یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-VG540PUQ3

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 450 لیتر
  • آبریز: ندارد
  • یخریز: ندارد
  • رنگ: مشکی
44 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-VG540PUQ3

شرکت هیتاچی با تولید و عرضه یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-VG540PUQ3 توانست کیفیت عالی و کارایی مناسب محصولاتش را نشان دهد، زیرا این یخچال بسیار با کیفیت و کارایی می باشد و می توان گفت یک یخچال به تمام معنا است. موتور این یخچال کمپرسور اینورتر می باشد که طول عمر بالایی دارد و یک موتور بی صدا می باشد، همچنین دارای مصرف انرژی بسیار پایینی می باشد. علاوه بر این فن خنک کننده دو گانه نصب شده روی یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی، کمک بسیار بزرگی به سالم ماندن مواد غذایی می کند. این فن هوای داخل یخچال را خنک نگه می دارد. یکی دیگر از ویژگی های این یخچال داشتن فیلتر Nano Titanium می باشد. این فیلتر از رشد باکتری ها داخل یخچال جلوگیری می کند و آن ها را از بین می برد، همچنین محیطی سالم برای مواد غذایی داخل یخچال ایجاد می کند. فیلتر Nano Titanium کمک می کند که مواد غذایی سالم بمانند و از فاسد شدن سریع آن ها جلوگیری می کند. سیستم بدون برفک نصب شده روی این یخچال از برفک گرفتن و ایجاد لایه های یخ داخل یخچال جلوگیری می کند و این سبب می شود مواد غذایی طعم خود را از دست ندهند و تازه بمانند. یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-VG540PUQ3 علاوه بر کارایی عالی که دارد، دارای ظاهری بسیار شیک می باشد و در سه رنگ مختلف به بازار عرضه شده است تا کاربر با توجه به سلیقه ی خود رنگ مورد نظر را انتخاب کند. جنس بدنه این یخچال گوریلاگلس بوده که همین سبب می شود لکه نگیرد و تمیز کردن آن نیز کار آسانی می باشد. ظرفیت این یخچال 24 فوت بوده که مناسب خانواده های با جمعیت متوسط می باشد. همچنین لامپ به کار رفته در این یخچال، LED بوده که دارای مصرف برق و انرژی بسیار پایینی می باشد. با داشتن چنین یخچالی در آشپزخانه تان دیگر نگران خراب شدن و از بین رفتن طعم مواد غذایی نباشید و با خیال راحت مواد غذایی خود را به یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-VG540PUQ3 بسپارید. یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-VG540PUQ3 را می توانید با بهترین قیمت و بهترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی میهن کالا تهیه کنید.

یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-VG540PUQ3

موتور کمپرسور اینورتر در یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-VG540PUQ3

هنگام خرید یخچال بدون شک یکی از سوالاتی که خریدار از فروشنده می پرسد در مورد کارایی و کیفیت موتور است، زیرا طول عمر یخچال به موتور بستگی دارد. اگر به یاد داشته باشید و از یخچال های قدیمی استفاده کرده باشید متوجه صدای زیاد آن ها شده اید، دلیل این صدا چیزی جز موتور آن نبوده. شرکت هیتاچی برای رفع این مشکل موتور کمپرسور اینورتر را جایگزینی موتور های قدیمی کرده است. موتور کمپرسور اینورتر با کم کردن قطعات یخچال سبب شد یخچال بدون صدا را برای شما فراهم کند. علاوه بر این طول عمر بیشتری نسبت به موتور های قدیمی دارد. همچنین موتور کمپرسور اینورتر با کاهش مصرف انرژی، مصرف برق را نیز کاهش می دهد. این موتور سالم ماندن مواد غذایی شما را نیز تضمین می کند. داشتن موتور کمپرسور اینورتر بر روی یخچال می تواند به شما این اطمینان را بدهد که یخچالی با کیفیت جلوی شما قرار گرفته است.

یخچال فریزر R-VG540PUQ3

فیلتر Nano Titanium در یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-VG540PUQ3

با باز کردن درب یخچال میکروب های بیرون یخچال وارد یخچال می شوند و روی مواد غذایی می نشینند و همین است که سبب می شود مواد غذایی خراب و فاسد شوند. اما شرکت هیتاچی برای این مشکل از فیلتر نانو تیتانیوم بر روی یخچال هایش استفاده می کند. یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-VG540PUQ3 نیز دارای این فیلتر بوده. حال از خود می پرسید این فیلتر چیست و چه کار می کند. فیلتر نانو تیتانیوم با وارد شدن میکروب ها و ویروس ها به داخل یخچال آن ها را از بین می برد و از برخورد آن ها با مواد غذایی جلوگیری می کند. این فیلتر با ایجاد هوایی سالم داخل یخچال از مواد غذایی شما محافظت می کند و مواد غذایی شما را سالم نگه می دارد. علاوه بر موارد گفته شده فیلتر نانو تیتانیوم دیگر هیچ اثری از بوی بد یخچال نیست و تمامی بوهای نامطبوع داخل یخچال را از بین می برد. با خرید هر کدام از یخچال های هیتاچی دیگر نگران بوی بد یخچال و میکروب های وارد شده یخچال نباشید، زیرا با فیلتر نانو تیتانیوم همه ی آن ها از بین می رود و محیطی کاملا بهداشتی برای مواد غذایی فراهم می شود.

یخچال فریزر بالا پایین R-VG540PUQ3

طراحی و دیزاین یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-VG540PUQ3

یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-VG540PUQ3 دارای دو درب می باشد که درب بالایی مربوط به فریزر و درب پایینی مربوط به یخچال می باشد. همانگونه که گفته شد جنس بدنه این یخچال گوریلاگلس بوده که تمیز کردن آن بسیار آسان می باشد و تنها با کشیدن یک دستمال روی آن تمیز می شود، البته جنس آن به گونه ای است که چربی و لکه نمی گیرد همین سبب می شود مورد پسند افراد حساس قرار بگیرد و کاربران زیادی را جذب خودش کند. بر روی درب یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-VG540PUQ3 نمایشگر لمسی نصب شده است، که به کاربر این امکان را می دهد به راحتی به تنظیمات یخچال دسترسی داشته باشد. قفل کودک نیز از طریق همین نمایشگر فعال و غیر فعال می شود. دستگیره های کشیده ی این یخچال جذابیت آن را دو چندان کرده است و به آسانی باز و بسته می شوند. ظرفیت 24 فوتی این یخچال امکان این را فراهم می کند که مواد غذایی زیادی را در خود جای دهد و سالم ماندن آن ها را تا حد زیادی تضمین کند. در قسمت فریزر یک یخ ساز دستی قرار گرفته است که به کاربر این امکان را می دهد در هر قسمت از فریزر قرار گرفته و در صورت کمبود جا برای نگهداری مواد غذایی می توان آن را از یخچال خارج کرده و در صورت نیاز آن را دوباره در یخچال قرار داده و از آن استفاده کند. کشو این یخچال قابلیت تنظیم دما را دارد، یعنی می توان دمای آن را با توجه به مواد غذایی قرار گرفته در آن تنظیم کرد و همین سبب می شود طول عمر مواد غذایی را افزایش داد و از فاسد شدن آن ها نیز جلوگیری کرد. یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی می تواند یک یخچال ایده آل برای کاربران حساس باشد.

یخچال هیتاچی R-VG540PUQ3

HITACHI

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

led

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

سایر مشخصات
برند

هیتاچی / HITACHI

نوع یخچال

R-VG540PUQ3

گنجایش کل یخچال

24 فوت

ارتفاع

1835 میلی متر

عمق

740 میلی متر

پهنا

715 میلی متر

تعداد طبقات درب

4 طبقه

کشو با تنظیم دما و رطوبت

دارد

بدون برفک

دارد

تعداد طبقات

2 طبقه

تعداد کشو

2 عدد

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-VG540PUQ3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط