یخچال فریزر بالا پایین ال جی GA-B429

  • سال عرضه: 2019
  • ظرفیت کل: 302 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: ندارد
  • رنگ: نقره‌ای
45 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال فریزر بالا پایین ال جی GA-B429

یخچال فریزر بالا پایین ال جی GA-B429 را می توان جزو پر فروش ترین و مدرن ترین محصولات شرکت ال جی به حساب آورد. این یخچال دارای طراحی کوچکی می باشد و همین سبب شده است که مورد پسند کاربران زیادی قرار بگیرد، زیرا می توان آن را به راحتی در آشپزخانه های کوچک نیز قرار داد. یخچال فریزر بالا پایین ال جی دارای دو درب می باشد که درب بالا برای یخچال و درب پایین برای فریزر است. بر روی درب یک نمایشگر نصب شده است که با استفاده از آن می توانید به راحتی به تنظیمات یخچال دسترسی پیدا کنید و آن را تغییر دهید. ظرفیت یخچال فریزر بالا پایین ال جی GA-B429 دارای ظرفیت 24 فوت می باشد که مناسب خانواده هایی با جمعیت متوسط و کم می باشد. البته قفسه ها و کشو های این یخچال بسیار جا دار بوده و می توان مواد غذایی زیادی را داخل آن بگذارید. شرکت ال جی برای این یخچال از موتور کمپرسور اینورتر خطی استفاده کرده است. این موتور بدون هیچ صدایی بهترین کارایی را دارد و همچنین مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می دهد. یکی دیگر از ویژگی های این یخچال داشتن سیستم بدون برفک می باشد. این سیستم از یخ زدن مواد غذایی جلوگیری می کند، که همین سبب می شود مواد غذایی طول عمر بیشتری داشته باشند. با فناوری SmartThinQ دیگر نگران یخچال خود نباشید، زیرا می توانید از طریق وای فای به گوشی شما وصل شود و آن را در هر مکان و در هر زمانی کنترل کنید یا حتی تنظیمات آن را تغییر دهید. دیگر نگران خراب شدن مواد غذایی داخل یخچال نباشید زیرا سیستم خنک کننده ی چند گانه قرار گرفته روی این یخچال، هوای خنک را در تمامی قسمت های یخچال به صورت کامل ایجاد می کند و هوایی سالم را در اختیار مواد غذایی قرار می دهد. همچنین گاز خنک کننده این یخچال، R600a می باشد که هیچ آسیبی به مواد غذایی وارد نمی کند. علاوه بر این، به دلیل آسیب نرساندن به محیط زیست بسیار مورد پسند دوستداران محیط زیست قرار گرفته است.

کمپرسور اینورتر خطی در یخچال فریزر بالا پایین ال جی GA-B429

اگر از یخچال های قدیمی استفاده کرده باشید متوجه سر و صدای زیاد آن شده اید که دلیل این صدا نداشتن موتوری خوب بر روی یخچال می باشد. با پیشرفت علم و دانش موتور های دیگری تولید شده که می تواند جایگزین بسیار عالی برای موتور های قدیمی باشد. شرکت ال جی نیز مانند شرکت های دیگر تولید محصولات خانگی، سعی داشته از قطعاتی استفاده کند که نظر کاربران را به خود جلب کند و کیفیت عالی داشته باشد به همین علت از موتور کمپرسور اینورتر خطی برای یخچال فریزر بالا پایین ال جی GA-B429 استفاده کرده است. با داشتن موتور کمپرسور اینورتر خطی دیگر نگران این مسئله نباشید، زیرا این موتور با کم کردن قطعات یخچال اصطکاک آن ها را نیز کم می کند و همین سبب می شود که یخچال بدون هیچ صدایی به کار خود ادامه دهد و محیطی کاملا آرام را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این، دیگر هیچ نگرانی بابت هزینه های زیاد برق نباشید زیرا این موتور انرژی بسیار کمی را مصرف می کند و آن را تا حد زیادی کاهش می دهد. همچنین این موتور طول عمر بسیار بالایی دارد و دارای کیفیت بسیار عالی است، به همین دلیل است که این یخچال دارای برچسب مصرف انرژی ++A می باشد.

یخچال فریزر بالا پایین ال جی GA-B429

سیستم هوشمند SmartThinQ

یکی دیگر از امکانات یخچال فریزر بالا پایین ال جی GA-B429 داشتن سیستم هوشمند SmartThinQ می باشد. این سیستم به کاربر این امکان را می دهد که گوشی یا کامپیوتر شخصی خود را به یخچال متصل کرده و از این طریق آن را کنترل کند. از این سیستم می توان برای دسترسی به تنظیمات یخچال و تغییر دادن آن استفاده کرد. همچنین در صورت خراب شدن یخچال و یا داشتن عیبی به راحتی از طریق این سیستم می توان به آن پی برده و آن را تعمیر کرد. سیستم SmartThinQ به گونه ای طراحی شده که در هر مکان و زمانی قابل استفاده است، حتی زمانی که فاصله زیادی با یخچال دارید و نمی توانید به یخچال دسترسی داشته باشید. برای وصل شدن به یخچال تنها کافیست نرم افزار آن را دانلود کنید و بر روی گوشی نصب کنید.

یخچال فریزر ال جی GA-B429

دیزاین و طراحی یخچال فریزر بالا پایین ال جی GA-B429

یخچال فریزر بالا پایین ال جی GA-B429 جزو شیک ترین و مدرن ترین یخچال های ال جی می باشد. طراحی این یخچال به گونه ای است که کاربر با دیدن آن جذبش می شود. بر روی درب این یخچال نمایشگری نصب شده است که با نگاه کردن به یخچال اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند آن است. این نمایشگر دسترسی به امکانات و تنظیمات یخچال را برای شما فراهم می کند. یخچال فریزر بالا پایین ال جی GA-B429 با رنگ نقره ای که دارد می تواند جلوه ی بسیار شیکی را به آشپزخانه شما ببخشد. یخچال فریزر GA-B429 دارای دو درب می باشد که باز کردن آن ها بسیار کار راحتی بوده. دستگیره های یخچال ال جی بین یخچال و فریزر طراحی شده است که جذابیت یخچال را دو چندان کرده است. قسمت یخچال مجهز به 4 طبقه و 1 کشو می باشد و همچنین بر روی درب 4 طبقه نصب شده تا کاربر محیط بیشتری برای نگهداری مواد غذایی داشته باشد. طبقه های روی درب محیط مناسبی برای بطری های آب می باشد زیرا دارای ارتفاع مناسبی هستند. قسمت فریزر نیز دارای 3 کشو می باشد که با ارتفاع مناسب می توان حجم زیادی از مواد غذایی شما را در خود جای دهد. شرکت ال جی برای روشنایی این یخچال از یک لامپ LED استفاده کرده است که روشنایی عالی دارد و اصلا گرمایی داخل یخچال تولید نمی کند که همین سبب می شود آسیبی به مواد غذایی وارد نکند.

یخچال فریزر بالا پایین GA-B429

LG

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
کشور سازنده

کره

تولید کننده

LG

سال عرضه

2019

نوع یخچال فریزر

فریزر پایین

ظرفیت و گنجایش
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)

24

طراحی
جنس بدنه

استیل

رنگ بدنه

نقره ای

تعداد طبقات درب یخچال

4

قفسه مخصوص بطری نوشیدنی

خیر

لامپ یخچال

بله

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

بله

برچسب مصرف انرژی

A

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال فریزر بالا پایین ال جی GA-B429”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط