قابلیت Ambient Mode چیست ؟ | تلویزیون های 4K جدید سامسونگ را با محیط یکپارچه می کند

قابلیت Ambient Mode

قابلیت Ambient Mode، نسل جدید تلویزیون های سامسونگ که در سال 2018 معرفی شد، دارای قابلیت ها و امکانات جذابی است که یکی از این قابلیت ها برخورداری از حالت Ambient Mode است. این حالت امکان تطبیق پس زمینه ی نمایش تلویزیون 4K با دیوار پشت آن را می دهد.

قابلیت Ambient Mode

Ambient Mode چیست ؟

قابلیت Ambient Mode، حالت Ambient Mode در تلویزیون های سامسونگ با بهره گیری از دستیار هوشمند بیکسبی اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد، به طوری که با دستورات صوتی این تلویزیون قابل کنترل باشد. با قابلیت Ambient Mode نه تنها می تواند همانند یک تابلوی عکس آثار هنری را به نمایش گذارد، بلکه از جذاب ترین ویژگی های این حالت امکان نمایش محیط پشت تلویزیون در پس زمینه ی نمایش تلویزیون می باشد تا تصویر تلویزیون با دیوار به صورت یک پارچه نشان داده شود. برای مشاهده ی این حالت کافی است از دیوار پشت تلویزیون عکس گرفته و SmartThings سامسونگ را باز کنید تا با همخوانی طرح و رنگ دیوار شاهد تصویر جذابی باشید.

Ambient Mode

نامرئی کردن تلویزیون با حالت Ambient Mode

قابلیت Ambient Mode، با وجود لبه ی نازک تلویزیون های جدید سامسونگ، در حالت Ambient Mode به گونه ای است که نمایشگر مانند یک شیشه ی شفاف به نظر می رسد به صورتی که با رنگ دیوار پس زمینه ی خود یک دست شود و اطلاعاتی مانند شرایط آب و هوایی، گزارش ترافیک و اخبار و رویداد های تقویم روی آن نقش می بندد. وجود یک کابل نسبتا نامرئی کامل کننده ی قابلیت Ambient Mode می باشد. این کابل قادر است جریان برق و دیتای صوتی و تصویری را به طور همزمان انتقال دهد. با وجود این کابل باریک که طول آن به 15 متر می رسد، می توانید تلویزیون را در هر موقعیتی نصب کنید به طوری که دکوراسیون منزل شما را به هم نریزد.

Ambient Mode چیست ؟
قابلیت Ambient Mode، قابلیت Ambient Mode در اکثر تلویزیون های جدید QLED سامسونگ وجود دارد و می توان گفت که تلویزیون های جدید 4K سامسونگ را تقریبا نامرئی می کند.

Ambient Mode در تلویزیون سامسونگ

[review]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو