ماشین ظرفشویی بوش SMS46MW01D

  • ظرفیت: 13 نفره
  • تعداد برنامه: 6
  • رنگ : سفید
  • نوع نصب: مبله
60 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی ماشین لباسشویی بوش SMS46MW01D

ماشین ظرفشویی بوش SMS46MW01D یکی از بهترین مدل ماشین لباسشویی های ایستاده موجود در بازار های ایران است که توسط کمپانی معروف و خوشنام آلمانی بوش طراحی و تولید شده است. ماشین لباسشویی وسیله ایی است که در ایران چند دهه ایی است که رواج بالایی پیدا کرده است و شاید شما هم مانند بسیاری دیگر از افراد تصور کنید که این وسیله ی شست و شو تازه ابداع شده است اما باید خدمتتان عرض شود که قدمتی بیشتر از یک قرن و نیم دارد که برای اولین بار این وسیله توسط یک خانم خاندار که همسر ثروتمند بود و نیاز را به وسیله ایی برای شست و شوی ظروف احساس میکرد طراحی و تولید شد که از آن زمان تا به امروز مدل های بسیار متنوعی با کارایی های مختلفی به وجود آمده اند و امروزه به دلیل اینکه خانم ها اکثرا شاغل هستند و وقت زیادی برای انجام کارهای منزل ندارند ماشین لباسشویی به وسیله ایی بسیار ضروری و اساسی هر خانه ایی تبدیل شده است. ماشین لباسشویی اولیه اندازه ایی بسیار بزرگ با کارایی های بسیار ابتدایی داشت اما رفته رفته بر نحوه ی فعالیت آنها افزوده شد که امروزه هر کدام از ظرفشویی ها برنامه های متنوعی برای شست و شو دارند که میتوان بسته به نوع ظروفی که در آنها قرار دارد برنامه مخصوص آنها را فعال نمایید. قبل از خرید هر وسیله ایی لازم است به یک سری از ویژگی های انها توجه شود که برای ماشین ظرفشویی نیز این قاعده بر قرار است که از اصلی ترین ملاک های انتخاب ظرفشویی ظرفیت ، نوع موتور، برنامه های شست و شو، برند و میزان مصرف انرژی هستند که نقش بسیار مهمی در این که چقدر از ظرفشوییتان رضایت را داشته باشید را دارد به هر اندازه هوشمندانه یک وسیله مانند ظرفشویی را انتخاب نمایید به همان اندازه میتواند در دراز مدت رضایت کاربران را به خودش جلب نماید. ظرفشویی که ما در این مطلب قصد داریم در مورد آن بحث داشته باشیم از برند خوشنام بوش است که کیفیت بالای محصولات بوش امروزه بر کسی پوشیده نیست، استقبال بالا از انواع محصولات بوش میتواند اصلی ترین دلیل بر با کیفیت بودن محصولات این کمپانی آلمانی باشد. ظرفیت 13 نفره، کمپرسور دایرکت درایو، وجود 6 برنامه شست و شو با عملکردی بی صدا و کاملا تمیز از اصلی ترین ویژگی های این مدل از ظرفشویی های ایستاده است که در ادامه در مورد آن بحث هایی خواهیم داشت.

طراحی ظرفشویی SMS46MW01D

طراحی ماشین ظرفشویی بوش SMS46MW01D

قبل از هر چیزی ظاهر زیبای ماشین ظرفشویی بوش SMS46MW01D توجه خریداران را به خودش جلب می نماید، بدنه ایی سفید رنگ که در بالای آن صفحه ی نمایش با دکمه های مخصوص قرار دارد مجموعه ایی زیبا از لحاظ ظاهری را تشکیل داده است. جنس بدنه ظرفشویی 46MW01D بوش از جنس مقاوم استیل ضد زنگ است که علاوه بر اینکه زنگ نمیزند مقاومت بالایی در برابر انواع ضربه های وارده را دارد ، رنگ سفید نیز که برای آن استفاده شده است به جدی میتوان گفت محبوب ترین رنگ در انواع لوازم خانگی سفید است که بوش نیز برای این مدل خود از همان استفاده کرده است. صفحه ی نمایش ظرفشویی در بالای درب قرار دارد که توسط رنگ زیبای مشکی تزئین شده است و میتوان از طریق دکمه هایی که دارد برنامه های مخصوصی را که میخواهید انتخاب نمایید تا بر روی دستگاه اعمال شود، در قسمت گوچک صفحه ی نمایش میتوان مدت زمان باقی مانده ی شست وشو را مشاهده نمایید. در قسمت پایین دکمه ها نام زیبای BOSCH حک شده است که نشان بر اصلی بودن این مدل از ظرفشویی ها است و همچنین دکمه پاور که برای روشن کردن دستگاه استفاده میشود در سمت راست و نزدیک صفحه ی نمایش قرار گرفته شده است. زمانی که درب را از طریق دستگیره ی توکاری که دارد باز میکنیم محفظه های مخصوص ظروف را مشاهده می کنیم که بسته به نوع ظرفشویی ها سبد ها نیز فرق دارند که در این مدل که دارای سه سبد است بالاترین آنها مخصوص قاشق و چنگال است که به نسبت دو مدل دیگر ارتفاع کمتری دارد اما فضای کافی برای انواع مدل چنگال قاشق را به استفاده کننده میدهد. دو سبد دیگر که یکی در وسط و دیگری در پایین قرار دارند به آسانی بیرون می آیند و میتوان از طریق جایگاه های که برای انواع وسایل تعیین شده است میتوان هر کدام از وسیله ها ماند بشقاب و لیوان و قابلمه ها را درون آنها قرار داد. جنس قفسه ها میتواند معیاری برای خرید یک ظرفشویی باشد که به طور کلی در ظرفشویی ها از دو جنس پلاستیکی و استیلی استفاده میشود که در ظرفشویی ها با قیمت پایین از نوع پلاستیکی استفاده میشود که کمپانی بوش هرگز کیفیت را فدای قیمت نکرده و در ظرفشویی SMS46MW01D از سبد های استیلی استفاده کرده است که مقاومت بالا با ظرافت زیادی را دارند. روشنایی قسمت داخلی ظرفشویی توسط لامپ های کم مصرف مصرف تامین میشود که علاوه بر مصرف پایین طول عمر بالایی نیز دارند. ظرفشویی 13 نفره بوش از انواع ظرفشویی های ایستاده است و نمیتوان به دلخواه آن را به هر جایی که دوست داشتید ببرید و از همین رو باید به آبعاد آن توجه شود تا بعد از خرید با مشکل فضا برای نصب مواجه نشوید، این مدل اط ظرفشویی های سری 4 بوش دارای ارتفاع 84 سانتی متر ، عرض 60 سانتی متر و عمق 60 سانتی متر است که باید با محیط استفاده مطابقت داشته باشد و به واسطه ی وزن 53 کیلوگرمی که دارد به آسنی قابل حمل است.

برنامه های شستشو ظرفشویی 13 نفره بوش

همانطور که گفتیم ظرفشویی های سری جدید دارای برنامه های متنوعی برای شست و شو هستند که به کاربران اجازه میدهد بسته به نیاز خودشان هر کدام از این برنامه ها را انتخاب نماید که این برنامه ها از طریق دکمه های مخصوص به آسانی قابل انتخاب و اعمال است. برنامه شست وشوی 70 درجه که به آن HYGEINE PLUS نیز میگویند و برای استریل کردن و یا  برای استفاده ظروفی است که بسیار کثیف اند و میزان چربی آنها زیاد است این دما به کار میرود که به مدت 10 دقیقه ظروف را با این دما آبکشی میکند تا به طور کامل تمیز شوند. برنامه شست و شوی خودکار با فعال کردن این حالت ظرفشویی به صورت خودکار درجه حرارت را با توجه به ظروف از بین 45 تا 65 درجه انتخاب مینماید. برنامه شست و شوی 50 درجه برای شستن های روزمره خانه است که هم اقتصادی است و هم به طور کامل ظروف را شست و شو میدهد و علاوه بر آن به شست و شوی بدون صدا نیز معروف است که بدون هیچ نویز اضافی چرخه ی شست و شو را انجام میدهد. برای بسیاری از کاربران این اتفاق پیش آمده است که برای شست و شو ظروف شیشه ایی از دمای بالا استفاده کرده اند و جنس وسایل خوب نبوده و دچار شکستگی شده اند و به بافت آنها آسیب رسیده است اما خوشبختانه بوش با برنامه شست و شوی 40 درجه به طور کامل برای این مشکل راه حل پیدا کرده است که میتوان از انواع ظروف و حتی عیبنک هایتان را با استفاده از آن شست و شو دهید. برنامه شست و شوی سریع که در کمترین زمان ممکن چرخه ی شست و شو را به اتمام میرساند و این عمل را ر دما 60 درجه انجام یدهد از دیگر برنامه های این سری از ظرفشویی بوش SMS46MW01D است.

ماشین ظرفشویی بوش SMS46MW01D

موتور ECO SILENCE DRIVE

موتور که قلب هر وسیله ی برقی است فعالیت سایر بخش ها را کنترل و تنظیم مینماید. یکی از اصلی ترین معیار های انتخاب وسیله های برقی میزان مصرف برق در آنها است و در ظرفشویی که علاوه بر برق مصرف آب نیز میتواند بسیار برای خریداران مورد توجه باشد، نوع موتور استفاه در ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش SMS46MW01D  از مدل ECO SILENCE DRIVE است که با نحوه ی عملکردی که دارد سبب میزان مصرف انرژی بسیار کمی دار به شیوه ایی که رده ی مصرف برق در این مدل A+++ است که برای یک سیستم شست و شو با کارایی های زیاد بسیار کم است علاوه بر این به دلیل اصطکاک کمی که در هنگام کار کردن دارد میزان صدای خروجی از آن کم است که این عدد در حالت شست و شوی 43 و در هنگام آبکشی 46 دسی بل است. سیستم ACTIVE WATER به صورت خودکار مصرف برق در ظرفشویی 46MW01D را به پایین ترین حالت ممکن میرساند. سیستم تشخیص بار از دیگر ویژگی های ظرفشویی است که بوش نیز از آن بهره برده است به این شیوه که دستگاه میزان ظروف داخل دستگاه را میسنجد و سپس بر طبق آن به سطح دستگاه آب میپاشد و از این طریق از هدر رفتن آب تا حد زیادی جلوگیری میکند. AQUA STOP یکی از بهترین قابلیت های ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره سفید رنگ است که به واسطه ی آن هر زمانی که به هر دلیلی در مسیر آب نشتی به وجود آمد سریعا جریان آب را قطع میکند که میتواند به نوعی بسیار نکته ی مثبتی باشد.

جمع بندی

ماشین ظرفشویی بوش SMS46MW01D که یکی از مدل های سری 4 ظرفشویی ها است دارای ظرفیت 13 نفره که برای یک خانواده پر جمعیت و یا کسانی که مهمان زیادی دارند میتواند بسیار گزینه مناسبی باشد این سری از ظرفشویی ها دارای کلاس مصرف آب و برق پایینی هستند که به واسطه ی آنها دیگر لازم نیست نگران قبض های بزرگ آب و برق باشید.

 

توضیحات تکمیلی
سایر مشخصات
برند

بوش / BOSCH

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین ظرفشویی بوش SMS46MW01D”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط