یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB550

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 550 لیتر
  • آبریز: ندارد
  • یخریز: ندارد
  • رنگ: نقره‌ای
27 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال فریزر فرنچ هیتاچی  R-WB550PUQ2

یخچال فریزر فرنچ R-WB550PUQ2 جزو شیک ترین و پرفروش ترین محصولات شرکت هیتاچی می باشد. این یخچال با طراحی بسیار زیبایی که دارد کاربران را به سمت خود جذب می کند، البته کیفیت و امکانات بسیار خوبی که دارد بی تاثیر نبوده است. با داشتن این یخچال در آشپزخانه تان محیطی شیک و لوکس برای شما فراهم می شود و به بهترین شکل از مواد غذایی شما مراقبت می کند. یخچال هیتاچی دارای 3 درب می باشد و به عنوان یخچال فرنچ به شمار می آید. دستگیره های شیک جذابیت یخچال را چند برابر کرده است و سبب شده درب به آسانی باز و بسته شود. علاوه بر این، بر روی درب یک نمایشگر نیز قرار دارد که دارای طراحی بسیار کاربر پسندانه است. این نمایشگر LED به کاربر کمک می کند که دسترسی راحتی به تنظیمات یخچال داشته باشد و به آسانی آن را تغییر دهد. این یخچال مجهز به سیستم بدون برفک است که از ایجاد لایه هایی از برفک داخل یخچال جلوگیری می کند و مواد غذایی را سالم نگه می دارد. برای نگهداری هرچه بهتر مواد غذایی، شرکت هیتاچی از یک سیتم خنک کننده دو گانه استفاده کرده است، که این فن هوای خنک را به تمامی نقاط یخچال می رساند و هوایی کاملا سالم را برای مواد غذایی فراهم می کند.همچنین دارای موتور کمپرسور اینورتر نیز می باشد. این موتور بدون هیچ صدایی به خوبی کار خود را انجام می دهد و از مواد غذایی مراقبت می کند. موتور کمپرسور اینورتر طول عمر مواد غذایی را افزایش می دهد و سبب می شود مواد غذایی تازگی خود را حفظ کنند. یکی دیگر از امکانات یخچال فریزر فرنچ R-WB550PUQ2 تکنولوژی نانو تیتانیوم است که به آسانی تمامی میکروب ها و ویروس های داخل یخچال را از بین می برد و از برخورد آن ها با مواد غذایی جلوگیری می کند. از دیگر اماکانات یخچال می توان Quick Freezing و Quick Colling و Eco Thermo Sensor را نام برد.این یخچال دارای ظرفیت 26 فوت است و فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی شما دارد. یخچال فریزر فرنچ R-WB550PUQ2 می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد.

یخچال فریزر فرنچ R-WB550PUQ2

فیلتر نانو تیتانیوم در یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB550PUQ2 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با باز کردن درب یخچال که بوی بدی می دهد حالتان به هم خورده باشد و مواد غذایی داخل یخچال نیز که بو گرفته اند را نیز دور ریخته باشید.شرکت هیتاچی برای این مشکل راه حلی پیدا کرده است و به بوهای بد داخل یخچال پایان داده است. شرکت هیتاچی از فیلتر نانو تیتانیوم استفاده کرده است. این فیلتر از ورود میکروب ها به داخل یخچال و بر خورد آن ها با مواد غذایی جلوگیری می کند و همین سبب می شود مواد غذایی طول عمر بیشتری داشته باشند و دیرتر فاسد شوند، زیرا با برخورد مواد غذایی با ویروس ها مواد غذایی خراب و ناسالم می شوند و همین سبب می شود بوی بدی بگیرند. همچنین با ورود میکروب ها به داخل یخچال سریع آن ها را از بین می برد و یک بو زدای قوی است. این فیلتر 99.9% میکروب ها و ویروس ها را از بین می برد و محیطی کاملا سالم برای مواد غذایی فراهم می کند. این فیلتر به کاربر این امکان را می دهد که در هر زمانی با مواد غذایی سالم و تازه برخورد کند و از بوی خوب یخچال لذت ببرد. فیلتر نانو تیتانیوم سالم ماندن مواد غذایی برای مدت زمان بیشتری تضمین می کند و آن ها را دور از هر میکروب و ویروسی نگهداری می کند. مواد غذایی خود را به فیلتر نانو تیتانیوم بسپارید.

یخچال فریزر R-WB550PUQ2

موتور کمپرسور اینورتر یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB550PUQ2 

همانطور که گفته شد موتور یخچال هیتاچی کمپرسور اینورتر می باشد. این موتور بدون هیچ صدایی با بهترین کیفیت کار می کند و محیطی کاملا آرام و ساکت را برای کاربران فراهم می کند. همچنین انرژی بسیار کمی مصرف می کند و همین سبب می شود که هزینه های برقی نیز کاهش پیدا کند. این موتور طول عمر بالای دارد و دیگر نگران خراب شدن و تعویض کردن آن نباشید. موتور کمپرسور اینورتر به بهترین شکل از مواد غذایی شما مراقبت می کند و هیچ آسیبی به آن ها وارد نمی کند. این موتور خیالتان بابت مواد غذایی راحت می کند. 

یخچال هیتاچی R-WB550PUQ2

طراحی و دیزاین یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB550PUQ2

یخچال فریزر فرنچ هیتاچی علاوه بر کیفیت مناسبی که دارد از نظر ظاهر نیز بی نظیر است. این یخچال بسیار کاربر پسند است و جزو بهترین و پر فروش ترین محصولات شرکت هیتاچی به حساب می آید. بر روی درب یخچال هیتاچی یک نمایشگر نصب شده است که کار کاربر را خیلی آسان کرده است و به کاربر این امکان را می دهد به کل تنظیمات یخچال دسترسی داشته باشد. این نمایشگر جذابیت خاصی به یخچال بخشیده است و آن را کاربر پسندانه تر کرده است. یخچال فرنچ دارای ظرفیت 26 فوت است و مناسب برای خانواده هایی با جمعیت متوسط است. یخچال هیتاچی دارای 3 درب است که دو درب بالایی یخچال و درب پایینی نیز فریزر است. فریزر این یخچال کشویی بوده که حجم زیادی از مواد عذایی شما را در خود جای می دهد و به خوبی از آن ها مراقبت می کند. قسمت یخچال مجهز به 4 طبقه و 8 طبقه بر روی درب است که به بهترین شکل از مواد غذایی شما نگهداری می کند و از خراب شدن آن ها جلوگیری می کند. همچنین دو کشو نیز برای نگهداری مواد غذایی حساس مانند سبزیجات و میوه ها قرار دارد. طبقه های شیشه ای این یخچال حرارت دیده و نشکن بوده. این طبقه ها وزن زیادی را تحمل می کنند و همچنین ضد خش می باشند. با داشتن یخچال فریزر فرنچ R-WB550PUQ2 دیگر نگرانی بایت مواد غذایی ندارید و لوکس بودن را به آشپزخانه تان می برید.

HITACHI

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

led

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

سایر مشخصات
برند

هیتاچی / HITACHI

نوع یخچال

R-WB550PUQ2

مصرف انرژی

A+

گنجایش کل یخچال

26 فوت

ارتفاع

1780 میلی متر

عمق

760 میلی متر

پهنا

750 میلی متر

تعداد طبقات

4 طبقه

تعداد طبقات درب

8 طبقه

کشو با تنظیم دما و رطوبت

دارد

بدون برفک

دارد

تعداد کشو

1عدد

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB550”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط