یخچال ساید بای ساید سامسونگ RSH7

  • سال عرضه: 2018
  • ظرفیت کل: 515 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: دارد
  • رنگ: نقره‌ای
71 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال ساید بای ساید سامسونگ RSH7PNPN

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RSH7PNPN که جزو پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد، دارای طراحی شیک و ساده ای است که کاربران را به سمت خود می کشاند. همچنین امکاناتی دارد که آن را از دیگر یخچال ها متمایز می کند و همین سبب شده بین کاربران محبوب باشد. بر روی درب این یخچال نمایشگری قرار گرفته است که امکان دسترسی به تنظیمات یخچال را برای کاربران فراهم می کند و تنها با یک لمس آن می توان تنظیمات را تغییر داد. همچنین بر روی درب یک آبریز نصب شده است که به کاربر این امکان را می دهد بدون باز کردن درب به آب خنک و یخ دسترسی داشته باشد. یکی از امکانات این یخچال که سبب شده یخچال سامسونگ مورد پسند قرار بگیرد قسمت هوم بار آن است. هوم بار فضایی از یخچال است که درب مجزایی دارد و دسترسی به مواد غذایی که روزانه به آن نیاز دارید، را آسان می کند. هوم بار از هدر رفتن هوای خنک داخل یخچال جلوگیری می کند و سبب می شود مواد غذایی سالم بمانند. موتور کمپرسور این یخچال بسیار قوی بوده و به بهترین شکل از مواد غذایی مراقبت می کند. این موتور با کاهش مصرف انرژی یخچال سبب شده یک موتور بی نظیر به شمار بیاید. علاوه بر این، هوای خنک یخچال سامسونگ از طریق سستم خنک کننده دو گانه فراهم می شود که کاملا سالم بوده و از آسیب رسیدن به مواد غذایی جلوگیری می کند. ظرفیت 30 فوت یخچال ساید بای ساید سامسونگ RSH7PNPN مناسب خانواده هایی با جمعیت زیاد است و فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی دارد. همچنین دستگیره های این یخچال به گونه ای طراحی شده که به آسانی باز و بسته می شود. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد یخچال ساید بای ساید RSH7PNPN گفته شده است.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RSH7PNPN

موتور کمپرسور اینورتر یخچال ساید بای ساید سامسونگ RSH7PNPN

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RSH7PNPN که مجهز به موتور کمپرسور اینورتر می باشد برتری های زیادی نسبت به یخچال هایی با موتور های بی کیفیت دارد. موتور یخچال سامسونگ با کم کردن اصطکاک قطعات سبب شده یک موتور بی صدا باشد و محیطی کاملا آرام را برای شما فراهم کند. موتور یخچال های قدیمی مصرف انرژی بالایی داشتند و همین باعث می شد هزینه های برق نیز بالا برود. شرکت سامسونگ با قرار دادن موتور کمپرسور اینورتر کیفیت یخچال را بالا برد و مصرف انرژی آن را پایین آورد. موتور کمپرسور هیچ آسیبی به مواد غذایی وارد نمی کند و باعث می شود که مواد غذایی تازگی و طراوت خود را حفظ کنند. این موتور طول عمر بالایی دارد و نیاز به تعمیر و تعویض ندارد. موتور کمپرسور بسیار قوی بوده و یک موتور بی عیب و نقض می باشد. به طور کلی موتور کمپرسور اینورتر یک موتور با کیفیت می باشد که به بهترین شکل از مواد غذایی شما مراقبت می کند.

یخچال ساید بای ساید RSH7PNPN

فن خنک کننده یخچال ساید بای ساید سامسونگ RSH7PNPN

داشتن سیستم خنک کننده یک یخچال کمک بزرگی به سالم ماندن مواد غذایی می کند. شرکت سامسونگ از سیستم خنک کننده دوگانه برای یخچال ساید بای ساید سامسونگ استفاده کرده است. این سیستم همانگونه که از نامش پیداست دارای دو خروجی داخل یخچال هست و به خوبی هوای خنک را به تمامی نقاط یخچال می رساند. سیستم خنک کننده یخچال سامسونگ هوایی کاملا سالم و خنک را داخل یخچال ایجاد می کند و سبب می شد مواد غذایی طول عمر بیشتری داشته باشند. این سیستم از ورود میکروب ها جلوگیری می کند و مواد غذایی را از شر آن ها خلاص می کند. با داشتن سیستم خنک کننده دو گانه مواد غذایی سالم تری در اختیار خواهید داشت.

یخچال سامسونگ RSH7PNPN

دیزاین و طراحی یخچال ساید بای ساید سامسونگ RSH7PNPN

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RSH7PNPN دارای طراحی بسیار کاربر پسندانه می باشد و کاربر با نگاه اول جذب آن می شود. دستگیره های کوچک این یخچال جذابیتی خاصی به یخچال بخشیده و آن را زیباتر نشان می دهد. همچنین باز و بسته کردن درب یخچال را بسیار آسان کرده است. بر روی درب یک نمایشگر و آبریز قرار دارد که در شیک بودن یخچال بی تاثبر نبوده اند. نمایشگر و آبریز برای راحتی کار کاربران نصب شده و دسترسی به تنظیمات و آب خنک را راحت تر می کنند. یکی از امکانات یخچال سامسونگ که سبب زیبایی یخچال شده است قسمت هوم بار می باشد. این قسمت دسترسی به بطری ها و مواد غذایی روزانه را آسان می کند و باز و بسته کردن آن کار راحتی است. ظرفیت یخچال سامسونگ 30 فوت است که انبوهی از مواد غذایی را در خود جای می دهد و به بهترین شکل از آن ها مراقبت می کند. با باز کردن درب یخچال متوجه تعداد طبقه ها و کشوهای زیادی که دارد، می شوید. کشو ها دارای حجم بزرگی هستند که می توانید مواد غذایی زیادی را در آن جای دهید و دسترسی به مواد غذایی داخل آن ها نیز کار راحتی است. طبقه ها قابلیت تنظیم اتفاع را دارند و می توان آن ها را جابه جا کرد. همچنین در بین طبقه ها یک طبقه نصب شده که بطری ها را می توان به صورت افقی در آن قسمت قرار داد و فضای بیشتری برای مواد غذایی خالی کرد. روشنایی این یخچال از طریق لامپ کم مصرفی تامین می شود که روشنایی بسیار عالی دارد و داخل یخچال را کاملا روشن می کند. یخچال ساید بای ساید سامسونگ RSH7PNPN یک گزینه عالی با قیمت بسیار مناسب، برای خرید می باشد.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
سال عرضه

2018

نوع یخچال فریزر

ساید بای ساید

ظرفیت و گنجایش
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)

30

طراحی
لامپ یخچال

بله

ویژگی ها | امکانات
برچسب مصرف انرژی

A

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید سامسونگ RSH7”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط