چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-G1800

  • توان: 1800 وات
  • کارکرد: چند کاره
  • جنس تیغه: استیل
  • ظرفیت: 1833 گرم مواد در دقیقه
32 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات چرخ گوشت پاناسونیک 1800 وات MK-G1800

در هنگام خرید لوازم خانگی چرخ گوشت اهمیت زیادی دارد و کاربران در هنگام خرید آن، به موارد بسیاری هم چون برند، ظرفیت و عملکرد توجه می کنند. پاناسونیک یکی از قدیمی ترین برند های لوازم خانگی می باشد که با تجربه ی چندین ساله چرخ گوشت های بسیار با کیفیت را به تولید می رساند. از با کیفیت ترین چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-G1800 می باشد که کارایی بسیار بالایی دارد و با ظاهر زیبایش هر مکانی را اراسته و شیک جلوه می دهد. چرخ گوشت MK-G1800 از جنس پلاستیک مرغوب ست که مقاومت بسیار بالایی دارد و با رنگ سفید هر کسی را مجذوب خود می کند. البته قطعات به کار رفته در آن از جنس فلز می باشند و می توان آن ها را به راحتی جدا کرد و از طریق ماشین ظرفشویی شستشو نمود. موتور قدرتمند موجود در چرخ گوشت MK-G1800 کارایی آن را به چندین برابر رسانده است و در مصرف انرژی صرفه جویی می نماید. سیم برق در پشت دستگاه قرار گرفته که دارای یک محفظه ی مخصوص می باشد و بعد از اتمام کار می توانید آن را جمع نمایید تا در معرض دید نباشد و فضای کم تری اشغال شود. در سمت راست دستگاه تعدادی دکمه به چشم می خورد که با استفاده از آن ها می توان دستگاه را خاموش و روشن کرد و عملیات معکوس را به انجام رساند. با استفاده از عملیات معکوس می توان مواد چرخ کرده را دوباره چرخ کرد و قطعاتی که داخل آن گیر کرده باشند را به راحتی بیرون اورد. برای این که چرخ گوشت پاناسونیک MK-G1800 روی هر سطحی به راحتی قرار گیرد آن را به پایه های ضد لغزش مجهز کرده اند که از حرکت دستگاه جلوگیری می کنند. چرخ گوشت MK-G1800 سرعت بسیار بالایی دارد و در زمان خیلی کمی مواد چرخ کرده را در اختیار شما قرار می دهد. در واقع قدرت چرخ کردن مواد با استفاده از MK-G1800 در هر ساعت به 110 گرم می رسد. با استفاده از چرخ گوشت MK-G1800 در کنار چرخ کردن مواد می توانید سوسیس را نیز کاملا سالم آماده کنید.

چرخ گوشت پاناسونیک MK-G1800
طراحی چشم نواز در چرخ گوشت پاناسونیک MK-G1800

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به ظاهر آشپزخانه تان اهمیت زیادی می دهید در هنگام خرید باید زیباترین محصولات را انتخاب کنید. پاناسونیک شرکتی ست که همیشه شیک ترین لوازم چه محصولات صوتی و تصویری و چه محصولات اشپزخانه را به تولید می رساند که با قرار گیری در هر جایی زیبایی فوق العاده ای را به وجود می اورد. چرخ گوشت های این کمپانی نیز همانند سایر محصولات با طرح و شکل خاصی تولید شده اند و می توانند نمایی زیبا را در هر اشپزخانه ای به وجود بیاورند. MK-G1800 از زیباترین چرخ گوشت های پاناسونیک است که دارای رنگ سفید می باشد و در کنار سایر لوازم تطبیق می یابد و زیبایی فوق العاده ای را ایجاد می کند. چرخ گوشت MK-G1800 با وجود این که از جنس پلاستیک به تولید رسیده مقاومت خیلی بالایی دارد. قطعات آن از جنس فلز می باشند که در کنار بدنه ی پلاستیکی سفید زیبایی خاصی را به وجود می اورند. با وجود پایه های ضد لغزش می توانید آن را با خیال راحت روی هر شیئی قرار دهید. اگر به سمت راست آن بنگرید می توانید دکمه ی خاموش و روشن کردن و عملیات معکوس را مشاهده نمایید که دسترسی بسیار راحتی دارند. در بالای چرخ گوشت MK-G1800 یک سینی قرار گرفته که برای راحتی کار می توانید گوشت را داخل آن بگذارید سپس آن را چرخ نمایید. از طریق یک پیچ گرداننده می توانید قطعه ی چرخ کردن را از دستگاه جدا نمایید و آن را شستشو دهید. با استفاده از یک میله ی سفید می توانید مواد را به داخل هدایت کنید تا سریع تر چرخ شود. با کمی دقت می توانید برند PANASONIC را روی بدنه ی آن مشاهده کنید. چرخ گوشت MK-G1800 در کنار کیفیت بالا ظاهر بسیار زیبایی دارد و هر آشپزخانه ای را به بهترین حالت ممکن جلوه می دهد.

چرخ گوشت پاناسونیک MK-G1800

کارایی چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-G1800

در هنگام خرید چرخ گوشت توجه به عملکرد و سرعت آن اهمیت بالایی دارد که همه ی آن ها به نوع موتور بر می گردد. پاناسونیک در ساخت محصولاتش هیچ کم و کاستی نگذاشته و آن ها را با کمال آراستگی و نهایت کیفیت به تولید رسانده است. چرخ گوشت MK-G1800 از موتور بسیار قدرتمندی بهره می برد که با وجود آن عملیات چرخ کردن با سرعت بسیار بالایی صورت می گیرد. توان کل این موتور چرخ گوشت 1800 وات می باشد و در هر ساعت 110 گرم گوشت را چرخ می نماید. این موتور سر و صدای بسیار پایینی تولید می کند و طول عمر دستگاه را به چندین برابر رسانده است. چرخ گوشت MK-G1800 با مصرف پایین انرژی کم ترین اسیب را به محیط وارد می کند و به عنوان یکی از کم مصرف ترین چرخ گوشت ها شناخته می شود. MK-G1800 از تیغه های ضد زنگ بهره می برد که اصلا کند نمی شوند و گوشت را با کیفیت بالا چرخ می نمایند. میهن کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ست که همیشه بهترین محصولات را به فروش می رساند. شما می توانید چرخ گوشت MK-G1800 را با قیمت خیلی مناسب از آن جا خریداری کنید و یک هدیه ی ویژه را به اشپزخانه ی خود بدهید.

توضیحات تکمیلی
سایر مشخصات
برند

پاناسونیک / PANASONIC

مدل

MK-G1800

ابعاد

430×418×180 میلی متر

وزن

5.9 کیلوگرم

جنس تیغه

استیل ضد زنگ

سیستم چرخش معکوس

دارد

میزان خروجی

1833 گرم در دقیقه

توان خروجی

1800 وات

سوسیس ساز

دارد

جنس قیف سوسیس ساز

پلاستیک

کارکرد

سه کاره

قفل ایمنی

دارد

صفحه نمایش

ندارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-G1800”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط