توستر بکو 3025

  • توان: 800 وات
  • نوع طراحی: دو نان
  • رنگ: مشکی، سفید
  • گرم کن مجدد: دارد
58 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات کلی توستر بکو مدل BKK 3025 EK

شرکت ترکیه ای بکو علاوه بر ماشین های ظرفشویی هوشمند در تولید توستر و لوازم الکتریکی آشپزخانه نیز به صورت کلی فعالیت دارد و محصولات این شرکت به کشورهای مختلفی صادر می شوند. توستر بکو مدل BKK 3025 EK یکی از بهترین توسترهای ساخته شده در این شرکت است که دارای امکانات مناسب و در عین حال خلاقانه ای است. این محصول مجهز به برنامه های گرم کردن نان و حتی مجهز به دکمه لغو عملیات دارد. این محصول دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است و به راحتی در هر مکانی از آشپزخانه کاربر می تواند از آن استفاده کند. این محصول دارای LED است و کاربر می تواند مراحل گرم کردن نان را زیر نظر و کنترل داشته باشد. از این رو با استفاده از این نمایشگر کاربر می تواند تغییرات را مشاهده نموده و در عین حال می تواند از امکانات آن استفاده نماید. این محصول دارای توان 800 وات بوده و به برق 220 ولت متصل می شود. داشتن دو جایگاه قرار گیری نان یکی دیگر از ویژگی های این محصول منحصر به فرد است. در زمانهایی که کاربر از توستر بکو مدل BKK 3025 EK استفاده نمی کند می تواند به راحتی با استفاده از فناوری مدیریت سیم آن می تواند آن را جمع کرده و در مکانی دیگر نگه داری کند. از این رو در حمل و نقل آن بسیار با اهمیت است. توستر بکو مدل BKK 3025 EK قابلیت یخ زدایى و عملکرد دستی بالا بردن نان را دارد. و همینطور دارای سینى جمع آوری خرده نان می باشد.
و از دیگر قابلیتهای این توستر امکان برشته شدن به میزان دلخواه می باشد.

 First

طراحی در توستر بکو مدل BKK 3025 EK

توستر بکو مدل BKK 3025 EK دارای طراحی منحصر به فرد و ظریفی است و به راحتی با دیگر محصولات در آشپزخانه ست می شود. این محصول به رنگ سیاه عرضه شده است و طراحی زیبایی دارد. به راحتی در هر قسمت از آشپزخانه می تواند قرار بگیرد. با داشتن سیستم جمع کردن سیم به راحتی مورد استفاده قرار گرفته و در صورت عدم استفاده، کاربر می تواند آن را به مکانی دیگر ببرد. این محصول 2 کیلوگرم بوده که حمل و نقل آن را راحت کرده است. البته وزن خالص آن 1.23 کیلوگرم است. این محصول دارای دو قسمت برای قرار گیری نان است و زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این محصول دارای توان 800 وات بوده و می توان آن را به برق 220 ولت وصل نمود. داشتن LED هوشمند زیبایی ختصی به این محصول بخشیده است و آن را از دیگر محصولات مشابه متمایز نموده است.

 Tarahi

عملکرد در توستر بکو مدل BKK 3025 EK

توستر بکو مدل BKK 3025 EK دارای عملکرد بالایی است و به راحتی کاربر می تواند از آن و برنامه های تعبیه شده در آن استفاده کند. همانطور که گفته شد این محصول دارای LED هوشمند است که تمام مراحل می تواند توسط کاربر از نزدیک مدیریت شود. این محصول دارای حالت نیمه پخت است و در عین حال مجهز به برنامه های دیگر نیز می باشد. کاربر به راحتی و با فشار دادن یک دکمه می تواند عملیات را لغو کند. با استفاده از برنامه high lift function کاربر می تواند به راحتی از یکی از قسمتهای توستر استفاده نماید و یا یکی از آنها را به کار بگیرد و در نهایت می تواند قسمتی از نان را گرم کرده و از آن استفاده کند. این محصول دارای ترموستات قابل تنظیم است و کاربر می تواند به صورت دستی دوباره آن را تنظیم نماید. همچنین دارای آپشنی برای گرم کردن مجدد نان می باشد. از این رو کاربر می تواند در گرم کردن مجدد نان دوباره از آن استفاده نماید. همچنین توستر بکو مدل BKK 3025 EK دارای سینی جمع آوری خرده نان می باشد که بسیار نقش بالایی در تمیزی محیط ایفا می کند.

Amalkard

توضیحات تکمیلی
سایر مشخصات
برند

بکو / BEKO

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توستر بکو 3025”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط