یخچال و فریزر ال جی مدل 882

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 760 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: ندارد
  • رنگ: نقره‌ای
55 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
شناسه محصول: GR-F882HLHU
مدت گارانتی:

83,300,000 تومان

بروزرسانی قیمت : چهارشنبه 8 فروردین ساعت 21:43

ارتباط با کارشناسان:

توضیحات

مشخصات کلی در یخچال و فریزر ال جی مدل  882S

بدون شک یکی از بهترن یخچال فریزرهای بالا و پایین شرکت ال جی می تواند مدل 882S باشد که دارای طراحی و عملکرد منحصر به فرد است. یخچال فریزر ال جی مدل 882S یکی از محصولات تولید شده در این شرکت می باشد. طراحی به کار رفته در این محصول بسیار جذاب بوده به طوری که این محصول به صورت بالا و پایین بوده و دارای موتور اینورتر دار خطی است که این محصول را از دیگر محصولات متمایز می کند.  موتور اینورتر خطی کم‌ مصرف به صورت هوشمند می‌تواند در هنگام تغییر و کاهش میزان مواد غذایی در درون یخچال، قدرت سرمایش را برای صرفه جویی در انرژی کم کند. این موتور بسیار بی‌صدا است و شرکت ال جی با استفاده از موتور اینورتر دوام فوق العاده‌ای به قطعات داخلی بخشیده است و این کمپانی کمپرسور‌هایش را تا ده سال ضمانت می‌کند. مصرف انرژی این محصول A+ است و بر روی درب این یخچال یک آب سرد‌کن تعبیه شده است که از هدر رفتن انرژی و هوای خنک درون یخچال با باز کردن کامل درب، جلوگیری می‌کند. به طوری که با این قابلیت  دیدن محتویات داخل یخچال و دسترسی راحت به آن‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند. این محصول نیز همانند دیگر محصولات شرکت ال جی  مجهز به فناوری Smart ThinQ می‌باشد و با استفاده از این قابلیت کاربر می تواند از راه دور و از طریق گوشی های هوشمند خود بتواند یخچال را کنترل کرده و تنظیمات گسترده ای را انجام دهد. همچنین این محصول پخش هوایی مطبوع در سراسر دستگاه را با استفاده از فناوری Hygiene Fresh+ میسر می سازد. طراحی این مدل بسیار زیبا و جادار است و به جرات می توان گفت یکی از بهترین مدلهی شرکا ال جی به شمار می رود.

First

موتور اینورتر دار خطی در یخچال و فریزر ال جی مدل  882S

تمامی کیفیت یک یخچال را می توان از طریق موتور آن یخچال متوجه شد زیرا نقش به سزایی در عملکرد یخچال ایفا می کند. . کمپرسور اینورتر خطی بر روی این محصول تعبیه شده است که یکی از موتورهای این شرکت ال جی است که باعث افزایش عملکرد دستگاه می شود. از سویی این موتور با نداشتن تسمه و دیگر وسایل اضافی باعث پایین آمدن سطح اصطکاک می‌شود و از سوی دیگر این امر مصرف انرژی کمتری را توسط دستگاه به دنبال دارد. این محصول دارای عملکرد بالایی است و با ایجاد سطح بالایی از خنک کنندگی به کیفیت و ماندگاری طولانی مدت مواد غذایی کمک می‌کند. همچنین این موتور دارای صدایی بسیار پایین می باشد و یخچال در هنگام روشن بودن دارای صدایی بسیار کم است. از این رو در انتخاب توسط کاربر بسیار با اهمیت است.

 motor

فناوری  Hygiene Fresh+ در یخچال و فریزر ال جی مدل  882S

وجود فناوری های مختلف یکی از ویژگی های منحصر به فرد تولیدات شرکت ال جی است. این محصول دارای فناوریHygiene Fresh+ است و حضور این فناوری به حفظ و ماندگاری طولانی مدت مواد غذایی کمک می کند. این فناوری بوهای نامطبوعی نظیر بوی ماهی، بوی گوشت، بوی مواد منجمد شده را که در داخل فضای یخچال پیچیده است و باعث پایین آمدن سطح کیفیت و دوام مواد غذایی می‌شود را خواهد گرفت این فناوری در طی انجام 5 مرحله مواد باکتریایی و بوی ناخوشایند پخش شده از مواد غذایی را از بین می‌برد. این فناوری که به آن فیلتر بهداشتی گفته می‌شود به طور خودکار هوای داخل یخچال را تصفیه می‌کند و باعث می‌شود تا هوایی کاملا خنک و سالم و بهداشتی در دستگاه جریان پیدا کند. این امر موجب حفظ رطوبت و ماندگاری طولانی مدت مواد غذایی شده و به تر و تازه ماندن آن کمک می‌کند.

 Hygiene

طراحی زیبا در یخچال و فریزر ال جی مدل  882S

این محصول نیز، همانند دیگر محصولات ال جی از طراحی زیبا و چشم نوازی برخوردار است و همانطور که می دانید طراحی زیبا در انتخاب محصول توسط کاربر نقش به سزایی دارد. بدنه این محصول بسیار با دوام بوده و از فولاد ضدزنگ ساخته شده است. قسمت بالایی این محصول را فریزر و قسمت پایینی را یخچال تشکیل می دهد. دستگیره های این محصول بسیار زیبا طراحی شده و در امتداد یکدیگر قرار گرفته اند.  برای هر کدام از درب ها دستگیره اختصاصی طراحی شده است کاربر می تواند با باز کردن هر دو درب تمام محتویات داخل یخچال و فریزر را ببیند. این محصول دارای ابعاد متناسبی است و به راحتی با طراحی شیک با دیگر وسایل منزل ست می شود. اندازه‌ی آب سردکن به صورت معمولی بوده و عملکردش تنها به کمک فشار دادن یک پدال انجام می‌گیرد. در انتهای درب فریزر پنل تنظیمات به صورت افقی دیده می‌شود که دیدن عملکرد یخچال و همچنین کنترل وضعیت آن به کمک این پنل انجام می‌گیرد. این نمایشگر دیجیتالی می‌تواند میزان سرما و درجه‌ی دمای قسمت‌های یخچال و فریزر را به صورت واضح و خوانا به کاربر اعلام کند.

 Design

طراحی داخلی در یخچال و فریزر ال جی مدل  882S

یخچال و فریزر ال جی مدل  882S بسیار جادار است و این محصول از دو قسمت تشکیل شده است که بخش بالایی به فریزر و بخش پایینی به یخچال تعلق دارد. که هر کدام از این بخش‌ها می‌توانید شاهد حضور قفسه‌های شیشه‌ای باشید که امکان قرارگیری راحت مواد غذایی و آشامیدنی را فراهم می‌کند.همچنین این قفسه‌های شیشه‌ای از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند و با خیال راحت کاربر می تواند مواد غذایی هفتگی خود را بر روی آن بچیند. دو کشوی شیشه‌ای شفاف را در پایین یخچال و فریزر مشاهده می کنید که این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا بتواند میوه‌ها، سبزیجات و گوشت‌ها را در داخل آن‌ها قرار دهد. همچنین دارای یک قسمت است که کاربر می تواند مواد غذایی مانند محصولات پروتئینی را در آن قرار دهد. این محصول با داشتن سه قفسه و دو محفظه بر روی درب امکان ذخیره‌ی مواد غذایی مورد نیاز مانند گوشت، مرغ، ماهی و سبزیجات را فراهم می‌کند. در این قسمت جعبه‌ی یخ ساز هم به چشم می‌خورد که ال جی آن را به صورت متحرک طراحی کرده است. این یخساز هم متحرک است و هم می‌توان آن را جدا کرده و به آسانی خارج نمود.

dakheli

کنترل کردن یخچال از راه دور در یخچال و فریزر ال جی مدل  882S

این محصول مجهز به فناوری ThinQ است که این امکان را برای کاربر مهیا می کند تا بتواند یخچال را از راه دور کنترل کند. این فناوری Smart ThinQ  یا همان هوش مصنوعی است. توسط این فناوری می‌توانید یخچال را از راه دور کنترل کنید و با بهره بردن از این فناوری بر روی گوشی هوشمند خود دیگر می‌توانید بدون هیچ مشکلی در هر جا و مکانی تنظیمات یخچال را از راه دور انجام دهید. وجود سیستم هوش مصنوعی Smart ThinQ در یخچال دور این دور ال جی رویای محصول حرفه‌ای در اختیار داشتن و امکان تنظیم از راه دور آن به واقعیت تبدیل می‌شود.

 control thinq

سایر امکانات موجود در یخچال و فریزر ال جی مدل  882S

علاوه بر فناوری های گفته شده، این محصول دارای امکانات بیشتری است که به اختصار به توضیح آنها خواهیم پرداخت. این محصول از وجود قفسه‌های تاشو بهره می‌برد که کاربر به راحتی می تواند قابلمه ها و سایل پرحجم را بدون هیچ محدویدیتی درون دستگاه بگذارد. این قابلیت  Folding Shelf همان تغییر اندازه قفسه‌ها است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتوانید اندازه طبقه‌ها را تغییر دهید. با تنظیم کردن ارتفاع و عرض طبقه‌ها می‌توانید به راحتی ظروف بزرگ مورد نظر خود را در داخل یخچال قرار دهید. این محصول مجهز به فناوری  Slime Space Plus می‌باشد که از آن به عنوان سیستم یخ ساز یاد می‌شود. حضور این سیستم در پشت درب یخچال قابل مشاهده است. از دیگر بخش‌های موجود در یخچال و فریزر882S می‌توان به قابلیت Extra Space اشاره کرد که محفظه‌ای مخصوص و جداگانه برای مواد خوراکی نظیر کیک‌ها و سایر تنقلات می‌باشد که امکان دسترسی سریع و راحت را برای کاربر مهیا می کند.

 sayer

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

F882

مدل کامل

GR-F882HLHU

کشور سازنده

کره

کشور مونتاژ

چین

تولید کننده

LG

سال عرضه

2018

نوع یخچال فریزر

بالا پایین | دو درب

نوع موتور

کمپرسور اینورتر خطی (Inverter Linear Compressor)

ظرفیت و گنجایش
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)

27

ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر)

760

ظرفیت کل یخچال (لیتر)

424

ظرفیت کل فریزر (لیتر)

250

ظرفیت واقعی فریزر (لیتر)

176

ظرفیت واقعی یخچال (لیتر)

454

ظرفیت واقعی یخچال فریزر (لیتر)

630

طراحی
جنس بدنه

استیل ضد زنگ

رنگ بدنه

نقره ای

مینی بار

خیر

درب در درب (Door-in-Door)

خیر

اینستاویو (InstaView)

خیر

تعداد طبقات یخچال

4

تعداد طبقات فریزر

2

تعداد کشوی یخچال

2

تعداد کشوی فریزر

0

تعداد طبقات درب یخچال

4

تعداد طبقات درب فریزر

2

قفسه قابل تنظیم

بله

کشوی مخصوص میوه و سبزی

بله

قفسه مخصوص مواد غذایی کوچک

خیر

قفسه مخصوص بطری نوشیدنی

بله

قفسه مخصوص تخم مرغ

بله

نوع دستگیره

نواری

لامپ فریزر

بله

لامپ یخچال

بله

ویژگی ها | امکانات
مخزن آب

بله

آب ریز

بله

یخ ریز

خیر

نوع یخ تولیدی

حبه ای (مکعبی)

نوع سیستم یخ ساز

دستی

یخچال فریزر هوشمند

بله

قابلیت اتصال به آب شهری

بله

سیستم بدون برفک

بله

سیستم تصفیه آب

بله

سیستم تهویه بهداشتی

بله

سیستم عیب یاب هوشمند

بله

قفل کودک

بله

سرمایش سریع در یخچال

بله

انجماد سریع در فریزر

بله

هشدار باز بودن درب

بله

شبکه بی سیم (Wi-Fi)

بله

نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)

بله

پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)

بله

قابلیت اتصال به موبایل

بله

حداکثر سطح صدا هنگام کار (دسی بل)

36

برچسب مصرف انرژی

ظرفیت گاز (گرم)

62

نوع گاز (مبرد)

R600a

صفحه نمایش
صفحه نمایش

بله

نوع صفحه نمایش

LED

صفحه نمایش لمسی

بله

کنترل دمای یخچال فریزر

بله

نمایش دمای یخچال فریزر

بله

نمایش وضعیت فیلتر آب

بله

نمایش وضعیت قفل کودک

بله

نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)

بله

نمایش پیام خطا یا هشدار

بله

ابعاد | وزن
ابعاد بسته بندی (میلیمتر)

ابعاد با درب و دستگیره (میلیمتر)

860x1840x730

ابعاد بدون درب و دستگیره (میلیمتر)

913x1790x620

حداکثر عمق با درب باز (میلیمتر)

1180

وزن خالص

88

وزن بسته بندی

24.5

سایر مشخصات
سایر ویژگی های یخچال فریزر

استفاده از گاز R600a برای ایجاد سرمایش و سازگاری با محیط زیست | برنامه LG ThinQ برای کنترل و مدیریت یخچال فریزر از طریق موبایل (مخصوص موبایل های اندرویدی و iOS) | تضمین عملکرد و کارایی موتور Inverter Linear Compressor تا 10 سال توسط ال جی | تکنولوژی Door Cooling برای سرمایش سریع تر مواد غذایی موجود در درب یخچال و فریزر | تکنولوژی Hygiene FRESH با فیلتر 5 لایه برای از بین بردن باکتری ها تا 99.999% و بوی بد مواد غذایی و تصفیه هوای داخلی یخچال | سیستم تهویه هوای Multi Air Flow برای توزیع هوای سرد یکنواخت در کل یخچال و فریزر از طریق دریچه های هوای متعدد | قابلیت Child Lock برای قفل کردن پنل کنترلی یخچال | کشوی Fresh Zone مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات | پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT) برای مدیریت و کنترل یخچال فریزر توسط دستگاه های هوشمند سازگار | پشتیبانی از برنامه SmartThings برای مدیریت و کنترل یخچال فریزر و سایر دستگاه ها از طریق موبایل هوشمند | دارای کشوی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات | عایق سیکلوپنتان

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال و فریزر ال جی مدل 882”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط