یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V470

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 28 فوت
  • آبریز: ندارد
  • یخریز: ندارد
  • رنگ: سفید
53 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V470PUQ3K

بدون شک می توان گفت که شرکت هیتاچی با تولید یخچال های با کیفیت و شیک جزو شرکت های پر فروش به حساب می آید. محصولات این شرکت از به روز ترین و مدرن ترین فناوری ها برای تولید محصولات خود استفاده می کند.یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V470PUQ3K که محصول همین شرکت است، دارای طراحی شیک و خواستنی می باشد و علاوه بر این، از فناوری و کیفیت بالایی برخوردار است. با نصب موتور اینورتر روی این یخچال، علاوه بر این که طول عمر یخچال را افزایش می دهد، سبب سالم ماندن مواد غذایی نیز می شود. یخچال فریزر هیتاچی R-V470PUQ3K از سیستم بدون برفک نیز برخوردار است، که این سیستم از برفک گرفتن یخچال جلوگیری می کند. همچنین فن خنک کننده ی این یخچال از گرم شدن هوای داخل یخچال جلوگیر می کند و هوای داخل یخچال را در تمامی قسمت های یخچال به صورت یکنواخت خنک نگه می دارد. داخل یخچال لامپ LED نصب شده است. این لامپ روشنایی عالی دارد و همچنین انرژی بسیار کمی را مصرف می کند و به مواد غذایی داخل یخچال هیچ آسیبی وارد نمی کند. کشو های این یخچال بسیار جا دار می باشند و دارای حفظ رطوبت می باشند، یعنی آب تبخیر قبل این که بر روی مواد غذایی بنشیند به رطوبت تبدیل شده، این کار سبب می شود که مواد غذایی سالم تر و تازه تر بمانند و دیرتر خراب شوند. علاوه بر این کشو ها عمق بسیار مناسبی دارند که به راحتی مواد غذایی شمارا در خود جای می دهند. طبقه های یخچال فریزر R-V470PUQ3K نیز نشکن بوده و وزن زیادی را تحمل می کنند و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. از دیگر امکانات این یخچال قفل کودک می باشد.

سیستم بدون برفک در یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V470PUQ3K

برای هر کاربری تمیز کردن یخچالی که برفک گرفته کار سخت و خسته کننده ای می باشد و کاربران همیشه سعی دارند یخچالی که دارای سیستم بدون برفک است، تهیه کنند. برفک در یخچال جای زیادی می گیرد و باعث خراب شدن سریع مواد غذایی می شود. اما شرکت هیتاچی با تولید سیستم بدون برفک در یخچال های خود، کمک بزرگی به کاربران کرد. یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V470PUQ3K نیز دارای این سیستم می باشد. با داشتن سیستم بدون برفک دیگر نیازی نیست که یخچال را زود به زود تمیز کرد. علاوه براین دیگر مواد غذایی یخ نمی بنند و فریز می شوند که این امر سبب می شود که مواد غذایی طعم و شکلی مانند روز اول داشته باشند و فاسد نشوند.

یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V470PUQ3K

فن خنک کننده دو گانه در یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V470PUQ3K

فن خنک کننده در یخچال جزو ویژگی های مهم به حساب می آید، زیرا فن خنک کننده مناسب به سالم ماندن مواد غذایی کمک می کند. یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V470PUQ3K دارای فن خنک کننده دوگانه می باشد. این فن کیفیت و کارایی بسیار بالایی دارد و هوایی سالم و خنک داخل یخچال ایجاد می کند. وقتی هوای گرم بیرون یخچال به داخل یخچال وارد می شود، فن خنک کننده دو گانه بدون تاخیر، هوا را دوباره خنک می کند و از نشستن هوای گرم روی مواد غذایی جلوگیری می کند. همین امر سبب می شود که مواد غذایی سالم باقی بمانند. این فن به گونه ای عمل می کند که هوای خنک به صورت متعادل در همه ی قسمت های یخچال قرار می گیرد. با داشتن فن خنک کننده روی یخچال، دیگر با خیال راحت مواد غذایی خود را داخل یخچال قرار دهید و نگران خراب و فاسد شدن آن ها نشوید.

یخچال فریزر R-V470PUQ3K

موتور کمپرسور اینورتر در یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V470PUQ3K

یکی دیگر از امکانات عالی یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V470PUQ3K، نصب موتور کمپرسور اینور تر می باشد. این موتور با کارایی خوبی که دارد از خراب شدن مواد غذایی جلوگیری می کند.موتور کمپرسور اینورتر محیطی آرام و ساکت را با داشتن یخچال فریزر R-V470PUQ3K برای شما فراهم می کند، زیرا این موتور بی صدا عمل می کند و خیال شما را بابت سالم ماندن مواد غذایی راحت می کند. موتور اینورتر انرژی بسیار کمی مصرف می کند.

دیزاین و طراحی یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V470PUQ3K

یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی دارای طراحی بسیار شیکی می باشد. این یخچال دارای دو درب، درب بالایی فریزر و درب پایینی یخچال، می باشد. با باز کردن درب یخچال به بزرگی یخچال پی می بریم. یخچال فریزر هیتاچی R-V470PUQ3K دارای ظرفیت 28 فوت می باشد، که این ظرفیت مناسبی است و مواد غذایی شما را به راحتی در خود جای می دهد. درب های این یخچال به گونه ای طراحی شده اند که به آسانی باز و بسته می شوند. یخچال فریزر R-V470PUQ3K علاوه بر طبقات داخل، بر روی درب نیز تعدادی طبقه دارد که می توان مواد غذایی زیادی را داخل آن ها گذاشته و سبب می شود که به کمبود جا برنخورید و به راحتی مواد غذایی خود را در این یخچال جا کنید. شیشه های طبقات این یخچال، از جنس شیشه حرارت دیده می باشد یعنی، امکان شکستن آن ها بسیار پایین است. می توان گفت این شیشه ها وزن بالای 100 کیلو گرم را نیز تحمل می کنند. علاوه بر این بین کشو های این یخچال مجهز به حفظ رطوبت می باشند. این یخچال چه از نظر ظاهر و چه از نظر کیفیت می تواند یک گزینه ی بسیار مناسب برای کاربر باشد.

یخچال فریزر هیتاچی R-V470PUQ3K

HITACHI

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

led

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

ابعاد | وزن
وزن

71 کیلوگرم

سایر مشخصات
برند

هیتاچی / HITACHI

نوع یخچال

R-V470PUQ3K

مصرف انرژی

A+

گنجایش کل یخچال

28 فوت

ارتفاع

1770 میلی متر

عمق

680 میلی متر

پهنا

720 میلی متر

تعداد کشو

1 عدد

بدون برفک

دارد

تعداد طبقات

2 طبقه

تعداد طبقات درب

2 طبقه

جهت باز شدن درب

به سمت راست

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V470”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط