یخچال ساید بای ساید هایسنس RS670

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 566 لیتر
  • آبریز: ندارد
  • یخریز: ندارد
  • رنگ: نقره‌ای
55 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
شناسه محصول: RS670
مدت گارانتی:

43,100,000 تومان

آخرین بروزرسانی قیمت: پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ساعت 4:47

ارتباط با کارشناسان:

توضیحات

مشخصات یخچال ساید بای ساید هایسنس RS670

یخچال ساید بای ساید هایسنس RS670 دارای طراحی بسیار زیبایی بوده و همچنین امکانات عالی که دارد سبب شده کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. بر روی درب یخچال هایسنس یک نمایشگر نصب شده است که زیبایی خاصی به یخچال بخشیده و دسترسی به تنظیمات یخچال را بسیار آسان کرده است. همچنین دستگیره های شیکی که از بالا تا پایین یخچال کشیده شده یخچال را شیک تر نشان می دهد. ظرفیت یخچال هایسنس 566 لیتر است که انبوهی از مواد غذایی را در خود جای می دهد. ظرفیت مناسب این یخچال سبب شده که مورد پسند کاربران زیادی قرار بگیرد. از امکانات این یخچال می توان سیستم بدون برفک را نام برد که از یخ زدن مواد غذایی و برفک گرفتن یخچال جلوگیری می کند و سبب می شود مواد غذایی سالم بمانند. موتور این یخچال کمپرسور اینورتر می باشد که موتور بی صدایی است و به خوبی از مواد غذایی مراقبت می کند. سیستم خنک کننده چند گانه نیز با ایجاد هوای خنک داخل یخچال محیطی سالم را برای آن ها ایجاد می کند و به طول عمر آن ها می افزاید. از دیگر امکانات یخچال هایسنس می توان انجماد سریع و قفل کودک را نام برد که همگی کمک می کند مواد غذایی سالم تر بمانند و فاسد نشوند. یخچال ساید بای ساید هایسنس RS670 مجهز به دو درب می باشد که درب درب ست راست یخچال و درب سمت چپ فریزر است. طبقه ها و کشوهایی دارد که به کاربر امکان این را می دهد مواد غذایی زیادی را در آن جای دهد ونگران کمبود فضا نباشد.

یخچال ساید بای ساید هایسنس RS670

موتور کمپرسور اینورتر یخچال ساید بای ساید هایسنس RS670

شرکت هایسنس همیشه سعی داشته محصولاتی تولید کند که از نظر کیفیت تک و بی نظیر باشد، البته موفق شده است. این بار با تولید یخچال ساید بای ساید هایسنس که دارای موتور کمپرسور اینورتر می باشد محبوبیتش را در بین کاربران چند برابر کرد، زیرا موتور کمپرسور اینورتر یک موتور با کیفیت و کارایی بسیار عالی است که برتری های زیادی نسبت به موتور های دیگر دارد. این موتور بدون هیچ صدایی به کار خود ادامه می دهد و محیطی کاملا آرام را برای کاربران فراهم می کند که  سبب شده متمایز از موتور های قدیمی باشد. همچنین موتور کمپرسور اینورتر بسیار قوی بوده و از آسیب رسیدن به مواد غذایی جلوگیری می کند. داشتن موتور کمپرسور اینورتر این امکان را به شما می دهد که همیشه مواد غذای با طعم و بوی تازه در اختیار شما قرار بگیرد. این موتور طول عمر بالایی دارد، همچنین طول عمر یخچال را نیز بالا می برد. موتور کمپرسور انرژی بسیار کمی مصرف می کند و به بهترین شکل از مواد غذایی مراقبت می کند. به طور کلی موتور کمپرسور اینورتر یک موتور بی عیب و نقص است و مواد غذایی شما را تضمین می کند.

یخچال ساید بای ساید RS670

نمایشگر لمسی یخچال ساید بای ساید هایسنس RS670

بدون شک کاربران هر وسیله ای که کار ها را آسان تر بکند دوست دارند، به همین دلیل شرک هایسنس بر روی درب یخچال ساید بای ساید یک نمایشگر نصب کرده است. این نمایشگر لمسی بوده و به آسانی تنها با یک لمس کار می کند. نمایشگر لمسی برای دسترسی هرچه آسان تر به تنظیمات یخچا ل نصب شده است و به راحتی می توان آن را با دلخواه تغییر داد.  همچنین این نمایشگر ظاهر بسیار شیکی به یخچال بخشیده و آن را جذاب تر کرده است. با استفاده از این نمایشگر می توان دمای یخچال و فریزر را تغییر داد و یا قفل کودک را فعال یا غیر فعال نمود.

سیستم خنک کننده چند گانه یخچال ساید بای ساید هایسنس RS670

یکی از قسمت های مهم یخچال که به سالم ماندن هرچه بیشتر مواد غذایی کمک می کند فن خنک کننده می باشد. فن یخچال ساید بای ساید هایسنس چند گانه می باشد. این فن بسیار قوی بوده و به طونه ای طراحی شده که تمامی قسمت های یخچال را خنک می کند. فن خنک کننده چند گانه هوای خنک را از چپ و راست، بالا و پایین به مواد غذایی می رساند و همین سبب شده که مواد غذایی طول عمر بیشتری داشته باشند و فاسد نشوند. همچنین با نصب این فن بر روی یخچال هایسنس مواد غذایی از هر گونه بوی بد در امان می مانند و طعم خود را از دست نمی دهند. سیستم خنک کننده چند گانه به بهترین شکل از مواد غذایی مراقبت می کند و سبب می شود مواد غذایی تازگی و طراوت خود را حفظ کنند.

یخچال هایسنس RS670

دیزاین یخچال ساید بای ساید هایسنس RS670

یخچال ساید بای ساید هایسنس RS670 جزو مدرن ترین و شیک ترین محصولات هایسنس می باشد. این یخچال دارای طراحی بسیار شیکی بوده و کاربر در همان نگاه اول جذب آن می شود. نمایشگری که بر روی درب این یخچال نصب شده است به کاربر کمک بزرگی می کند و جذابیت یخچال را دو برابر کرده است. ظرفیت یخچال هایسنس 577 لیتر است و مناسب برای خانواده هایی با جمعیت متوسط است. این یخچال دارای دو درب، که یکی برای یخچال و دیگری برای فریزر، می باشد. قسمت یخچال مجهز به 5 طبقه و 2 کشو و قمست فریزر نیز دارای 5 طبقه و 2 کشو است که با حجم زیادی که دارند می توانند مواد غذایی زیادی را در خود جای دهند. طبقه های ایخچال هایسنس از جنس شیشه می باشد و به دلیل این که حرارت دیده است بسیار مقاوم است و وزن بسیار زیادی را تحمل می کند. بر روی درب نیز تعدادی طبقه نصب شده است که فضای بیشتری برای مواد غذایی ایجاد می کند و می توان بطری ها و مواد غذایی کوچک را در آن طبقه ها قرار داد. همچنین در بین طبقه ها یک طبقه برای بطری ها قرار دارد که باید بطری ها را به صورت افقی در ان جا قرار دهید. تمامی این امکانات سبب می شود که مواد غذایی بیشتری در یخچال جا شود. لامپ یخچال هایسنس به گونه ای طراحی شده است که تمامی نقاط را روشن می کند و بسیار کم مصرف نییز می باشد. به طور کلی یخچال ساید بای ساید هایسنس یک گزینه بسیار عالی برای افراد خوش سلیقه بوده و جوابگوی تمامی انتظارات شما از یک یخچال است.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
کشور سازنده

چین

کشور مونتاژ

چین

تولید کننده

Hisense

نوع یخچال فریزر

ساید بای ساید

ظرفیت و گنجایش
ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر)

566

طراحی
رنگ بدنه

نقره ای

تعداد طبقات فریزر

5

تعداد طبقات درب یخچال

3

تعداد طبقات درب فریزر

4

قفسه مخصوص بطری نوشیدنی

بله

لامپ یخچال

بله

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

بله

هشدار باز بودن درب

بله

برچسب مصرف انرژی

A

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید هایسنس RS670”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط