بهترین مارک یخچال ساید بای ساید کدام است؟

یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید ،اگر به گذشته های دور برگردیم و به آن زمان برویم که هنوز دستگاه به نام یخچال وجود نداشت و مردم چاله های یخ یا همان یخ چاله ها مواد غذایی خود را نگهداری می کنند، متوجه پیشرفت سریع تکنولوژی در این مدت خواهید شد. اولین یخچال در سال 1834 میلادی توسط یک مخترع آمریکایی تولید شد. از تولید یخچال های معمولی مدت زمان زیادی نمی گذرد. یخچال هایی ساده و یک درب که یک فریزر در بالا داشتند و یخچال نیز با چند قفسه در پایین قرار داشت این یخچال ها در اوج سادگی طراحی شده بودند و در آن زمان محبوبیت زیادی هم داشتند. با پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری و قابلیت های مختلف به دینای لوازم خانگی صنعت لوازم خانگی نیز تحت تاثیر قرار گرفت و به شدت منقلب شد. از طرفی رقابت سازندگان نیز تاثیر به سزایی در تسریع رشد پیشرفت و تکنولوژی داشت. از یخچال های ساده و معمولی گذشتیم و به یخچال فریزرهای فریز بالا و فریز پایین رسیدیم. این یخچال ها از یخچال فریزر های معمولی پیشرفته تر بودند و با جدا کردن یخچال و فریزر، طراحی را به اوج زیبایی خود رسانده بودند، از طرفی هم یخچال های فریز بالا و فریز پایین در میزان مصرف انرژی نیز صرفه جویی زیادی به عمل آورده و تا حد زیادی از هدر رفتن انرژی جلوگیری کردند. روز ها و ماه ها و سال ها سپری شد تا اینکه یخچال های کنار در کنار با عنوان معروف side by side راهی بازار شدند. این یخچال ها بازار را به تسخیر خود درآوردند و حتی تکنولوژی را متعجب ساختند و همه ی خریداران و کاربران را انگشت به دهان گذاشتند. یخچال ساید بای ساید در واقع از به معنی کنار در کنار است و از یک یخچال و یک فریزر جداگانه و چسبیده به هم تشکیل شده است . یخچال های side by side نه تنها زیبایی خاصی داشتند و حس مدرنیته و لوکس را به محیط آشپزخانه می بخشیدند، بلکه با اختصاص دادن دو بخش مجزا به یخچال و فریزر فضای بسیار وسیعی برای ذخیره و نگهداری موادغذایی داخل یخچال و فریزر را فراهم آورده، دیگر نیازی نیست برای دسترسی به مواد غذایی داخل یخچال و داخل فریزر، درب هر دو بخش را باز کرد و کلی انرژی سرد و خنک را هدر داد. از دیگر یخچال فریزرهای موجود در بازار می توان یخچال فرنچ را نام برد که ترکیبی از یخچال ساید بای ساید و یخچال فریز پایین است. یخچال فریزر یکی از لوازم خانگی کاربردی و بسیار ضروری است در واقع هر جا یخچال است، زندگی و خانه ای هم هست. اصلاً هیچ آشپزخانه ای بدون یخچال نمی توان پیدا کرد شاید خرید ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و یا غذاساز و چای ساز و … حتماً و حتماً در هر آشپزخانه ای وجود ندارد، اما بدون یخچال فریزر هیچ آشپزخانه ای کامل نیست. حال که خرید یخچال فریزر تا این اندازه لازم و ضروری است چه چیزی بهتر از یخچال فریزر ساید بای ساید. از زمانی که ساید بای ساید ها به بازار عرضه شدند دیگر برندهای معروف بر روی یخچال فریزرهای جدا زیاد کار نکردند، ولی ساید بای سایدها روز به روز پیشرفته تر و با کیفیت تر و در نتیجه پر طرفدار تر و پر فروش تر شدند. در حال حاضر یخچال های ساید بای ساید ظاهر زیبایی دارند و طرفداران زیادی هم دارند. ما در این بلاک سعی داریم ویژگی یخچال های ساید را توضیح دهیم و همچنین تعدادی از یخچال های ساید بای ساید خوب و پر طرفدار را از برند ال جی، سامسونگ، هیتاچی و بوش را برای شما لیست کردیم که امیدوارم برای شما مفید باشد و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. اگر شما قصد خرید یخچال ساید بای ساید را دارید حتما تا آخر مطلب از وبلاگ خبری میهن کالا با ما همرا باشید.

یخچال ساید بای ساید

نکات کلیدی برای انتخاب یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید ،خرید یخچال ساید بای ساید به‌ دلیل اهمیت و طول عمر زیاد، سرمایه‌ گذاری مهمی است. به همین دلیل در هنگام خرید یخچال علاوه‌ بر مارک یخچال، باید فاکتورهایی مثل قیمت، اندازه یخچال، مدل و طراحی ظاهری، امکانات و قابلیت‌ ها و میزان مصرف انرژی رو هم مد نظر قرار بدید. بنابراین باید برای خرید یک یخچال مناسب وقت کافی بگذارید و به اندازه کافی برای انتخاب بهترین مارک و مدل یخچال تحقیق کنید. اگر شما ظاهر فیزیکی و زیبایی ساید باید ساید را می خواهید باید بدانید که تفاوت عمده انواع یخچال های ساید بای ساید با نوع معمولی آن در ظاهر، قیمت و ویژگی های فیزیکی آن است البته ساید بای ساید ها امکانات بیشتری رو هم دارند. این یخچال ها نسبت به مدل های عادی زیباتر هستند و در آن واحد نیاز شما را به یخچال و فریزر برطرف می کنند.

بهترین مارک یخچال ساید بای ساید

برای اینکه بدانیم یک ساید بای ساید خوب چه ویژگی هایی دارد به نکات زیر توجه کنید:

1- هزینه: مهم ترین فاکتور در خرید یخچال مثل هر نوع کالای دیگری، مقدار هزینه ای است که برایش در نظر گرفته اید. پس بهتر است پیش از رفتن برای خرید، تعیین کنید که می خواهید چقدر هزینه کنید. یخچال‌ های رده‌ بالا، مصرف انرژی کمتری در مقایسه با یخچال‌ های میان‌ رده و پایین‌ رده دارند و قیمت شان هم بیشتر است. اگر بودجه شما کم است پس به فکر خرید یخچال ساید نباشید، چرا که قیمت این یخچال ها بیشتر از بقیه یخچال هاست. اما اگر در بودجه شما محدودیتی وجود ندارد و توانایی پرداخت هزینه بالا رو دارید، حتما ساید بای ساید رو در اولویت قرار بدهید.

2- اندازه و ظرفیت یخچال ساید: برای خانواده های 2 و 3 نفره یخچال 18 فوت کافی است. برای خانواده های 5 نفره 22 فوت اما اندازه یخچال در نهایت به میزان نگهداری مواد غذایی هر خانواده بستگی دارد. در هنگام خرید یخچال مقدار فضای داخلی را در نظر بگیرید. مثلا محفظه مخصوص شیشه در برخی مدل ها قابلیت تغییر دارد و در عین حال بخشی از فضای داخلی را اشغال می کند. همچنین باید فضای آشپزخانه را در‌ نظر گرفته و با‌ توجه به فضایی که برای یخچال در اختیار دارید، سراغ اندازه مورد نظرتان بروید. یخچال شما باید حداقل از هر طرف به‌ اندازه ۵ سانت از دیوارها فاصله داشته باشد.

3- مصرف انرژی: برای مقایسه‌ مصرف انرژی یخچال‌ ها، باید به برچسب انرژی که روی بدنه‌ دستگاه چسبانده شده است، نگاه کنید. بر روی این برچسب علاوه‌ بر یک‌ سری اطلاعات مثل مصرف سالانه‌ انرژی و میزان صدای تولید شده توسط موتور یخچال، رده‌ بندی مصرف انرژی یخچال هم مشخص شده است. این رده‌ بندی که از حروف A+++ (برای بهترین مصرف انرژی) تا D (برای بیشترین مصرف انرژی) درجه‌ بندی شده، معیار خوبی برای مقایسه‌ مصرف انرژی یخچال‌ ها باشد. اگر به عمر موتور ساید بای ساید خود اهمیت می دهید پیشنهاد ما به شما خرید ساید بای ساید های چند موتوره است.

بهترین یخچال ساید بای ساید

4- سیستم خنک کننده: یخچال های قدیمی دارای سیستم خنک کنندگی بودن که به موتور یخچال فشار زیادی وارد می کرد و بازده نسبتا کمی هم داشتند اما از ۷ سال پیش، مدل هایی با دو سیستم خنک کنندگی جداگانه با قابلیت تنظیم دما به بازار وارد شد. این مدل ها با اینکه نسبت به بقیه یخچال ها کمی مصرف برق رو بالا تر می برند، کارکردی کاملا بهینه دارند و باعث طول عمر بیشتر موتور می شوند. مدل های جدید تر که از ۲ یا ۳ سال پیش به بازار عرضه شدند هم محفظه صفر درجه دارند که قابلیت تنظیم جداگانه دارد و برای نگهداری طولانی تر و بهتر مواد غذایی حساس مناسب تر است.

5- امکانات: دستگاه تصفیه هوای داخل یخچال (ضد باکتری)، فیلترهای مختلف تصفیه آب، مجاری خروجی آب و یخ ریز و آبریز روی در یخچال، نمایشگرهای مختلف روی در یخچال و صفحه های LED و فضای Door-in-Door، همه از امکانات یخچال های ساید هستند که می توانید با توجه به نیاز خودتان هر کدام از آن ها را داشته باشید. طبقات داخلی یخچال باید قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشند تا بتوان راحت و بر حسب نیاز از آن ها استفاده کرد. عرض طبقه‌ های مدل‌ های سه در هم معمولا بیشتر از سایر مدل هاست و به شما این امکان را می دهد تا ظروف بزرگ و پهن را هم در یخچال قرار دهید.

6- تعداد درب های یخچال: قرار دادن ۲، ۳ یا ۴ در برای ساید بای ساید ها بیشتر برای استفاده راحت تر از آن ها است. برای مثال طراحی یخچال به گونه ای است که مواد غذایی یا بطری هایی که مدام با آن ها سر و کار دارید نزدیک تر و در دسترسی راحت تری قرار گیرند اما نمی توان جنبه ظاهری و زیبایی آن را هم نادیده گرفت. توصیه ما به شما این است که اگر خانواده پر جمعیتی هستید یا کودکانتان مدام به سراغ یخچال می روند ساید بای سایدی را تهیه کنید که مجهز به بار خانگی باشد.

بهترین ساید بای ساید موجود در بازار

7- رنگ و ظاهر یخچال: معمولا ساید بای سایدها در سه رنگ سفید، استیل و تیتانیوم تولید می شوند اما از آن جا که بیشتر لوازم آشپزخانه با این ۳ رنگ هماهنگ می‌ شوند، خرید مدل‌ های طرح دار را پیشنهاد نمی‌ کنیم و توصیه ما به شما انتخاب مدل های ساده تر است، و به جای آن توجه خود را به جنس روکش و ضد ضربه یا ضد خش بودن سطح خارجی معطوف کنید.

قیمت یخچال ساید بای ساید

8- کارانتی: داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش از نکات مهم خرید است.

مزیت های یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید ،یخچال های ساید بای ساید دارای مزیت های بی شماری هستند که از این میان می توان به مواردی مانند موتور های کم مصرف اینورتر inverter و لامپ های کم مصرف led برای تامین روشنایی داخلی، محفظه های مخصوص نگهدارنده ی میوه و سبزی fresh balancer، مجهز بودن به یخ ساز و آبریز بر روی بدنه، کنترل پنل لمسی، فیلترهای بهداشتی قدرتمند از بین برنده ی بو و باکتری وقارچ و … سیستم خنک کننده دوگانه جریان چند گانه ی هوا و همه و همه در یخچال های پر طرفدار ساید بای ساید گنجانده شده اند. راستش را بخواهید این یخچال های ساید بای ساید به اندازه ای طرفدار دارند که این روزها اکثر خانه ها صاحب چنین اثر هنری در آشپزخانه ی خود هستند. در واقع می توان یخچال های ساید بای ساید را در ساده ترین حالت این گونه تعریف کرد؛ یخچال هایی در ابعاد بزرگ که توسط خطی عمودی به دو قسمت یخچال و فریزر تقسیم شده است و بر خلاف یخچال های دوقلو کاملاً به هم چسبیده هستند. البته یخچال های ساید بای ساید نیز دارای طراحی های متنوعی هستند، برخی از یخچال های ساید بای ساید از طراحی خاص موسوم به DOOR-IN-DOOR بهره می برند. این طراحی در واقع حکایت از دربی اضافه و درب دومی بر روی درب اصلی یخچال دارد که فضای ذخیره سازی مواد غذایی و نوشیدنی ها را بیشتر و وسیع تر کرده و طراحی بیش از اندازه زیبایی به یخچال می بخشد. در یک سری از یخچال های ساید بای ساید به جای درب دوم از یک درب کوچک به نام هوم بار HOMBAR استفاده می شود که محل مناسبی برای نگهداری بطری ها است. البته انتخاب با شماست که یک یخچال ساید بای ساید دور این دور را انتخاب می کنید یا یک یخچال ساید بای ساید هوم بار یا اینکه یخچال ساید بای ساید معمولی و بدون بار!

یخچال ساید بای ساید ،با گذشت زمان همچنان طرفداران یخچال های ساید بای ساید بیشتر و بیشتر می گردد، همچنان فناوری ها و قابلیت های اختصاصی و نوآوری ها و خلاقیت های به کار گرفته شده افزایش می یابد. تنوع سازندگان و شرکت های تولید کننده از سویی و وسواس و دقت خریداران از سوی دیگر باعث شده که خرید یخچال کار پیچیده ای باشد. از بین برندهای مطرح در زمینه ی تولید یخچال ساید بای ساید می توان به شرکت بزرگ کره ای ال جی، سامسونگ، هیتاچی، دوو و … اشاره کرد. این شرکت ها از هر نظر ایده آل هستند و از آن جایی که به کار و مشتریانشان تعهد دارند حق کامل خود را ادا کرده و محصولاتی در خور و شایسته ی کاربران عرضه خواهند کرد. تا این جا متوجه شدیم که یخچال ساید بای ساید چیست و معمولاً چه ویژگی هایی دارد و حتی این مهم را هم قبول کردیم که یخچال ساید بای ساید دارای ظاهر و طراحی شکیل و مدرنی است که دل هر کاربری را جذب کرده و هر چشمی را مسحور خود می کند. بنابراین جا دارد چند مدل از یخچال ساید بای ساید های خوش فروش و با کیفیت را به شما پیشنهاد دهیم تا کار مشکل خرید را برایتان راحت تر کرده باشیم.

بهترین یخچال ساید بای ساید آمریکایی

معرفی یخچال ساید بای ساید ال جی

یخچال ساید بای ساید ،یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GCX-267PHS یکی از یخچال های با کیفیت و خوش ساخت شرکت معتبر LG است که از طراحی خاص INSTAVIEW DOOR IN DOOR بهره می برد، این طراحی خاص در واقع با زدن دو ضربه ی انگشت بر روی درب شیشه ای فضای داخل را روشن می کند و محتویات داخل فضای یخچال دور این دور را به معرض نمایش می گذارد. مجهز بودن به کمپرسور اینورتر خطی در یخچال ساید بای ساید ال جی GCX-267 باعث صرفه جویی در مصرف انرژی به میزان 50% می شود و علاوه بر این عملکرد بهینه ای برای یخچال به ارمغان می آورد و مدت زمان نگهداری مواد غذایی را دو چندان خواهد کرد و حتی صدای ناشی از کارکردن یخچال را به شدت کاهش می دهد. برای تامین روشنایی داخلی یخچال از لامپ های کم مصرف Led بهره می برد که علاوه بر تولید روشنایی بیشتر، مصرف انرژی کمتری هم داشته و طول عمر دو برابری دارند. محفظه ی نگهدارنده ی میوه و سبزی با قابلیت تنظیم رطوبت می تواند از فاسد شدن زود هنگام میوه ها جلوگیری کند. تمامی این امکانات و ویژگی ها به همراه ظاهری شکیل و مدرن یقیناً نیاز هر کاربری حتی کاربران حرفه ای و سخت گیر را هم برآورده می سازد.

یخچال ساید بای ساید ال جی

معرفی یخچال ساید بای ساید سامسونگ

یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RSA1ZTMG معروف به Z1 یکی از یخچال های با کیفیت و خوش ساخت شرکت معروف و معتبر کره ای samsung است. که با امکانات و ویژگی ها و کیفیت مطلوبی که دارد توانسته است در لیست پر فروش ترین یخچال های موجود در بازار قرار گیرد. از معروف ترین مشخصه های این یخچال ظاهر و طراحی آن است. یخچال Z1 سامسونگ دارای محفظه ای به نام هوم بار HOMBAR بر روی درب یخچال است و به قول معروف DOOR-INDOOR کوچکی است و برای نگهداری نوشیدنی های پرمصرف مورد استفاده قرار می گیرد . مجهز بودن به کمپرسور دیجیتال اینورتر به معنی کم مصرف بودن یخچال است و این خبر خوشحال کننده ای برای دارندگان است چرا که میزان مصرف انرژی به میزان 30% کاهش پیدا می کند. سیستم خنک کننده ی نوفراست NOFROST از دیگر ویژگی های این یخچال فریزر ساید بای ساید است که از یخ زدن و تشکیل برفک جلوگیری می کند. جریان چندگانه ی هوا MULTI AIR FLOWER هوای سرد و خنک و مرطوب را در تمام قسمت های یخچال و فریزر به جریان می اندازد. برای تامین روشنایی داخلی این یخچال بالارده و خوش قیمت از لامپ های کم مصرف LED بهره برده شده است.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ

معرفی یخچال ساید بای ساید هیتاچی

یخچال ساید بای ساید هیتاچی این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند، هیتاچی نیز به عنوان یکی از بهترین سازنده ها در زمینه ی تولید لوازم خانگی فعالیت گسترده ای دارد HITACHI یک شرکت هلندی است که در سال 1910 توسط نامیهی اودیرا پایه گذاری شده است و در طی این سال ها خدمات و کیفیت جدیدی برای کاربرانش بوجود آورده است. یخچال ساید بای ساید هیتاچی مدل R-S700 یکی از یخچال های دو درب و به اصطلاح سایدی است که دارای بدنه ی مشکی رنگ است و جزو معدود یخچال های مشکی رنگ تولید شده است. می دانید رنگ مشکی یخچال و لوازم آشپزخانه می تواند حس مدرنیته و لوکس بودن را به آشپزخانه بدهد. مجهز بودن به فناوری خاص اینورتر در این یخچال باعث شده تا رده ی مصرف انرژی یخچال ساید R-S700 بسیار پایین و در کلاس A++ قرار بگیرد. همچنین طبقات گسترده و وسیعی که برای ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی در این یخچال جاسازی شده است از دیگر ویژگی های مثبت یخچال R-S700 است، که خیال شما را از بابت فضای وسیع و گسترده برای نگهداری مواد غذایی مختلف راحت می سازد. وجود فیلتر بهداشتی نانوتیتانیوم برای رفع بوی زاید و از بین بردن باکتری ها و میکروب ها، هوای سالم و تازه و شادابی را در کل یخچال و فریزر پخش می کند. محفظه ی مخصوص نگهداری میوه و سبزیحات، رطوبت محفظه را به میزان 90% حفظ می کند و مدت زمان سالم ماندن مواد غذایی را افزایش خواهد داد. برای تامین روشنایی داخلی بخش یخچال و فریزر از لامپ LED استفاده شده است و میزان روشنایی داخل یخچال و فریزر دو برابر می شود و در مصرف انرژی هم صرفه جویی بیشتری به عمل می آید. وجود آلارم باز ماندن درب، لولای درب ضد قارچ و ضد باکتری، صفحه کلید لمسی و … از دیگر امکانات موجود در این یخچال است که از آن یک یخچال همه فن حریف ساخته است.

یخچال ساید بای ساید هیتاچی

نتیجه گیری:

اگر شما به دنبال خرید یک یخچال هستید و درآمد بالایی ندارید، سمت ساید بای ساید ها نروید، چرا که شاید تفاوت اصلی تنها در یک یخ ساز باشد. اما اگر درآمد بالایی دارید، حتما با یخچال ساید بای ساید زندگی خود را لذت بخش تر از همیشه کنید؛ چرا که یخچال یک وسیله کاربردی و ضروری در زنگی تمام مردم دنیاست.

ما در جدول پایین لیستی از یخچال های ساید بای ساید بازار را قرار دادیم تا  بتونبد به راحتی انتخاب و خرید کنید.

مدل یخچالقابلیت هابررسی و خرید
ساید بای ساید بوش 90AI20برچسب مصرف انرژی +A، ظرفیت 27 فوتبررسی و خرید
ساید بای ساید دوو FRS-2411فیلتر تصویه – Home Bar- کنترل دما الکترونیکبررسی و خرید
ساید بای ساید دوو FRS-L2611فیلتر تصویه – LED Lighting – صرفه جویی انرژی +Aبررسی و خرید
ساید بای ساید بکو GNE134751Xکلاس انرژی +A – فیلتر تصویه – LED Lightingبررسی و خرید
ساید بای ساید ال جی NEXT J264دارای اینورتر خطی-قابلیت اتصال به آب شهریبررسی و خرید
ساید بای ساید ال جی NEXT J33DOOR-IN-DOOR-کمپرسور اینورتر خطیبررسی و خرید
ساید بای ساید ال جی X257کمپرسور خطی ایورتر – بهره وری انرژی +Aبررسی و خرید
ساید بای ساید ال جی NEXT GC-J267کمپرسور خطی انورتر – بهره وری انرژی +Aبررسی و خرید
ساید بای ساید ال جی X33کمپرسور اینورتر خطی- LED Lighting – دور این دوربررسی و خرید
ساید بای ساید ال جی GC-J257دارای کمپرسور خطی – بهره وری انرژی +Aبررسی و خرید
ساید بای ساید ال جی GR-J327دارای کمپرسور خطیبررسی و خرید
ساید بای ساید ال جی GR-J337دارای کمپرسور خطی – بهره وری انرژی +Aبررسی و خرید
ساید بای ساید ال جی GC-J267بدونه بار – دو درببررسی و خرید
ساید بای ساید ال جیX267دارای کمپرسور خطی – بهره وری انرژی +Aبررسی و خرید
ساید بای ساید ال جی GC-J2673 درب – دارای باربررسی و خرید
ساید بای ساید ال جی j247DOOR-IN-DOOR – کمپرسور اینورتر خطیبررسی و خرید
ساید بای ساید سامسونگ FRENCH6دارای کمپرسور خطی – بهره وری انرژی +Aبررسی و خرید
ساید بای ساید سامسونگ هرمس RF858دارای کمپرسور خطی – بهره وری انرژی +Aبررسی و خرید
ساید بای ساید سامسونگ RH77دارای کمپرسور خطی – بهره وری انرژی +Aبررسی و خرید
ساید بای ساید سامسونگ RS53کمپرسور خطی اینورتر با صرفه جویی در مصرف انرژیبررسی و خرید
ساید بای ساید سامسونگ RS51کمپرسور خطی اینورتربررسی و خرید

[review]

14 دیدگاه در “بهترین مارک یخچال ساید بای ساید کدام است؟

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

  2. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:1 ستاره

  3. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  4. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  5. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  6. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

  7. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  8. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  9. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

  10. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  11. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  12. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  13. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  14. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو