تلویزیون ال جی 43LM6300 سری LM6300

  • سال عرضه: 2019
  • کیفیت تصویر: Full HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 43
  • سیستم عامل: webOS
  • صفحه نمایش: LED
33 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون ال جی 43LM6300 با سایز 43 اینچ

 تلویزیون ال جی 43LM6300 یکی از مدل های تولید شده در این برند مطرح و خوش نام است که همانند تمامی تولیدات جدید این کمپانی ال جی دارای کیفیت مناسبی است که در سال 2018 تولید و روانه ی بازار شده است، این تلویزیون قابلیت ها و امکانات ابتدایی را برای یک تلویزیون مناسب و میان رده دارد و می تواند نیاز کاربران عادی را برآورده کند. تصاویر خاصی که به لطف فناوری ThinQ از روشنایی خاصی بهره مند بوده و نیز با بهره مندی از تکنولوژی های Active HDR ،Up-Scaling و … کیفیت بالایی در رنگ ها، کیفیت، رزولوشن و غیره، دارا می باشند. ویژگی مهم دیگر که کاربران اهمیت بسیار ویژه ای به آن می دهند، رزولوشن پنل می باشد، چرا که رزولوشن بالای پنل سبب خواهد شد که شما قادر به مشاهده دقیق ترین جزئیات تصاویر با وضوح بسیار بالا باشید.کیفیت تصویر در تلویزیون 43LM6300 ال جی فول اچ دی FULL HD است و می تواند تصاویری با کیفیت قابل قبول را ارئه دهد. درست است که این روزها کیفیت های 4K به بازار آمده اند و بالاترین کیفیت و دقت و وضوح را به رخ تصویر می کشند؛ اما توجه داشته باشید که کیفیت فول اچ دی نیز بسیار قابل قبول است و می تواند تصاویری طبیعی و واقعی را نمایش دهد. قابلیت اتصال به دیوار در تلویزیون ال جی امکان استفاده از فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. تلویزیون ال جی LM6300 دارای سیستم صوتی 20 وات است که صدا را از دو کاناله و دو بلندگوی 10 وات پخش می کند با توجه به فرمت های صوتی دالبی و DTS می تواند صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز کند. مجهز بودن به پورت های ارتباطی متنوع نظیر پورت HDMI و پورت USB امکان برقراری ارتباط با سایر دستگاهای دیجیتالی و حافظه ها را فراهم می آورد و کاربر می تواند محتوای ذخیره شده بر روی سایر حافظه ها را از طریق این پورت ها بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون به نمایش درآورد. پشتیبانی از 3 بازی هیجان انگیز که در این تلویزیون 43 اینچ ال جی به کار رفته اند، در تبدیل شدن تلویزیون 43LM6300 به یک مرکز سرگرمی نقش بسزایی داشته اند.

تلویزیون ال جی 43 اینچ

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 43LM6300

تلویزیون ال جی 43 اینچ مدل LM6300 با نمایش تصاویر با کیفیت تصویر Full HD انقلابی در کیفیت تصویر به پا کرده است. زمانی که حتی از فاصله دور به این تلویزیون نگاه می کنید، تصاویر را کاملا شفاف، واضح و طبیعی خواهید دید. ازآن جا که هر پیکسل به صورت مستقل خاموش و روشن خواهد شد، همین امر، عمق و زنده بودن رنگ ها را با بیان دقیق هر پیکسل بهبود می دهد. از آن جا که این تلویزیون ال جی 43LM6300 دارای فول اچ دی می باشد کیفیت تصویر آن به قدری واضح و شفاف است که شما می توانید حتی زمانی که بازیگری روزنامه ای را در دست داشته باشد لوگو و نوشته روزنامه را به راحتی تماشا کنید. این تلویزیون دارای 1080×1920 پیکسل می باشد که به شما تجربه تماشای تصاویر واقعی و فوق العاده طبیعی ارائه می دهد و شما می توانید فیلم ها و برنامه های مورد علاقه خود را در سطح جدیدی از کیفیت مشاهده کنید و لذت ببرید.

قیمت تلویزیون ال جی 43LM6300

فناوری Dynamic Color

فناوری Dynamic Color با تقویت کامل رنگ ها، صحنه هایی کاملا واقعی را ایجاد خواهد کرد و از این رو صحنه هایی که ایجاد می شوند دارای کیفیت بالا و نزدیک به واقعی خواهند بود.

قیمت تلویزیون ال جی 43 اینچ

بهرمندی از تکنولوژی Active HDR

همانطور که بالاتر نیز عنوان نمودیم، ال جی در این محصول خود از تکنولوژی های بسیاری در راستای ارتقاء کیفیت تصویر بهره جسته است. یکی از این تکنولوژی ها Active HDR می باشد. بهره مندی از این تکنولوژی در واقع به تلویزیون یاد شده این امکان را می دهد که به تفکیک رنگ ها از هم بپردازد و از این طریق در راستای پردازش بهتر تصاویر و نیز ارائه رنگ های زنده تر، استاندارد تر و در نتیجه تصاویر با کیفیت بسیار بالاتر، بهتر عمل کند. همچنین برخورداری از قابلیت Active HDR سبب می شود این تلویزیون پشتیبانی بسیار بهتری از فرمت های تصویری همچون Dolby Vision ،HDR10 و HLG از خود نشان دهد و در نمایش محتوای دارای این فرمت ها نیز به واسطه تفکیک رنگ ها از همدیگر، رنگ هایی بسیار طبیعی تر و زنده تر را به نمایش درآورد. از این رو در واقع با بهره گیری از این تلویزیون شما حتی در تماشای محتوای HDR نیز تجربه ای بهتر نسبت به معمول دریافت خواهید کرد.

قیمت تلویزیون ال جی LM6300

پردازنده چهار هسته ای

یک پردازنده چهار هسته ای در پایه و پس زمینه تلویزیون ال جی 43LM6300 به صورت مداوم خستگی ناپذیر طوری کار می کند که نویزهای ناخوشایند روی تصاویر را کاهش می دهد و در عین حال میزان شارپ بودن تصویر را بهبود می بخشد. حتی در حالتی که تصاویر با رزولوشن و وضوح کم هستند، کیفیت آن ها به تصاویر 4K نزدیک می کند.

قیمت تلویزیون ال جی

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 43 اینچ

تلویزیون  ال جی 43LM6300 دارای 2 بلندگوی 10 وات که در مجموع 20 وات صدا تولید می کند. با استفاده از CLEAR VOICE تجربه شنیداری فوق العاده ای را برای کاربران فراهم می کند البته ناگفته نماند که کمپانی ال جی از لحاظ کیفیت صدا حرف اول را می زند حتی زمانی که صدای تلویزیون را به حداکثر ولوم خود برسانید افت کیفیت صدا را شاهد نخواهید بود و با اسپیکرهای 20 وات خود، قادر به تولید صدایی قدرتمند و رسا است. اسپیکرهای ال جی مجهز به فناوری Virtual Surround Plus هستند. این فناوری باعث ایجاد صدای مجازی و چند جهته می شود. صدایی که در هنگام پخش محتوا، اطراف شما را فرا می گیرند و شما را غرق محتوا می کنند. همچنین فناوری دالبی (Dolby) باعث ایجاد صدایی سینمایی می شود. به این معنا که در هنگام تماشای فیلم های اکشن، صدا ها اطراف شما را فرا می گیرند و احساس می کنید که اتفاقات درون تلویزیون در اطراف شما رخ می دهد، و یا هنگام تماشای مسابقات ورزشی مانند فوتبال، حس حضور در استادیوم به شما تلقین می شود.

آخرین قیمت تلویزیون ال جی در بانه

سیستم عامل و ارتباطات تلویزیون اسمارت ال جی

تلویزیون اسمارت ال جی 43LM6300 جزو تولیدات اسمارت کمپانی ال جی است که امکانات هوشمند را با تنوع بالا در اختیارتان قرار خواهد داد. نسخه ی سیستم عامل webOS در این تلویزیون استفاده شده است؛ با توجه به اینکه این سیستم عامل متعلق به شرکت ال جی است شما در هنگام استفاده متوجه همخوانی بالای نرم افزار با سخت افزار خواهید شد. پس از اتصال به اینترنت از طریق وای فای و یا درگاه LAN، می توانید از طریق مرورگر اینترنت موجود به جستجوی مطالب و یا فیلم ها و تصاویر مورد نظرتان بپردازید و آن ها را برر روی نمایشگر 43 اینچ تلویزیون ببینید. امکان دسترسی به سرگرمی های متنوع تر از طریق فروشگاه LG Content Store فراهم است و با این وجود کارایی بیشتری را از تلویزیون اسمارت ال جی 43 اینچ شاهد خواهید بود. پردازنده ی چهار هسته ای Quad در این تلویریون عملکردی عالی را از خود نشان خواهد داد و سرعت بالای تلویزیون را تامین خواهد کرد، این پردازنده با کارایی مطلوبش در ارتقاء کیفیت تصویر و صدا نیز تاثیر گذار خواهد بود.

ThinQ AI

 ThinQ فناوری دیگری از ال جی می باشد که با بهره گیری از برخی امکانات هوش مصنوعی، قادر است تجربه کاربر را در رابطه با یک وسیله الکتریکی خانگی، به اندازه چشمگیری ارتقاء ببخشد. این فناوری در واقع یک مدیر بسیار حرفه ای می باشد که قادر است لوازم هوشمند موجود در خانه شما را تحت کنترل گرفته و مدیریت نماید. به بیان دیگر به وسیله این تکنولوژی است که آسان، ساده و کاربردی که قادر است بر تمامی دستگاه‌ های هوشمند خانه شما نظارت داشت و تغییرات مربوطه را بسته به نیاز بر روی هر کدام اعمال نماید. انتقال صوت به تلویزیون از طریق ریموت کنترل جادویی این محصول امکان پذیر است. دستیار صوتی گوگل در دسترس شماست تا هوشمندانه تر امورتان را با تلویزیون انجام دهید و استفاده از این مدل را برایتان راحت تر خواهد کرد.

تلویزیون ال جی 43LM6300

ارتباطات

این تلویزیون  دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB می باشد که به راحتی می توان فلش مموری یا گوشی همراه و یا تبلت خود را به تلویزیون وصل کرده و از این طریق موسیقی یا فیلم های خود را مشاهده کنید. HDMI قابلیت اتصال صدا و تصویر با کیفیت بسیار بالا و در کنار آن از سرعت خارق العاده را برایتان ایجاد می کند، همچنین USB نیز برای اتصال انواع فلش مموری ها و هارد اکسترنال به کار می رود با استفاده از این قابلیت اطلاعات تلویزیون دیجیتالی خود را بر روی USB خود ذخیره کنید و هر زمان که نیاز داشتید می توانید از آن اطلاعات با کیفیت و وضوح بسیار بالا استفاده کنید با استفاده از این قابلیت، می توانید به سادگی از اطلاعاتی که بر روی تلویزیون ال جی وجود دارد با سرعت بالا کپی برداری کنید و به شما اجازه می دهد تا با استفاده از یک USB تمام تنظیمات را به تلویزیون انتقال دهید این قابلیت باعث صرفه جویی در وقت و زمان می شود. از دیگر امکانات این تلویزیون می توان به خود کامپوننت که نقش اصلی در یک تلویزیون اسمارت را به جای می گذارد اشاره ای کرده باشیم. خروجی صوتی و آنتن از دیگر ویژگی های ویژه ی این تلویزیون است.

طراحی و ساخت تلویزیون LM6300

در ساخت تلویزیون 43LM6300 ال جی از آخرین متد های طراحی مدرن استفاده شده که سبب می شود این تلویزیون هر سلیقه ای را مجذوب خود کند.43LM6300 همانند سایر تلویزیون های ال جی دارای ظاهری متالیک می باشد و لبه ها ی آن تا حد 3 سانتی متر باریک شده است! علاوه بر این در تلویزیون های نسل جدید ال جی سعی بر این شده تا حاشیه قاب صفحه نمایش حذف شود و فضای بیشتری به تصویر اختصاص داده شود. این کاهش ضخامت و افزایش صفحه نمایش سبب شده تا  مناسب هر دکوراسیونی باشد و به سرعت نظر هر ببینده ای را جلب کند. پایه دو شاخه آن به زیبایی طراحی شده است. علاوه بر این صفحه نمایش آن این امکان را می دهد تا مشاهده تصاویر یک پارچه از هر جای اتاق برای بیننده ممکن شود. قیمت تلویزیون ال جی 43LM6300 با توجه به چنین امکانات بالایی در فروشگاه اینترنتی میهن کالا بسیار به صرفه و مناسب است.

بهترین تلویزیون ال جی 2018

LG

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

43LM6300

سال عرضه

2019

سری

6

برند

ال‌جی / LG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

43

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

Full HD

سرعت رفرش تصویر

50 هرتز

رزولوشن

1080 × 1920 پیکسل

پردازنده

Quad-Core

موتور پردازنده تصویر

پردازنده چهار هسته ای

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

حسگر حرکتی

ندارد

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

8.1 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

8 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

973x623x216 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

973x572x85 میلی متر

وزن بسته بندی

10.2 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

1060x660x152 میلی متر

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 43LM6300 سری LM6300”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط