یخچال فریزر ال جی مدل J961

  • سال عرضه: 2018
  • ظرفیت کل: 601 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: دارد
  • رنگ: نقره‌ای
66 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

یخچال فریزر ال جی مدل J961

یکی از جدید ترین یخچال فریزرهای کمپانی معروف کره ای ال جی که از طراحی DOOR IN DOOR نیز بهره می برد، یخچال فریزر مدل GSJ961NEBZ یا به اختصار J961 می باشد. محصول مذکور با برخورداری از ظرفیت خالص 601 لیتر کاملا مناسب نیاز خانواده های پر جمعیت بوده و می تواند به خوبی پاسخگوی انتظاراتشان باشد. این یخچال فریزر از نوع ساید بای ساید می باشد که در اصطلاح به معنای قرار گیری یخچال و فریزر در کنار یک دیگر است. طراحی دستگاه به نحوی صورت پذیرفته است که در نگاه اول به نظر می رسد وسیله یاد شده از چهار درب برخوردار است، لیکن باید بدانید که یخچال فریزر مذکور تنها دارای دو درب است و این اشتباه بصری در اصل از شیوه طراحی دستگیره درب ها نشات می گیرد. همچنین شایان ذکر است که در این وسیله درب فریزر در سمت چپ و یخچال در سمت راست قرار دارند.

 

خنک کاری بدون برفک

یخچال فریزر ال جی J961 به لطف بهره گیری از سیستم خنک کاری NOFROST یکی از یخچال فریزرهای بدون برفک محسوب می شود. بر اساس تحقیقات صورت گرفته این نوع از سیستم های خنک کاری دارای مزایای بسیاری هستند. از جمله این که با جلوگیری از تشکیل برفک بر روی مواد غذایی، افزون بر تازه تر نگهداشتن مواد غذایی، در مصرف برق نیز صرف جویی می نمایند. سیستم Total No Frost باعث می شود تا هم دمای داخل یخچال و دمای داخل فریزر همواره متعادل باشد و از یخ زدگی مواد غذایی داخل یخچال فریزر جوگیری می کند.

البته تمامی این ها را می توان مدیون کمپرسور اینورترهای جدید و پیشرفته ای دانست که ال جی در سال های اخیر به خدمت گرفته است. در این کمپرسورها، ال جی با حذف قطعات اضافی، توانسته است که افزون بر به حداقل رسانیدن سر و صدا، میزان مصرف انرژی را تا 47% کاهش دهد که در استفاده های بلند مدت از وسیله رقم بسیار قابل توجهی به حساب می آید. شایان ذکر است که ال جی این کمپرسورهای جدید خود را با گارانتی 10 ساله ارائه می نماید که خود نشان از کیفیت بالا و اطمینان خاطر سازنده از این محصول خود می باشد.

 

یخچال فریزر ال جی مدل J961

مصرف انرژی

همانطور که در پاراگراف پیشین نیز اشاره نمودیدم، این محصول LG در بخش خنک کاری، صرف جویی قابل توجهی از انرژی ( 47% ) را از خود نشان می دهد. همچنین بهره گیری از قابلیت DOOR IN DOOR در درب یخچال این وسیله افزون بر افزایش 9% فضای ذخیره سازی یخچال، تا 34% از هدر رفت انرژی جلوگیری می نماید. ویژگی دیگری که در کاهش مصرف انرژی این وسیله نقش به سزایی ایفا می کند، بهرگیری از لامپ های LED به جای لامپ های معمولی است که افزون بر برخورداری از نور بیشتر، انرژی بسیار کمتری نیاز داشته و در نتیجه گرمای به مراتب کمتری را تولید می نمایند. مهمتر از این ها برچسب انرژی دستگاه می باشد که درجه مصرف انرژی A++ را نشان می دهد و این یعنی یخچال فریزر ال جی J961 قادر است که بالاترین راندمان کاری ممکن را با مصرف کمترین میزان از انرژی ارائه نماید.

 

پنل لمسی در کنار یخساز و آب سرد کن

GSJ961NEBZ با استفاده از یک پنل لمسی که بر روی درب چپ این یخچال فریزر نصب شده است، به شما امکان می دهد به راحتی دستگاه مورد نظر را تنظیم نموده و یا حالت انجماد سریع و حالت فریزر سریع و قفل کودک و … را فعال نمایید. آب سردکن و یخساز نیز دقیقا در بخش پایینی این صفحه نمایش قرار گرفته اند که به شما امکان می دهند در زمان دلخواه از یخ های مکعبی شکلی که به صورت اتوماتیک در داخل یخچال ساخته شده اند بهره برده یا در گرمای جان سوز تابستان، یک لیوان آب خنک نوش جان نمایید.

 

فیلتر های بهداشتی

از دیگر امکانات به کار رفته در این یخچال فریزر می توان به بهره گیری از فیلترهای بهداشتی و بوگیر Pure n Fresh اشاره کرد. این فیلترهای بهداشتی با بهره گیری از فن های خنک کننده همواره تازگی و شادابی هوای داخل یخچال را حفظ نموده و بو و هوای آلوده موجود در داخل یخچال فریزر را جذب خود می نمایند.

 

محفظه های مخصوص نگهداری مواد غذایی

کره ای ها در بخش یخچال این وسیله از چهار قفسه داخلی و دو کشو در پایین برای نگهداری مواد غذایی و میوه و سبزی بهره گرفته اند. محفظه های به کار رفته در این بخش را می توان به دو دسته کلی تقسیم نمود که عبارتند از محفظه های Utility Box که برای نگهداری از مواد پروتئینی همچون گوشت، پنیر، سوسیس، کالباس و … طراحی شده اند و کشوهای Moist Balance Crisper که وظیفه تنظیم رطوبت، متعادل سازی و ایجاد شرایط مناسب برای نگهداری از میوه ها و سبزیجات را دارند. افزون بر این ال جی بر روی درب داخلی یخچال نیز پنج قفسه ی جداگانه تعبیه کرده است، که در واقع به منظور قرار گرفتن مواد خوراکی و غذایی با بسته بندی های کوچکتر و بطری های کوتاه و بلند، ایجاد شده اند.

LG

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
کشور سازنده

کره

تولید کننده

LG

سال عرضه

2018

نوع یخچال فریزر

ساید بای ساید

ظرفیت و گنجایش
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)

28

ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر)

601 لیتر

طراحی
جنس بدنه

استیل

رنگ بدنه

نقره ای

تعداد طبقات یخچال

6

تعداد طبقات فریزر

4

تعداد کشوی یخچال

2

تعداد کشوی فریزر

2

تعداد طبقات درب یخچال

5

تعداد طبقات درب فریزر

2

قفسه مخصوص بطری نوشیدنی

بله

لامپ یخچال

بله

ویژگی ها | امکانات
قابلیت اتصال به آب شهری

خیر

سیستم بدون برفک

بله

قفل کودک

بله

انجماد سریع در فریزر

بله

هشدار باز بودن درب

بله

برچسب مصرف انرژی

A

صفحه نمایش
کنترل دمای یخچال فریزر

بله

ابعاد | وزن
ابعاد بسته بندی (میلیمتر)

ابعاد با درب و دستگیره (میلیمتر)

912x1790x738

ابعاد بدون درب و دستگیره (میلیمتر)

913x1790x620

حداکثر عمق با درب باز (میلیمتر)

1180

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال فریزر ال جی مدل J961”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط