یخچال فریزر سامسونگ ROMANEE

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 765 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: دارد
  • رنگ: نقره‌ای طرحدار
78 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی یخچال ساید بای ساید سامسونگ ROMANO-PT-STS

یخچال ساید بای ساید ROMANO-PT-STS یکی از مدل یخچال های کمپانی کره ایی سامسونگ است که با ظرفیت بالا و طراحی 4 درب خود یکی از بهترین یخچال های موجود در بازار لوازم خانگی است و جایگاه ویژه ایی را برای خودش اختصاص داده است. یخچال ها که در ابتدا وسیله ایی بسیار ساده با قابلیت های بسیار کم برای نگهداری مواد غذایی و بهداشتی و دارویی که بر اثر گرما خراب میشدند بودند، همزمان با پیشرفت تمامی بعد ها در حال حاضر این وسیله ی خنک کننده نیز پیشرفت های بسیار زیادی را متحمل شده است که این موضوع میتواند خبر خوبی برای خریداران باشد چون انتخاب های زیادی را به آنها میدهد تا با توجه به نیاز، هزینه و سلیقه ی خود هر کدام از مدل ها را انتخاب نمایند. قبل از خرید هر وسیله ایی لازم است به یک سری از کاراکتر ها توجه شود تا بتوان از آن وسیله نهایت استفاده را ببرید، یخچال نیز جزوه همان گروه است که باید حتما قبل از خرید اگاهی های لازم را در مورد آن را داشته باشید. یکی ازاصلی ترین معیار های انتخاب میزان هزینه ایی است که میخواهید برای خرید داشته باشید که باید در مورد یخچال های ساید و این مدل که میخواهیم در بخش در مورد آن بحث کنیم این است که به نسبت مدل های دیگر قیمت بالاتری دارند که با کارایی هایی که دارند قیمتشان نیز قابل درک است. تعداد افرادی که از یخچال استفاده میکنن نیز به نوبه ی خود میتواند مهم باشد زیرا هر چه تعداد افراد بیشتر باشد نیاز است ظرفیت یخچال نیز بزرگتر باشد تا جوابگوی نیاز های کاربر باشد. اگر فضای آشپزخانه تان کم است یخچال های ساید برای شما گزینه خوبی شاید نباشد زیرا به نسبت مدل های مینی و بالا پایین فضای بیشتری را برای نصب نیاز دارند. یخچال ساید رومانو PT-STS دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک است که می تواند محیط استفاده را چندین برابر زیبا نمایید و علاوه بر آن از طریق تکنولوژی هایی که در تولید آن استفاده شده است یک مجموعه ی بسیار خوب را تشکیل داده است که فیلتر بهداشتی FRESH COOLING، سیستم سرمایشی سه گانه با جریان هوای سه گانه، کمپرسور اینورتر هوشمند و قابلیت بدون برفک از اصلی ترین ویژگی های این سری از یخچال های ساید هستند که در ادامه در مورد آنها بحث خواهیم داشت.

یخچال فریزر سامسونگ رومانو

طراحی شیک و زیبای 4 درب در یخچال رومانو سامسونگ

یخچال ساید بای ساید رومانو

در ابتدای عرضه شدن یخچال های ساید بای ساید آنچه توجه بسیاری از خریداران به خودش جلب می کرد ظاهر زیبای آنها بود که بسیار مدرن و خاص طراحی شده بودند که میتوانست محیط استفاده را چندین برابر شیک نماید و اما بعد از استفاده متوجه کارایی های زیادی نیز از این وسیله ی کاربردی شدند. یخچال ساید بای ساید یخچالی است که دارای دو بخش کاملا به هم متصل یخچال و فریزر است که شاید در ظاهر شباهت هایی با یخچال های دو قلو داشته باشند اما باید این را بدانید یخچال های ساید دو قسمت جدا نشدنی هستند و اما یخچال های دو قلو از هم جدا هستند، تقسیم بندی یخچال های ساید در ابتدا به این شیوه بود که یخچال و فریزر آن از طریق یک خط عمودی از هم جدا میشد اما امروزه انواع تقسیم بندی برای این وسیله ی کاربردی تعریف شده است به شیوه ایی که در یخچال ساید ROMANO-PT-STS سامسونگ دارای طراحی 4 درب است که دو درب مربوط به یخچال و دو تای دیگر فریزر هستند که تقسیم بندی این دو بخش از طریق یک خط افقی ایجاد شده است. یکی از تفاوت هایی که در ظاهر یخچال رومانو PT-STS با سایر مدل های دیگر دیده میشود این است که بدنه این سری از یخچال ها که به رنگ زیبای سیلور است طرح دار می باشد که به زیبا تر شدن هر چه بیشتر آن کمک کرده است و علاوه بر این یه واسطه ی طرح هایی که دارد سبب میشود تا جای اثر انگشت بر روی آن دیده نشود. هر کدام از درب ها از طریق دستگیره های تو کاری که برایش به زیبایی تعبیه شده است باز میشوند که دو درب بالا یخچال و دو تای پایین فریزر هستند که بر روی درب سمت راست یخچال آب ریز و یخساز خودکار وجود دارد که با قابلیت های اتصال به آب شهری که دارد به صورت خودکار هم آب را خنک میسازد و هم یخ را در اندازه های متنوع درست می نماید و کافی است هر آنچه را که میخواهید از روی نمایشگر لمسی در بالای آن انتخاب نمایید تا تنها با فشار دادن اهرم از آن بهره مند شوید صفحه ی نمایش نیز که به رنگ آبی است به نوبه خود در زیبا تر بودن شکل ظاهری یخچال تاثیر دارد.

قسمت داخلی یخچال توسط سه طبقه ی بزرگ و دو کشو و 6 محفظه بر روی درب تقسیم بندی شده است که فضای بزرگی را برای ذخیره و نگهداری مواد غذایی را ایجاد کرده است جنس طبقه ها شیشه ایی گرما دیده است که مقاومت بالایی دارند و همچنین محفظه های درب و کشو ها از جنس پلاستیک فشره و مقاوم میباشند، یکی از ویژگی های بسیار خوب و مفید که در قسمت یخچال است قابلیت FLEX ZONE است که میتوان به اختیار خوتان دمای آن قسمت را تنظیم نمایید که یا سرد تر از یخچال و گرم تر از آن باشد اما نکته قابل ذکر در مورد بخش یخچال وجود این است که با وجود دو درب بخش هایش کاملا به هم متصل هستند و از هم جدا نمی باشند و برای آن یک سیستم خنک کننده تعبیه شده است. تقسیم بندی فریزر به این صورت است که دو کشو، یک طبقه اصلی و سه طبقه ی دیگر بر روی درب است که برای هر دو قسمت به این شیوه است دو قسمت فریزر که در پایین قرار دارد مانند یخچال نیست و توسط یک خط عمودی از هم جدا شده اند. روشنایی داخل یخچال توسط لامپ های کم مصرف LED تامین میشود که قادر اند تمامی بخش ها را به صورت یکنواخت روشن نمایند، ویژگی بارز این مدل از روشن کننده ها مصرف پایین و طول عمر زیاد است.

کمپرسور اینورتر هوشمند

کمپرسور که همان موتور یخچال است اصلی ترین وظیفه را به عهده دارد و فعالیت سایر بخش ها را کنترل و تنظیم میکند، کمپرسور یک قطعه مشکی رنگ در قسمت پشتی و پایینی یخچال است در مدل های متنوعی دارد و از بهترین مدل های آن همین کمپرسور اینورتر هوشمندی است که در یخچال ROMANO-PT-STS ساید بای ساید سامسونگ استفاده شده است که به واسطه ی فعالیت خطی که دارد مصرف برق را تا حد بسیاری زیادی کاهش داده است و به این دلیل که اصطکاک کمی در هنگام کار کردن دارد طول عمر بالا میزان صدای پایینی دارد، یخچال های ساید بای ساید به واسطه ی اینکه برای هر دو بخش های یخچال و فریزر شان از یک کمپرسور استفاده شده است تا حد بسیار زیادی مصرف برق در آنها پایین است که در این مدل رومانو برابر دارای کلاس انرژی A+ است. سیستم سرمایشی در یخچال سامسونگ ROMANO سه گانه است که دو تای آنها برای فریزر و یکی برای یخچال قرار داده شده است به این دلیل که بخش یخچال یک دست میباشد که سرمای ایجاد شده در کمپرسور از طریق دریچه هایی که وجود دارد در تمامی بخش ها به صورت یک دست و یکنواخت پخش میشود نام این جریان هوا MULTI AIR FLOW است که به واسطه ی آن قسمت بالا پایین و تمامی گوشه های یخچال به یک اندازه خنک میشوند.

سیستم خنک کننده بدون برفک

فیلتر بهداشتی FRESH COOLING سبب میشود تا از رشد هر گونه باکتری و یا قارچ های مزاحم در یخچال جلوگیری شود و به علاوه بو های بد مواد غذایی را از بین میبرد و از این طریق به هر چه بهداشتی تر شدن فضای داخلی یخچال کمک میکند تا محیط مناسبی برای نگهداری مواد غذایی و دارویی باشد. سیستم بدون برفک یکی دیگر از ویژگی های یخچال ROMANO-PT-STS است که در هنگامی که دمای داخلی یخچال زیاد میشود و احتمال دارد به واسطه ی آن بر روی بدنه و مواد غذایی برفک ایجاد شود این دمای اضافی توسط دریچه ها به کمپرسور هدایت میشود در انجا به بخار تبدیل میشود که علاوه بر اینکه از ایجاد برفک جلوگیری میشود باعث خنک شدن کمپرسور نیز میشود. آلارم هشدار دهنده باز ماندن درب از دیگر ویژگی های کاربردی این سری از یخچال های سامسونگ است که از هدر رفتن سرمای داخلی جلوگیری میکند.

کلام آخر

یخچال ساید بای ساید سامسونگ ROMANO-PT-STS که یکی از مدل یخچال های ساید رومانو چهار درب با ظرفیت 765 لیتر که دارد مناسب برای خانواده های پر جمعیت است که با قابلیت اتصال به آب شهری که دارد میتواند به صورت خودکار هم یخ بسازد و هم آب را سرد نماید. این سری از یخچال ها به واسطه ی ابعادی که دارند به فضای بیشتری به نسبت مدل های ساده برای نصب نیاز دارند که باید حتما به محیط خودتان توجه نمایید. و چنانچه قصد خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر را دارید میتوان با کارشناسان فروشگاه اینترنتی میهن کالا در تماس باشد.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
کشور سازنده

کره

کشور مونتاژ

کره

تولید کننده

Samsung

نوع یخچال فریزر

یخچال فریزر

ظرفیت و گنجایش
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)

30

ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر)

765 لیتر

طراحی
جنس بدنه

ضد خش

رنگ بدنه

نقره ای

تعداد طبقات فریزر

6 طبقه

تعداد طبقات درب یخچال

6 طبقه

تعداد طبقات درب فریزر

6 طبقه

لامپ یخچال

بله

ویژگی ها | امکانات
هشدار باز بودن درب

بله

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال فریزر سامسونگ ROMANEE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط