غذاساز کنوود مدل FPM250

  • توان 750 وات
  • دارای 19 عملکرد متفاوت
  • گنجایش ظرف اصلی 2.1 لیتر
  • دارای ظرف خردکن و مخلوط کن
  • بهره گیری از دو حالت تعیین سرعت
  • دارای حالت سرعت پالس یا لحظه ای
74 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات غذاساز کنوود FPM250 با توان 750 وات

برای آماده سازی مواد اولیه غذاها و آماده کردن نوشیدنی ها لازم است غذاساز با کیفیت و پر کاربردی را خریداری نمایید. غذاساز کنوود FPM250 از این دست غذاساز هاست که نیاز شما را به عنوان یک غذاساز عالی تامین خواهد کرد. این غذاساز کنوود با توان 750 وات عملکرد قابل قبول و راضی کننده ای را از خود نشان هخواهد داد و انواع مواد غذایی را با هر میزان سفتی و نرمی در اندازه ی مناسب خرد کرده و یا مخلوط خواهد کرد. این مدل دارای دو ظرف همراه است تا کاربرد متنوع و بالایی را ارائه دهد؛ ظرف های خردکن و مخلوط کن در کنار یکدیگر به قابلیت ها و کارایی این محصول افزوده اند، تا جایی که می توانید 19 عملکرد مختلف را با غذا ساز FPM250 کنوود انجام دهید. ظروف در دو اندازه ی 2.1 لیتری و 1.2 لیتری تولید شده اند و امکان تولید مواد غذایی و خوراکی ها را میزان مناسب فراهم خواهند کرد. تیغه های متنوع و دیسک ها رنده کاربردی در این غذاساز از جنس استیل می باشند و برندگی و ماندگاری بالای آنها برایتان مدت کارایی و کاربرد مناسب را به همراه خواهد آورد. امکان تنظیم سرعت غذا ساز کنوود FPM250 در دو سرعت وجود دارد و همچنین می توانید به وسیله ی سرعت پالس از حداکثر توان موتور استفاده نمایید و در مدت زمان کوتاه از این سرعت لحظه ای استفاده نمایید.

غذاساز کنوود FPM250

طراحی غذاساز کنوود FPM250

غذاساز کنوود FPM250

بدنه ای مقاوم و دیزاینی شیک و خوش تراش از مشخصه هایی است که غذاساز مدل FPM250 کنوود آن ها را به دوش می رسد و شما با خرید این مدل آنها را در اختیار خواهید داشت. این غذا ساز از یک موتور و دو ظرف تشکیل شده است ، البته سایر اکسسوری های همراه این محصول نیز موجودند که هر کدام سبب ایجاد یک یا چند کارایی متفاوت در این محصول شده اند. بدنه ی اصلی محصول از فلز تولید شده است و شما می توانید به استحکام بالای آن اطمینان داشته باشید. جنس محفظه ها نیز پلاستیکی است و شفاف بودن و درجه بندی شدن این ظروف از ویژگی های اصلیشان می باشد، البته بهتر است مقاوم بودن این محفظه ها نیز از قلم نیفتد تا اطمینانتان از این محصول بالاتر رود. محفظه ی اصلی غذاساز FPM250 که ظرف خردکن می باشد دارای گنجایش 2.1 لیتری است و همچنین ظرف مخلوط کن دارای گنجایش 1.2 لیتری است؛ این میزان ظرفیت ها بسیار مناسب می باشند و نیازتان را تامین خواهند کرد.

غذا ساز کنوود fpm250کاربرد و توان غذاساز FPM250 کنوود

غذاساز 19 کاره کنوود FPM250 با متفاوت کاربرد متنوعی را برای شما فراهم خواهد کرد، در واقع می توان این مدل را غذاسازی عالی نامید که کمکی وسیع به شما خواهد کرد. توان این مدل برابر 750 وات می باشد، که این میزان قدرت مشکلی از بابت خرد و آماده سازی انواع مواد غذایی نخواهد داشت. شما می توانید سرعت این محصول را در دو حالت موجود تنظیم نمایید ؛ میزان سرعتی را کع نیاز دارید تعیین کنید و برای مدتی کوتاه اجازه کار کردن به محصول دهید تا برترین کارایی را به شما تقدیم کند. غذاساز FPM250 علاوه بر این دو سرعت دارای سرعت پالس نیز می باشد. در این حالت حداکثر توان موتور به کار خواهد رفت و غذاساز با بیشترین سرعت فعالیت خواهد کرد؛ البته این را در نظر داشته باشید که این حالت لحظه ای است و تا مدت زمان کوتاه قابل استفاده خواهد بود. ایمنی در این محصول به صورت کامل رعایت شده است و تا زمانی که محصول به صورت محکم و آماده به کار نباشد، شروع به کار و روشن شدن دستگاه میسر نخواهد بود. قطعات جدا شونده در این محصول به راحتی قابل شستشو هستند و حتی می توانید آنها را در ماشین ظرفشویی قرار دهید تا به صورت کامل و به راحتی شستشو داده شوند. با ویژگی هایی که از این محصول ذکر شد می توان به جرات گفت که خرید غذا ساز کنوود FPM250 و با مناسب ترین قیمت از فروشگاه میهن کالا برایتان بسیار مناسب خواهد بود و بدون شک رضایت و کارایی عالی را به شما خواهد داد.

غذاساز کنوود FPM250

سایت منبع : kenwoodworld.com

توضیحات تکمیلی
سایر مشخصات
برند

کنوود / KENWOOD

جنس بدنه

فلز

توان خروجی

750 وات

تعداد تنظیمات سرعت

2 عدد

صفحه نمایشگر

ندارد

عملکرد لحظه ای (Pulse)

دارد

جنس تیغه

استیل

خرد کن (ظرف اصلی)

دارد

حجم ظرف خردکن

2.1 لیتر

مخلوط کن

دارد

ظرفیت مخلوط کن

1.2 لیتر

جنس پارچ مخلوط کن

پلاستیک

یخ خرد کن

دارد

آب مرکبات گیری

دارد

آبمیوه گیری

دارد

تعداد دیسک رنده

3 عدد

رنده ریز

دارد

رنده درشت

دارد

رنده نگینی

دارد

رنده چیپس ساز

دارد

رنده رشته ساز

دارد

خمیر زن

دارد

همزن

دارد

قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی

دارد

محفظه جمع آوری سیم برق

دارد

پایه ی ضد لغزش

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “غذاساز کنوود مدل FPM250”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط