جارو برقی فوما مدل FU-1010

  • قدرت موتور: 2800w
  • نوع جاروبرقی: کیسه‌ای
  • رنگ: مشکی نقره‌ای
  • سیم جمع کن: دارد
80 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات جارو برقی فوما مدل FU 1010

شرکت ژاپنی فوما یکی از سرشناس ترین تولید کنندگان جاروبرقی های مدرن است که مدل FU 1010 با قدرت 2400 وات یکی از محصولات این شرکت است. این محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است به طوریکه به رنگ نقره ای ضد خش می باشد که از قابلیت چرخش 360  درجه استفاده می کند و علاوه بر آسان کردن حمل و نقل دستگاه، خطر شکستگی چرخ ها را نیز کاهش می دهد. لوله های به کار رفته در این جاروبرقی بسیار با کیفیت بوده و یکی از آنها لوله تلسکوپی است که 94 سانتیمتر طول دارد و لوله خرطومی آن از جنس کنف می باشد که علاوه بر داشتن زیبایی، کاربردی تر و با دوام تر از لوله های خرطومی است و با کشیدن پاره نمی شود و همچنین امکان شکستگی آن وجود ندارد. این جارو برقی دارای قدرت مکش بالایی می باشد و نظر کاربران را به خود جلب کرده است. یکی از ویژگی های این محصول داشتن صفحه نمایش کوچکی است که شرکت شوما برای آن تعبیه کرده است و کاربر می تواند از طریق دسترسی به بخشها مختلف از طریق این صفحه نمایش، جاروبرقی را کنترل کند. این جاروبرقیدارای نازل های مختلف برای سطوح کفی، مبلمان و درز ها و شکاف ها می باشد. این جاروبرقی دارای طول سیم برق 8 متر می باشد که به راحتی محدوده ی زیادی را پوشش می دهد بدون اینکه لازم باشد پریز را عوض کنید. این سیم بلند به طور خودکار جمع می شود.

 first

حمل و نقل و طراحی در جاروبرقی فوما مدل FU 1010

این محصول ارای طراحی منحصر به فردی است و زیبایی و کنتراست رنگ در بدنه آن به چشم می خورد که در انتخاب محصول توسط کاربر بسیار با اهمیت است. با کمک چرخهای آن حرکت دادن آن بسیار راحت است. این چرخ ها از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند و بسیار با دوام می باشند. این چرخ ها همانند همتاهای پلاستیکی خود نمی باشند و با فشار و پربه به راحتی نمی شکنند و همیشه در دسترس بوده و جارو کردن لذت بخشی را برای کاربر به ارمغان می آورند. این چرخ ها در کنار کابل بلند جاروبرقی به شما اجازه می دهد تا شعاع 8 متر را به راحتی تمیز کنید. با استفاده از این جاروبرقی دیگر از جدا کردن کابل و وصل کردن آن به پریزهای دیگر خبری نیست. این محصولدارای 8 متر کابل می باشد و عملکرد آن را تا شعاع 8 متری تضمین می کند.

lawazem

دسته پارویی جاروبرقی فوما مدل FU 1010

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول برخورداری از برس توربو Turbo Brush می باشد که با اتصال آن به لوله ی تلسکوپی به راحتی می توانید از شر مو، پرز و اشغال های ریز و درشت خلاص شوید. در ساخت برس توربو از پلاستیک و فلزیاستفاده شده است. قسمت زیرین برس که بیشترین تماس را با سطح زمین دارد، برای مصون ماندن در برابر خط و خراش و ضربه، از فلز ساخته شده است. این برس بدون آسیب رساندن به الیاف فرش و موکت، در جمع آوری اشغال ها بسیار عالی عمل می کند. حضور لوازم جانبی در کنار جاروبرقی ، کارایی دستگاه را در تمیز کردن مبل، دیوار ، سقف و هر گوشه و کناری از گرد و غبار بالا می برد.

 paroo

تمیز کنندگی و قدرت مکش بالا در جاروبرقی فوما مدل FU 1010

درت کشش جاروبرقی همواره یکی از دلایل انتخاب محصولات توسط کاربر می باشد. این محصول مجهز به مکش بسیار بالا است و مکش این جاروبرقی از طریق کلید های تنظیم سرعت رو بدنه کم و زیاد می شود، البته کلید روی دسته ی پلاستیکی نیز این امکان را برای کاربر فراهم می کند. کیسه ی گرد و غبار پارچه ای همراه دستگاه از ظرفیت 5.5 لیتر برخوردار بوده و اشغال های زیادی را در خودش نگه داری می کند. یکی از مزایای این کیسه پارچه ای علاوه بر ظرفیت بالا، امکان استفاده ی مجدد آن می باشد و بر خلاف کیسه های کاغذی و یکبار مصرف، برای مدت زمان طولانی می توان از آن استفاده کرد. با تخلیه به موقع کیسه، کارایی و قدرت مکش جارو برقی افزایش می یابد و طول عمر جارو برقی تان بالا می رود. برای جلوگیری از فراموش شدن تخلیه کیسه، شرکت فوما این محصول را به شاخص پر بودن کیسه electrical dust full indicator مجهز کرده تا در مواقع لزوم خالی کردن کیسه صورت گیرد.

 tamizi

 

توضیحات تکمیلی
سایر مشخصات
برند

فوما / FUMA

نوع جارو برقی

FU 1010

وزن

5.7 کیلوگرم

قابلیت جذب مایعات

دارد

سیم جمع کن خودکار

دارد

لوله تلسکوپی

94 سانتیمتر

فیلتر بهداشتی

دارد

پاکت جارو برقی

دائمی

نشانگر پر بودن مخزن

دارد

نازل کوچک و باریک

دارد

برس چند منظوره

دارد

سری پارویی بزرگ

دارد

سری پارویی کوچک

دارد

سری باریک و گردگیر

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو برقی فوما مدل FU-1010”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط