ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI30M

  • ظرفیت: 13 نفره
  • تعداد برنامه: 8
  • رنگ : نقره‌ای
  • نوع نصب: مبله
35 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI30M

ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI30M یکی از مدل های سری 8 ظرفشویی های بوش 13 نفره است که توسط این کمپانی آلمانی طراحی و تولید شده است که در مدت زمان بسیار کمی توانست جایگاه خود را در میان انواع مدل های بالا رده ی ظرفشویی پیدا کند. ظرفشویی ها که قدمت بسیار زیادی دارند که شاید تصور ما این باشد که وسیله ایی جدید است اما باید این را خدمتتان عرض کنیم قدمت نزدیک به یک قرن و نیم دارند و امروزه به یکی از اصلی ترین وسیله های موجود در خانه و آشپزخانه تبدیل شده است که با استفاده از سیستم هایی که دارد قادر است انواع مدل ظروف را در محفظه ی خود جای داده و آنها را شست و شو دهد اهمیت این وسیله برای خانم های شاغل و یا کسانی که مهمان زیادی دارند بسیار واضح است و تا حد بسیار زیادی در وقتشان صرفه جویی میشود. ظرفشویی در دو مدل اصلی رو میزی و ایستاده بسیار رایج اند که مدل رو میزی همان طور که از نامش پیداست به راحتی بر روی میز قرار میگیرد و میتوان ظرف ها را به وسیله ی آن شست و سپس به داخل کابینت قرار دهید این مدل از ظرفشویی ها برای خانواده های کم جمعیت و یا کسانی که فضای آشپزخانه شان کوچک است میتواند گزینه مناسبی باشد این مدل در ظرفیت 6 تا 8 نفره موجود است که برنامه های ساده ای دارد و به همان اندازه نیز قیمتش پایین است. اما ظرفشویی های ایستاده  که اندازه ی بزرگی دارند و برای استفاده باید حتما در جایگاه ویژه ایی که هم دریچه ی فاضلاب دارد و هم شیر آب و پرز برق نصب باشد، این سری از ظرفشویی ها قابلیت های بسیار زیادی با برنامه های شست و شوی متنوعی دارند که به استفاده این امکان را میدهد تا با توجه به نیاز خود هر کدام از آنها را انتخاب نمایید. ظرفشویی بوش 13 در رنگ زیبای سیلور تولید شده که دارای 8 برنامه برای شست و شو است برنامه شست و شوی 70 درجه و شست و شوی 40 درجه از جمله ی آنها هستند علاوه بر این دارای ویژگی های متنوع دیگری نیز است که سیستم تشخیص نشتی آب و AQUA SENSOR از جمله ی آنها هستند که استفاده از این مدل ظرفشویی را چندین برابر رضایت بخش کرده است.

طراحی زیبای ماشین ظرفشویی بوش

ماشنی ظرفشویی بوش SMS88TI30M

انچه در نگاه اول توجه کاربران به خودش جلب مینماید شکل ظاهری هر وسیله ایی است که اگر باب سلیقه اش بود به سراغ سایر ویژگی هایش میرود. بوش ظرفشویی سری 8 مدل SMS88TI30M را در رنگ زیبای نقره ایی با بدنه فولادی زد زنگ که به آن استیل ضد زنگ نیز میگویند ساخته است که با اکثر دکوراسیون ها هماهنگ میشود که با طراحی ساده و دل چسپی که دارد میتواند علاوه بر کارایی محیط را نیز به بهترین شیوه ی ممکن زیبا سازد. قسمت جلویی ظرفشویی کلا درب است که در بالاترین بخش آن صفحه ی نمایش قرار گرفته است که مدت زمان باقی مانده ی شست و شو و برنامه در حال اجرا قابل رویت است. همانطور که گفتیم ظرفشویی دارای 8 برنامه برای شست و شو است که دکمه آنها در قسمت داخلی بالای درب قرار گرفته است که با فشار دادن هر کدام از انها برنامه بر روی ظرفشویی اعمال و اجرا میشود. هنگامی که درب را باز کردیم فضای داخلی که دارای سبد های مخصوص برای انواع ظروف است را مشاهده می کنیم که ظرفشویی ها حالتشان متفاوت است و ظرفشویی بوش 88TI30M دارای سه سبد است که به واسطه ی فاصله ایی که از هم دارند به آسانی میتوان ظروف را داخل آن قرار دهید سبد بالایی برای کارد چنگال جایگذاری شده است که حجم بالایی از این مدل ظرف را در خود جای میدهد. دو سبد دیگر که ارتفاع آنها قابل تنظیم است برای انواع مدل ظرف ها با هر اندازه ای قابل دسترس است که یک نکته ی مهم در رابطه با این قفسه ها دارای جایگاهی برای حفاظت و شست و شوی لیوان ها دارد که به آسانی درون آنها قرار میگیرد. قفسه های ظرفشویی از دو نوع پلاستیکی و استیلی هستند که نوع استیلی مقاومت بالاتری و ظاهری زیبا تر دارد که در این سری از ظرفشویی ها از نوع استیلی است. روشنایی قسمت داخلی داخلی ظرفشویی توسط لامپ های کم مصرف ال ای دی تامین میشود که بسیار زیبا بخش های داخلی را روشن مینماید و علاوه بر آن مصرف برق بسیار پایینی را دارد. ابعاد ظرفشویی های ایستاده به این دلیل که برای استفاده باید حتما نصب شوند شود میتواند گزینه مثبتی باشد ارتفاع 845 میلی متر ، عرض 600 میلی متر و عمق 600 میلی متر اندازه ایی است ه باید داشته باشید تا بتوان در آنجا ظرفشوییتان را نصب نمایید.

برنامه های کاربردی شستشو

ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره بوش دارای ظرفیت شست و شوی ظروف 13 نفر را دارد و با توجه به برنامه هایی که دارد میتوان بسیار استفاده از آن آسانتر و با کیفیت تر باشد. ظرفشویی بوش دارای 8 برنامه شست و شو است که هر کدام را بسته به نیاز خود میتوان انتخاب نمود. برنامه شست وشوی 70 درجه که به آن HYGIENE PLUS  نیز میگویند شست وشوی بسیار تمیز در دما 70 درجه را سبب میشود که به واشطه ی آن میتوان ظروف را کاملا استریل کرد و ظرف های بسیار چرب نیز با آن قابل شست شو است از این طریق که چرخه ی آبکشی را در دمای 70 درجه به مدت 10 دقیقه انجام میدهد. شست و شوی خودکار که با توجه به میزان کثیفی ظروف شست وشو را در دما 45 تا 65 دجه انجام میدهد. شست وشوی بدون صدا یکی دیگر از حالت های شستن در ظرفشویی است که با کمترین میزان صدا در دما 50 درجه ظرف ها را شست و شو میدهد. برنامه شست و شوی ظروف شیشه ایی که حساسیت بالایی دارند از دیگر قابلیت های این سری از ظرفشویی ها است که فعالیت های شستن را در دما پایین 40 درجه انجام میدهد و میتوان حتی با استفاده از آن عینک ها به بهترین شیوه ی ممکن شسته شود بدون آسیب به بافت آن. برنامه ی شست و شوی سریع که دکمه ی آن VARIO SPEED PLUS نام دارد در کمترین زمان ممکن ظرف ها را میشوید که برای زمان هایی که عجله دارید و یا مهمان زیادی در خانه تان است میتواند بسیار به کارتان بیاید که این برنامه شست و شو را در دمای 45 درجه انجام میدهد که نکته ی قابل ذکر در این حالت این است که نباید ظرف ها زیادی کثیف باشند. پیش شست و شو نیز از دیگر برنامه های ظرفشویی است که آن را با نام PRE RINCE نیز میشناسند که این برنامه برای زمان هایی مناسب است که مواد غذایی بر روی ظروف خشک شده اند و یا اینکه ظروف بسیار کثیف اند که به مدت 15 دقیقه ظرف ها را آبکشی می نماید تا بهتر شسته شوند. این 8 برنامه ایی که در این بخش به آنها اشاره کردیم برنامه های ماشین ظرفشویی SMS88TI30M بوش هستند که دکمه های انها بر روی قسمت داخلی ظرفشویی قرار دارد.

برنامه های متنوع شستشو

بهره وری انرژی و موتور

موتور ECO SILENCE استفاده شده در ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI30M سبب مصرف پایین برق در ظرفشویی بوش شده است که به واسطه ی آن رده ی مصرف برق A+++ است و این مدل ز موتور ها به دلیل اصطکاک کمی که در حین کار کردن دارند میزان صدای اضافی از آنها بسیار کم است به نوعی که در ظرفشویی سیلور بوش در بین 40 تا 42 دسی بل میباشد. برنامه AQUA SENSOR سبب میشود که تا حد زیادی از هدر رفتن انرژی برق و آب جلوگیری شود به این دلیل که به صورت خودکار لکه هاذ را تشخیص میدهد و بر طبق آنها بر سطح شان آب میپاشد. AQUA STOP قابلیتی است که هنگامی که در هر بخش از مسیر آب نشتی به وجود آمد جریان آب به صورت خودکار قطع میشود که هم از خیس شدن محیط جلوگیری میکند و هم از هدر رفتن آب. برنامه قفل کودک یکی دیگر از ویژگی های ظرفشویی 88TI30M که با فعال کردن آن به هیچ عنوان در حین شست و شو درب باز نمی شود. برنامه ی تاخیر شست و شو این امکان را به استفاده کننده میدهد که تا هر زمانی که خواست چرخه ی شست و شو را از یک ساعت تا 24 ساعت به تعویق بیاندازد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم در این سری از ظرفشویی ها مربوط به خشک کن است که فناوری ZEOLITH نام دارد و از طریق جریان هوای سه بعدی که دارد بخار هوا را گرفته و با هوای گرم تبدیل می نماید تا به طور کامل ظروف خشک شوند و هیچ نوع لکه ایی بر اثر آب بر روی ظروف باقی نماند. قابلیت شست و شوی نیمه بار یکی دیگر از حالت های ظرفشویی بوش 13 نفره است برای زمان هایی که حجم ظرف هایتان کم است و نمیخواهید حجم زیادی از آب هدر برود میتوان از این برنامه استفاده نمایید.

کلام اخر

ظرفشویی 13 نفره بوش مدل SMS88TI30M یکی از بهترین مدل ظرفشویی های موجود است که با ظاهری زیبا ، 8 برنامه شست و شو و ویژگی های فنی خاصی که دارد یک مجموعه ی شست و شوی با کیفیت را ارائه داده است که میتوان از آن برای استفاده در منازلتان استفاده نمایید در صورت هر گونه سوال در مورد قیمت و یا محصول میتوانید با کارشناسان میهن کالا در تماس باشید.

توضیحات تکمیلی
سایر مشخصات
برند

بوش / BOSCH

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI30M”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط