یخچال فریزر ساید بای ساید هیتاچی R-W610

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 610 لیتر
  • آبریز: ندارد
  • یخریز: ندارد
  • رنگ: مشکی
74 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید هیتاچی R-W610PUQ4

یخچال فریزر هیتاچی R-W610PUQ4 جزو یخچال هایی با طراحی شیک و ایده آل می باشد. شرکت هیتاچی با تولید این یخچال تجربه داشتن یک یخچال بی عیب را برای شما به ارمغان می آورد. این یخچال دارای ویژگی های مناسبی هست، علاوه بر این که با داشتن ظاهر شیکی که دارد مناسب آشپزخانه ی شما می باشد. این یخچال مجهز به موتور کمپرسور اینورتر می باشد، این موتور بی صدا، سالم ماندن مواد غذایی شما را تضمین می کند. با فن خنک کننده دوگانه ای که بر روی این یخچال نصب شده است، هوای داخل یخچال همیشه به صورت یکنواخت در همه طبقات خنک می ماند و دیگر نگران خراب شدن میوه ها و سبزیجات خود نباشید. سیستم بدون برفک در این یخچال از برفک گرفتن یخچال و فریزر جلوگیری می کند. یخچال هیتاچی R-W610PUQ4 دارای 4 درب می باشد، بر روی درب یک نمایشگر LED قرار دارد. با نصب لامپ LED داخل یخچال، علاوه بر این که باعث روشنایی داخل یخچال می شود، با تکنولوژی که دارد سبب مصرف انرژی کم، نسبت به لامپ های دیگر می شود و از گرم شدن یخچال نیز جلوگیری می کند. قفسه های شیشه ای این یخچال به گونه ای طراحی شده اند که وزن بالای 100 کیلوگرم را به راحتی تحمل می کنند و می توان دمای آن هارا بسته به مواد غذایی که در داخل آن قرار دارد تنظیم کرد و از خراب شدن سریع آن ها جلوگیری کرد. فیلتر نانو تیتانیوم این یخچال باعث از بین رفتن میکروب های داخل یخچال و بوی بدی که یخچال از مواد غذای گرفته، می شود. یخچال فریزر R-W610PUQ4 اگر مدتی استفاده نشود در حالت کم مصرف قرار می گیرد یعنی برق بسیار کمی مصرف می کند. با کارایی و ویژگی های گفته شده، این یخچال می تواند جزو یخچال های انتخابی شما به شمار بیاید.

یخچال فریزر هیتاچی R-W610PUQ4

موتور کمپرسور اینورتر یخچال فریزر R-W610PUQ4

یکی از قسمت های مهم یک یخچال از نظر کاربران، موتور آن می باشد. شرکت هیتاچی با قرار دادن موتور کمپرسور اینورتر در یخچال هایش کارایی آن ها را بیشتر و بهتر کرد. موتور های قدیمی دارای مصرف زیاد انرژی و سر و صدای زیادی بودند. در عوض این موتور هم از نظر سر و صدا و هم از نظر کیفیت خیلی بهتر از موتور های قدیمی پر سر و صدا می باشد. به گونه ای که با نصب این موتور بر روی یخچال قطعات آن کم شده و همین سبب می شود که یخچال به آرامی و بدون صدا با کمترین مصرف برق به کار خود ادامه دهد.علاوه بر موارد گفته شده موتور کمپرسور اینورتر باعث تازه و سالم ماندن مواد غذایی می شود. یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-W610PUQ4 با داشتن این موتور می تواند یک یخچال مناسب برای آشپزخانه شما باشد.

قیمت یخچال فریزر R-W610PUQ4

طراحی و دیزاین یخچال فریزر R-W610PUQ4

شرکت هیتاچی جزو آن دسته از شرکت ها می باشد که محصولاتی با کیفیت عالی و ظاهری بسیار شیک به بازار عرضه می کند و همین سبب فروش عالی محصولاتش می شود. یخچال فریزر R-W610PUQ4 نیز از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است. این یخچال دارای 4 درب می باشد که بر روی درب یک نمایشگر LED نصب شده که کاربر می تواند با استفاده از آن به تنظیمات یخچال دسترسی داشته باشد و بدون باز کردن درب یخچال به دمای آن پی ببرد. این یخچال با تعداد قفسه ها و طبقه هایی که دارد مناسب خانواده های پر جمعیت می باشد، قسمت یخچال دارای 4 طبقه و 3 کشو و 7 طبقه روی درب و قسمت فریزر نیز دارای 2 طبقه و 4 طبقه روی درب می باشد. کشوهای میوه و سبزیجات این یخچال طوری طراحی شده اند که رطوبت کافی را برای محافظت از مواد غذایی ایجاد می کنند و طبقه هایی که با قابلیت تغییر دما، امکان نگهداری هر نوع مواد غذایی را به کاربر می دهند. در قسمت یخچال یک لامپ LED قرار گرفته که در هنگام تاریکی بدون نیاز به روشن کردن لامپ آشپزخانه، کل یخچال را روشن کرده و علاوه بر این،  لامپ LED مانند لامپ یخچال های قدیمی که سبب گرم شدن یخچال می شدند، نیست و همین امر باعث می شود که به مواد غذایی آسیب نرساند.

خرید یخچال فریزر هیتاچی R-W610PUQ4

HITACHI 

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

led

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

سایر مشخصات
برند

هیتاچی / HITACHI

نوع یخچال

R-W610PUQ4

مصرف انرژی

A+

گنجایش کل یخچال

24 فوت

ارتفاع

176 سانتی متر

عمق

72 سانتی متر

پهنا

76 سانتی متر

تعداد کشو

3 عدد

بدون برفک

دارد

تعداد طبقات

2 طبقه

تعداد طبقات درب

4 طبقه

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال فریزر ساید بای ساید هیتاچی R-W610”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط