یخچال ساید بای ساید فرنچ هیتاچی R-C6200

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 583 لیتر
  • آبریز: ندارد
  • یخریز: ندارد
  • رنگ: مشکی
64 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-C6200

یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-C6200 دارای طراحی بسیار خواستنی و مدرنی می باشد و دارای ظرفیت 32 فوت بوده و تعداد زیادی طبقه و کشو نیز داردکه به کاربر این امکان را می دهد به راحتی مواد غذایی خود را در آن قرار دهد. یخچال ساید بای ساید هیتاچی شش درب بوده که قسمت بالا مربوط به یخچال و قسمت پایین برای فریزر می باشد. در انتخاب یخچال کاربر اهمیت زیادی به موتور می دهد، زیرا داشتن موتور خوب سبب افزایش طول عمر یخچال می شود. موتور نصب شده روی یخچال ساید بای ساید R-C6200، موتور کمپرسور اینورتر می باشد. این موتور طول عمر بالایی دارد و همچنین محیطی آرام برای شما ایجاد می کند. علاوه بر این فن خنک کننده دوگانه نیز بر روی این یخچال قرار گرفته است که هوایی سالم را داخل یخچال ایجاد می کند و از گرم شدن هوای داخل یخچال جلوگیری می کند. همچنین از مواد غذایی مراقبت می کند و آن ها را تازه نگه می دارد. یکی دیگر از ویژگی های این یخچال، داشتن سیستم بدون برفک می باشد. این سیستم از برفک گرفتن یخچال و فریزر جلوگیری می کند. علاوه بر این از یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال نیز جلوگیری می کند و همین سبب می شود مواد غذایی طعم خود را از دست ندهند. باز کردن دب های این یخچال بسیار راحت و بدون زحمت می باشد. یک محفظه وکیوم داخل یخچال نصب شده است که این امکان را دارد مواد غذایی را برای مدتی طولانی سالم نگهدارد و تازگی آن ها را نیز حفظ می کند. لامپ قرار گرفته داخل یخچال LED بوده و طول عمر بسیار بالایی دارد، همچنین نور کافی دارد که سبب می شود کل یخچال را روشن کند. این یخچال در دو رنگ مشکی و قهوه ای طراحی شده است و به کاربر این امکان را می دهد رنگ مورد نظر خود را تهیه کند.

یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-C6200

 موتور کمپرسور اینورتر یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-C6200

هیچ یخچالی بدون موتور کار نمی کند و حتما باید یک موتور روی آن نصب شود. موتور های قدیمی روی یخچال ها دارای سر و صدای زیادی بودند و کاربران را اذیت می کردند. علاوه بر این مصرف انرژی زیادی داشتند و این باعث شده بود هزینه های برق نیز زیاد شود. همچنین کارایی مناسبی نداشتن و تاثیری در سالم ماندن مواد غذایی ایجاد نمی کردند. شرکت هیتاچی با قرار دادن موتور کمپر سور اینورتر بر روی یخچال هایش به این مشکل پایان داد. این موتور انرژی بسیار کمی مصرف می کند. همچنین با کم کردن قطعات یخچال، از اصطکاک آن کم شده و باعث شده یخچالی بی صدا به شما ارایه شود. یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-C6200 نیز دارای این موتور می باشد. علاوه بر این باعث سالم ماندن مواد غذایی می شود و از خراب شدن آن ها جلوگیری می کند. داشتن امکانات و کیفیت عالی که این یخچال دارد، آن را بی نظیر کرده است و کاربر می تواند با خیال راحت این یخچال را خریداری کرده و از آن استفاده کند.

یخچال هیتاچی R-C6200

سیستم بدون برفک در یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-C6200

سیستم بدون برفک بر روی یخچال ساید بای ساید R-C6200 از برفک گرفتن یخچال جلوگیری می کند. اگر از یخچال های قدیمی استفاده کرده باشید متوجه لایه هایی از یخ داخل یخچال شده اید که به مدت طولانی فضای زیادی را اشغال کرده اند. تمیز کردن این برفک ها کار بسیار سختی می باشد و کاربر مجبور است زود به زود یخچال را شسته و این لایه های یخ را از بین ببرد. اما با داشتن یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-C6200 دیگر نگران این مشکل نباشید زیرا شرکت هیتاچی با قرار دادن سیستم بدون برفک روی این یخچال از برفک گرفتن یخچال جلوگیری می کند. همچنین سیستم بدون برفک از یخ زدن مواد غذایی یخچال جلوگیری می کند که این امر سبب می شود موادغذایی تازه و سالم بمانند و طعم خود را از دست ندهند.

یخچال ساید بای ساید R-C6200

طراحی یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-C6200

شرکت هیتاچی همیشه محصولاتی با طراحی های خاص و تک به بازار عرضه می کند و همین سبب شده است که کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند. یخچال ساید بای ساید R-C6200 که ساخت شرکت هیتاچی می باشد نیز دارای ظاهری بسیار عالی و خاص می باشد. داشتن شش درب، این یخچال را جذاب تر کرده است و کاربران را برای خرید آن کنجکاوتر می کند. رنگ مشکی این یخچال به کاربر امکان این را می دهد با رنگ های مختلف در آشپزخانه شما ست شود و جذابیت محیط را بیشتر کند. باز کردن درب های این یخچال کار آسانی بوده و علاوه بر این تمیز کردن آن نیز کار ساده ای است. همچنین این یخچال دارای طبقه و قفسه های زیادی است و برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب است و امکان قرار دادن مقدار زیادی مواد غذایی را به کاربر می دهد. جنس طبقه های این یخچال شیشه می باشد، البته شیشه های حرارت دیده، که نشکن بوده و وزن زیادی را تحمل می کنند.شرکت هیتاچی برای روشنایی این یخچال از لامپ LED استفاده می کند، زیرا این لامپ مصرف بسیار پایینی دارد و از گرم شدن یخچال جلوگیری می کند و روشنایی زیادی دارد. خرید یخچال ساید بای ساید R-C6200 با ظاهر شیک و زیبا و با امکانات و کیفیت عالی می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد.

HITACHI

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

led

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

سایر مشخصات
برند

هیتاچی / HITACHI

نوع یخچال

R-C6200

مصرف انرژی

A+

گنجایش کل یخچال

32 فوت

ارتفاع

1585 میلی متر

عمق

730 میلی متر

پهنا

770 میلی متر

تعداد طبقات

4 طبقه

تعداد طبقات درب

7 طبقه

بدون برفک

دارد

یخساز خودکار

دارد

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید فرنچ هیتاچی R-C6200”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط