یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB730

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 700 لیتر
  • آبریز: ندارد
  • یخریز: ندارد
  • رنگ: مشکی سفید
61 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB730PUQ5X

یخچال فریزر فرنچ R-WB730PUQ5X جزو شیک ترین و پر فروش ترین محصولات شرکت هیتاچی می باشد. این یخچال دارای طراحی بسیار زیبا و کاربر پسندانه ای می باشد و کاربران زیادی را به سمت خود جذب می کند. یخچال هیتاچی مجهز به چهار درب می باشد که به آسانی باز و بسته می شوند و طراحی شیکی دارند. بر روی درب یک نمایشگر قرار دارد که به کاربر این امکان را می دهد به تنظیمات یخچال دسترسی داشته باشد و زیبایی خاصی را به یخچال بخشیده است. موتور یخچال فریزر هیتاچی، کمپرسور اینورتر می باشد. این موتور به خوبی از مواد غذایی مراقبت می کند و محیطی کاملا آرام را برای شما فراهم می کند و قدرت بسیار بالای دارد. همچنین این موتور مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می دهد و از آسیب رساندن به مواد غذایی جلوگیری می کند. فن خنک کننده این یخچال دو گانه بوده و هوای خنک را به تمامی نقاط یخچال می رساند و از خراب شدن مواد غذایی جلوگیری می کند. گاز به کار رفته در یخچال هیتاچی R-600a می باشد که هیچ آسیبی به مواد غذایی و محیط زیست وارد نمی کند، به همین دلیل بسیار مورد پسند دوستداران محیط قرار گرفته است. یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB730PUQ5X مجهز به فناوری VIP می باشد. این فناوری یک لایه نازک است که از از ورود هوای گرم به داخل و خروج هوای خنک به بیرون جلوگیری می کند، به طور کلی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند و سبب می شود مواد غذایی دیرتر خراب و فاسد شوند. همچنین سیستم بدون برفک یخچال فریزر از ایجاد لایه هایی از برفک و یخ بستن مواد غذایی جلوگیری می کند و مواد غذایی را تازه تر و سالم تر نگه می دارد. ظرفیت این یخچال 32 فوت است و به راحتی انبوهی از مواد غذایی را در خود جای می دهد و به بهترین شکل از آن ها مراقبت می کند. از دیگر امکانات یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB730PUQ5X می توان Nano Titanium و Quick Freezing را نام برد که همه به سالم ماندن هرچه بیشتر مواد غذایی کمک می کنند.

پنل بدنه VIP یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB730PUQ5X 

چیزی که سبب می شود مواد غذایی هرچه زود تر فاسد و خراب شوند و بوی بد بگیرند گرما است. گرما به راحتی مواد غذایی را از بین می برد. شرکت هیتاچی برای بدنه یخچال فریزر فرنچ هیتاچی از تکنولوژی VIP استفاده کرده است. تکنولوژی VIP یک لایه نازک است که از ورود هوای گرم بیرون به داخل و از خروج هوای خنک داخل به بیرون جلوگیری می کند، هنگامی که گرما به مواد غذایی دسترسی نداشته باشد، آن ها سالم و تازه می مانند. این فناوری کمک بزرگی به هدر نرفتن انرژی یخچال می کند و کیفیت مواد غذایی مانند روز اول باقی می ماند. به طور کلی فناوری VIP محیطی کاملا خنک و سالم برای مواد غذایی فراهم می کند و از خراب شدن آن ها جلوگیری می کند. این فناوری عملکرد بسیار عالی دارد و به بهترین شکل از مواد غذایی نگهداری می کند. میتوانید با خیال راحت مواد غذایی خود را به یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB730PUQ5X  بسپارید.

یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB730PUQ5X

موتور کمپرسور اینورتر یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB730PUQ5X 

یکی از بخش های مهم یک یخچال که سبب می شود یخچال عملکرد خوبی داشته باشد موتور آن می باشد. موتور به کار رفته روی یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB730PUQ5X کمپرسور اینورتر بوده کهباکم کردن قطعات از اصطکاک آن ها کم می کند و همین سبب می شود که موتور بدون هیچ صدایی به کار خود ادامه دهد و محیطی کاملا آرام را برای کاربران فراهم کند. این موتور بسیار قدرتمند است و هیچ آسیبی به مواد غذایی وارد نمی کند. همچنین این موتور سبب کاهش مصرف انرژی می شود و به خوبی از مواد غذایی نگهداری می کند.موتور کمپرسور اینورتر دارای طراحی بسیار خوبی می باشد و طول عمر بالای دارد و خیال شما را بابت مواد غذایی راحت می کند.

یخچال هیتاچی R-WB730PUQ5X

دیزاین یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB730PUQ5X

شرکت هیتاچی با ت.لید و عرضه هر محصول جدید به بازار کاربران شگفت زده می کند زیرا محصولاتی تولید می کند که هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت و امکانات بی نظیر باشد. یخچال فریزر فرنچ R-WB730PUQ5X نیز دارای طراحی بسیار شیک و کاربر پسندانه می باشد و کاربر با دیدن آن جذبش می شود. این یخچال بسیار لوکس می باشد و آشپزخانه شما را مدرن نشان می دهد. یخچال هیتاچی دارای 4 درب است که دو درب بالایی یخچال و دو درب پایینی فریزر می باشد. دستگیره های نصب شده بر روی درب طوری طراحی شده اند که به آسانی می توان درب را باز و بسته کرد و جذابیت خاصی نیز به یخچال بخشیده است. همچنین این یخچال دارای پایه های مشکی شیکی می باشد که یخچال را از سطح زمین بلند کرده است و ظاهر یخچال را زیباتر کرده است. یکی دیگر از زیبایی های یخچال هیتاچی نمایشگر نصب شده بر روی درب می باشد که به راحتی با استفاده از آن می توان تنظیمات یخچال را تغییر داد و کمک بزرگی به کاربر می کند. همچنین از هدر رفتن وقت و زمان کاربر نیز جلوگیری می کند. بدون شک هر کاربری هنگام خرید یخچال به ظرفیت یخچال اهمیتیزیادی می دهد تا خیالش بابت کمبود جا برای مواد غذایی راحت باشد. ظرفیت یخچال فریزر هیتاچی که 32 فوت است به کاربر این امکان را می دهد که مواد غذایی زیادی را در یخچال قرار دهد و نگرانی بابت کمبود جا نداشته باشد. عرض این یخچال 77 سانتی متر می باشد که به راحتی می توان هر سینی در هر انداره را در یخچال جای دهد. قسمت یخچال دارای 4 طبقه و 2 کشو است، بر روی درب نیز 8 طبقه نصب شده است تا کاربر بتواند مواد غذایی بیشتری داخل یخچال نگهداری کند. طبقه های نصب شده روی درب مناسب برای مواد غذایی کوچک و بطری های آب و نوشیدنی می باشد. قسمت فریزر نیز دارای 2 طبقه و 1 کشو و 2 طبقه بر روی درب است. طبقه های یخچال هیتاچی شیشه نشکن می باشد و وزن بسیار زیادی را تحمل می کنند. همچنین قفسه ها حجم زیادی دارند و از مواد غذایی حساسی مانند سبزیجات و میوه ها به خوبی نگهداری می کنند. لامپ یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB730PUQ5X  از نوع ECO بوده و بسیار کم مصرف می باشد. همچنیندارای نوردهی بسیار عالی است که تمامی قسمت های یخچال را کاملا روشن می کند. یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB730PUQ5X  یک گزینه بسیار مناسب بوده و شما را از هر یخچال دیگری بی نیاز می کند.

یخچال فرنچ R-WB730PUQ5X

HITACHI

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

دارد

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

ابعاد | وزن
وزن

98 کیلوگرم

سایر مشخصات
برند

هیتاچی / HITACHI

نوع یخچال

R-WB730PUQ5X

مصرف انرژی

A+

گنجایش کل یخچال

32 فوت

ارتفاع

1835 میلی متر

عمق

808 میلی متر

پهنا

860 میلی متر

بدون برفک

دارد

یخساز خودکار

دارد

تعداد طبقات

2 طبقه

تعداد طبقات درب

2 طبقه

تعداد کشو

1 عدد

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال فریزر فرنچ هیتاچی R-WB730”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط