یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V660

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 550 لیتر
  • آبریز: ندارد
  • یخریز: ندارد
  • رنگ: نقره‌ای
56 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V660PUQ3K

یکی از گزینه های انتخاب لوازم خانگی برای کاربر مطمئنا کیفیت آن می باشد، به همین دلیل محصولات هیتاچی همیشه یکی از انتخاب های کاربر بوده است. شرکت هیتاچی با تولید محصولات با کیفیت خود همیشه جزو شرکت های محبوب بوده. یخچال فریزر بالا پایین R-V660PUQ3K ساخت شرکت هیتاچی می باشد که با طراحی زیبا و شیکی ارائه شده است. این یخچال دارای امکانات فوق العاده ای می باشد که می تواند کاربر را به خوبی راضی نگه دارد. موتور یخچال فریزر R-V660PUQ3K، کمپرسور اینورتر می باشد. این موتور دارای سر و صدای بسیار کمی می باشد و به سالم ماندن مواد غذایی کمک بزرگی می کند. علاوه بر این سبب کاهش مصرف انرژی یخچال می شود و به طول عمر آن می افزاید. همچنین فن خنک کننده دوگانه ای که بر روی یخچال نصب شده است، باعث خنک شدن هوای داخل یخچال می شود و از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می کند. وجود فیلتر نانو تیتانیوم در یخچال فریزر R-V660PUQ3K، از رشد باکتری ها و میکروب ها داخل یخچال جلوگیری می کند و همین امر سبب سالم ماندن مواد غذایی می شود. یکی دیگر از امکانات این یخچال وجود نمایشگر LED بر روی درب می باشد. این نمایشگر به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی و به آسانی به تنظیمات یخچال دسترسی داشته باشد. وجود برفک در یخچال، قسمتی از محیط را اشغال می کند اما، با نصب سیستم بدون برفک روی یخچال فریزر R-V660PUQ3K دیگر از به وجود آمدن برفک خبری نیست. این یخچال با داشتن ظرفیت 28 فوت مناسب خانواده های کم جمعیت می باشد. لامپ LED نصب شده داخل یخچال از گرم شدن یخچا جلوگیری می کند و با روشنایی زیادی که دارد، یخچال را کاملا روشن می کند.

یخچال فریزر بالا پایین R-V660PUQ3K

کشو حفظ رطوبت در یخچال فریزر هیتاچی R-V660PUQ3K

بعضی از مواد غذایی مانند سبزیجات و میوه ها، نسبت به مواد غذایی دیگر، زود تر خراب می شوند. کاربر همیشه نگران این مسئله بوده است. شرکت هیتاچی مثل محصولات دیگر خود که بدون عیب و نقص بوده اند، برای یخچال فریزر R-V660PUQ3K نیز راه حلی پیدا کرده است. با تولید کشو هایی با حفظ رطوبت، نگرانی کاربر را برطرف کرده است. این کشو ها بعد از تبخیر شدن رطوبت داخل یخچال، از قرار گرفتن این تبخیر روی مواد جلوگیری می کند و همین سبب می شود که مواد داخل کشو دیرتر خراب شوند و سالم تر بمانند. این کشو ها رطوبت یخچال را در حال تعادل قرار می دهند. علاوه بر این، کشوهای این یخچال دارای عمق زیاد می باشد که برای مقدار زیادی از میوه ها و سبزیجات شما مناسب است. این کشو ها به گونه ای طراحی شده اند که به آسانی باز و بسته شوند و بتوانید به میوه ها و سبزیجات دسترسی داشته باشید.

یخچال هیتاچی R-V660PUQ3K

فیلتر نانو تیتانیوم در یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V660PUQ3K

شرکت هیتاچی جزو آن شرکت هایی است که با تولید هر محصول از فناوری و تکنولوژی های جدیدی بهره می گیرد و سعی دارد که محصولات خود را با بهترین تکنولوژی و کیفیت به کاربران ارائه دهد، البته تا حد زیادی نیز موفق به این کار شده است. این بار یخچال فریزر بالا پایین R-V660PUQ3K را با تکنولوژی نانو تیتانیوم به بازار عرضه کرده است. این فناوری سبب از بین بردن میکروب های داخل یخچال می شود و همین امر به سالم ماندن بیشتر مواد غذایی کمک می کند. از این پس با داشتن یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V660PUQ3K کاربر بدون هیچ نگرانی بابت خراب شدن و میکروب گرفتن مواد غذایی، می تواند آن ها را داخل یخچال گذاشته و سالم ماندن آن ها را تضمین کند.

طراحی یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V660PUQ3K

یکی از معیار های انتخاب یخچال طراحی و دیزاین آن می باشد. شرکت هیتاچی محصولاتی با تنوع و رنگ های متفاوت تولید می کند که سبب می شود کاربر بیشتر جذب این محصولات شود.  یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V660PUQ3K دارای طراحی بسیار شیک و جذابی می باشد. این یخچال با رنگ نقره ای شیکی که دارد در هر آشپز خانه ای جا می گیرد و زیبایی آن محیط را دو چندان می کند. دسته های این یخچال با طراحی خاصی تولید شده اند که زیبایی بیشتری به یخچال می بخشد. علاوه بر این روی درب فریزر یک نمایشگر LED نصب شده است که دمای یخچال را نمایش می دهد و یک سری تنظیمات یخچال از این طریق قابل تغییر می باشند. یخچال فریزر R-V660PUQ3K دارای 2 درب، یکی بالا برای فریزر و دیگری پایین برای قسمت یخچال می باشد. یخچال دارای 4 طبقه و دو کشو است، طبقه ها شیشه ای و حرارت دیده می باشند یعنی شکستن یا خش خوردن آن ها امکان ندارد و وزن بالای 100 کیلو گرم را نیز تحمل می کنند، علاوه بر این طبقه ها قابلیت تنظیم ارتفاع به دلخواه شما را دارند. قفسه های این یخچال قابلیت حفظ رطوبت دارند و از خراب شدن میوه ها و سبزیجات شما جلوگیری می کنند. فریزر این یخچال دارای قفسه ی یخ ساز دستی می باشد. با موارد گفته شده یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V660PUQ3K می تواند یخچال مورد نظر شما باشد و شما را راضی نگه دارد.

یخچال فریزر R-V660PUQ3K

HITACHI

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

led

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

ابعاد | وزن
وزن

88 کیلوگرم

سایر مشخصات
برند

هیتاچی / HITACHI

نوع یخچال

R-V660PUQ3K

گنجایش کل یخچال

28 فوت

تعداد کشو

2 عدد

بدون برفک

دارد

تعداد طبقات

2 طبقه

تعداد طبقات درب

2 طبقه

جهت باز شدن درب

به سمت راست

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V660”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط