ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070

  • ظرفیت: 14 نفره
  • تعداد برنامه: 7
  • رنگ : سفید
  • نوع نصب: مبله
52 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
شناسه محصول: DW60M5070FW
مدت گارانتی:

29,400,000 تومان

بروزرسانی قیمت : پنج‌شنبه 9 فروردین ساعت 22:05

ارتباط با کارشناسان:

توضیحات

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070W

بدون شک محصولات شرکت سامسونگ از کیفیت بالایی نسبت به سایر محصولات برخوردارند. محصولات این شرکت دارای امکانات منحصر به فردی هستند که در مقایسه با دیگر محصولات آنهار را متمایز می کند. یکی از تولیدات این شرکت ماشین ظرفشویی مدل5070W می باشد. این ماشین ظرفشویی بسیار کارآمد بوده و برای خانواده های پرجمعیت مناسب می باشد. این محصول دارای LED عریض می باشد که به راحتی میتوان بسیاری از کارها را با آن انجام داد و یا اینکه برنامه های شستشو را با استفاده از آن تنظیم نمود. کاربر می تواند با استفاده ازاتصال به اینترنت، ماشین ظرفشویی را از طریق موبایل یا تبلت هوشمند خود کنترل نماید. این ماشین ظرفشویی برای خانواده های 14 نفره مناسب است. این محصول دارای موتور اینورتر دار است که بدون تسمه بوده و صدایی بسیار کم در حد 46 دسیبل را تولید می نماید.این ماشین در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کرده و شستشوی تمیزی را ارائه می دهد در هر بار شستشو این محصول از 12 لیتر آب استفاده می نماید. این محصول دارای 7 برنامه شستشو می باشد و مجهز به گزینه هایی برای شستشوی کاملا بی صدا مخصوص شب،خشک کردن کامل ظروف، تمیز کردن ماشین ظرفشویی، شستشوی سریع وشستشوی کاملا بهداشتی می باشد. این ماشین ظرفشویی دارای طراحی بسیار زیبا می باشد و همچنین مجهز به صفحه نمایش LED بوده که ظرافت خاصی به آن بخشیده است و در دو رنگ نقره ای و سفید به بازار عرضه شده است.

 First

صفحه نمایش LED در ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5050W

شرکت سامسونگ به منظور سهولت در کار با این ماشین ظرفشویی آن را به LED بزرگ مجهز کرده است که ضمن استفاده بهتر و بهینه تر کاربر به راحتی می تواند دستگاه را با برنامه شستشو تنظیم نماید. کاربر همچنین از راه دور قادر به خواندن برنامه شستشو بوده و با استفاده از این صفحه نمایش بزرگ می تواند بسیاری از کارها را به راحتی و با دقت بالا انجام دهد. کاربر تنها می تواند با لمس چندین قسمت برنامه شستشو را تنظیم کرده و با این تنظیمات می تواند شاهد عملکرد منحصر به فرد دستگاه باشد.

 LED

موتوراینورتر دار در ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070W

موتور در هر دستگاه نقش تعیین کننده ای را در استحکام و عملکرد دستگاه به عهده دارد. ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070W دارای موتور اینوتردار می باشد. به طوریکه بدون تسمه بوده و بسیار کم صداست. این موتور عملکرد بسیار آرام و کم صدایی دارد و در حدود 46 دسی بل نویز تولید می کند. این محصول دارای عملکرد بالایی است و در هنگام کار بسیار آرام بوده و بدون ارزش است. موتوراین محصول در کنار عملکرد آرام از قدرت بسیار بالایی برای شستشوی ظروف برخوردار می باشد. این مواتور بسیار قدرتمند است و به خوبی می تواند انرژی لازم برای شستن ظروف را فراهم نماید. این موتور می تواند تنها در 60 دقیقه به راحتی ظروف را بشوید و هر باز شستشو با استفاده از این محصول که شامل شستشن، آبکشی و خشک کردن می باشد 60 دقیقه طول می کشد. این در حالی است که کاربر می تواند با استفاده از برنامه شستشو دستگاه را تنظیم کرده و به کارهای دیگر خود برسد.

 sarfejooei ba 60 min

 

برنامه شستشو در ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070W

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070W برای خانواده های 14 نفره مناسب است و از 12 لیتر آب برای شستشو در هر مرحله شستشو استفاده می کند. کاربر می تواند به راحتی تمام ظروف خود را در ماشین ظرفشویی قرار داده و با انتخاب برنامه مورد نظرآنها را کاملا شستشو دهد. این محصول دارای 7 برنامه شستشو می باشد. یکی از این برنامه های شستشوبا توجه به نوع و حجم ظروف و همچنین میزان کثیفی آنها بهترین دمای آب و شستشو را تنظیم می کند تا به صورت خودکار عملیات شستشو انجام شود. این ظرفشویی با بهره مندی از سیستم شستشوی سریع با قدرت بالا توانایی شستن ظروف ته گرفته و ظروفی که مواد غذایی روی آنها سوخته و چسبیده را براحتی داراست و نیازی به خیساندن یا پاک کردن دستی قبل از شستشو با ماشین نیست. ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070W می تواند در مصرف آب و انرزی صرفه جویی کرده و ظروف را در مدت زمان بسیار کمی شستشو دهد. به علت صدای بسیار کم کاربر می تواند از این ماشین ظرفشویی هنگام شستشوی ظروف در شب استفاده کند. این محصول دارای سیستم ضد نشت آبمی باشد. عملکرد این فناوری به گونه ای است که به محض وجود هرگونه نشتی، جریان آب را قطع کرده و از بوجود آمدن حادثه های احتمالی جلوگیری می کند.

 shostoshoo sari

فناوری Hygienic در ماشین ظرفشویی سامسونگمدل 5070W

ماشین ظرفشویی سامسونگمدل 5070W میزان ظروف و میزان کثیفی آنها را تشخیص داده و متناسب با آن، آب مصرفی را تنظیم می کند. این محصول قادر است ظروف را به صورت کاملاً بهداشتی بشوید. این شستشو با دمای آب حدودا 70 درجه سانتیگراد و در مدت زمان 10 دقیقه انجام می شود و تمام باکتری های موجود را از بین می برد و ظروف کاملا تمیز می شوند. این در حالی است که کاربر قادر است با فشردن تنها یک دکمه ظروف خود را به صورت کاملا بهداشتی شستشو دهد. این ویژگی بسیار منحصر به فرد است و کاربر به راحتی می تواند از آن استفاده نماید. از این رو خیال کاربر از بابت تمیزی ظروف راحت است و می تواند با خیال راحت از وقت خود برای انجام کارهای دیگر در منزل استفاده نماید.

 behdashti

طراحی در ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070W

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070W دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد. این محصول دارای سه طبقه بوده و به راحتی کاربر می تواند ظروف را در آن بچیند. همچنین کاربر می تواند از طروف با ابعاد بزرگ نیز استفاده کرده و در دستگاه بچیند. همانطور که می دانید ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070W از جلو باز می شود و بیشتر قسمت جلویی آن را درب آن تشکیل می دهد که کشوهای آن بر روی ریلهایی قرار دارد که به آسانی با باز شدن درب جلویی بیرون می آیند. این محصول دارای سه طبقه برای چیدن ظروف می باشد همچنین کشو و سبد های این ماشین ظرفشویی قابل تنظیم است. ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070W به راحتی با محیط آشپزخانه ست می شود. همچنین ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل5070W دارای صفحه نمایش LED است که می توان بسیاری از کارها را انجام داد. همچنین این محصول دارای دکمه های تمام لمسی است که کار با آن را بسیار راحت کرده است. قفسه های این محصول رو به پایین می باشند به طوری که بعد از شستشو آب آنها خیلی زود خارج شده و در نتیجه زودتر خشک می شوند.  طراحی منحصر به فرد این محصول بسیار کارآمد بوده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است. زیبایی و ظرافت این محصول نقش به سطاییی در انتخاب این محصول توسط کاربر دارد.

 oversixed plates and design

 

 

 
 
 

 

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

DW60M5070FW

کشور سازنده

کره

کشور مونتاژ

چین

تولید کننده

Samsung

سال عرضه

2017

نوع ماشین ظرفشویی

بزرگ

ظرفیت شستشو

14 نفره

نوع موتور

دیجیتال اینورتر (Digital Inverter)

امکانات | ویژگی ها
ماشین ظرفشویی هوشمند

خیر

خشک کن

بله

تکنولوژی بخارشوی

خیر

قابلیت تنظیم سبد ها

بله

طبقه یا سبد قاشق و چنگال

بله

قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

بله

محافظت از ظروف شیشه ای

بله

شستشوی سریع

بله

شستشو با تاخیر

بله

شستشو با نصف ظرفیت

بله

شستشوی بهداشتی

بله

شستشو با آب داغ

بله

شستشوی ظروف بزرگ

بله

سیستم تشخیص میزان ظروف

خیر

سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف

بله

سیستم شستشو با اسپری آب

بله

سیستم جلوگیری از نشت آب

بله

سیستم تمیز کردن خودکار

خیر

قابلیت کاهش سختی آب

بله

متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو

12

میزان مصرف آب در سال (لیتر)

3360

صرفه ‌جویی در مصرف آب

بله

صرفه جویی در مصرف انرژی

بله

حداکثر سطح صدا هنگام کار (دسی بل)

46

شبکه بی سیم (Wi-Fi)

خیر

پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)

خیر

قابلیت اتصال به موبایل

خیر

سیستم عیب یاب هوشمند

خیر

برچسب مصرف انرژی

قفل کودک

بله

برنامه های ماشین ظرفشویی
تعداد برنامه های شستشو

7

برنامه های شستشو

برنامه Delicate برای شستشو و خشک کردن ظروف شیشه ای و ظریف با آب 55 درجه سانتیگراد | برنامه Intensive برای شستشو و خشک کردن ظروف بسیار چرب و کثیف با آب 75 درجه سانتیگراد | برنامه Pre Wash یا پیش شستشو برای شستن ظروف با آب سرد | برنامه Quick Wash برای شستشوی خیلی سریع ظروف روزمره با میزان کثیفی کم با آب 45 تا 55 درجه سانتیگراد | برنامه Auto Wash برای شستشو و خشک کردن بهتر ظروف با توجه به میزان کثیفی آن ها با آب 45 تا 65 درجه سانتیگراد | برنامه Eco برای شستشو و خشک کردن ظروف روزمره با صرفه جویی در مصرف آب و انرژی با آب 39 درجه سانتیگراد | برنامه Express برای شستشو و خشک کردن سریع ظروف روزمره با آب 60 درجه سانتیگراد

قابلیت دانلود برنامه شستشو

خیر

برنامه های شستشوی قابل دانلود

قابلیت های بیشتر

قابلیت Hygiene برای شستشوی بهداشتی انواع ظروف با آب بسیار داغ | قابلیت Multi Tab برای استفاده از قرص چند منظوره شستشو (3 در 1) به جای نمک و جلادهنده | قابلیت Control Lock برای قفل کردن پنل کنترلی ماشین ظرفشویی | قابلیت Delay Start برای تاخیر در زمان شروع شستشو از 1 تا 12 ساعت | قابلیت Half Load برای شستشوی تعداد کمی از ظروف با صرفه جویی در مصرف انرژی و آب

طراحی
نوع نصب

روکار (مبله)

جنس بدنه

پلاستیک

رنگ بدنه

سفید

جنس سبد

استیل ضد زنگ

جنس سطح داخلی

استیل ضد زنگ

تعداد طبقات

3

جهت باز شدن درب

به سمت پایین

نوع دکمه های کنترل

فشاری

چراغ روشنایی داخل

خیر

صفحه نمایش
صفحه نمایش

بله

نوع صفحه نمایش

سگمنتی

صفحه نمایش لمسی

خیر

نمایش وضعیت شستشو

بله

نشانگر وضعیت مخزن نمک

بله

نشانگر وضعیت مخزن جلا دهنده

بله

نمایش زمان باقیمانده شستشو

بله

نمایش وضعیت قفل درب

بله

نمایش پیام خطا یا هشدار

بله

ابعاد | وزن
ابعاد بدنه (mm)

598x845x600

وزن خالص

53

ابعاد بسته بندی (میلیمتر)

655x875x645

وزن بسته بندی

58

سایر مشخصات
سایر ویژگی های ماشین ظرفشویی

تکنولوژی Condensing Dry System برای خشک کردن ظروف به کمک هوای داغ حاصل از دور آخر آبکشی و فن | دارای 2 بازوی آبپاش چرخشی Rotating Nozzle Spray | موتور Digital Inverter با طول عمر بالا و صرفه جویی در مصرف آب و انرژی و کاهش سطح صدا | سیستم Aqua-Stop برای جلوگیری از نشت آب | طراحی کاملا مینیمال برای هماهنگی هر چه بهتر با آشپزخانه شما

نظرات (1)

1 دیدگاه برای ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط