یخچال ساید بای ساید دوو FRS-2611

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 928 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: دارد
  • رنگ: سفید
52 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال ساید بای ساید دوو FRS-2611

یخچال ساید بای ساید FRS-2611 با داشتن ظاهری شیک و کیفیت بالای خود که توسط شرکت دوو طراحی و تولید شده است، جزو آن دسته از یخچال هایی است که تا حد زیادی نیاز کاربران را تامین می کند. ظرفیت این یخچال دوو 25 فوت که برابر 928 لیتر است، قسمتی از آن برای یخچال و مقدار کمتری برای فریزر می باشد. بر روی درب یخچال ساید بای ساید قسمتی به نام هوم بار طراحی شده است، که سبب می شود بدون باز کردن درب یخچال، به راحتی به مواد غذایی یا نوشیدنی های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. یخچال ساید بای ساید با داشتن موتور کمپرسور اینورتر، جزو یخچال های بدون صدا و کم مصرف، به شمار می آید، همین باعث محبوبیت این یخچال بین کاربران شده است. یکی دیگر از ویژگی های این یخچال دوو داشتن آب سرد کن و یخساز بر روی درب سمت چپ می باشد. یخچال دوو FRS-2611 دارای سیستم بدون برفک است، که از برفک کردن داخل یخچال جلوگیری می کند. وجود برفک در یخچال سبب افزایش مصرف انرژی یخچال می شود و فضای داخل یخچال را کاهش می دهد. یکی دیگر از قابلیت های این یخچال ساید بای ساید برخورداری از تکنولوژی نانو سیلور است که باعث از بین بردن میکروب ها و ایجاد هوای سالم در داخل یخچال می شود. فناوری نانو سیلور کاربرد دیگری که دارد، جلوگیری از خراب شدن سریع مواد غذایی هست. این یخچال با نمایشگر LED که بر روی درب سمت چپ خود دارد به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی دمای یخچال را تغییر داده یا تنظیمات دیگری را اعمال کند، علاوه بر این با لمس این نمایشگر می تواند از آب سرد کن و یخساز نیز استفاده کند. یخچال ساید بای ساید FRS-2611 با داشتن ویژگی های گفته شده یکی از بی عیب ترین یخچال های دوو می باشد که در پایین بیشتر درباره آن توضیح خواهیم داد.

قیمت یخچال ساید بای ساید دوو FRS-2611

کمپرسور اینورتر در یخچال FRS-2611

فناوری اینورتر یک دستگاه الکترونیکی است که برق تک فاز را به سه فاز تبدیل می کند و همین باعث کاهش مصرف غیر مفید برق می شود. موتور این یخچال دوو دارای فناوری اینورتر می باشد، که این تکنولوژی سبب می شود که یخچال FRS-2611 جزو یخچال های کم صدا به شمار بیاید و در کاهش مصرف برق کمک بزرگی می کند، که نسبت به یخچال های دیگر 20% کاهش مصرف انرژی دارد. کمپرسور اینورتر علاوه بر کاربردهای گفته شده باعث بالا رفتن سرعت خنک شدن یخچال می شود که همین امر سبب خراب نشدن مواد غذایی داخل یخچال می شود.

سیستم  No Frost در یخچال FRS-2611

NoFrost یک کلمه انگلیسی است که به معنی بدون برفک است. اگر به یاد داشته باشید یخچال های قدیمی بعد از گذشت چند وقت باید برفک زدایی می شدند، چون برفک های ایجاد شده داخل آن سبب می شد که فضای زیادی هدر برود و باعث مصرف انرژی بیشتر یخچال می شود، که این کار زمان زیادی نیاز داشت. با آمدن فناوری بدون برفک دیگر نیازی به این کار نیست، زیرا از برفک کردن داخل یخچال جلوگیری می کند و مواد داخل یخچال تازه و سالم می مانند. در یخچال های نوفراست هوای سرد توسط یک فن پخش می شود و به همه ی قسمت های یخچال می رسد.

یخچال ساید بای ساید FRS-2611

طراحی زیبا یخچال FRS-2611

اگر به یخچال های دوو دقت کرده باشید همه ی آن ها دارای طراحی ساده و بسیار شیکی هستند، که مناسب برای محیط های مختلف با سبک های متفاوت می باشند. شرکت دوو جزو شرکت هایی است که یخچال هایی با طراحی های کاربر پسند ارائه می دهد، به همین سبب محبوبیت خاصی بین کاربران خوش سلیقه ایجاد کرده است. اگر به یخچال ساید بای ساید FRS-2611 نگاه کنید به ظاهر ساده و شیک آن پی می برید. این یخچال دارای دو درب می باشد، یکی فریزر و دیگری یخچال، که جنس بدنه آن استیل ضد زنگ است. بر روی درب یخچال قسمتی به نام هوم بار هست که بدون نیاز به باز کردن درب یخچال به آسانی می توانید به نوشیدنی های خنک و مواد غذایی مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید و از هدر رفتن هوای خنک یخچال به بیرون خودداری کنید. در مقابل یک نمایشگر LED لمسی نیز قرار دارد که با رنگ آبی چشم کاربر را به خود جلب می کند. این نمایشگر لمسی دمای یخچال را نمایش می دهد و می توان قفل کودک را با همین نمایشگر فعال نمود. علاوه بر این با لمس این نمایشگر در هر لحظه به آب خنک یا یخ دسترسی خواهید داشت. اگر درب یخچال را باز کنید با تعداد 4 طبقه و 3 کشو برای نگه داری میوه و سبزیجات در قسمت یخچال و 3 طبقه و 2 کشو در قسمت فریزر مواجه می شوید که کاربر بدون نگرانی کمبود جا مواد غذایی خود را در آن نگهداری می کند. لامپ LED داخل یخچال با مصرف کمی که دارد علاوه بر ایجاد روشنایی در شب که کار کاربر را راحت تر می کند، از خراب شدن مواد داخل یخچال نیز جلوگیری می کند.

DAEWOO

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

led

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

ابعاد | وزن
وزن

99 کیلوگرم

سایر مشخصات
برند

دوو / DAEWOO

نوع یخچال

FRS-2611

مصرف انرژی

A+

گنجایش یخچال

493 لیتر

گنجایش فریزر

435 لیتر

گنجایش کل یخچال

25 فوت

ارتفاع

1808 میلی متر

پهنا

928 میلی متر

سایر ویژگی های یخچال

مجهز به آب سرد کن و یخ ساز – سیستم خنک کننده دوگانه – سیستم بدون برفک

بدون برفک

دارد

یخساز خودکار

دارد

تعداد طبقات

3 طبقه

تعداد طبقات درب

5 طبقه

تعداد کشو

2 عدد

جهت باز شدن درب

به سمت چپ

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

آبریز بیرونی

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید دوو FRS-2611”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط