یخچال و فریزر ال جی مدل J287

  • سال عرضه: 2018
  • ظرفیت کل: 601 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: دارد
  • رنگ: سفید
41 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات کلی در یخچال و فریزر ال جی مدل  J287W

بدون شک یخچال و فریزر ال جی مدل  J287W یکی از بهترین مدل های شرکت ال جی است که به بازار ایران راه پیدا کرده است. یخچال فریزرهای ال جی بسیار کارآمد بوده و دارای عملکرد بالایی هستن و کمتر کسی پیدا می شود که از محصولات این شرکت استفاده نکرده باشد. طراحی به کار رفته در این محصول بسیار جذاب بوده و چشم بیننده را به خود معطوف می کند. این یخچال ساید بای ساید بوده به طوری که دارای دو در می باشد که به طرفین باز می شوند و دارای طراحی داخلی زیبا و جاداری می باشد.  یخچال و فریزر ال جی مدل  J287W دارای موتور اینورتر دار خطی است که این محصول را از دیگر محصولات متمایز می کند. این محصول دارای گنجایش 601 لیتر است. یخچال و فریزر ال جی مدل  J287Wدارای امکانات بسیاری است که راحتی را برای کاربر به ارمغان می آورد. این محصول دارای قفسه هایی از جنس شیشه است که در برابر ضربه مقاوم است. این محصول نیز همانند دیگر محصولات شرکت ال جی  مجهز به فناوری Smart ThinQ می‌باشد و با استفاده از این قابلیت کاربر می تواند از راه دور و از طریق گوشی های هوشمند خود بتواند یخچال را کنترل کرده و تنظیمات گسترده ای را انجام دهد. همچنین این محصول پخش هوایی مطبوع در سراسر دستگاه را با استفاده از فناوری Hygiene Fresh+میسر می سازد. طراحی این محصول منحصر به فرد بوده و با داشتن 2 درب نقش بسیار زیادی در انتخاب توسط کاربر ایفا می کند. طراحی این محصول بسیار منحصر به فرد است و با داشتن دئ درب و قفسه های بسیار و طراحی زیبا قادر است توجه کاربر را به خود معطوف کند.

 First

طراحی زیبا در یخچال و فریزر ال جی مدل  J287W

یخچال و فریزر ال جی مدل  J287W دارای طراحی بسیار جذابی است که مورد توجه کاربران واقع شده است. این محصول دارای رنگ سفید است که به راحتی با دیگر وسایل موجود در منزل ست می شود. این محصول دارای دو درب می‌باشد که درب راست مربوط به یخچال و درب چپ مربوط به فریزر آن می‌باشد و کاربر می تواند با باز کردن هر دو درب تمام محتویات داخل یخچال را ببیند. این محصول دارای ابعاد متناسبی است و به راحتی با طراحی شیک با دیگر وسایل منزل ست می شود. یخچال و فریزر ال جی مدل  J287W بر عکس دیگر یخچال‌ها دارای دستگیره‌های افقی است و از نظر طراحی آن را با دیگر محصولات متمایز می کند. این محصول دارای طبقه های شیشه ای است که جنس هر کدام از این طبقه‌ها شیشه‌ای حرارت دیده و مقاوم هستند که به راحتی وزن قابلمه‌ها را تحمل می‌کنند. روی درب فریزر نیز مانند یخچال آن شامل قفسه‌های مختلفی است اما با این تفاوت که با مخزن یخ ساز آن مواجه خواهید شد. یخچال و فریزر ال جی مدل  J287W از فولاد ضدزنگ می‌باشد و با اطمینان کامل از زنگ زدگی آن جلوگیری به عمل می‌آورد. از این رو در ساخت این محصول از سلیقه زیادی استفاده شده است و می تواند گزینه ی مناسب برای کاربران برای خرید باشد.

 design

موتور اینورتر دار خطی در یخچال و فریزر ال جی مدل  J287W

داشتن موتور و کمپرسور خطی و دیجیتال در محصولات ال جی کیفیت آنها را بیش از پیش بالا برده است. موتور قدرتمند و با کیفیت نقش به سزایی در افزایس عملکرد یخچال دارد. یخچال و فریزر ال جی مدل  J287W دارای موتور قدرتمند و بی صداست که عملکرد یخچال را بالا برده است. موتور هر محصول نقش بسیار بالایی در افزایش عملکرد و کارایی محصول ایفا می کند. کمپرسور اینورتر خطی بر روی این محصول تعبیه شده است که یکی از موتورهای این شرکت ال جی است که باعث افزایش عملکرد دستگاه می شود. از سویی این موتور با نداشتن تسمه و دیگر وسایل اضافی باعث پایین آمدن سطح اصطکاک می‌شود و از سوی دیگر این امر مصرف انرژی کمتری را توسط دستگاه به دنبال دارد. همچنین با جلوگیری از مصرف بی‌رویه انرژی تا حد زیادی توسط این موتور کمک به بهینه‌سازی انرژی می‌شود. این محصول دارای عملکرد بالایی است و با ایجاد سطح بالایی از خنک کنندگی به کیفیت و ماندگاری طولانی مدت مواد غذایی کمک می‌کند. همچنین این موتور دارای صدایی بسیار پایین می باشد و یخچال در هنگام روشن بودن دارای صدایی بسیار کم است. از این رو شرکت ال جی موتور این یخچال را ده سال گارانتی کرده است و کاربر می تواند با خیال راحت از این محصول استفاده نماید.

 motor 1

طراحی داخلی در یخچال و فریزر ال جی مدل  J287W

ظرفیت یخچال و فریزر ال جی مدل  J287W حدود 601 لیتر است و همانطور که می دانید از ظرفیت زیادی برای مواد غذایی برخوردار است. کاربر می تواند با خیال راحت از آن استفاده کند. فضای داخلی این یخچال بسیار عالی و شیک می باشد. این محصول از دو قسمت تشکیل شده است که بخش راست به یخچال و بخش چپ به فریزر تعلق دارد. که هر کدام از این بخش‌ها دارای یک درب می‌باشند که بر روی درب‌ها می‌توانید شاهد حضور قفسه‌های شیشه‌ای باشید که امکان قرارگیری راحت مواد غذایی و آشامیدنی را فراهم می‌کند.همچنین این قفسه‌های شیشه‌ای از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند و با خیال راحت کاربر می تواند مواد غذایی هفتگی خود را بر روی آن بچیند. جعبه Utility Box  نیز یکی دیگر از مشخصات این نوع یخچال می‌باشد که همراه با طراحی فضای کوچکتر آن نسبت به سایر طبقه‌ها برای نگه‌داری اقلام خوراکی همچون پنیر و گوشت بهترین گزینه است. در این بین با جای دادن سیستم چند جریانی هوا یا همان Multi-Air Flow  با انتقال هوا به بخش‌های مختلف طراوت و شادابی خاصی به مواد غذایی می‌بخشد. در آخر نیز می‌توان به این نتیجه رسید که با دوام بالا و کنترل درجه حرارت مطلوب، مدت زمان حفظ غذاها به صورت سالم طولانی‌تر شود و در نهایت از مواد غذایی با طراوت برخوردار خواهید شد.

 tarahi dakheli

فناوری  Hygiene Fresh+ در یخچال و فریزر ال جی مدل  J287W

شرکت ال جی برای یخچال و فریزر ال جی مدل  J287Wاز امکانات زیادی استفاده کرده است. این محصول دارای فناوری های بسیاری است که می توان از Hygiene Fresh+ به عناون یکی از مهمترین فناوری های تعبیه شده در آن نام برد. حضور این فناوری به حفظ و ماندگاری طولانی مدت مواد غذایی کمک می کند. این فناوری بوهای نامطبوعی نظیر بوی ماهی، بوی گوشت، بوی مواد منجمد شده را که در داخل فضای یخچال پیچیده است و باعث پایین آمدن سطح کیفیت و دوام مواد غذایی می‌شود را خواهد گرفت این فناوری در طی انجام 5 مرحله مواد باکتریایی و بوی ناخوشایند پخش شده از مواد غذایی را از بین می‌برد. این فناوری که به آن فیلتر بهداشتی گفته می‌شود به طور خودکار هوای داخل یخچال را تصفیه می‌کند و باعث می‌شود تا هوایی کاملا خنک و سالم و بهداشتی در دستگاه جریان پیدا کند. این امر موجب حفظ رطوبت و ماندگاری طولانی مدت مواد غذایی شده و به تر و تازه ماندن آن کمک می‌کند.

 highgene

کنترل کردن یخچال از راه دوردر یخچال و فریزر ال جی مدل  J287W

توانایی ارتباط با یخچال همواره یکی از بهترین فناوری هایی بوده که در بخچال های هوشمند گنجانده شده است. با ساتفاده از نرم افزار و از طریق اینترنت کاربر می تواند به یخچال متصل شده و از راه دور قادر به کنترل و مدیریت آن باشد. با استفاده از این قابلیت شرکت ال جی گامی نوین در عرصه تولید یخچال و فریزر با هوش مصنوعی برداشته است. یخچال و فریزر ال جی مدل  J287W مجهز به فناوری ThinQ است که این امکان را برای کاربر مهیا می کند تا بتواند یخچال را از راه دور کنترل کند. این فناوری Smart ThinQ  یا همان هوش مصنوعی است. توسط این فناوری می‌توانید یخچال را از راه دور کنترل کنید و با بهره بردن از این فناوری بر روی گوشی هوشمند خود دیگر می‌توانید بدون هیچ مشکلی در هر جا و مکانی تنظیمات یخچال را از راه دور انجام دهید. وجود سیستم هوش مصنوعی Smart ThinQ  در یخچال دور این دور ال جی رویای محصول حرفه‌ای در اختیار داشتن و امکان تنظیم از راه دور آن به واقعیت تبدیل می‌شود. در آخر نیز ال جی با در نظر گرفتن سیستم عیب‌یاب هوشمند Smart DiagnosisTM به تشخیص دادن نواقص یخچال می‌پردازد.

ThinQ

سایر امکانات موجود در یخچال و فریزر ال جی مدل  J287W

این محصول دارای فناوری های منحصر به فردی است که مهمترین آنها را در بخشهای قبلی معرفی کردم. از دیگر فناوری های این محصول می تواند به قابلیت آب سرد کن، قفل کودک، چراغ  LED، هشدار باز بودن درب و طراحی یخ‌ساز آن اساره نمود.این محصول از وجود قفسه‌های تاشو بهره می‌برد که کاربر به راحتی می تواند قابلمه ها و سایل پرحجم را بدون هیچ محدویدیتی درون دستگاه بگذارد. این قابلیت  Folding Shelf همان تغییر اندازه قفسه‌ها است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتوانید اندازه طبقه‌ها را تغییر دهید. با تنظیم کردن ارتفاع و عرض طبقه‌ها می‌توانید به راحتی ظروف بزرگ مورد نظر خود را در داخل یخچال قرار دهید. این محصول مجهز به فناوری  Slime Space Plus  می‌باشد که از آن به عنوان سیستم یخ ساز یاد می‌شود. حضور این سیستم در پشت درب یخچال قابل مشاهده است. از دیگر بخش‌های موجود در یخچال و فریزرJ287W می‌توان به قابلیت Extra Space اشاره کرد که محفظه‌ای مخصوص و جداگانه برای مواد خوراکی نظیر کیک‌ها و سایر تنقلات می‌باشد که امکان دسترسی سریع و راحت را برای کاربر مهیا می کند.

 sayer

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

GC-J287SVUV

کشور سازنده

کره

کشور مونتاژ

چین

تولید کننده

LG

سال عرضه

2018

نوع یخچال فریزر

2 درب

ساید بای ساید

نوع موتور

کمپرسور اینورتر خطی (Inverter Linear Compressor)

ظرفیت و گنجایش
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)

30

ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر)

601

طراحی
جنس بدنه

استیل

رنگ بدنه

سفید

مینی بار

خیر

درب در درب (Door-in-Door)

بله

اینستاویو (InstaView)

خیر

تعداد طبقات یخچال

4

تعداد طبقات فریزر

4

تعداد کشوی یخچال

2

تعداد کشوی فریزر

2

تعداد طبقات درب یخچال

5

تعداد طبقات درب فریزر

2

قفسه قابل تنظیم

خیر

کشوی مخصوص میوه و سبزی

بله

قفسه مخصوص مواد غذایی کوچک

بله

قفسه مخصوص بطری نوشیدنی

بله

قفسه مخصوص تخم مرغ

خیر

نوع دستگیره

مخفی

لامپ فریزر

بله

لامپ یخچال

بله

ویژگی ها | امکانات
مخزن آب

بله

آب ریز

بله

یخ ریز

بله

نوع یخ تولیدی

حبه ای (مکعبی) و خرد

نوع سیستم یخ ساز

اتوماتیک (خودکار)

یخچال فریزر هوشمند

بله

قابلیت اتصال به آب شهری

خیر

سیستم بدون برفک

بله

سیستم تصفیه آب

خیر

سیستم تهویه بهداشتی

بله

سیستم عیب یاب هوشمند

بله

قفل کودک

بله

سرمایش سریع در یخچال

بله

انجماد سریع در فریزر

بله

هشدار باز بودن درب

بله

شبکه بی سیم (Wi-Fi)

بله

نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)

بله

پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)

بله

قابلیت اتصال به موبایل

بله

حداکثر سطح صدا هنگام کار (دسی بل)

36

برچسب مصرف انرژی

صفحه نمایش
صفحه نمایش

بله

نوع صفحه نمایش

LED

صفحه نمایش لمسی

بله

کنترل دمای یخچال فریزر

بله

نمایش دمای یخچال فریزر

بله

نمایش وضعیت فیلتر آب

بله

نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)

بله

نمایش پیام خطا یا هشدار

بله

ابعاد | وزن
ابعاد بسته بندی (میلیمتر)

ابعاد با درب و دستگیره (میلیمتر)

912x1790x738

ابعاد بدون درب و دستگیره (میلیمتر)

912x1790x615

حداکثر عمق با درب باز (میلیمتر)

1180

وزن خالص

123

وزن بسته بندی

24.5

سایر مشخصات
سایر ویژگی های یخچال فریزر

تضمین عملکرد و کارایی موتور Inverter Linear Compressor تا 10 سال توسط ال جی

تکنولوژی Hygiene FRESH با فیلتر 5 لایه برای از بین بردن باکتری ها تا 99.999% و بوی بد مواد غذایی و تصفیه هوای داخلی یخچال

دارای موتور اینورتر خطی (Inverter Linear Compressor) با طول عمر بالا (حدود 20 سال)، عملکرد عالی و صرفه جویی در مصرف انرژی

سیستم یخ ریز با قابلیت تولید یخ حبه ای (مکعبی) و یخ خرد

قابلیت درب در درب (Door-in-Door) برای دسترسی به برخی مواد غذایی بدون باز کردن درب اصلی یخچال و جلوگیری از هدر رفت سرما

یخچال فریزر 2 درب (ساید بای ساید)

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال و فریزر ال جی مدل J287”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط