یخچال ساید بای ساید بکو 134821

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 750 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: دارد
  • رنگ: سفید
47 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال ساید بای ساید 4 درب بکو GNE134821E

کمپانی بکو یکی دیگر از یخچال های ساید بای ساید خود را با بهترین امکانات و ویژگی ها روانه ی بازار کرده است. یخچال 4 درب GNE134821E با ظرفیت 34 فوتی در نظر گرفته شده است، که به راحتی می تواند نیاز کاربران را فراهم کند و مقدار زیادی مواد خوراکی را در خود جای دهد. این یخچال بکو متشکل از چهار درب است که هرکدام از درب های آن را باز کنید با تعداد زیادی قفسه رو به رو خواهید شد. یخچال ساید بای ساید بکو GNE134821E دارای سیستم خنک کنندگی خوبی می باشد که هوای داخلی یخچال را متناسب برای حفظ مواد خوراکی مختلف نگه می دارد. توزیع خنک کنندگی مطلوب از طریق فن داخلی یخچال صورت می گیرد، به طوری که مواد خوراکی و میوه ها سالم باقی مانده و کیفیت آن ها حفظ خواهد شد. دستگاه تصفیه آب اتوماتیک در این یخچال نیز تعبیه گردیده است. علاوه بر این، به امکانات دیگری همچون فیلتر بوی ضد باکتری، حالت تعطیلات و رتبه انرژی +A می توان اشاره کرد که برای این یخچال ساد بکو در نظر گرفته شده است. همچنین آب سردکن و یخ سازی که روی یکی از درب های یخچال قرار گرفته است، از قسمت های کاربردی و مفید یخچال می باشد. این بخش یخچال در کمترین زمان ممکن آب خنک و تکه های یخ را برای شما فراهم می کند. 

یخچال ساید بای ساید بکو GNE134821E

هوم بار یخچال چهار درب GNE134821E 

یکی از بخش های جذاب و کاربردی یخچال، طراحی هوم بار روی درب اصلی یخچال می باشد. این هوم بار علاوه بر این که بسیار مفید و کاربردی بوده، در دیزاین و ساختار یخچال نیز تاثیر بسزایی داشته است. هوم بار تعبیه شده روی درب اصلی به شما این امکان را می دهد، تا کمترین زمان و بدون هدر رفتن انرژی نوشیدنی ها و مواد خوراکی مختلف در اختیار شما قرار بگیرد. به عبارت دیگر هوم بار یخچال شرایطی فراهم آورده است، تا بدون نیاز به باز و بسته کردن درب یخچال به مواد خوراکی دسترسی داشته باشید. در نتیجه انرژی و هوای خنک داخل یخچال حفظ می شود و مواد غذایی مدت طولانی تری سالم باقی می مانند. به طور کلی می توان گفت که با قرار دادن خوراکی های پرمصرف در قسمت هوم بار یخچال از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل آمده و کمک زیادی به حفظ شادابی و تازگی مواد و میوه های داخل یخچال خواهد شد. 

سیستم بدون برفک

با یخچال ساید بای ساید بکو GNE134821E دیگر نگران خرابی میوه ها و مواد فریز شده نباشید، چرا که این یخچال مجهز به سیستم بدون برفک بوده که به خوبی از مواد غذایی شما محافظت می کند. با وجود سیستم NoFrost هوای داخلی یخچال و فریزر در حد تعادل تنظیم می شود و از یخ زدگی مواد غذایی جلوگیری به عمل می آید. به عبارت دیگر، دیواره های فریزر و مواد موجود در آن با برخورداری از سیستم بدون برفک، بدون یخ زدگی باقی مانده، در نتیجه مواد مطمئن و سالمی را در خود نگهداری می کند.

فناوری ProSmart در کمپرسور یخچال

کمپانی بکو در ساخت یخچال های جدید خود ازکمپرسور اینورتر بهره برده است؛ البته بکو این بار فناوری فوق العاده ای را در یخچال GNE134821E به کار برده است. تکنولوژی ProSmart در کمپرسور این یخچال ساید بای ساید در صرفه جویی انرژی موثر واقع شده و مواد غذایی را سالم نگهداری می کند. به عبارت دیگر، هنگام باز و بسته کردن مداوم درب یخچال، این فناوری به صورت هوشمندانه از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند و هوای داخلی یخچال را خنک نگه می دارد. در نتیجه با جلوگیری از صرف انرژی و هوای داخلی یخچال، مواد غذایی و خوراکی سالم و باکیفیت در اختیار شما قرار می گیرند.

قیمت یخچال بکو GNE134821E

مواد غذایی سالم با نور LED

کمپانی بکو علاوه بر امکانات متنوعی که برای سالم ماندن مواد خوراکی در نظر گرفته است، از نور آبی رنگ LED نیز در این یخچال خود بهره برده است. این نور آبی نیز به نوبه ی خود تاثیر بسزایی در تازه ماندن مواد مختلف دارد، به صورتی که نور LED از فعالیت میکروب ها و عفونت ها جلوگیری می کند. در واقع این نور آبی ویتامین C موجود در مواد خوراکی را حفظ کرده و طول عمر آن ها را افزایش می دهد. به جرات می توان گفت نور LED در نگهداری مواد حساسی مانند گوجه فرنگی نیز بهترین عملکرد و تاثیر را دارا می باشد و می تواند زمان طولانی آن را در یخچال سالم نگهداری نماید. در واقع این این نور امکان فاسد شدن مواد غذایی را به مقدار زیادی کاهش می دهد و مدت زمان طولانی مواد گوناگون سالم و تازه باقی می مانند.

طراحی و دیزاین

طراحی و دیزاین یخچال یکی از موارد قابل توجه هنگام خرید آن می باشد. در این راستا کمپانی بکو نیز برای طراحی یخچال های خود اهمیت ویژه ای قائل بوده و یخچال هایی با ساختار و دیزاین زیبا روانه ی بازار کرده است. یخچال چهار درب ساید بای ساید بکو مدل GNE134821E با ظاهری شیک و جذاب قادر است همه ی نگاه ها را به سوی خود بکشاند. این یخچال ساید با برخورداری از 4 درب و تعداد زیادی قفسه و طبقه می تواند مقدار کثیری از مواد مختلف را در خود جای دهد و پاسخگوی نیازهای شما باشد. طراحی فوق العاده و جذاب این یخچال به همراه رنگ سفید آن جلوه ی لوکس و زیبایی به آشپزخانه ی شما می بخشد. روی درب یخچال صفحه نمایش دیجیتالی آبی رنگی قرار گرفته است، که علاوه بر ساختار زیبایی که به یخچال بخشیده، بسیار کاربردی می باشد. توسط این صفحه نمایش ماین امکان برای شما فراهم شده است، تا بدون باز کردن درب یخچال از دمای داخلی یخچال و فریزر آگاه شوید و به تنظیمات آن دسترسی داشته باشید. 

BEKO

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

led

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

ابعاد | وزن
وزن

156 کیلوگرم

سایر مشخصات
برند

بکو / BEKO

نوع یخچال

GNE134821E

مصرف انرژی

A+

گنجایش فریزر

208 لیتر

گنجایش کل یخچال

34 فوت

ارتفاع

185 سانتی متر

بدون برفک

دارد

یخساز خودکار

دارد

تعداد طبقات

2

تعداد طبقات درب

4

تعداد کشو

4

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

آبریز بیرونی

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید بکو 134821”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط