سیستم عامل webOS 3.5 تلویزیون ال جی | webOS 3.5

سیستم عامل webOS 3.5

سیستم عامل webOS 3.5 ؛ با پیشرفت علم و تکنولوژی هر روز شاهد اضافه شدن یک سیستم جدید و کاربردی در زندگی های روزمره مان هستیم. امروزه برای خرید تلویزیون نخستین مورد بعد از بررسی قیمت تلویزیون که شاید به ذهن بیشتر افراد می رسد نوع سیستم عامل موجود بر روی تلویزیون می باشد. تلویزیون های هوشمند از سال 2013 توانستند راه خود را به خانه های ما پیدا کنند. تا پیش از این، تلویزیون هایی را شاهد بودیم که با اتصال فلش، کابل و یا انواع اتصالات گوشی و کامیپوتر می توانستند نام هوشمند را به خود بگیرند! اما امروزه شاهد این هستیم که تلویزیون های موجود در بازار می توانند به راحتی همانند یک کامپیوتر و موبایل برای ما کارایی داشته باشند. شرکت ال جی با داشتن بهترین سیستم عامل تلویزیون توانست جایگاه دوم را در بین سیستم عامل های تلویزیون از آن خود کند. ال جی با خریدن WEBOS از اچ پی و توسعه آن در سال 2015 توانست اولین تلویزیون های هوشمند خود را روانه بازار کند. در حال حاضر نسخه سیستم عامل WebOS3.5 که آخرین ورژن این سیستم عامل است روانه بازار شده است. نوار وظیفه آن به صورت طولی در تلویزیون نمایش داده می شود. در سیستم عامل WebOS3.5 به راحتی می توانید از تمامی امکاناتی نظیر YouTube ،Amazon ،Google Play TV و … استفاده کنید.

سیستم عامل تلویزیون ال جی

سیستم عامل webOS 3.5 ال جی با تجربه کاربری بهتر و پیشرفته‌ تر

سیستم عامل webOS 3.5 ،ال‌جی webOS 3.5 مجهز به قابلیت‌های پیشرفته‌ای است که کنترل ساده‌ تر و دسترسی سریع‌ تر را در زمان استفاده از کنترل جادویی و بهبود یافته Magic Remote و قابلیت‌های جدید Magic Link میسر می‌ کند. بینندگان می‌ توانند با فشار دادن کلید اصلی روی کنترل از راه دور فوراً به سرویس‌ های مورد علاقه خود مانند نت‌ فلیکس و آمازون پرایم ویدئو دسترسی پیدا کنند و پا به دنیایی بزرگ از سرگرمی‌ ها و برنامه‌ های متنوع با کیفیت خیره‌ کننده 4k بگذارند. تلویزیون‌ های ال‌جی فرایند تحول سخت‌ گیرانه‌ ای را بر اساس ملاک‌ هایی که برای مشتریان اهمیت بیشتری دارد، مانند دسترسی آسان و عملکرد سریع، با موفقیت پشت سر گذاشته که عمدتاً به لطف وجود پلت‌ فرم تحسین‌ شده تلویزیون هوشمند webOS 3.5 است. برای اولین بار، تلویزیون‌های UHD ال‌ جی محصول سال ۲۰۱۷ به کلید اختصاصی نت‌ فلیکس روی کنترل از راه دور مجهز شدند. بنابراین، کاربران می‌توانند به راحتی تلویزیون را روشن کرده و با فشار یک دکمه نت‌ فلیکس را اجرا کنند. جدیدترین تلویزیون‌ های ال‌جی از آخرین نسخه نت‌ فلیکس برخوردارند که دسترسی آسان به این سرویس را مستقیماً از طریق صفحه‌ اصلی امکان‌ پذیر می‌ کنند.

 webOS 3.5 چیست ؟

webOS 3.5

سیستم عامل webOS 3.5 ،همانطور که از ورژن این سیستم عامل پیداست آن یکی آپدیت اصلی نیست اما هنوز ویژگی های جدیدی نظیر تنظیمات جادویی صدا، دکمه میانبر روی ریموت، Magic Link و پشتیبانی از ویدیو 360 درجه را دارد. سیستم عامل webOS 3.5 ال جی یکی از امن ترین سیستم عامل های تلویزیون در دنیا به شمار می رود که در این زمینه گواهی های متعددی نیز از مراجع مختلف مانند Common Criteria گرفته است و این موضوع می تواند برای کاربرانی که همواره نگرانی هایی درباره امنیت حریم خصوصی خود در دستگاه های متصل به اینترنت دارند اطمینان خاطر ایجاد نماید. در WEB OS 3.5 نوار وظیفه به صورت طولی در تلویزیون نمایش داده می شود. یک هاب جدید برای نمایش ورودی ها مانند hdmi در نظر گرفته شده است. این سیستم عامل با تمامی پخش کننده های آنلاین مانند Netflix, Amazon, YouTube و Google Play TV سازگاری کامل دارد. همچنین فروشگاه یا سرور اختصاصی ال جی نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است.

دانلود نرم افزار برای تلویزیون ال جی

ویژگی های سیستم عامل WebOS 3.5

سیستم عامل webOS 3.5 ،برای اولین بار، تلویزیون‌های UHD ال‌ جی محصول سال ۲۰۱۷ به کلید اختصاصی نت‌ فلیکس روی کنترل از راه دور مجهز شدند. بنابراین، کاربران می‌ توانند به راحتی تلویزیون را روشن کرده و با فشار یک دکمه نت‌ فلیکس یا آمازون را اجرا کنند. جدیدترین تلویزیون‌ های ال‌ جی از آخرین نسخه نت‌ فلیکس برخوردارند که دسترسی آسان به این سرویس را مستقیما از طریق صفحه‌ اصلی امکان‌ پذیر می کنند. معمولاً آخرین ویژگی های نرم افزاری برای آخرین سخت افزار ذخیره می شود. تلویزیون های 2014، 2015 و 2016 بروز رسانی را دریافت نخواهند کرد. ال جی تنها در اینجا نیست، اما هنوز هم نا امید کننده است. تکرار بعدی WebOS نسخه 3.5 است. با به روز رسانی 5.5 ال جی قصد دارد پلت فرم و تجربه کاربر را له کند. به گفته شرکت، سخت افزار قوی تر است، که WebOS را به طور کلی 40 درصد سریع تر می کند. مدل های 2017 با کنترل از راه دور تجدید شده است که اکنون دکمه های اختصاصی برای دسترسی آسان به Netflix و آمازون ارائه می دهد. LG به ما می گوید که شما همچنین می توانید دکمه های شماره (1، 2، 3 و غیره) را برنامه ریزی کنید تا به عنوان یک میانبر برای هر برنامه ای که تعریف می کنید عمل کنید. ال جی می گوید که تراشه سیستم سریع تر در WebOS 3.5، تلویزیون را سریع تر می کند. تراشه جدید بلوتوث بر روی صفحه وجود دارد (LG از Broadcom به MediaTek تغییر می کند)، که سرعت و محدوده را بهبود می بخشد. متاسفانه نتیجه این انتقال این است که راه دور جدید بر روی پیش نمایش تلویزیون های تحت وب کار نمی کند – و بالعکس. یکی دیگر از ویژگی های که LG برجسته شده بود ‘تنظیم صدا سحر و جادو’. این ویژگی از میکروفون در راه دور برای بهینه سازی صدا تلویزیون برای محیط اتاق نشیمن استفاده می کند. این همان تکنولوژی است که در بعضی گیرنده ها اجرا می شود.

سیستم عامل اسمارت webOS 3.5 تلویزیون ال جی

فیلم های 360 درجه

سیستم عامل webOS 3.5 ،اگر شما تجهیزاتی برای ضبط فیلم های 360 درجه ای دارید، می توانید گوشی هوشمند خود را به یک WebOS 3.5 TV وصل کنید و از این فیلم ها در بزرگ ترین صفحه لذت ببرید. برای اطمینان از راه دور استفاده می کنید.

سیستم عامل تلویزیون های 2017 ال جی webOS 3.5

ویژگی Magic Link

Magic Link” یک ویژگی جدید است که به شما اطلاعات بیشتری در مورد بازیگران در صحنه و یا برنامه مورد نظرتان می دهد و این قطعا نیاز به تایپ کردن و جست و جو دارد. همچنین می تواند اطلاعات مربوطه مانند فیلم های مرتبط یوتیوب را ببینید. Magic Zoom برای پشتیبانی ضبط است (نیاز به هارد دیسک یا USB دارد) و به این معنی است که شما می توانید روی یک قسمت از ویدیویی که به آن علاقه دارید زوم کنید و تنها آن قسمت را ضبط کنید. قابلیت زوم در تلویزیون های 2016 نیز موجود است اما آن گزینه ای برای ضبط جدید است.
ال‌جی webOS 3.5 محافظت عالی از نصب برنامه ارائه می دهد و با روند تحقیق خیلی دقیق امضای دیجیتال از نصب برنامه‌ های کاربردی تأیید نشده ممانعت به عمل می‌آورد. سرور فروشگاه اینترنتی LG App Store فرایند ایجاد امضای دیجیتال را بازبینی می‌کند تا اطمینان حاصل کند برنامه‌های کاربردی نصب‌شده در webOS 3.5 فقط از LG App Store دانلود شده‌ اند.

[review]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو