یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V910

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 700 لیتر
  • آبریز: ندارد
  • یخریز: ندارد
  • رنگ: نقره‌ای
88 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V910PUQ1KX

یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی جزو به روز ترین و مدرن ترین یخچال های هیتاچی می باشد که با عرضه آن در بازار جزو پرفروش ترین های هیتاچی شد. این محصول دارای ظاهری بسیار شیک می باشد که با قرار گرفتن در آشپزخانه شما زیبایی را احساس می کنید. این یخچال فریزر از نظر کیفیت نیز می تواند یکی از گزینه های کاربر باشد. یخچال فریزر R-V910PUQ1KX دارای دسته های بسیار شیکی می باشد که به راحتی می توان درب های آن را باز و بسته کرد. همچنین با داشتن نمایشگر بر روی درب که برای تنظیمات یخچال و مشاهده دما می باشد، نصب شده است که با طراحی متفاوت و شیک آن جذابیت خاصی به یخچال می دهد. این یخچال از موتور کمپرسور اینورتر بی نسیب نمانده است، با نصب این موتور یخچالی بدون سر و صدا داشته باشید، علاوه بر این سبب کاهش مصرف انرژی یخچال نیز می شود. علاوه بر این به سالم ماندن مواد غذایی نیز کمک می کند. شرکت هیتاچی در این یخچال از سیستم بدون برفک استفاده کرده است، که از برفک گرفتن فریزر جلوگیری می کند و این امکان را می دهد که مواد غذایی فریز شده را در اختیار داشته باشید و از یخ زدن آن ها جلوگیری می کند. داشتن فن خنک کننده در یخچال فریزر R-V910PUQ1KX باعث می شود که هوایی سالم و خنک در یخچال به صورت یکنواخت قرار بگیرد و از گرفتن بوی بد جلوگیری می کند. این فنک خنک کننده از مواد غذایی نگهداری می کند به طوری که به محض وارد شدن هوای گرم به داخل یخچال هوا را خنک می کند. شرکت هیتاچی برای روشنایی داخل یخچال در تاریکی، از یک لامپ LED استفاده می کند که علاوه بر روشنایی عالی که دارد، بسیار کم مصرف می باشد و هوای داخل یخچال را نیز گرم نمی کند. این یخچال با ظرفیت بالایی که دارد به راحتی مواد غذایی شما را در خود جای می کند. با داشتن یخچال فریزر R-V910PUQ1KX دیگر نگران کمبود فضا برای مواد غذایی مورد نیاز خود نباشید. داشتن طبقه ها و قفسه های نشکن، به شما این امکان را می دهد که بدون محدودیت وزن ، مواد غذایی خود را در یخچال قرار دهید و بسته به ارتفاع مواد غذایی، ارتفاع طبقه ها را تنظیم کنید. با باز ماندن درب یخچال به مدت کمی طولانی، یخچال با زنگ هشداری شما را باخبر می کند.

یخچال فریزر هیتاچی R-V910PUQ1KX

کمپرسور اینورتر در یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V910PUQ1KX

بدون شک هر کاربری می خواهد یخچالی را که می خرد، یک یخچال بی صدا و با کیفیت باشد و طول عمر بالایی داشته باشد. یخچال فریزر بالا پایین R-V910PUQ1KX می تواند گزینه ی مناسبی برای انتخاب باشد، زیرا با داشتن موتور کمپرسور اینورتر کاربر را از انتخاب هر یخچال دیگری بی نیاز می کند. حال از خود می پرسید موتور کمپرسور اینورتر چه تفاتی با موتور های قدیمی دارد؟ موتور های قدیمی با سر و صدایی که داشتن آرامش را از آشپزخانه شما می گرفتند و طول عمر کمی داشتن و بعد از مدتی خراب می شدند، ولی با تولید موتور کمپرسور دیگر این مشکلات از بین رفت. با نصب این موتور بر روی یخچال، قطعات زیادی حذف شدند و همین امر سبب بی صدا شدن یخچال ها شده است و این یخچال با داشتن این موتور با آرامش به کار خود ادامه می دهد. این موتور علاوه بر این، با کاهش مصرف انرژی نیز برخوردار است و سالم ماندن مواد غذایی شما را تضمین می کند. 

یخچال هیتاچی R-V910PUQ1KX

سیستم بدون برفک در یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V910PUQ1KX

برفک از بخار آبی که داخل یخچال می باشد تشکیل می شود. این بخار به مرور زمان به یخ تبدیل می شود و برفک را ایجاد می کند. در یخچال های قدیمی چنین چیزی را زیاد مشاهده کرده ایم اما با تولید سیستم بدون برفک، دیگر از برفک یخچال خبری نیست. وجود برفک داخل فریزر و یخچال از کارای یخچال کم می کند و قسمتی از فضا را نیز اشغال می کند. این سیستم علاوه بر این که از ایجاد لایه هایی از برفک جلوگیری می کند، به سالم و تازه ماندن مواد غذایی نیز کمک می کند. با وجود سیستم بدون برفک مواد غذایی منجمد شده سالم در دسترس شما می باشد. سیستم بدون برفک از یخ زدن مواد غذایی جلوگیری می کند که این امر باعث می شود مواد غذایی طعم خود را حفظ کنند.

دیزاین و طراحی یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V910PUQ1KX

اگر به محصولات شرکت هیتاچی دقت کرده باشید همیشه محصولاتی با کفیت عالی و ظاهری شیک به بازار عرضه می کند. یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V910PUQ1KX نیز دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد و چشم کاربر را به سوی خود جلب می کند. این یخچال دارای دو درب می باشد که درب بالایی برای فریزر و درب پایینی برای یخچال می باشد. بر روی درب این یخچال یک نمایشگر نصب شده است که برای دسترسی کاربر به امکانات یخچال می باشد، علاوه بر این ظاهر خاصی را نیز به یخچال می دهد. این یخچال با ظرفیت زیاد 33 فوت بسیار مناسب است. این یخچال دارای تعداد قفسه ها و طبقه های شیشه ای حرارت دیده است که نشکن می باشند. رنگ نقره ای این یخچال به شما این امکان را می دهد که در هر آشپزخانه ای با هر سلیقه ای مورد پسند قرار بگیرد.

HITACHI

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

led

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

سایر مشخصات
برند

هیتاچی / HITACHI

نوع یخچال

R-V910PUQ1KX

مصرف انرژی

A+

گنجایش کل یخچال

33 فوت

ارتفاع

1835 میلی متر

عمق

825 میلی متر

پهنا

910 میلی متر

تعداد کشو

2 عدد

بدون برفک

دارد

تعداد طبقات

2 طبقه

تعداد طبقات درب

2 طبقه

جهت باز شدن درب

به سمت راست

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V910”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط