یخچال ساید بای ساید بکو 168421

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 680 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: دارد
  • رنگ: سفید
21 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال ساید بای ساید بکو GN168421E

یخچال ساید بای ساید بکو مدل GN168421E یکی از بهترین محصولات این کمپانی است، که با امکانات و ویژگی های فوق العاده ی خود نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این یخچال ساید بای ساید با ظرفیت 30 فوت به راحتی مقدار کثیری از مواد غذایی را در خود جای می دهد. بخش اعظم این ظرفیت مربوط به یخچال بوده و مابقی ظرفیت را فریزر یخچال تشکیل می دهد. این یخچال دو درب بکو در هر کدام از درب ها از تعداد زیادی قفسه و طبقه تشکیل شده است و به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. موتور این یخچال با تکنولوژی اینورتر در مصرف انرژی و تولید صدا بهترین عملکرد را دارد و از طول عمر بالایی برخوردار است. سیستم جریان خنک کنننده در این یخچال مواد خوراکی موجود در یخچال را تازه و سالم نگهداری می کند. علاوه بر این، توزیع خنک کنندگی مطلوب از طریق فن داخلی انجام می شود تا هوای خنک به تمام مواد موجود در یخچال برسد و کیفیت آن ها حفظ شود. همچنین یخچال ساید GN168421E دارای قابلیت آب سردکن و یخ ساز است، که در کمترین زمان ممکن آب و یخ را در اختیارتان قرار می دهد. زنگ هشدار یخچال نیز هنگامی که درب یخچال را باز بگذارید، به صدا در می آید و شما را مطلع می کند. 

یخچال ساید بای ساید بکو GN168421E

هوم بار یخچال ساید بای ساید 

طراحی هوم بار بر روی درب اصلی یخچال یکی از امکانات بی نظیر این یخچال ساید بای ساید بکو می باشد، که علاوه بر کاربردی بودن آن، جلوه ی زیبا و منحصر بفردی به یخچال بخشیده است. هوم بار روی درب اصلی یخچال دارای قفسه ای جدا می باشد، که امکان دسترسی سریع و آسان به مواد غذایی را برای شما فراهم کرده است. حالت هوم بار قادر است تا از اتلاف انرژی و هوای سرد داخل یخچال جلوگیری کند؛ چرا که بدون نیاز به باز کردن درب یخچال مواد خوراکی را در اختیار شما قرار می دهد. در واقع این قابلیت سبب می شود، هوای خنک داخلی یخچال هدر نرود و نیازی به باز و بسته کردن درب یخچال نداشته باشید. بنابراین با حفظ هوای خنک داخل یخچال، مواد خوراکی و میوه ها تازه و شاداب باقی می مانند. به طور کلی با قرار دادن مواد خوراکی پرمصرف در هوم بار یخچال از مصرف انرژی جلوگیری به عمل می آید و در کمترین زمان ممکن به مواد خوراکی دسترسی خواهید داشت.

سیستم بدون برفک

یخچال ساید بای ساید بکو GN168421E می تواند مواد غذایی مختلف را سالم و تازه در خود نگه دارد. این یخچال فریزر با برخورداری از سیستم بدون برفک به خوبی از مواد غذایی حفاظت می کند. به عبارت دیگر سیستم بدون برفک NoFrost سبب شده است، هوای داخل یخچال و فریزر در حد تعادل تنظیم شود و از یخ زدگی مواد موجود در فریزر جلوگیری به عمل آید. بنابراین مواد غذایی و دیواره های فریزر بدون برفک باقی مانده و مواد خوراکی سالم را در اختیار شما قرار می دهد. 

سالم ماندن مواد غذایی با نور LED

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر سالم ماندن و تازه بودن مواد خوراکی موجود در یخچال، نور آبی LED می باشد که در برخی از یخچال های بکو تعبیه گردیده است. این نور آبی LED با عنوان Active Fresh Blue Light سبب می شود مواد غذایی به صورت سالم نگهداری شود و طول عمر مواد مختلف را افزایش می دهد. به زبان ساده تر می توان گفت که این نور باعث حفظ ویتامین C موجود در مواد شده و از فاسد شدن مواد خوراکی جلوگیری می کند. نور آبی LED می تواند حتی مواد حساسی مثل گوجه فرنگی را مدت بیشتری سالم و باکیفیت در یخچال نگه دارد و باعث افزایش طول عمر آن شود. درنتیجه با این وجود همیشه و در هر حال مواد سالم و تازه در اختیارتان خواهد بود. 

قیمت یخچال بکو GN168421E

کمپرسور اینورتر هوشمند

کمپانی بکو در یخچال ساید بای ساید GN168421E از کمپرسور اینورتر هوشمند بهره برده است. تکنولوژی ProSmart کمپرسور این یخچال از هدر رفت انرژی جلوگیری به عمل آورده و با نگه داشتن هوای خنک یخچال به تازه ماندن مواد خوراکی کمک شایانی کرده است. در صورت باز و بسته کردن درب یخچال این فناوری کاملا هوشمندانه عمل کرده و با حفظ هوای خنک یخچال مواد مختلف و میوه ها را سالم و با کیفیت در اختیار شما قرار می دهد. 

دیزاین یخچال ساید بای ساید GN168421E

کمپانی بکو در طراحی و ساخت یخچال های ساید بای ساید خود سنگ تمام گذاشته است. یخچال GN168421E نیز جزء یخچال های خوش ساخت این کمپانی است، که با طراحی جذاب و شیک خود نظر کاربران را به خود جلب خواهد کرد. شیوه ی ظاهری این یخچال به قدری جذاب و لوکس است، که با قرارگیری در آشپزخانه ی شما با هر دکوراسیون سازگار خواهد شد و جلوه ی زیبایی را به وجود می آورد. این یخچال ساید بای ساید در دو رنگ سفید و مشکی طراحی شده که بسته به سلیقه ی کاربران، هر کدام از زیبایی خاصی برخوردار است. یخچال ساید GN168421E از جنس فلز ضد زنگ بوده و می تواند سالیان زیادی بدون زنگ زدگی و با بهترین عملکرد و کارایی نیازهای شما را برطرف سازد. دستگیره های یخچال به همراه صفحه نمایش دیجیتالی در کنار هم هارمونی بی نظیری را شکل داده اند و ساختاری فوق العاده را به تلویزیون بخشیده اند. یکی دیگر از قسمت های یخچال که علاوه بر کاربردی بودن، بر زیبایی و شیک بودن آن افزوده است، آب سردکن و یخ ساز یخچال می باشد. این دستگاه به صورت خودکار در هر زمانی قادر است تا تکه های یخ را در اختیار شما قرار دهد و تنها با لمس نمایشگر آب خنک را برایتان فراهم می آورد.

BEKO

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

led

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

ابعاد | وزن
وزن

118 کیلوگرم

سایر مشخصات
برند

بکو / BEKO

نوع یخچال

GN168421E

مصرف انرژی

A+

گنجایش یخچال

368 لیتر

گنجایش فریزر

176 لیتر

گنجایش کل یخچال

30 فوت

ارتفاع

182.0 سانتی متر

بدون برفک

دارد

یخساز خودکار

دارد

تعداد طبقات

5 طبقه

تعداد طبقات درب

2 طبقه

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

آبریز بیرونی

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید بکو 168421”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط