یخچال ساید بای ساید دوو 2411

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 656 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: دارد
  • رنگ: سفید
27 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال ساید بای ساید دوو FRS-2411

یخچال ساید بای ساید دوو FRS-2411 یکی از بهترین یخچال های دوو می باشد. این یخچال دوو دارای تکنولوژی های گوناگون و طراحی زیبا می باشد که نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. این یخچال دارای فناوری نانوسیلور است که باعث از بین بردن باکتری های هوای داخل یخچال شده است و از خراب شدن مواد غذایی داخل آن جلوگیری می کند. یکی دیگر از فناوری هایی که باعث می شود یخچال ساید بای ساید جزو پر فروش ترین یخچال ها باشد، طراحی هوم بار در آن است که سبب دسترسی راحت به مواد غذایی مورد نیاز می شود و از هدر رفتن هوای سرد یخچال جلوگیری می کند. این یخچال با ظرفیت مناسب 656 لیتر، 231 لیتر فریزر و 425 لیتر یخچال که به کابر این امکان را می دهد، بدون هیچ مشکلی مواد غذایی خودرا در آن جا دهد. یخچال دوو FRS-2411 با امکان یخساز و آب سرد کن این امکان را به کاربر می دهد، که در لحظه به آب سرد دسترسی پیدا کند. یکی دیگر از ویژگی های مفید یخچال دوو داشتن سیستم بدون برفک است، که از یخ زدن و ایجاد برفک جلوگیری می کند. روشنایی LED این یخچال دارای عمر طولانی و کم مصرف است و حرارت کمی مصرف می کند، که همین باعث می شود زیانی به مواد غذایی نرساند. کم مصرف بودن برق یخچال های دوو یکی دیگر از امکانات قابل توجه این یخچال می باشد.

یخچال ساید بای ساید دوو FRS-2411EAL

فن های خنک کننده در یخچال ساید بای ساید

بی شک هر کاربری برای خرید یخچال به موتور و فن های آن که سبب یکنواختی هوا در یخچال می شود، دقت زیادی می کند. در یخچال دوو با ایجاد فن های خنک کننده دوگانه که باعث ایجاد هوای خنک در یخچال می شود از فاسد و خراب شدن مواد غذایی جلوگیری شده و باعث یکسانی هوای سرد در همه قسمت های یخچال شده است. این فن های خنک کننده دو قلو از ایجاد بو های نامطبوع یخچال به داخل یخساز و آب سرد کن نیز جلوگیری می کنند و به تر و تازه ماندن مواد غذایی نیز کمک می کنند. 

فیلتر نانو سیلور یخچال دوو

اگر دقت کرده باشید گاهی اوقات یخچال و فریزر بوی بدی می دهد و همین سبب می شود که مواد غذایی داخل یخچال هر چه سریع تر خراب شده و بوی بد بگیرند و تنها راه از بین بردن این بو، شستن یخچال است که امکان دارد بعد از شستشو نیز این بو ایجاد شود. یخچال دوو برای جلوگیری از این بو از فیلتر نانو سیلور استفاده کرده است. فیلتر نانو سیلور علاوه بر از بین بردن بوی بد یخچال یک میکروب زدای قوی نیز می باشد، که از رشد میکروب ها در داخل یخچال جلوگیری می کند و باعث ایجاد هوای سالم در یخچال و فریزر می شود.

هوم بار در دوو FRS-2411

بر روی درب یخچال ساید بای ساید FRS-2411 قسمتی به نام هوم بار طراحی شده است، که برای نگه داری مواد غذایی یا نوشیدنی های ضروری که روزانه بیشتر به آن نیاز داریم، مفید است. هوم بار علاوه بر این که کار کاربر را برای دسترسی به مواد غذایی یا نوشیدنی های مورد نیاز راحت تر می کند، از باز کردن یخچال که باعث خروج هوای خنک یخچال و خراب شدن سریع تر مواد غذایی می شود نیز جلوگیری می کند. هوم بار دوو به گونه ای طراحی شده است که بدون نیاز به زحمت به راحتی تنها با یک لمس باز خواهد شد. 

قیمت یخچال ساید بای ساید دوو FRS-2411EAL

طراحی شیک یخچال ساید بای ساید دوو FRS-2411

یخچال ساید بای ساید با طراحی زیبا و خاص خود سبب محبوبیت در بین کاربران شده است. این یخچال با دستگیره های کشیده اش که مناسب برای افراد با قدهای متفاوت می باشد، طراحی شده است. نمایشگر LED که برروی درب یخچال قرار دارد، به جز این که طرح زیبایی به یخچال می دهد، می توان برای برخی تنظیمات از آن استفاده کرد. طراحی هوم بار در یخچال ساید بای ساید که در سمت راست قرار دارد ظاهر شیکی را به آن می بخشد. یخچال دوو با رنگ سفید مناسبی که دارد مورد پسند کاربران زیادی قرار می گیرد. با باز کردن درب این یخچال با تعداد قفسه ها و طبقات زیادی مواجه می شوید که خیال شما را بابت فضای کافی برای مواد غذاییتان راحت می کند. بنابراین با اطمینان می توان گفت که قرارگیری این یخچال ساید بای ساید جلوه ی لوکس و شیکی به آشپزخانه ی شما می بخشد و از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

DAEWOO

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

led

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

ابعاد | وزن
وزن

129 کیلوگرم

سایر مشخصات
برند

دوو / DAEWOO

نوع یخچال

FRS-2411

گنجایش یخچال

425 لیتر

گنجایش فریزر

231 لیتر

گنجایش کل یخچال

30 فوت

ارتفاع

1808 میلی متر

عمق

896 میلی متر

پهنا

925 میلی متر

سایر ویژگی های یخچال

هوم بار – فیلتر نانو سیلور – سیستم جریان هوای چندگانه –

بدون برفک

دارد

یخساز خودکار

دارد

تعداد طبقات

3 طبقه

تعداد طبقات درب

5 طبقه

تعداد کشو

2 عدد

جهت باز شدن درب

به سمت چپ

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

آبریز بیرونی

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید دوو 2411”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط