یخچال ساید بای ساید ال جی J237

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 659 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: دارد
  • رنگ: نقره‌ای
33 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی یخچال ساید بای ساید ال جی GC-J237JSNV

یخچال سای بای ساید ال جی GC-J237JSNV یکی از مدل یخچال های بسیار خوب و با کیفیت موجود است که کمپانی خوش نام و معروف ال جی آن را طراحی و تولید و سپس روانه بازار کرده است. یخچال وسیله ایی برای نگهداری مواد غذایی و دارویی و یا هر وسیله ایی که به واسطه ی دما خراب میشود است، این سیستم خنک کننده با استفاده از یک کمپرسور گرمای داخلی را به بیرون هدایت کرده و از طریق همان هوای خنک را درون دستگاه پخش می نماید و از این طریق فضای لازم را برای نگهداری مواد ایجاد می کند. در زمان های گذشته برای نگهداری مواد غذایی از روش های بسیار ساده و طبیعی استفاده می کردند به عنوان مثال استفاده از چاه ها، قنات ها و یا یخچال های قدیمی یکی از ساده ترین روش های نگهداری مواد غذایی بود که تا حدی روند فاسد شدن را کند می کرد اما رفته رفته پای وسیله ایی به نام یخچال در دنیای لوازم خانگی باز شد و پس از مدتی نه چندان زیاد مدل های بسیار متنوعی در ظرفیت های مختلف و کارایی های بسیار زیاد تولید و ارائه شدند، یخچال های ساده، یخچال های بالا پایین، یخچال های دو قلو و یخچال های ساید بای ساید از اصلی ترین مدل های یخچال ها هستند که دارای شکل ظاهری، ظرفیت، کارایی، نوع عملکرد و بسیاری دیگر از ویژگی های متفاوت هستند. آنچه در این صفحه قصد داریم در مورد آن صحبت هایی داشته باشیم یکی از مدل ساید بای ساید های ال جی است که از انواع مدل ساید های سه درب است که فضای بسیاری را برای نگهداری مواد غذایی دارد. یخچال های ساید بای ساید به نسبت مدل های دیگر قیمت بالاتری دارد که با توجه به کارایی آن قابل توجیه است، ظرفیت بالا، ظاهری زیبا، نوع کمپرسور و فناوری های متنوع یخچال های ساید بای ساید را از مدل های دیگر متمایز کرده است. نوع کمپرسور در این مدل یخچال اینورتر خطی است که تا حد بسیار بالایی مصرف برق در یخچال را کاهش داده است، قابلیت های تصفیه هوا و سیستم گردش هوای چند گانه از اصلی ترین ویژگی های یخچال ساید بای ساید است که به هر چه محبوب تر شدن این مدل خنک کننده کمک کرده است. در ادامه ی مطلب این صفحه قصد داریم اصلی ترین ویژگی های یخچال ساید بای ساید ال جی مدل جی 237 را در کنار طراحی آن توضیح دهیم که پیشنهاد میکنم ما را دنبال کنید.

دیزاین و طراحی زیبای ساید بای ساید ال جی

یخچال های ساید بای ساید که از جدید ترین مدل یخچال های موجود هستند پس از عرضه شدن آنچه بسیار مورد توجه کاربران بود ظاهر زیبایشان بود که توانست جای خود را در دل خریداران پیدا کند و پس از آن بود که سایر قابلیت های یخچال های ساید مورد پسند کاربران واقع شد، یخچال GC-J237JSNV ال جی از مدل یخچال های پنج درب است که یکی از درب به عنوان درب جانبی مورد استفاده قرار میگیرد. یخچال های ساید و دو قلو از لحاظ ظاهری شباهت هایی با هم دارند با این تفاوت اصلی که یخچال های دو قلو دو قسمت جدا از هم اند و مدل های ساید کاملا به هم متصل می باشند و قسمت یخچال و فریزرشان غیر قابل جدا شدن اند. ارتفاع یخچال J237  برابر 1790 میلی متر و عرض دستگاه نیز برابر 912 میلی متر است که در کنار عمق 712 میلی متری که دارد میزان فضایی است که یخچال برای نصب شدن لازم دارد و باید حتما این نکته ی فضا را در نظر داشته باشید. بدنه ی یخچال ساید بای ساید ال جی از جنس فولادی ضد زنگ است که با رنگ زیبای سیلور پوشیده شده است. یخچال ساید ال جی دارای ظرفیت 659 لیتر است که این فضا توسط یک خط عمودی تقسیم بندی شده است و برای هر بخش درب جداگانه ایی نیز نصب شده است، که دو درب اصلی و یکی از درب ها فرعی است اگر به عکس مربوط به یخچال نگاه کنید متوجه میشود که یکی از قسمت ها بزرگتر از دیگری است که مربوط به بخش یخچال است، بر روی درب یخچال درب فرعی یا جانبی قرار گرفته است که به آن DOOR IN DOOR نیز میگویند به معنای درب بر روی درب که برای استفاده آسان تر و یه صرفه تر از یخچال مورد استفاده قرار می گیرد به این شیوه که برای دسترسی به یک سری از موادی که معمولا مورد استفاده اند مانند انواع بطری های نوشیدنی لازم نیست درب اصلی را باز کنید از طریق همان درب که به راحتی باز میشود دسترسی برایتان درست میشود که علاوه بر این سهولت استفاده از هدر رفتن انرژی داخلی نیز جلوگیری می کند.

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی جی 237

درب ها از طریق دستگیره های تو کار باز میشود و از این طریق دسترسی به محیط داخلی فراهم میشود،  بخش یخچال توسط 3 کشو، چهار طبقه ی شیشه ایی و شش جایگاه بر روی درب تقسیم بندی شده است و از این طریق فضای کافی را برای انواع مواد غذایی فراهم میکند که به راحتی درون آن جای داده میشود. قسمت بیرونی درب فریزر را که در سمت چپ قرار گرفته است را سیستم یخساز و آبریز آراسته است، قابلیت اتصال به آب شهری در این یخچال سبب شده است تا به صورت خودکار این یخچال هم آب را سرد نمایید و هم در اندازه های مختلف یخ را درست کند و بالای آن صفحه ی نمایش لمسی قرار گرفته است که به وسیله ی آن میتوانید هر آنچه را که میخواهید انتخاب نمایید، قسمت داخلی فریزر نیز همانند یخچال دارای تقسیم بندی هایی است اما به این شیوه که دو کشو و پنج طبقه اصلی و چهار طبقه درب این تقسیم بندی را تشکیل میدهند. فضای داخلی یخچال توسط لامپ های کم مصرف ال ای دی روشن میشود که این مدل لامپ ها علاوه بر اینکه تمامی بخش ها را به خوبی روشن میکنند طول عمر بالا با مصرف کم را دارا میباشند که یکی از نکات بسیار خود در طراحی این مدل یخچال های ساید LG است.

کمپرسور اینورتر خطی یخچال GC-J237

کمپرسور اینورتر

کمپرسور که به صورت عامیانه آن را موتور مینامند اصلی ترین قسمت یخچال ها را تشکیل میدهد که به صورت یک قسمت مشکی رنگ معمولا در قسمت پشتی و پایین یخچال قرار میگیرد که وظیفه ی خنک سازی را به عهده دارد. نوع عملکرد کمپرسور تاثیر مستقیمی بر نحوه ی کارایی یخچال دارد که هر چه کمپرسور فعالیت بهتری داشته باشد میتوانیم بگوییم یخچالمان نیز بهتر است. خنک سازی خوب، طول عمر زیاد و مصرف پایین برق از اصلی ترین انتظاراتی هستند که کاربران از یک کمپرسور خوب دارند، نوع کمپروسر به کار رفته در یخچال GC-J237 ساید ال جی از انواع کمپرسور های اینورتر خطی است که به واسطه ی نوع فعالیت خطی که دارد تمامی معیار های یک کمپرسور خوب را دارد، فعالیت خطی دستگاه سبب شده است تا از اصطکاک آن در هنگام کار کرد تا حد بالایی کاسته شود و از همین رو میزان صدای آن تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و همچنین طول عمر این نوع کمپرسور ها نیز به واسطه ی سایش کم بالا رفته است. مصرف انرژی در یخچال های ساید و مخصوصا مدل J237 ال جی تا حد بسیاری پایین است چون برای هر دو بخش های یخچال و فریزر از یک کمپرسور استفاده کرده است و در این مدل رده ی مصرف انرژی برق برابر A+ است که برای یک یخچال با این همه کارایی  ظرفیت بسیار عدد پاینی است.

سیستم گردش هوا و سایر امکانات یخچال

اگر شما هم از جمله ی آن دسته از افرادی هستنید که مدل های قدیمی یخچال را استفاده کرده اید شاید یادتان بیایید که برای اینکه مواد تازه ایی را که میخواستیم سریع خنک شود را باید در بالا ترین طبقه قرار میدادیم و گاهی میزان مواد زیاد بود و به مشکل بر خورد میکردیم احتمالا سیستم گردش هوای چند گانه در یخچال GC-J237JSNV ساید خبر خوبی برای شما باشد که آن را با نام MULTI AIR FLOW نیز می شناسند که از طریق دریچه هایی که دارد قادر است هوای خنک را در تمامی بخش ها به صورت یک نواخت پخش نماید تا بالاترین و پایین ترین قسمت یخچال هیچ تفاوتی با هم نداشته باشند. HYGIENE FRESH نامی است که ال جی برای قابلیت های ضدعفونی کننده یخچال های ساید خود انتخاب کرده است که به واسطه ی این فناوری و از طریق سیستم پنج لایه ایی که دارد قادر است تا 99 درصد هوای داخلی را تصفیه میکند و از این طریق تا حد بالایی نیز از رشد باکتری ها و مواد مضر جلوگیری میشود. قابلیت عیب یابهوشمند یکی از ویژگی های بسیار کاربردی این یخچال است که به وسیله ی آن کاربر قادر است تا با نصب اپلیکشن مخصوص بر روی تلفن همراه خودش عیب های رخ داده در یخچال را شناسایی نماید و اگر خودش قادر بود آنها را بر طرف نماید. سیستم های هشدار دهند و قفل کودک از جمله قابلیت های دیگر یخچال ال جی GC-J237 هستند که میتوان به آنها اشاره کرد.

فیلتر بهداشتی یخچال فریزر ال جی

جمع بندی

مطلب بالا در مورد قابلیت های کلی یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GC-J237JSNV بود که دارای ظرفیت 659 لیتری است و از طریق جایگاه هایی که دارد فضای ذخیره کردن مواد غذایی یک خانواده پر جمعیت و یا کسانی که عادت به خرید های زیاد را دارند است. سیستم گردش هوای چند گانه با قابلیت های هایژن فرش که محیط داخلی به صورت کامل ضدعفوتی میکند از اصلی ترین ویژگی های این مدل خنک کننده ال جی است که میتواند گزینه خرید بسیار خوبی برای خریداران یخچال های ساید باشد.

 

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
کشور سازنده

کره و چین

کشور مونتاژ

کره

تولید کننده

LG

نوع یخچال فریزر

ساید بای ساید

ظرفیت و گنجایش
ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر)

614

طراحی
رنگ بدنه

نقره ای

تعداد طبقات فریزر

5 عدد

تعداد طبقات درب یخچال

5

تعداد طبقات درب فریزر

3 عدد

قفسه مخصوص بطری نوشیدنی

بله

لامپ یخچال

بله

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

خیر

هشدار باز بودن درب

بله

برچسب مصرف انرژی

A

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید ال جی J237”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط