سینما خانگی سامسونگ 5.1 کاناله HT-H4550

  • سال عرضه: 2016
  • قدرت خروجی صدا: 500
  • تعداد کانال صدا: 5.1
  • بلوتوث: دارد
  • درگاه USB: دارد
89 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

سینما خانگی سامسونگ 5.1 کاناله SAMSUNG HT-H4550 | 4550

با توجه به اینکه تلویزیون ها تا حد قابل توجهی باریک شده اند و فضای بدنه ی آنها نیز تا بسیار باریک است، در برخی موارد قابلیت هایی با کیفیت پایین تر در این محصولات مورد استفاده قرار گرفته است تا جایی که در اکثر موارد این نادیده گرفتن کیفیت به صدا مربوط شده است. با این وجود لازم است نسبت به خرید سینما خانگی اقدام نمایید تا در کنار تصاویر خیره کننده و واضح ، صدایی غنی ، دقیق و همه جانبه را بشنوید. سینما خانگی HT-H4550 از جمله تولیدات کمپانی سامسونگ است که شما را در امر تولید صدای قوی و واضح یاری خواهد داد. سینما خانگی سامسونگ HT-H4550 صدا را با توان 500 وات پخش خواهد کرد و فناوری های متنوعی را به این توان بالا افزوده است تا صدایی عالی را به صورت زنده و واقعی بشنوید. فناوری BD Wise در این سینما خانگی اتصال با کیفیت بالا را ایجاد می کند. بهره گیری از پخش کننده ی 3D Blu-ray در این سینما خانگی امکان پخش تصاویر سه بعدی را فراهم می کند و صحنه های سه بعدی را با کیفیت بالا بر روی نمایشگر آماده کرده و پخش می کند. قابلیت بلوتوث Bluetooth در این سینما خانگی سامسونگ امکان اتصال موبایل و مدل مورد نظر را فراهم می کند. موبایل هوشمندتان را به سینما خانگی متصل کرده و در صورت نیاز موسیقی و فیلم های مورد نظرتان را به آن منتقل نمایید. فناوری صوتی Dolby Digital در سینما خانگی HT-H4550 صدا را به صورت کامل تجزیه و تحلیل می کند و پس از آن صدا را در بین سیستم صوتی 5.1 کاناله تقسیم می کند.

سینمای خانگی HT-H4550

توان صوتی و فناوری های مربوط به آن در سینما خانگی سامسونگ HT-H4550

توان صوتی سینما خانگی سامسونگ HT-H4550سینما خانگی HT-H4550 سامسونگ دارای توان صوتی 500 وات می باشد. این میزان صدا بسیار مناسب بوده و صدایی قوی در محیط پخش خواهد شد. سیستم صوتی 5.1 کاناله این محصول که متشکل از 5 اسپیکر و یک ساب ووفر می باشد، صدا را به صورت مطلوب و همه جانبه در محیط پخش می کند. این صدای همه جانبه از طریق فناوری دالبی دیجیتال تامین می شود. این فناوری صدای دیجیتالی را که به صورت غنی تولید می شود در بین کانال های صوتی تقسیم می شود تا صدا را در تمامی نقاط اتاق ایجاد نمایید به نحوی که صداها از محلی که در صحنه ها تولید می شوند. سینما خانگی سامسونگ HT-H4550 از فناوری Dolby TrueHD استفاده کرده تا محتوای دیسک های Blu-ray را کامل ایجاد کند و صدای این ذیسک ها را به خوبی رمز گشایی کرده و ایجاد نمایید. از طریق فناوری Sound On Sound صدای ضعیف را نخواهید شنید ، شما با فعال کردن این قابلیت صدای قوی و فراگیر می شنوید.

پخش کننده ی بلوری همراه با سینما خانگی سامسونگ HT-H4550

پخش کننده ای که همراه مجموعه سینما خانگی HT-H4550 قرار گرفته است ، از نوع بلوری می باشد. این پخش کننده امکان پخش تصاویر سه بعدی را دارد. پخش کننده ی بلوری تصاویر را با کیفیت Full HD 3D ایجاد می کند، کیفیت تصویر فول اچ دی تمامی جزئیات تصویر را نشان می دهد و صحنه های واقعی و جذاب را پخش می کند. در این فناوری لایه های تصویر تا حدی پایین آمده اند و مشکلی برای تعویض فریم های تصویر پیش نخواهد آمد و مشکلی برای تداخل لایه ها پیش نخواهد آمد. شما همچنین می توانید با این پخش کننده به اینترنت متصل شوید و به محتوای آنلاین یوتیوب ، Netflix ، فیس بوک و … دسترسی داشته باشید.

پخش کننده ی بلوری سینما خانگی HT-H4550 سامسونگ

فناوری BD Wise در سینمای خانگی سامسونگ HT-H4550

اتصالات سینما خانگی HT-H4550اتصالات در سینما خانگی HT-H4550 با کیفیت بالا موجودند تا ارتباط عالی ایجاد شود و صدا و تصویر در حین انتقال با مشکل کاهش کیفیت مواجه نشوند. دو پورت HDMI در این سینما خانگی اتصال مناسبی را ایجاد می کند که کیفیت بالایی را در انتقال اطلاعات ارائه می دهد. این پورت تنها با یک کابل صدا و تصویر را انتقال می دهد ، شما می توانید با این پورت و بدون نیاز به کابل optical گیرنده را متصل نمایید و شاهد کییفت برابر با کابل اپتیکال باشید. فناوری BD Wise در این سینما خانگی سامسونگ اتصال قوی و با کیفیت را در بین پخش کننده ی بلوری سه بعدی ایجاد می کند . این فناوری که مخصوص کمپانی ساسونگ است تصاویر سه بعدی را با کیفیت بالا به نمایشگر انتقال می دهد. از طریق پورت USB 2.0 در سینما خانگی HT-H4550 می توانید حافظه های جانبی را متصل نمایید و اطلاعات ذخیره شده بر روی آنها را از طریق این مدل بخوانید. این درگاه ارتباطی همچنین قابلیت اتصال موبایل و یا سایر دستگاه هایی که از این پورت پشتیبانی می کنند ، فراهم می کند و کیفیت بالایی را نیز با این درگاه ارتباطی شاهد خواهید بود. با این سینما خانگی امکان دریافت کانال های رادیویی با فرکانس FM فراهم است و شما می توانید در کنار سایر سرگرمی هایی که این مدل فراهم می کند، گوش دادن به رادیو را نیز اضافه کنید.

این قابلیت ها ثابت می کنند که شما با خرید سینما خانگی سامسونگ HT-H4550 ، محصولی با کیفیت بالا را در اختیار خواهید داشت که سیستم صوتی 5.1 کاناله ی آن صدایی مطلوب و واضح را ایجاد می کند و قابلیت هایی که همراه آن موجود است این امکان را فراهم می آورد تا در کنار صدای واضح ، تصاویر با کیفیت را نیز ببینید و همچنین صحنه های سه بعدی را به صورت شفاف و غنی ببینید.

سایت منبع : SAMSUNG.com

توضیحات تکمیلی
سایر مشخصات
برند

سامسونگ / SAMSUNG

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سینما خانگی سامسونگ 5.1 کاناله HT-H4550”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط