یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-F82

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 724 لیتر
  • آبریز: ندارد
  • یخریز: ندارد
  • رنگ: نقره‌ای
84 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-F82

شرکت هیتاچی جزو شرکت هایی می باشد که محصولاتی مدرن و شیک تولید می کند و مورد پسند کاربران زیادی نیز قرار گرفته است. یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-F82 تولید این شرکت بوده و دارای کیفیت عالی و فناوری های پیشرفته ای می باشد. این یخچال دارای 4 درب بوده که قسمت بالا یخچال و قسمت پایین فریزر می باشد. بر روی درب این یخچال یک نمایشگر LED نصب شده است که دمای یخچال را نمایش می دهد و می توان تنظیمات یخچال را نیز از همین طریق تغییر داد. موتور کمپرسور اینورتر این یخچال بی صدا بوده و مصرف انرژی پایینی دارد. تکنولوژی نانوسیلور در این یخچال سبب می شود که بوی بد یخچال از بین برود و همچنین از رشد میکروب ها و ویروس های داخل یخچال جلوگیری می کند. علاوه بر این، قرار دادن سیستم خنک کننده هیبرید روی یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-F82 سبب ایجاد هوای خنک و سالم داخل یخچال می شود و این سیستم به گونه ای عمل می کند که سرما را در تمامی نقاط یخچال به صورت یکنواخت پخش می کند. یکی دیگر از امکانات این یخچال داشتن سیستم بدون برفک می باشد. این سیستم از برفک گرفتن یخچال جلوگیری می کند و این سبب می شود که آسیبی به مواد غذایی وارد نشود. یخچال ساید بای ساید SJ-F82 با ظاهر زیبا و رنگ نقره ای که دارد می تواند در هر آشپزخانه ای آن را قرار داده و مثل یک الماس بدرخشد، همچنین از مواد غذایی شما به بهترین نحوه نگه داری کند. می توان گفت این یخچال یکی از بهترین یخچال های تولید شده شرکت هیتاچی می باشد و کیفیت بسیار مناسبی دارد.

یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-F82

فناوری هیبرید یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-F82

کاربر همیشه می خواهد مواد غذایی سالم و تازه در دسترس داشته باشد و همه ی ما می دانیم هوای گرم باعث خراب شدن مواد غذای می شود و مواد غذایی بوی بدی می گیرند. وجود خنک کننده هیبرید داخل یخچال کمک می کند که مواد غذایی سالم بمانند و فاسد نشوند. یخچال ساید بای ساید SJ-F82 دارای این فناوری بوده. سیستم هیبرید باعث ایجاد هوای خنک یخچال می شود و هوای گرم یخچال را از بین می برد. این سیستم هوای خنک را در قسمت های مختلف یخچال ایجاد می کند. با باز و بسته کردن درب یخچال هوای گرم وارد یخچال شده و مواد غذایی را خراب می کند، اما این سیستم از وارد شدن این هوای گرم جلوگیری می کند و همین باعث می شود مواد غذایی تازه تر بمانند. با داشتن این سیستم دیگر نگران خراب شدن مواد غذایی داخل یخچال نشوید، زیرا این سیستم سالم ماندن مواد غذایی شما را تضمین می کند.

یخچال شارپ SJ-F82

تکنولوژی نانو سیلور یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-F82

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی بعد از مدتی مواد غذایی را از یخچال بیرون می آورید بوی بدی از آن می آید و همچنین طعم بدی نیز گرفته است و دیگر قابل خوردن نیست. دلیل این بو و طعم بد مواد غذایی ، وجود و رشد باکتری های داخل یخچال می باشد. شرکت شارپ برای حل این مشکل از فناوری نانو سیلور استفاده کرده است. به محض وارد شدن میکروب به داخل یخچال، این فناوری آن هار ا از بین می برد و از مواد غذایی مراقبت می کند. فناوری نانوسیلور کمک بزرگی به سالم ماندن مواد غذایی می کند و به کاربر این امکان را می دهد مواد غذایی خود را به مدت طولانی داخل یخچال نگهداری کند. همچنین بوی ایجاد شده از مواد غذایی داخل یخچال مانند ماهی، را از بین می برد. با از بین بردن این میکروب ها طعم تازگی مواد غذایی از بین نمی رود. فناوری نانو سیلور خیال کاربر را بابت سالم ماندن مواد غذایی راحت می کند.

یخچال ساید بای ساید SJ-F82

دیزاین و طراحی یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-F82

شرکت هیتاچی همیشه سعی داشته علاوه بر کارایی و کیفیت محصولاتش به ظاهر آن نیز بسیار دقت کند و  محصولاتی با ظاهری بسیار شیک و زیبا تولید کرده است. یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-F82 که یکی از محصولات شیک این شرکت می باشد دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد و ظرفیت بسیار مناسبی برای خانواده های پر جمعیت دارد. بدنه این یخچال استیل بوده و لکه نمی گیرد، همچنین تمیز کردن آن بدون زحمت می باشد. دستگیره های این یخچال به صورت کشیده از بالا تا پایین قرار گرفته اند و زیبایی آن را بیشتر کرده اند. همچنین بر روی درب نمایشگری آبی رنگ قرار داده شده که کاربر به محض دیدن آن جذب آن می شود. یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-F82 دارای ظرفیت 724 لیتر می باشد و طبقه ها و کشو های زیادی دارد که به کاربر این امکان را می دهد به راحتی مواد غذایی خود را در آن جای دهد. این شرکت برای راحتی کاربران تعدادی طبقه روی درب قرار داده که می توان بطری های نوشیدنی را در این قسمت قرار داده و فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی شما ایجاد شود. لامپ قرار گرفته داخل این یخچال بسیار کم مصرف بوده و روشنایی عالی نیز دارد.

SHARP

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

دارد

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

سایر مشخصات
برند

شارپ / SHARP

نوع یخچال

SJ-F82

مصرف انرژی

A+

گنجایش کل یخچال

724 لیتر

ارتفاع

1830 میلی متر

عمق

770 میلی متر

پهنا

890 میلی متر

تعداد طبقات

3 طبقه

تعداد طبقات درب

7 طبقه

بدون برفک

دارد

تعداد کشو

5 عدد

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید شارپ SJ-F82”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط