یخچال ساید بای ساید شارپ FS85

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 724 لیتر
  • آبریز: ندارد
  • یخریز: ندارد
  • رنگ: نقره‌ای
61 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-FS85V

شرکت شارپ یکی از بهترین تولید کننده های یخچال و فریزر می باشد و محصولاتی با کارایی بالا تولید می کند. یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-FS85V که ساخت همین شرکت می باشد، از ظاهری بسیار شیک برخوردار است. سیستم بدون برفک در این یخچال از برفک کردن یخچال جلوگیری می کند و دیگر نیاز به تمیز کردن زود به زود یخچال نیست. با برفک نگرفتن فریزر دیگر نگران تغییر شکل مواد غذایی خود نباشید. این یخچال با داشتن سیستم خنک کننده هیبرید، که تقریبا همان فن خنک کننده می باشد، از خراب و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می کند. سیستم هیبرید باعث ایجاد هوای خنک به صورت یکنواخت در همه قسمت های یخچال می شود. یخچال ساید بای ساید هیتاچی با داشتن تکنولوژی پلاسماکلاستر از گرفتن بوی بد جلوگیری می کند و سبب از بین رفتن میکروب و ویروس های یخچال می شود. در یخچال SJ-FS85V یخساز خودکار نصب شده که به راحتی کاربر می تواند به یخ دسترسی داشته باشد. بر روی درب یخچال یک نمایشگر LED قرار دارد که دمای یخچال و فریزر را به شما نشان می دهد. یکی دیگر از امکانات این یخچال داشتن زنگ هشدار باز ماندن درب می باشد.

یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-FS85V

سیستم هیبرید در یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-FS85V

شرکت شارپ برای یخچال های خود از یک سیستم خنک کننده منحصر به فرد استفاده می کند، که از سیستم خنک کننده سنتی و سیستم ضد برفک به وجود می آید. شرکت شارپ با تولید این تکنولوژی روی یخچال هایش سبب شد، که محبوبیت بیشتری پیدا کند. یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-FS85V نیز از این تکنولوژی عقب نمانده است. سیستم هیبرید سبب ایجاد هوای خنک در یخچال می شود. بی شک موقع باز شدن یخچال هوای خنک از یخچال خارج شده و هوای گرم آشپزخانه به داخل یخچال وارد می شود، که همین امر باعث ایجاد میکروب روی مواد غذایی می شود و آن ها را فاسد می کند؛ اما با داشتن سیستم خنک کننده هیبرید دیگر نگران این نباشید، زیرا با نصب این سیستم بر روی یخچال به هنگام گرم شدن هوای یخچال، این سیستم هوا را خنک کرده و از رشد میکروب داخل یخچال جلوگیری می کند. 

فناوری پلاسما کلاستر در یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-FS85V

پلاسما کلاستر یک تصفیه کننده هوای یخچال می باشد که با تولید یون‌ های مثبت و منفی هوای داخل یخچال را به طور کامل تصفیه می کند. این سیستم باعث از بین بردن میکروب های موجود در هوا می شود و به تازه ماندن مواد غذایی، بدون تغییر طعم آن ها، کمک می کند. علاوه بر این بوی نامطبوع یخچال را نیز از بین می برد. 

طراحی و دیزاین یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-FS85V

اگر به یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-FS85V نگاه کنید، بی شک به ظاهر ساده و شیک آن پی می برید. با داشتن این یخچال در آشپزخانه تان جذابیت آشپزخانه شما تضمین می شود. این یخچال جزو یخچال های کاربر پسند شرکت شارپ به حساب می آید. این یخچال برای راحتی کار کاربر با 4 درب طراحی شده است، که قسمت بالا برای یخچال و قسمت پایین برای فریزر می باشد. بر روی درب یخچال یک نمایشگر قرار دارد که با رنگ آبی چشم کاربر را به طرف خود جلب می کند. این نمایشگر شما را از دمای یخچال باخبر می کند و با استفاده از آن می توان به تنظیمات یخچال نیز دسترسی پیدا کرد. داشتن دسته های شیک این یخچال زیبایی آن را چند برابر کرده است، علاوه بر این به راحتی و بدون زحمت باز و بسته می شوند. با باز شدن درب های این یخچال به ظرفیت زیاد، 724 لیتر، یخچال پی می بریم. بر روی درب های این یخچال طبقه هایی برای بطری های نوشیدنی و جا تخم مرغی نیز نصب شده است. ظرفیت این یخچال مناسب خانواده های پر جمعیت می باشد، زیرا دارای طبقه ها و کشوهای زیادی می باشد. در داخل یخچال لامپ های Brilliant قرار گرفته که روشنایی را به تمامی طبقه ها می رساند.

یخچال شارپ SJ-FS85V

SHARP

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

led

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

ابعاد | وزن
وزن

121 کیلوگرم

سایر مشخصات
برند

شارپ / SHARP

نوع یخچال

SJ-FS85V

مصرف انرژی

B

گنجایش کل یخچال

724 لیتر

ارتفاع

1830 میلی متر

عمق

766 میلی متر

پهنا

892 میلی متر

تعداد طبقات

3 طبقه

تعداد طبقات درب

7 طبقه

بدون برفک

دارد

یخساز خودکار

دارد

تعداد کشو

6 عدد

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید شارپ FS85”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط