یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-W910

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 910 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: دارد
  • رنگ: مشکی
20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-W910PUQ4

شرکت هیتاچی همیشه سعی داشته محصولاتی را تولید و به بازار عرضه کند که هم از نظر کیفیت و هم از نظر ظاهر بی عیب و نقص باشد، البته با تولید یخچال ساید بای ساید R-W910PUQ4 تا حد زیادی موفق شده است. یخچال ساید R-W910PUQ4 دارای ظاهری بسیار کاربر پسندانه می باشد و کاربر را به سمت خود جذب می کند. این یخچال از نظر کیفیت نیز جزو بهترین های شرکت هیتاچی می باشد. این یخچال دارای موتور کمپرسور اینورتر می باشد که از مواد غذایی به بهترین شکل مراقبت می کند و از فاسد شدن آن ها جلوگیری می کند. علاوه بر این، موتور کمپرسور اینورتر محیطی کاملا آرام و بی صدا را برای شما فراهم می کند. همچنین انرژی بسیار کمی مصرف می کند. یکی دیگر از ویژگی های این یخچال داشتن خنک کننده دو گانه می باشد. این سیستم خنک کننده به گونه ای طراحی شده است که تمامی نقاط یخچال را خنک نگه می دارد، همین سبب می شود مواد غذایی طول عمر بیشتری داشته باشند و تازه تر بمانند. یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-W910PUQ4 مجهز به سیستم بدون برفک نیز می باشد که از یخ بستن مواد غذایی و برفک گرفتن یخچال جلوگیری می کند و این باعث می شود مواد غذایی طعم و شکل خود را از دست ندهند و سالم باقی بمانند. شرکت هیتاچی برای راحتی کار کاربران بر روی درب یک آبریز نصب کرده است که به آسانی می توانید به آب خنک و یخ دسترسی داشته باشید. همچنین از هدر رفتن هوای خنک یخچال نیز جلوگیری می کند. بر روی درب یک نمایشگر نیز قرار دارد که با استفاده از آن می توانید به تنظیمات یخچال دسترسی داشته باشید و به راحتی آن را تغییر دهید. یخچال ساید بای ساید هیتاچی دارای ظرفیت 30 فوت است که مواد انبوهی از مواد غذایی شما را در خود جای می دهد و به بهترین شکل از آن ها مراقبت می کند. با داشتن یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-W910PUQ4 دیگر نگران مواد غذایی خود نباشید.

یخچال ساید بای ساید R-W910PUQ4

فن خنک کننده یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-W910PUQ4

بدون شک یکی از قسمت های یخچال که باعث می شود مواد غذایی سالم و تازه بمانند سیستم خنک کنندگی است، به همین دلیل شرکت هیتاچی برای یخچال هایش از یک سیستم خنک کننده با کیفیت استفاده می کند. همانطور که از نامش پیداست این سیستم دوگانه است و به گونه ای طراحی شده که هوای خنک را به تمامی قسمت های یخچال می رساند. این فن هوایی کاملا سالم و بدون هیچ میکروبی را برای مواد غذایی فراهم می کند و همین سبب می شود مواد غذایی سالم و تازه بمانند. همچنین این فن باعث می شود رطوبت کافی داخل یخچال ایجاد شود ومواد غذایی حساس، مانند سبزیجات و میوه ها برای مدت طولانی تری سالم بمانند و طعم خود را از دست ندهند. فن خنک کننده دو گانه از ایجاد بوی بد داخل یخچال، که بسیار آزار دهنده است، جلوگیری می کند. با داشتن فن خنک کننده بر روی یخچالتان همیشه از مواد غذایی سالم و بدون بو برخوردار باشید و دیگر نگران تغییر شکل و طعم مواد غذایی نباشید و با خیال راحت مواد غذاییتان را به یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-W910PUQ4 بسپارید.

یخچال R-W910PUQ4

طراحی و دیزاین یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-W910PUQ4

یخچال ساید بای ساید R-W910PUQ4 جزو شیک ترین و مدرن ترین یخچال های شرکت هیتاچی می باشد و با امکانات و ظاهر عالی که دارد هر کاربری را به سمت خود جذب می کند. می توان گفت ظاهر شیک و کاربر پسندانه این یخچال سبب شده است که جزو پر فروش ترین محصولات این شرکت باشد. یخچال ساید بای ساید R-W910PUQ4 دارای 4 درب می باشد که به آسانی باز و بسته می شوند و طراحی بسیار زیبایی نیز دارند. بر روی درب این یخچال یک آبریز نصب شده است که جذابیت یخچال را چند برابر کرده است و این امکان را به کاربر می دهد بدون باز کردن درب یخچال و هدر دادن هوای سالم و خنک یخچال، به آب خنک وتکه های یخ دسترسی پیدا کند. همچنین برروی درب یک نمایشگر نصب شده است که کاربر می تواند به آسانی و بدون زحمت به تمامی تنظیمات یخچال دسترسی داشته باشد و دما را در کم ترین زمان و بدون باز کردن درب تغییر دهد. این نمایشگر علاوه بر کارایی مناسبی که دارد ظاهر یخچال را نیز جذابتر کرده است. پایه های شیک این یخچال سبب می شود که یخچال شما به بهترین شکل درمکان قرار گرفته، خود را نشان دهد. ظرفیت 30 فوتی یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-W910PUQ4 مناسب خانواده هایی با هر جمعیتی می باشد. با باز کردن درب یخچال به ظرفیت یخچال پی می برید ومتوجه می شوید که دارای فضای بسیار مناسبی برای نگهداری مواد غذایی است. این یخچال مجهزبه تعدادی طبقه و کشو است که دارای امکانات و کیفیت بسیار عالی هستند. جنس طبقه های یخچال ساید بای ساید شیشه نشکن بوده، یعنی حرارت دیده است و وزن زیادی را تحمل می کند، همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد و کاربر می تواند باتوجه به اندازه مواد غذایی آن ها را تنظیم کند. این یخچال دارای کشو هایی با قابلیت تنظیم دما است. این کشو ها دارای اهرمی است که به کاربر این امکان را می دهد با توجه به مواد غذایی دما را تنظیم می کند، که این سبب می شود مواد غذایی طول عمر بیشتری داشته باشند و سریع فاسد نشوند. علاوه بر این، کشوها مجهز به حفظ رطوبت هستند. با داشتن امکانات این یخچال دیگر نگران مواد غذایی خود نباشید.

یخچال ساید R-W910PUQ4

HITACHI

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

led

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

سایر مشخصات
برند

هیتاچی / HITACHI

نوع یخچال

R-W910PUQ4

مصرف انرژی

A+

گنجایش کل یخچال

30 فوت

ارتفاع

1835 میلی متر

عمق

807 میلی متر

پهنا

910 میلی متر

تعداد کشو

2 عدد

بدون برفک

دارد

یخساز خودکار

دارد

تعداد طبقات

2 طبقه

تعداد طبقات درب

4 طبقه

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

آبریز بیرونی

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-W910”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط