یخچال فریزر بالا پایین ال جی GLB-592

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 32 فوت
  • آبریز: ندارد
  • یخریز: ندارد
  • رنگ: نقره‌ای
47 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال فریزر بالا پایین ال جی GLB-592

یخچال فریزر بالا پایین ال جی GLB-592 دارای فناری های بسیار عالی بوده و می توان گفت که یک یخچال کامل می باشد. شرکت هیتاچی با تولید این یخچال به کاربرانش این اطمینان را داد که محصولاتی با کیفیت و کارایی را به بازار عرضه می کند. موتور این یخچال کمپرسور اینورتر است که بسیار کم صدا و کم مصرف می باشد و از مواد غذایی محافظت می کند. یکی دیگر از قطعات با کیفیت به کار رفته در این یخچال فن خنک کننده دوگانه است، که این فن باعث ایجاد هوای خنک داخل یخچال می شود و از آسیب رساندن به مواد غذایی جلوگیری می کند. داشتن فیلتر Hygiene Fresh روی این یخچال باعث از بین بردن میکروب های داخل یخچال می شود و آن ها را از بین می برد. همچنین این فیلتر هوایی سالم و تمیز را داخل یخچال ایجاد می کند و از گرفتن بوی بد جلوگیری می کند. یکی دیگر از امکانات این یخچال سیستم ™Smart Diagnosis می باشد. این سیستم عیب های به وجود آمده یخچال را به آسانی پیدا می کند. با این سیستم در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود. طبقه های این یخچال قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و کار کاربر را بسیار راحت می کنند. علاوه بر این کشو های یخچال فریزر بالا پایین ال جی GLB-592 دارای کشویی در اندازه بزرگ بوده که به راحتی سبزیجات و میوه های خود را در آن قرار داده.همچنین این کشو قابلیت حفظ رطوبت را نیز دارد، که این قابلیت به سالم ماندن مواد غذایی کمک بزرگی می کند و از خراب شدن آن ها جلوگیری می کند. داخل یخچال نیز لامپ LED نصب شده است که نسبت به لامپ های قدیمی روشنایی بهتر و کارایی عالی تری دارد. البته یخچال فریزر بالا پایین ال جی GLB-592 ظرفیتی زیادی ندارد و برای خانواده های کم جمعیت مناسب می باشد.

یخچال فریزر بالا پایین ال جی GLB-592

فیلتر Hygiene Fresh در یخچال فریزر بالا پایین ال جی GLB-592

شرکت ال جی برای تصفیه هوای داخل یخچال و بو نگرفتن آن از یک فیلتر بهداشتی به نام Hygiene Fresh استفاده می کند. این فیلتر باعث ایجاد هوایی سالم و تمیز داخل یخچال می شود و از نشستن میکروب های هوا روی مواد غذایی جلوگیری می کند، زیرا سریع آن ها را از بین می برد و از رشدشان داخل یخچال جلوگیری می کند. فیلتر Hygiene Fresh در 4 مرحله این کار را انجام می دهد. یکی از مراحل این فیلتر استفاده از نور فرابنفش است که به آسانی میکروب ها و قارچ ها را از بین می برد. این فیلتر میکروب ها و قارچ هارا تا 99.99% از بین می برد و سالم ماندن مواد غذایی شما را تضمین می کند. با وجود این فیلتر دیگر نگران بوی بد ماهی یا هر مواد دیگری نباشید زیرا به راحتی از بین می رود و دیگر اثری از آن باقی نمی ماند.

یخچال فریزر GLB-592

سیستم ™Smart Diagnosis یخچال فریزر بالا پایین ال جی GLB-592

شرکت ال جی همیشه محصولاتی وارد بازار می کند که تا حد امکان کار کاربر را راحت کند و در وقت کاربر صرفه جویی شود. البته با محصولاتی که تا الان به بازار عرضه کرده است واقعا ثابت کرده است که می تواند چنین کاری را انجام دهد. پیدا کردن عیب های یک محصول بسیار کار سختی بوده و کار هر کسی نیست. حتما باید یک کار بلد باشی تا بتوانی مشکل آن را پیدا بکنی. سیستم ™Smart Diagnosis دیگر خیال شما را بابت این مشکلات راحت می کند، زیرا به راحتی تنها با وصل شدن یخچال به گوشی هر عیب و نقصی که یخچال داشته باشد به شما اطلاع می دهد و دیگر نیاز نیست محصول را به تعمیرگاه برده و دنبال عیب آن بگردید. این سیستم هوشمند کاربرد بسیار زیادی دارد و خیلی کاربر پسندانه است. همچنین از هدر رفتن وقت و زمان کاربر جلوگیری می کند. بدون شک هر کاربری از این سیستم راضی است.

طراحی یخچال فریزر بالا پایین ال جی GLB-592

کاربر علاوه بر کیفیت یخچال، ظاهر آن نیز برایش مهم است و سعی می کند یخچالی را انتخاب کند که هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت عالی باشد. یخچال فریزر بالا پایین ال جی GLB-592 می تواند یک گزینه مناسب باشد، زیرا هم کیفیت و کارایی عالی دارد و هم دارای فناوری های مدرن و پیشرفته ای است. این یخچال دارای 2 درب بوده که دستگیره های شیکی دارد و به راحتی باز و بسته می شوند. قسمت یخچال درب پایین و قسمت فریزر درب بالا می باشد. همچنین رنگ نقره ای این یخچال امکان این را می دهد که در هر آشپزخانه ای بدرخشد و زیبایی را با خود به آن مکان ببرد. قسمت فریزر این یخچال 32 فوت است که دارای 2 طبقه می باشد و همچنین برای فضای بیشتر برای کاربر دو طبقه نیز برای یخچال قرارداده اند تا کاربر به راحتی مواد غذایی را داخل آن قرار دهد و با کمبود جا مواجه نشود. در قسمت یخچال نیز تعدادی طبقه و کشو قرار دارد. کشو یخچال فریزر بالا پایین ال جی GLB-592 بسیار بزرگ بوده و قابلیت حفظ رطوبت را دارد، یعنی از قرار گرفتن قطره های تبخیر شده روی مواد غذایی جلوگیری می کنند که این کار سبب می شود سبزیجات و میوه های قرار گرفته در آن بوی بد نگیرند و همان طعم تازگی را داشته باشند. همچنین این یخچال دارای یک قفسه Pull-out Tray می باشد که می توانید با استفاده از آن مواد غذایی مورد نظر را بپوشانید و از دیده شدن آن جلوگیری کنید. باز و بسته کردن این قفسه مانند کشو ها بوده و بسیار راحت می باشد. علاوه بر این، لامپ LED قرار گرفته داخل یخچال طول عمر بالایی دارد و به تمامی قسمت هایی یخچال را کاملا روشن نگه می دارد. این لامپ 2.5 برابر لامپ های دیگر روشنایی دارد. با داشتن روشنایی زیاد این یخچال کاربر با خود فکر می کند که این لامپ گرمای زیادی را تولید می کند، ولی این چنین نیست و اصلا باعث گرم شدن یخچال نمی شود.

یخچال ال جی GLB-592

LG

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

led

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

سایر مشخصات
برند

ال‌جی / LG

نوع یخچال

GLB-592

مصرف انرژی

A+

گنجایش کل یخچال

32 فوت

ارتفاع

1777 میلی متر

عمق

707 میلی متر

پهنا

755 میلی متر

تعداد کشو

1 کشو

سایر ویژگی های یخچال

سیستم تشخیص هوشمند- فیلتر Hygiene Fresh+- دارای قفسه Pull-out Tray

بدون برفک

دارد

تعداد طبقات

2 طبقه

تعداد طبقات درب

2 طبقه

جهت باز شدن درب

به سمت راست

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال فریزر بالا پایین ال جی GLB-592”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط