فناوری Eco Bubble در ماشین لباسشویی چیست؟ | لباسشویی سامسونگ

فناوری Eco Bubble

فناوری Eco Bubble ،ماشین لباسشویی سامسونگ قبل از آغاز چرخه شستشو، آب و شوینده را با هوا ترکیب کرده و حباب می سازد و این حباب ها که طبق فرمولی ویژه ایجاد می شوند، سریع تر از مواد شوینده متداول به بافت لباس نفوذ می کند، بنابراین برای انجام فرایند شستشو مصرف آب کمتری دارد. برنامه شستشوی سوپر اکو با دمای آب 15 درجه لباس ها رو با همان کیفیت آب 40 درجه شستشو می دهد و در نتیجه تا 70 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. برنامه شستشوی سوپر اکو با آب سرد در مقایسه با برنامه لباس های نخی با دمای 40 درجه بدون حباب ساز کارایی بهتری دارد. فناوری حباب‌ساز Eco Bubble Samsung (حباب‌ ساز) ضمن برخورداری از کیفیت فوق العاده شستشو در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و از لباس‌ها و پارچه‌ های شما محافظت می‌کند. این جدیدترین فن‌ آوری بابل(حباب)، کیفیت شستشو را به روشی هوشمندانه ارتقا می‌ بخشد و بهترین انتخاب برای داشتن لباس‌ هایی همیشه تمیز است.

با قابلیت ویژه Bubble Care Samsung لباس‌های شما همیشه ظاهر نو و تمیز خود را حفظ خواهند کرد. عملکرد فناوری حباب ساز(Eco Bubble) به این گونه است که با مولد یا ژنراتور کار گذاشته شده در ماشین لباسشویی، آب، مواد شوینده و هوا طبق یک فرمول خاص باهم ترکیب شده در نتیجه حباب آماده به داخل دیگ وارد می‌ شود.

فناوری Eco Bubble در ماشین لباسشویی چیست؟

معنی Eco Bubble

فناوری Eco Bubble ،تکنولوژی حباب ساز در لباسشویی‌ سامسونگ باعث شده مصرف انرژی کم شود، وقتی که ژنراتور حباب ساز به داخل آب دیگ لباسشویی حباب های هوا را وارد می کند، حباب های هوا در فشار با آب و لباس های داخل دیگ لباسشویی به دفعات زیاد منبسط و منقبض می شوند و این حالت انبساط و انقباض فنروار حباب های هوا باعث ضربات کوچک به الیاف لباس شده و این باعث جدا شدن لکه های چربی و کثیفی از پارچه ها می شود که این باعث کاهش مصرف انرژی و آب می شود.

مزایای Eco Bubble

از مزایای ECO BUBBLE که بیشتر در ماشین لباسشویی‌ ها بکار رفته است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از آسیب دیدن الیاف لباس: به دلیل تماس کم لباس با سطح دیگ (حباب همانند بالشتک مابین لباس و سطح دیگ عمل می‌کند)
  • کاهش مصرف انرژی تا ۷۰% به دلیل استفاده نکردن از هیتر در شستشوی Eco Bubble
  • کیفیت شستشوی بهتر: سرعت جذب حباب در الیاف لباس 40 برابر سریع‌ تر می‌ باشد.
  • تولید حباب های ویژه توسط ژنراتور اکوبابل ترکیب ماده شوینده آب و هوا
  • از بین بردن سرسخت ترین لکه ها، از یقه و سر آستین
  • حفظ فرم طبیعی لباس در شستشو با آب سرد.

تکنولوژی حباب ساز چیست؟

شستشوی قوی در دمای پایین

فناوری حباب ساز Eco Bubble ،حتی در دماهای پایین شستشوی قوی را ارائه می‌ دهد. ماده شوینده به حباب تبدیل می‌ شود، برای همین به‌ سرعت در الیاف نفوذ می‌ کند و به‌ آسانی چرک را از بین می‌ برد، در حالی‌ که از الیاف محافظت کرده و در مصرف انرژی صرفه‌ جویی می‌ نماید. در فناوری اکوبابل فرآیند تبدیل مواد شوینده به حباب با آب‌ خنک انجام می‌ شود که این موضوع علاوه بر کاهش آسیب بافت لباس‌ها، باعث صرفه‌ جویی در مصرف انرژی دستگاه می‌شود.

قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ اکوبابل

گرم کننده سرامیکی برای راندمان و قدرت بیشتر

فناوری Eco Bubble ،سبک های لباس ها مدام تغییر می کنند، اما جای نگرانی نیست چرا که گرم کننده سرامیکی با دوام سامسونگ کمک می کند لباسشویی شما لباس های جدیدی که هر ساله به بازار می آید را نیز شستشو کند. گرم کننده های سرامیکی از تشکیل رسوبات آهکی در دستگاه جلوگیری می کنند. در صورت تشکیل، رسوب کلسیم برق بیشتری مصرف می کند و برای حل کردن ترکیبات کلسیمی نیازه که از شوینده های خاصی استفاده کنید. قابلیت گرم شدن سریع گرم کننده های سرامیکی کارایی مصرف انرژی را افزایش می دهد و این عمل نیز به نوبه خود هزینه برق را کاهش می دهد.

فناوری حباب ساز Eco Bubble چیست؟

درب بزرگ و ماشین جادار

فناوری Eco Bubble ،درب بسیار بزرگ 460 میلی متری، دهانه عریض 330 میلی متری برای استفاده آسان تر. با درب بسیار بزرگ 460 میلی متری قرار دادن و برداشتن چیزهای بزرگ در دستگاه راحت تر شده و از درون آن می توانید حتی الماس هایی را که مراقب لباس های شما هستند را نیز به خوبی ببینید.

کنترل ولتاژ

راه حلی عالی برای کنترل بهینه ولتاژ. سیستم کنترل ولتاژ سامسونگ حتی در شرایطی که ولتاژ به میزان ±25% نوسان دارد نیز قادر است کارکرد دستگاه رو تضمین کند. این فناوری نو آورانه ماشین لباسشویی را در مقابل درجات بالای شوک الکتریکی و حتی ولتاژهای پایین محافظت می کند و در نتیجه طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.

دیگ الماسه

فناوری Eco Bubble ،با این ماشین دیگر خبری از خراب شدن پارچه ها نیست، در ماشین های لباس شویی عادی پارچه ها معمولا بر اثر گیر کردن در سوراخ های دیگ آسیب می بینند. اما با طراحی برجسته دیگه الماسه، این سوراخ ها 43 درصد کوچک تر بوده و در عمق تو رفتگی های الماس شکل قرار دارند، پس پارچه ها در سوراخ های دیگ گیر نمی کنند و آسیب نمی بینند.

کارکرد بی صدا و آرام

فناوری Eco Bubble ،موتور محرک بی صدا بدون تسمه یا دنده کار می کند پس صدا و ارتعاشات را کاهش داده و صدای ماشین لباسشویی را کم کرده و آن را بادوام تر می کند. ماشین لباسشویی Samsung شستشوی آرام و بی صدا را تضمین می کند.

شستشوی سریع در 15 دقیقه

فناوری Eco Bubble ،شما می توانید شستشوی سریع را انتخاب کنید و در عرض 15 دقیقه لباس های خودتان را بشویید. گزینه های موجود در شستشوی سریع عبارتند از: 15، 20، 30، 40، 50 و 60 دقیقه.

نمایشگر کاربرپسند

فناوری Eco Bubble ،پنل با طراحی راحت و ساده. عملیات های شستشوی راحت تر پانل نمایشگر کاربرپسند با دکمه گردان، چراغ های ال ای دی، دکمه های لمسی نرم و نمایشگرهای دیجیتالی مجزا با امکان خواندن راحت نوشته ها، تنظیم برنامه های شستشو و پایش ، پیشرفت یک چرخه شستشو را بسیار راحت کرده، بطوری که دیگر کمتر برای استفاده از آن گیج می شوید.

Eco Bubble technology in the washing machine 2

برنامه های شستشویی که تکنولوژی حباب ساز به صورت پیش فرض در آن ها فعال می باشد:

1- شستشوی اقتصادی Super Eco Wash:

زمان شستشو در این برنامه بیشتر شده و مصرف آب و انرژی کاهش یافته است شستشو در این برنامه با آب سرد می باشد .

2- شستشوی لباس های ورزشی ضد آب Outdoor Care

3- شستشوی لباس های کودک Baby Care:

برای شستشو و ضد عفونی کردن لباس های کودک دمای آب در این برنامه تا 95 درجه سانتی گراد می باشد.

4- شستشوی لباس های پشمی Wool:

برای حفظ فرم طبیعی لباس، حرکت دیگ به صورت گهواره ای می باشد.

5- شستشوی لباس های حساس: یک شستشوی بسیار ملایم مانند شستشو با دست است.

تکنولوژی حباب ساز چیست ؟

برنامه های شستشویی که تکنولوژی حباب ساز به صورت پیش فرض فعال نمی باشد، اما می توان با کلید فعال کرد:

  • شستشوی لباس هایی که روزانه مورد شستشو قرار می گیرند (Daily Wash)
  • شستشوی لباس های از جنس الیاف مصنوعی (Synthetics)
  • شستشوی لباس های با رنگ تیره (Dark Garment)
  • شستشوی سرویس خواب مانند ملحفه (Bedding)
  • شستشوی لباس های ضخیم مانند جین (Denim)
  • شستشوی لباس های نخی (Cotton)

[review]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو