ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW01D

  • ظرفیت: 14 نفره
  • تعداد برنامه: 8
  • رنگ : سفید
  • نوع نصب: مبله
43 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW01D

در سالهای اخیر شاهد افزایش تولید ماشینهای ظرفشویی توسط شرکتهای مختلف بوده ایم که بدون شک یکی از شرکتهای تولید کننده ماشین های ظرفشویی میتواند شرکت آلمانی بوش باشد. یکی از شرکتهای توانا در ساخت ماشین های ظرفشویی هوشمند شرکت بوش می باشد.. یکی از تولیدات این شرکت ماشین ظرفشویی مدلSMS67TW01Dمی باشد. این ماشین ظرفشویی دارای سنسور Load Sensor برای صرفه جویی در مصرف آب و انرژی بوده و از سنسور AquaSensor  برای تشخیص میزان کثیفی ظروف استفاده می کند. همچنین این محصول مجهز به سیستم AquaStop بوده و از نشت آب جلوگیری می کند ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW01D بسیار کارآمد بوده و برای خانواده های پرجمعیت مناسب می باشد. همچنین دارای برنامه مخصوص شستشوی ظروف شیشه ای است و از فناوری مراقبت از ظروف شیشه ای نیز برخوردار است. کاربر می تواند با استفاده اینترنت می توان ماشین ظرفشویی را از طریق موبایل یا تبلت هوشمند خود و با استفاده از برنامه Home Connect از راه دور کنترل نماید. این ماشین ظرفشویی برای خانواده های 14 نفره مناسب است. این محصول دارای موتور EcoSilenceDrive است همانطور که می دانید این موتور بسیار کارآمد بوده و دارای عملکرد بالایی می باشد. این ماشین به کمک فناوری ActiveWater در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کرده و شستشوی تمیزی را ارائه می دهد. این محصول دارای 8 برنامه شستشو می باشد و مجهز به گزینه هایی مانندSuperSilence  برای شستشوی کاملا بی صدا مخصوص شب، Extra Drying برای خشک کردن کامل ظروف، Machine Care  برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی، VarioSpeed Plus برای شستشوی سریع و HygienePlus برای شستشوی کاملا بهداشتی می باشد.

 First

طراحی در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW01D

این محصول دارای 3 طبقه برای چیدن ظروف می باشد همچنین کشو و سبد های این ماشین ظرفشویی دارای فناوری VarioDrawer و VarioFlex می باشد و قابل تنظیم است. این ماشین ظرفشوییبه راحتی با محیط آشپزخانه ست می شود. طراحی این محصول بسیار چشم نواز است و در انتخاب محصول توشط کاربر نقش به سزایی دارد. همچنین ماشین ظرفشویی بوش مدلSMS67TW01D دارای صفحه نمایش LED است که می توان بسیاری از کارها را انجام داد. دکمه های این ماشین ظرفشویی به صورت لمسی است و می توان بسیاری از کارها را انجام داد.

 design

موتور EcoSilenceDrive در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW01D

موتور در هر دستگاه نقش تعیین کننده ای را در استحکام و عملکرد دستگاه به عهده دارد. این محصول دارای موتور EcoSilenceDrive می باشد. این موتور عملکرد بسیار آرام و کم صدایی دارد و در حدود 44 دسی بل نویز تولید می کند. این محصول دارای عملکرد بالایی است و در هنگام کار بسیار آرام بوده و بدون ارزش است. موتور EcoSilenceDrive جزو موتور های قدرتمند می باشد و در کنار عملکرد آرام از قدرت بسیار بالایی برای شستشوی ظروف برخوردار می باشد. این موتور دارای استحکام بسیاری است و یکی از خصوصیات بارز آن داشتن صدایی بسیار کم است.

motor

شستشوی کاملا بهداشتی با فناوری  HygienePlus در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW01D

این محصول قادر است ظروف را به صورت کاملاً بهداشتی بشوید. این شستشو با دمای آب حدودا 70 درجه سانتیگراد و در مدت زمان 10 دقیقه انجام می شود و تمام باکتری های موجود را از بین می برد و ظروف کاملا تمیز می شوند. این در حالی است که کاربر قادر است با فشردن تنها یک دکمه ظروف خود را به صورت کاملا بهداشتی شستشو دهد.

 

 

ماشین ظرفشویی هوشمند بوش مدل SMS67TW01D

کاربر می تواند با استفاده از اینترنت این ماشین ظرفشویی را از راه دور کنترل و مدیریت کند. کاربر می تواند از طریق نرم افزار Home Connect  از راه دور از طریق اینترنت آن را کنترل کند. برنامه Home Connect بوش برای موبایل های اندرویدی و iOS در دسترس قرار گرفته است. از طریق موبایل کاربر می تواند برنامه شستشو را انتخاب کند و از این برنامه استفاده کند.

internet

سیستم AquaStop در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW01D

این محصول دارای سیستم ضد نشت آبمی باشد. عملکرد این فناوری به گونه ای است که به محض وجود هرگونه نشتی، جریان آب را قطع کرده و از بوجود آمدن حادثه های احتمالی جلوگیری می کند. سیستم AquaStop متشکل از یک شلنگ دو جداره، سوپاپ ایمنی، خروجی آب و شناور می باشد و از خطرات ناشی از نشت آب جلوگیری می کند.

Aquastop

شستشوی سریع و موثر ظروف با فناوری VarioSpeed Plus  در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW01D

این محصول مجهز به فناوری VarioSpeed Plus می باشد. این گزینهتنها زمان شستشو را کمتر می کند و در کیفیت شستشو تاثیری نمی گذارد و تمام ظروف شما به خوبی شسته می شوند. این در حالی است که مصرف آب در این نوع شستشو کمی بیشتر از حالت عادی می باشد اما در زمان صرفه جویی می کند. با این گزینه کاربر می تواند تا 66% در زمان خود صرفه جویی کرده و ظروف مختلف را 3 برابر سریع تر شستشو دهد.

 shostoshoo

برنامه مخصوص شستشوی ظروف شیشه ای در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW01D

این محصول دارای برنامه مخصوص برای شستشوی ظروف شیشه ای است و کار را برای بانوان بسیار راحت کرده است. این ماشین ظرفشویی دارای قابلیت های زیادی برای شستشوی ظروف شیشه ای است که کاربر می تواند با خیال راحت ظروف شیشه ای و حساس خود را بشوید. این محصول به خوبی ظروف شیشه ای را شسته و علاوه بر شستشو و خشک کردن کامل ظروف به خوبی از آنها مراقبت کرده و از شکستن و ترک خودن آنها جلوگیری می کند. این محصول از تغییرات ناگهانی دمای آب جلوگیری کرده و قادر است ظروف را به خوبی بشوید و از آنها مراقبت کند.

 shishe

 

ماشین ظرفشویی 14 نفره بوشمدل SMS67TW01D

این محصول برای خانواده های 14 نفره مناسب است و از 9،5 لیتر آب برای شستشو در هر مرحله شستشو استفاده می کند. کاربر می تواند به راحتی تمام ظروف خود را در ماشین ظرفشویی قرار داده و با انتخاب برنامه Eco آنها را کاملا شستشو دهد. این ماشین ظرفشویی به کمک سنسور Load Sensor و AquaSensor میزان ظروف و میزان کثیفی آنها را تشخیص داده و متناسب با آن، آب مصرفی را تنظیم می کند.

 14 nafar

برنامه شستشو در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW01D

این محصول دارای 8 برنامه شستشو می باشد. یکی از این برنامه های شستشوبا توجه به نوع و حجم ظروف و همچنین میزان کثیفی آنها بهترین دمای آب و شستشو را تنظیم می کند تا به صورت خودکار عملیات شستشو انجام شود. این محصول دارای گزینه های اضافی است برای مثال دارای گزینه SuperSilence برای عملکرد بسیار کم صدا است که هنگام شستشوی ظروف در شب بسیار کاربرد دارد. همچنین گزینه VarioSpeed Plus برای شستشوی سریع و موثر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

barname shostoshoo

 

 

توضیحات تکمیلی
سایر مشخصات
برند

بوش / BOSCH

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW01D”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط