یخچال ساید بای ساید ال جی X267

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 601 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: دارد
  • رنگ: نقره‌ای
28 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی یخچال ساید بای ساید ال جی X267

یخچال ساید بای ساید ال جی X267 را که یکی از مدل یخچال های بسیار خوب ال جی است را با نام X267 نیز میشناسند که با این نام راحت تر خوانده میشود. یخچال های یکی از اصلی ترین عضو های هر آشپزخانه ایی هستند که به جدی میتوان گفت که نمی توان آشپزخانه را بدون آنها تصور کرد زیرا تا زمانی که زندگی کنیم به مواد غذایی نیاز داریم و یخچال نیز وسیله ایی برای نگهداری از این مواد است که از طریق قابلیت های خنک کننده ایی که دارد و عایق بندی هایی که صورت میگیرد فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی برای کاربران را فراهم می کند. یخچال ها از گذشته تا به امروز دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده اند و همین امر سبب شده است تا مدل های متنوعی از این وسیله ی کاربردی در دسترس همگام قرار گیرد که یخچال های ساده، بالا پایین، دو قلو و یخچال های ساید از اصلی ترین این مدل ها هستند که لازم است کاربران با توجه به نیاز، محیط استفاده و میزان هزینه ایی که میخواهد برای خرید داشته باشند هر کدام از این مدل ها را انتخاب نمایند. به طور کلی یخچال های ساید بای ساید گران قیمت ترین مدل یخچال ها هستند و یخچال های ساده نیز ارزان ترین آنها، وجود مدل های متنوع در ساخت یخچال ها سبب شده است تا انتخاب های متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد تا با هر میزان بودجه و نیاز مدل خاص خودشان را پیدا کنند. یخچال سایدی که موضوع بحث ما در این صفحه است دارای ظرفیت 601 لیتر است که برای یک خانواده پر جمعیت گزینه مناسبی است و یا اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که خرید هایتان را در حجم بالا انجام میدهید یخچال ساید ال جی برای شما هم میتواند گزینه مناسبی باشد که هم دارای قسمت یخچال و هم  فریزر است که هر کدام از این فضا ها دارای تقسیم بندی های خاص خودشان هستند. حالت انستا ویو و وجود کمپرسور دیجیتال اینورتر از اصلی ترین و بارز ترین ویژگی های این مدل هستند که علاوه بر آن قابلیت های هایژم فرش و قابلیت هوشمند نیز میتواند از دیگر این ویژگی ها باشد که در ادامه تاثیر هر کدام از این قابلیت ها را بر روی یخچال ساید مورد بررسی قرار میدهیم با ما همراه باشید.

طراحی خاص یخچال INSTAVIEW ال جی

یخچال یکی از وسیله های همیشگی و کاملا در معرض دید است به همین دلیل است که شکل ظاهری و زیبایی آن ها میتواند بسیار برای خریداران مهم و با ارزش باشد که یخچال های سای به کلی و مخصوصا مدل X267 از لحاظ ظاهری میتوان بگوییم بی نقص هستند و محیط داخلی را به بهترین شیوه ی ممکن می آرایند. یخچال ال جی X267 را یخچال INSTA VIEW نیز میگویند، فناوری انستا ویو برای اولین بار در یخچال های ساید ال جی مورد استفاده قرار گرفته است که به واسطه ی این حالت علاوه بر زیبایی خاص دستگاه امکان استفاده راحت تر و صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی برق را به کاربران میدهد، انستا ویو به معنای یک درب جانبی بر روی درب اصلی است که در قسمت بالایی بخش یخچال قرار گرفته است که زمانی که دو ضربه را به درب شیشه ایی بزنید درب جانبی باز میشود و امکان دسترسی به یک سری از موادی که زیاد لازم دارید را فراهم میکند . این فناوری با نام DOOR IN DOOR نام گذاری میشود که با هم به معنای درب بر روی درب است، ایده این فناوری برای استفاده راحت تر و جلوگیری از هدر رفتن انرژی بود زیرا درب کوچک را که باز میکنیم حجم کمتری از سرمای داخلی خارج میشود که به ادعای ال جی این قابلیت تا حدود 41 درصد از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرده است. بدنه یخچال ساید ال جی فولادی است که به رنگ زیبای نقره ایی آراسته شده است. قسمت های یخچال و فریزر در مدل یخچال های ساید به هم متصل است و از طریق یک خط عمودی از هم جدا شده اند که همیشه قسمت بزرگتر مربوط به یخچال است و کوچکتر فریزر که دراین مدل نیز به هان شیوه ی همیشگی میباشد. قسمت یخچال در سمت راست است و به وسیله ی دستگیره ی تو کاری که در وسط خط افقی قرار دارد باز میشود.

یخچال ساید بای ساید ال جی X267

تقسیم بندی یخچال به این شیوه است که دارای دو کشو مخصوص و 5 طبقه ی دیگر میباشد همچنین دارای 5 جایگاه دیگر بر روی درب است که امکان نگهداری اقلام کوچکتر را به استفاده کننده میدهد، یکی از طبقه های یخچال برای نگهداری بطری ها است که سبب میشود فضای کمی از محیط را بگیرد چون بطری ها به صورت خوابیده در آن قرار داده میشوند و از این طریق دسترسی به آنها نیز راحت تر است، طبقه دیگر نیز برای نگهداری از مواد لبنی است که ارتفاع کمتری به نسبت طبقه های دیگر دارد. یکی از کشو ها FRESH BALANCER نام دارد که برای نگهداری میوه و سبزیجات استفاده میشود تا رطوبت خودشان را از دست ندهند و تا چندین روز با همان حالت طراوت و تازه گی نگهداری شوند، کشوی دیگر مخلوط کن رطوبت نام دارد که رطوبت مواد داخل آن نه زیاد است و نه کم و در یک حالت کاملا متعادل قرار دارد. بر روی درب قسمت فریزر سیستم آب ریز و یخ ساز به چشم میخورد که با قابلیت اتصال به آب شهری که دارد به صورت خودکار هم آب را سرد می نماید و هم در چندین اندازه یخ درست میکند و برای دسترسی به هر کدام از آنها کافی است گزینه مورد نظر را که بر روی صفحه ی نمایش لمسی قرار دارد را انتخاب نمایید و سپس اهرم مخصوص آن را فشار دهید تا از هر آنچه که میخواهید بهره مند شوید، فضای داخلی فریزر دارای دو کشو و سه طبقه است و هم چنین دو جایگاه روی درب برای اقلام کوچکتر گزینه مناسبی هستند که میتوانید از آنها استفاده نمایید. کمپانی ال جی در یخچال ساید بای ساید اینستاویو ال جی X267 خود برای روشنایی از لامپ های کم مصرف LED استفاده کرده است که تمامی قسمت ها را به یک اندازه روشن می نماید.

کمپرسور اینورتر خطی

INVERTER LINEAR COMPERSSOR نامی است که ال جی برای کمپرسور یخچال 601 لیتری خودش انتخاب کرده است که به واسطه ی نوع فعالیت و کارایی های بسیاری که دارد لازم است به آن توجه شود. کمپرسور در واقع همان موتور است که در یخچال ها در قسمت پشتی و پایین دستگاه قرار گرفته است که در مدل های قدیمی مشکی رنگ بود، کمپرسور هوای گرم داخلی را گرفته و آن را به بیرون هدایت میکند و پس از آن هوای خنک را جایگزین آن مینماید. همانطور که از نامش پیداست کمپرسور های خطی فعالیتی خطی دارند که به این دلیل تا حد زیادی از میزان اصطکاک آنها کاسته شده، کم بودن اصطکام در موتور چند نتیجه ی بسیار خوب را برای یخچال به ارمغان می آورد؛ طول عمر زیاد، صدای کم، مصرف برق پایین از اصلی دستاور های این مدل از کمپرسور ها هستند که این مدل را از سایر مدل ها متمایز می کند. به گفته ی ال جی این مدل کمپرسور ها تا 31 درصد در مصرف برق صرفه جویی میکنند به نوعی که رده ی مصرف برق این مدل از یخچال برابر A++ است که برای یک یخچال با این حجم از ویژگی های بسیار قابل توجه و کم است.

کمپرسور اینورتر خطی

سایر ویژگی ها

MULTI AIR FLOW که ترجمه ی دقیق آن گردش هوای چند گانه است سبب میشود، این فناوری سبب میشود  تا هوا از طریق دریچه هایی که در سرتاسر یخچال وجود دارند به تمامی بخش ها هدایت شود تا بالاترین و پایین ترین قسمت یخچال و فریزر در یخچال ساید بای ساید X267 به یک اندازه خنک باشند. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در فضای داخلی یخچالتان بوی مواد غدایی با هم قاطی شده باشند و یک ترکیب نا خوشایند را به وجود بیاورند که ال جی برای این مسئله نیز راه حل دارد از این طریق که سیستم هایژن فرش HYGIENE FRESH طی 5 مرحله ی پشت سر هم هوای داخلی را ضد عفونی میکند و تا 99 درصد هوای پاکیزه را به وجود می آورد که علاوه بر هوا از رشد باکتری ها و مواد بیماری زا نیز جلوگیری میشود. قابلیت اسمارت یکی از بهترین امکانات یخچال ال جی X267 است که به واسطه ی اپلیکیشنی که به راحتی میتوانید آن را بر روی گوشی هوشمندتان نصب کنید میتواند عیب های احتتمالی یخچال را پیدا کرده و نسبت به بر طرف کردن آنها اقدام نمایید، نام علمی اینم قابلیت THIN Q است که امکان دسترسی راحت تر را به کاربران خودش میدهد. برنامه های هشدار باز ماندن درب و قفل کودک هر کدام در قالب خودشان میتوانند بسیار با ارزش باشند که سبب جلوگیری از هدر رفتن انرژی میشوند.

امکانات هوشمند یخچال فریزر ال جی

جمع بندی

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X267 که همانطور که گفتیم با نام X267 نیز خوانده میشود دارای ظرفیت 601 لیتری است که تقریبا  یک سوم آن مربوط به فریزر و دو سوم آن یخچال است گزینه خرید بسیار خوبی برای خانواده های پر جمعیت است. وجود کمپرسور اینورتر خطی ، تصفیه کننده هایژن فرش ، سیستم گردش هوای چند گانه و قابلیت اسمارت از اصلی ترین ویژگی های این سری از یخچال های هستند که با ظاهری زیبا اراسته شده اند، DOOR IN DOOR نیز به نوبه ی خود سبب صرفه جویی بیشتر و استفاده راحت تر از این یخچال شد، این یخچال بالا رده هم اکنون در فروشگاه اینترنتی میهن کالا موجود میباشد که برای قیمت دقیق میتوانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

GCX-267PXHN

کشور سازنده

کره

کشور مونتاژ

چین

تولید کننده

LG

سال عرضه

2016

نوع یخچال فریزر

2 درب

ساید بای ساید

نوع موتور

کمپرسور اینورتر خطی (Inverter Linear Compressor)

ظرفیت و گنجایش
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)

28

ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر)

601

طراحی
جنس بدنه

استیل ضد زنگ

رنگ بدنه

نقره ای

مینی بار

خیر

درب در درب (Door-in-Door)

بله

اینستاویو (InstaView)

بله

تعداد طبقات یخچال

6

تعداد طبقات فریزر

4

تعداد کشوی یخچال

3

تعداد کشوی فریزر

2

تعداد طبقات درب یخچال

5

تعداد طبقات درب فریزر

2

قفسه قابل تنظیم

خیر

کشوی مخصوص میوه و سبزی

بله

قفسه مخصوص مواد غذایی کوچک

بله

قفسه مخصوص بطری نوشیدنی

بله

قفسه مخصوص تخم مرغ

خیر

نوع دستگیره

مخفی

لامپ فریزر

بله

لامپ یخچال

بله

ویژگی ها | امکانات
مخزن آب

دارد

آب ریز

بله

یخ ریز

بله

نوع یخ تولیدی

حبه ای (مکعبی) و خرد

نوع سیستم یخ ساز

اتوماتیک (خودکار)

یخچال فریزر هوشمند

بله

قابلیت اتصال به آب شهری

بله

سیستم بدون برفک

بله

سیستم تصفیه آب

بله

سیستم تهویه بهداشتی

بله

سیستم عیب یاب هوشمند

خیر

قفل کودک

بله

سرمایش سریع در یخچال

بله

انجماد سریع در فریزر

بله

هشدار باز بودن درب

بله

شبکه بی سیم (Wi-Fi)

بله

نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)

بله

پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)

بله

قابلیت اتصال به موبایل

بله

حداکثر سطح صدا هنگام کار (دسی بل)

36

برچسب مصرف انرژی

صفحه نمایش
صفحه نمایش

بله

نوع صفحه نمایش

LED

صفحه نمایش لمسی

بله

کنترل دمای یخچال فریزر

بله

نمایش دمای یخچال فریزر

بله

نمایش وضعیت فیلتر آب

بله

نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)

بله

نمایش پیام خطا یا هشدار

بله

ابعاد | وزن
ابعاد بسته بندی (میلیمتر)

ابعاد با درب و دستگیره (میلیمتر)

912x1790x738

ابعاد بدون درب و دستگیره (میلیمتر)

913x1790x620

حداکثر عمق با درب باز (میلیمتر)

1180

وزن خالص

123

وزن بسته بندی

24.5

سایر مشخصات
سایر ویژگی های یخچال فریزر

استفاده از طراحی جدید در درب یخچال فریزر (New Door Design)

برنامه LG ThinQ برای کنترل و مدیریت یخچال فریزر از طریق موبایل (مخصوص موبایل های اندرویدی و iOS)

تضمین عملکرد و کارایی موتور Inverter Linear Compressor تا 10 سال توسط ال جی

تکنولوژی Hygiene FRESH با فیلتر 5 لایه برای از بین بردن باکتری ها تا 99.999% و بوی بد مواد غذایی و تصفیه هوای داخلی یخچال

دارای فضای نگهداری از مواد غذایی کوچک برای استفاده روزانه (Utility Box)

دارای کشوی مشبک مانند جهت حفظ رطوبت (FRESHBalancer)

دارای موتور اینورتر خطی (Inverter Linear Compressor) با طول عمر بالا (حدود 20 سال)، عملکرد عالی و صرفه جویی در مصرف انرژی

سیستم یخ ریز با قابلیت تولید یخ حبه ای (مکعبی) و یخ خرد

طراحی اینستاویو (InstaView) برای مشاهده داخل یخچال بدون باز کردن درب یخچال

قابلیت درب در درب (Door-in-Door) برای دسترسی به برخی مواد غذایی بدون باز کردن درب اصلی یخچال و جلوگیری از هدر رفت سرما

قفسه قابل تنظیم (Moving Basket) در قسمت درب در درب یخچال و برای دسترسی راحت تر به داخل یخچال

کشوی FRESHBalancer جهت نگهداری میوه و سبزیجات

یخچال فریزر 2 درب (ساید بای ساید)

سیستم یخ ساز اتوماتیک با طراحی فوق باریک برای اشغال فضای کمتر (Slim SpacePlus Ice System)

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید ال جی X267”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط