه خواهند آورد. اگر می خواهید بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری 6 را بشناسید، این نوید را به شما خواهیم داد که ظرفشویی های این دسته خود جزو برترین ها هستند. مشخصات ماشین ظرفشویی بوش سری 6 آن‌چنان متنوع اند که اشاره بر تمامی آن ها لیستی بلند قد را پیش چشمانتان خواهد گذاشت. در بسیاری از این مدل ها ویژگی های مشترک به چشم می خورند و برخی نیز دارای قابلیت های خاص هستند که این سبب می شود به نسبت بقیه ی مدل ها متفاوت باشند. موتور استفاده شده در این نسل از ماشین ظرفشویی های بوش از نوع EcoSilence Drive می باشد، این موتور کاملا بی صداست و عملکردی قدرتمند، بادوام، آرام و کارآمد را ارائه خواهد داد. تسمه در این موتور خذف شده است و در نتیجه ی آن میزان تولید صدا کاهش خواهد یافت، همچنین سایش بین قطعات کاهش یافته و طول عمر موتور بالا خواهد رفت.

ماشین ظرفشویی بوش سری 6

اساس کار در ماشین ظرفشویی بوش سری 6 عملکردی آرام با کیفیت شستشوی بالاست، این کار در مدت زمانی تقریبا طولانی انجام می گیرد. مدت زمان صرف شده برای شستشوی ظروف را نمی توان عیبی از این محصولات قلمداد کرد، زیرا در ماشین ظرفشویی سری 6 بوش به این مسئله که لازم است در حین شستشو در مصرف آب و انرژی صرفه جویی شود، مورد توجه ویژه قرار گرفته است. با توجه به میزان صرفه جویی در این ماشین ظرفشویی ها تمیز کنندگی بسیار عالی خواهد بود، زیرا قابلیت های متنوعی استفاده شده اند که تاثیر مثبتی در شستشوی کامل ظروف خواهند داشت.

جدیدترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 6

طراحی ماشین ظرفشویی بوش سری 6

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 دارای تنوع بالایی هستند و مدل های مختلف این سری انتخاب را برای شما در میان گزینه های متنوع تری فراهم کرده اند، از این رو می توانید کاملا سلیقه و انتظارتان را از ماشین ظرفشویی مورد توجه قرار دهید و پس از آن نسبت به انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی بوش سری 6 و یکی از مدل های مورد توجه خودتان اقدام نمایید. طراحی به کار رفته در میان این مدل ها دارای وجه تشابهات بسیاریست و تفاوت هایی نیز با هم دارند که در برخی موارد کارایی را نیز تا حدی تحت تاثیر قرار خواهند داد. ابعاد استاندار به کار رفته در ماشین ظرفشویی سری 6 بوش این امکان را فراهم می کند تا به راحتی آن ها را در کابینت آشپزخانه جای دهید و برای این کار با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. در یک کلام می توان گفت ماشین ظرقشویی سری 6 بوش ترکیبی زیبا از طراحی بی نقص و کاربرد عالی هستند که انتخاب هر یک از مدل ها توسط شما، رضایت از خرید را برایتان به همراه خواهد آورد. در ادامه به معرفی مدل های متنوع این سری محبوب خواهیم پرداخت و برخی از ویژگی های کلیدی آن ها را ذکر خواهیم کرد، در صورت تمایل می توانید توضیحات و مشخصات کامل این مدل ها را بر روی فروشگاه اینترنتی میهن کالا مشاهده نمایید و از قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 6 اطلاع یابید و در صورت تمایل در همان بخش نسبت به انتخاب و خرید اقدام نمایید. این اطمنان را داشته باشید که فروشگاه اینترنتی میهن کالا محصول اورجینال را با کیفیت اصلی به فروش خواهد رساند و این ادعا را در مدت زمان خدمت به مشتریان ثابت کرده است. ماشین ظرفشویی بوش سری 6 قیمت مطلوب را در این فروشگاه به خود اختصاص داده اند.

بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری 6

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS68TW06E

یکی از برترین برنده های تولید کننده ی لوازم خانگی کمپانی بوش است. این برند نام آشنا با ادغام نوآوری ها و مواد مرغوب با کیفیت ساخت بالا، مدل هایی عالی را برای کاربران و مصرف کنندگان عرضه کرده است. ماشین ظرفشویی بوش SMS68TW06E دارای ظرفیت 14 نفره می باشد تا برای خانواده های با جمعیت متوسط و یا پر جمعیت مناسب باشد. این مدل دارای 8 برنامه ی شستشوست تا با توجه به جنس ظروف و درجه ی کثیفی آن ها یکی از برنامه ها را انتخاب کرده و شاهد شستشوی با تمیزی بالا در ظروف باشید. شستشوی سریع تنها در 29 دقیقه برای مواردی که عجله دارید و یا ظرف هایتان چندان کثیف نیستند کاربرد خواهد داشت. در هر دوره ی شستشو در ماشین ظرفشویی SMS68TW06E بوش تنها 9.5 لیتر آب صرف خواهد شد، که این بسیار مطلوب است. سطح تولید صدا در این محصول تنها 42 دسیبل می باشد، از این رو می توان این ماشین ظرفشویی بوش سری 6 را مدلی بی صدا دانست. بخشی از این صدای پایین به طراحی بدنه و بخشی از آن نیز به موتور بی صدای EcoSilence Drive برمی گردد؛ از ویژگی های دیگری که این موتور به همراه می آورد میزان مصرف پایین انرژی خواهد بود.

بررسی و خرید ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS68TW06E

قیمت ظرفشویی بوش مدل SMS68TW06E

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS67MW00G

موتور یکی از اصلی ترین اجزای به کار رفته در لوازم الکتریکی است، به همین خاطر ماشین ظرفشویی بوش SMS67MW00G به یکی از برترین موتورها مانند سایر محصولات این کمپانی مجهز شده؛ موتور بی صدا، بادوام، قدرتمند و با کارایی بالا EcoSilence Drive در این مدل مورد استفاده قرار گرفته تا برای طولانی مدت کارایی عالی را به شما ارائه دهد. تولید صدای تنها 44 دسیبل و میزان مصرف آب در هر دوره ی شستشو 9.5 لیتر از ویژگی های با ارزش موجود در این ماشین ظرفشویی بوش سری 6 هستند. ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS67MW00G از طریق قابلیت VarioSpeed Plus شستشو را 3 برابر سریع تر از حالت معمول و با همان میزان تمیزی انجام خواهد داد. به لطف بهره گیری از فناوری زئولیت Zeolith® technology در این ماشین ظرفشویی بوش مصرف انرژی پایین تر، درخشش بیشتر در ظروف و خشک کنندگی مطلوب تر را مشاهده خواهید کرد. قابلیت ActiveWater technology در کنار شستشوی عالی، میزان مصرف کم آب و انرژی را نیز به همراه خواهد آورد.

مشخصات و قیمت ماشین ظرفشویی سری 6 بوش SMS67MW00G

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 زئولیت SMS67MW00G

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS68MW02E

ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش SMS68MW02E یکی دیگر از مدل های سری 6 می باشد. این محصول نیز دارای قابلیت های مثبتی است که شستشوی عالی را پدید خواهند آورد. این مدل به 12 برنامه ی متنوع شستشو مجهز شده  است و به صورت متوسط در هر سیکل شستشو 9.5 لیتر آب مصرف خواهد کرد. قابلیت شستشوی نیمه بار در ماشین ظرفشویی سری 6 بوش SMS68MW02E این امکان را فراهم می کند تا سطح مصرف آب با توجه به میزان ظروف قرار گرفته در محفظه تامین گردد، این امر سبب می شود در مصرف آب، انرژی و مواد شوینده صرفه جویی به عمل آید. مبدل حرارتی Heat Exchanger در این ظرفشویی بوش بسیار قدرتمند عمل خواهد کرد و دمای آب مورد نیاز را به سرعت تامین خواهد کرد و در مصرف انرژی نیز برای انجام این کار صرفه جویی خواهد کرد. سیستم حفاظت از ظروف شیشه ای Glass 40° programme در ماشین ظرفشویی SMS68MW02E بوش این قابلیت را فراهم خواهد کرد تا ظروف شیشه ای و نازکتان را با خیال راحت در ظرفشویی قرار دهید و اطمینان داشته باشید که در جریان شستشو با مشکلی مواجه نخواهد شد.

مشخصات و قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS68MW02E

قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 6 بانه SMS68MW02E

ماشین ظرفشویی سری 6 بوش مدل SMS67MW01G

شما هرگز صدایی از ماشین ظرفشویی بوش SMS67MW01G نخواهید شنید، زیرا این محصول تنها 38 دسیبل صدا تولید خواهد کرد و مدلی کاملا بی صدا خواهد بود وجود عایق صدا در بدنه صداهای اضافه را جذب خواهد کرد. این ماشین ظرفشویی بوش از طریق قابلیت HygienePlus option ظرف هایی کاملا بهداشتی را تحویل خواهد داد، این ظروف کاملا بدون مواد آلرژی زا هستند و هیچ آلودگی بر روی آن ها مشاهده نخواهد شد؛ از این رو این قابلیت برای کودکان و افراد حساس بسیار مناسب می باشد. فناوری های ActiveWater ، شستشوی نیمه بار LoadSensor و VarioSpeed Plus کمک خواهند کرد تا در حین شستشو آب و انرژی کمتری صرف شود و شستشوی عالی را در ظروف ایجاد خواهند کرد. گزینه ی ExtraDry برای مواردی کاربرد دارد که می خواهید ظروف بیش از حد طبیعی خشک شوند و هیچ اثری از لکه های آب بر روی ظروف باقی نماند. قفسه های VarioFlex در ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS67MW01G انعطاف پذیرند و قابلیت تنظیم ارتفاع در آن ها این امکان را فراهم می کند که ظروف با ابعاد بزرگ از قبیل کاسه و قابلمه در ظرفشویی جای گیرند و به صورت کامل شستشو داده شوند.

مشخصات و قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS67MW01G

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS67MW01G

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS68TI10M

ماشین ظرفشویی بوش SMS68TI10M با ظرفیت 14 نفره گنجایش مطلوبی را برای شستشو فراهم خواهد کرد. موتور EcoSilence Drive در این محصول کارایی عالی را از خود نشان خواهد داد و سبب می شود این ماشین ظرفشویی بوش عملکردی کاملا بی صدا و کم مصرف را از خود ارائه دهد. سطح تولید صدا در این محصول برابر 40 وات می باشد که عملکردی کاملا بی صدا خواهد بود. مبدل حرارتی Heat Exchanger در این ماشین ظرفشویی دمای آب را به حد مطلوب خواهد رساند و از بروز شوک گرمایی در ظروف جلوگیری خواهد کرد تا دچار شکستگی نشوند. سبدهای از نوع VarioFlex در این ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مورد استفاده قرار گرفته اند که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و شما می توانید با توجه به اندازه ی ظرف‌هایتان، ارتفاع سبدها را تنظیم نمایید. فناوری VarioSpeed Plus در ماشین ظرفشویی SMS68TI10M بوش به میزان 65 درصد زمان شستشو را کاهش خواهد داد و در این زمان کم شستشویی کامل را ایجاد می کند. فناوری ActiveWater در ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS68TI10M آب کمتر، انرژی کمتر و عملکرد بهتر را به همراه می آورد.

مشخصات و قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS68TI10M

قیمت ماشین ظرفوشویی بوش مدل SMS68TI10M

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS68TW02E

از اصلی ترین مشخصه های ماشین ظرفشویی های بوش مصرف پایینی است که این محصولات دارند. ماشین ظرفشویی بوش SMS68TW02E نیز به این امکان مجهز شده است و با در اختیار داشتن فناوری هایی در مصرف انرژی و آب صرفه جویی خواهد کرد. البته از طریق فناوری VarioSpeed Plus می توانید در زمان نیز صرفه جویی کنید و این حالت حدود 3 برابر در زمان صرفه جویی خواهد کرد. این ماشین ظرفشویی بوش سری 6 برای هر سیکل شستشو تنها 6.5 لیتر آب مصرف خواهد کرد. فناوری ActiveWater نیز کمک خواهد کرد تا میزان مصرف آب و انرژی پایین رفته و عملکرد بهتری را از ماشین ظرفشویی SMS68TW02E بوش شاهد باشید. فناوری تشخیص میزان بار LoadSensor در این ظرفشویی این امکان را فراهم می کند تا بر اساس میزان ظروف موجود در محفظه میزان آب و انررژی مورد نیاز صرف گردد؛ شما می توانید نیمه ی بار ظرفشویی را مورد استفاده قرار دهید. نمایشگر این محصول LED است و شما می توانید مدیریت کامل محصول را در اختیار داشته باشید و میزان زمان باقی مانده برای اتمام کار را به نمایش خواهد گذاشت. ماشین ظرفشویی بوش SMS68TW02E دارای 8 برنامه ی متنوع برای شستشو می باشد که شما بنابر نیازتان می توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید. شستشوی سریع در 29 دقیقه یکی از قابلیت های مثبت و کاربردی برای شستشوی کامل ظرف های با درجه ی کثیفی پایین است. سیستم حفاظت از ظروف شیشه ای نیز در این مدل مورد استفاده قرار گرفته است که از طریق آن با خیال راحت تری ظروف شیشه ای و نازک خودتان را از طریق ماشین ظرفشویی شستشو دهید.

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS68TW02E

کلام آخر …

با وجود قابلیت هایی که از ماشین ظرفشویی سری 6 بوش ذکر شد می توان این دسته از محصولات را جزو بهترین ماشین ظرفشویی های بوش قرار داد. این محصولات دارای فناوری های متنوعی هستند که در این پست تنها به بخشی از آنها اشاره شد. وجود این قابلیت ها سبب می شود برترین تمیز کنندگی در کنار مصرف پایین انرژی، ایجاد صدای بسیار پایین، امکان صرفه جویی در مصرف آب و انرژی و مجموعه از امکانات دیگر ایجاد گردد. انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی بوش سری 6 بسیار عالی خواهد بود و رضایت شما را به همراه خواهد آورد. در میان مشخصات ماشین ظرفشویی بوش سری 6 گزینه های پیشرفته ای به چشم می خورد که می توان به ماشین ظرفشویی بوش سری 6 زئولیت اشاره کرد. این قابلیت ها نشان خواهند داد این سری مورد توجه خاص کمپانی بوش قرار دارند و شما می توانید با خیال راحت از هر یک از این مدل ها استفاده نمایید.

[review]

34 دیدگاه در “ماشین ظرفشویی بوش سری 6 | ظرفشویی سری 6 بوش

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  2. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  3. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  4. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  5. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

  6. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  7. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

  8. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:1 ستاره

  9. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  10. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  11. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  12. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  13. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  14. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  15. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  16. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:1 ستاره

  17. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  18. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  19. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:1 ستاره

  20. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  21. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  22. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  23. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

  24. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

  25. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  26. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  27. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  28. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  29. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  30. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  31. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

  32. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

  33. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  34. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو