یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-S700

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 581 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: دارد
  • رنگ: سفید
23 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-S700GPUQ2

یکی دیگر از محصولات شرکت هیتاچی که می خواهیم مورد بحث قرار دهیم یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-S700GPUQ2 می باشد. این یخچال جزو یخچال های ساید بای ساید می باشد. این یخچال نیز مانند محصولات دیگر شرکت هیتاچی، چه از نظر ظاهری و چه از نظر کیفیت، بسیار مدرن می باشد. می توان گفت یخچال R-S700GPUQ2 جزو محصولات بی عیب این شرکت می باشد. این یخچال دارای فن خنک کننده دو گانه می باشد. این فن به گونه ای کار می کند که هوای خنک را به صورت یکنواخت در همه قسمت های یخچال پخش می کند و از گرم شدن داخل یخچال جلوگیری می کند. همچنین موتور این یخچال، موتور کمپرسور اینورتر است. موتور کمپر سور اینورتر محیطی آرام و بدون صدا را ایجاد می کند و انرژی بسیار کمی لازم دارد، علاوه بر این طول عمر یخچال را نیز بالا می برد. یکی دیگر از امکانات یخچال ساید بای ساید R-S700GPUQ2، داشتن سیستم بدون برفک می باشد، این سیستم یخچال شما را در برابر برفک گرفتن محافظت می کند و مواد غذایی شما را سالم نگه می دارد. دسته های کشیده ی این یخچال طراحی بسیار زیبایی دارند و با یک لمس و به آسانی باز و بسته می شوند. نمایشگر LED نصب شده بر روی درب این یخچال، به شما این امکان را می دهد که تنها با یک لمس به تنظیمات یخچال دسترسی پیدا کنید. آب سرد کن و یخ سازی که بر روی درب یخچال قرار گرفته است، به کاربر این اجازه را می دهد که بدون باز کردن درب یخچال، تنها با فشردن یک دکمه روی نمایشگر، به یخ های شفاف یا آب خنک دسترسی داشته باشد و از هدر رفتن هوای خنک داخل یخچال نیز جلوگیری کند.

موتور کمپرسور اینورتر در یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-S700GPUQ2

موتور کمپرسو اینورتر نسبت به موتور های قدیمی بسیار مناسب هستند و کارایی بهتری نیز دارند. این موتور، یک موتور به تمام معناست. با نصب این موتور بر روی یخچال، قطعات زیادی از یخچال کم شده، که همین کم شدن قطعات سبب می شود که اصطکاک قطعات کم تر شود و یخچالی بدون صدا برای شما فراهم شود. علاوه بر این، موتور کمپرسور اینورتر به مواد غذایی شما آسیبی وارد نمی کند. این موتور دارای مصرف انرژی بسیار پایینی می باشد. خلاصه قرار دادن این موتور بر روی یخچال، یک ایده ی بسیار عالی بود که کمک بزرگی به سالم ماندن مواد غذایی می کند و باعث شد که تولید کنندگان نیز محصولات خود را مدرن تر کنند.

یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-S700GPUQ2

آب سرد کن و یخ ساز در یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-S700GPUQ2

شرکت هیتاچی محصولات خود را به گونه ای تولید می کند که کاربر به راحتی و به آسانی به مواد غذایی دسترسی داشته باشد. این بار با قرار دادن آب سرد کن و یخ ساز به امکانات محصولات خود افزایش داد. با هر بار باز کردن درب یخچال هوای بیرون به داخل یخچال رفته و همین امر سبب خراب شدن مواد غذایی می شود. اما دیگر با نصب آب سرد کن در بیرون از یخچال دیگر نگران این موضوع نباشید، زیرا با هر بار تشنه شدن دیگر نیاز نیست که درب یخچال را باز کنید و هوای خنک یخچال را هدر بدهید، تنها با لمس دکمه ی نمایشگر به آب خنک و یخ دسترسی داشته باشید.

یخچال ساید بای ساید R-S700GPUQ2

دیزاین و طراحی یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-S700GPUQ2

یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-S700GPUQ2 با ظاهر زیبایی که دارد بسیار کاربر پسند بوده و جزو پرفروش ترین محصول های شرکت هیتاچی بوده است. این یخچال دارای دو درب می باشد، درب سمت راست یخچال و درب سمت چپ فریزر است. بر روی درب فریزر آب سرد کن و یخ ساز نصب شده است که کار کاربر را راحت تر کرده است. بالا تر از آب سرد کن یک نمایشگر LED قرار دارد که با لمس آن به آب سرد کن و یخ ساز دسترسی پیدا می کنید، علاوه بر این برای تنظیمات دیگر مانند دمای یخچال نیز از همین نمایشگر استفاده می شود. کار با نمایشگر بسار راحت است، زیرا تنها با یک لمس ساده کار می کند. یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-S700GPUQ2 دارای ظرفیت 32 فوت است، که مناسب خانواده های پر جمعیت می باشد. این یخچال دارای کشو ها و طبقه های زیادی است که به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی کمبود جا، مواد غذایی خود را داخل یخچال قرار دهید. کشو های یخچال R-S700GPUQ2 قابلیت حفظ رطوبت را دارند و از مواد غذایی کاملا مواظبت می کنند و از خراب شدن آن ها نیز جلوگیری می کنند. همچنین دارای طبقه های شیشه ای حرارت دیده می باشند که توانایی تحمل وزن بالایی را دارند. با تعاریف بالا می توان گفت که این یخچال یک محصول کامل می باشد و می تواند انتخاب شما برای آشپزخانه تان باشد.

یخچال هیتاچی R-S700GPUQ2

HITACHI

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

دارد

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

ابعاد | وزن
وزن

115 کیلوگرم

سایر مشخصات
برند

هیتاچی / HITACHI

نوع یخچال

R-S700GPUQ2

مصرف انرژی

A+

گنجایش یخچال

377 لیتر

گنجایش فریزر

212 لیتر

گنجایش کل یخچال

32 فوت

ارتفاع

1775 میلی متر

عمق

765 میلی متر

پهنا

920 میلی متر

کشو با تنظیم دما و رطوبت

دارد

بدون برفک

دارد

تعداد طبقات

5 طبقه

تعداد طبقات درب

2 طبقه

تعداد کشو

2 عدد

جهت باز شدن درب

به سمت چپ

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-S700”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط