یخچال ساید بای ساید دوو 2811

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 816 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: دارد
  • رنگ: نقره‌ای
70 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی یخچال ساید بای ساید دوو FRS-2811EAL

یخچال ساید بای ساید دوو FRS-2811EAL از مدل یخچال های ساید دو درب است که در طراحی زیبا و قابلیت های متنوع هم اکنون در دسترس است. استارت ساخت یخچال به سال 1748 بر میگردد که در آن زمان یخچالی با ساز و کار بسیار ساده ساخته شد و زمینه ایی بود برای تولید مدل های مختلف از این وسیله ی کاربردی، یخچال ها از یک کمپرسور به منظور بیرون کردن هوای گرم و جایگزین کردن هوای خنک در آنها است و از این طریق فضایی را برای نگهداری مواد غذایی و دارویی و هر انچه به واسطه ی گرما خراب میشود را فراهم کرده است. تا قبل از رواج پیدا کردن استفاده از یخچال انسان ها برای نگهداری کردن از مواد غذایی خود از چاه ها، قنات ها و یا یخچال های قدیمی استفاده میکردند که تا حدی روند فاسد شدن را کاهش میداد اما رفته رفته پای انواع مدل یخچال ها به بازار های جهانی باز باشد. از بدو ورود یخچال تا به امروز صد ها مدل از این وسیله ی خنک کننده ارائه شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا بوده اند که به جدی میتوان گفت نیاز روز افزون بشر به این وسیله و پر طرفدار بودن آن سبب شده است تا تنوع در اندازه ، کارایی و ظرفیت این دستگاه بسیار زیاد باشد.

شرکت دوو که یکی از شرکت های معروف کره ی جنوبی است از جمله ی سازنده گان یخچال ها است که همانند رقبا ی خود هر ساله مدل های متنوعی را از این وسیله ی کاربردی ارائه میدهد که یکی از بهترین محصولاتش همین مدل یخچال ساید بای ساید 2811 است، یخچال های ساید بای ساید در گروه یخچال های بالا رده قرار دارند که با خرید از این مدل یخچال هم صاحب یخچال میشوید و هم فریزر که این دو بخش کامل به هم متصل اند و علاوه بر کارایی زیاد ظاهر بسیار زیبایی نیز دارند. یخچال های ساید بای ساید به نسبت مدل های بالا پایین و دو قلو قیمت بالاتری دارند که البته با وجود ویژگی های بسیار متنوع آنها کاملا قابل توجیه و درک است. وجود یک موتور برای هر دو بخش های یخچال و فریزر سبب شده است تا مصرف انرژی در یخچال های ساید به طور باور نکردنی کم باشد، قابلیت های سیستم گردش هوای دو گانه، کمپرسور دیجیتال اینورتر، محفظه ی هوم بار با سیستم ها آب ریز و یخساز اتوماتیک از جمله ی اصلی ترین ویژگی های این مدل یخچال های بالا رده دوو هستند که استفاه از آن میتواند نهایت رضایت و لذت را برای کاربران به ارمغان آورد.

دیزاین و طراحی بسیار زیبای یخچال ساید دوو

ظاهر زیبا در هر وسیله ایی میتواند یکی از اصلی ترین دلیل خرید آن محصول باشد و یخچال نیز که یکی از وسایلی است که قرار است سالیان طولانی مهمان خانه مان باشد ظاهر زیبا در آن اهمیتی چند برابر دارد و به همین دلیل است که سازنده یخچال های خانگی سعی در آن دارند تا ویزگی های بسیار خوب یخچال ها را در ظاهر زیبای آنها جای دهند تا کاربران را وسوسه به خریدن نمایند. یخچال FRS-2811EAL دوو در دو رنگ زیبای سفید و نقره ایی تولید شده است که دو انتخاب متفاوت را در اختیار کاربران قرار داده است تا با توجه به سلیقه ی خودشان بتوانند هر کدام از این مدل ها را خریداری نمایند. تقسیم بندی بین قسمت یخچال و فریزر در یخچال دوو توسط یک خط عمودی به صورت گرفته است که آن را به دو قسمت نا مساوی تقسیم کرده است که بخش بزرگتر را یخچال تشکیل داده و دیگری فریزر، هر کدام از بخش های یخچال و فریزر توسط دستگیره های مخصوصی که دارند باز و بسته میشوند که طراحی زیبای دستگیره ها سبب زیبایی هر چه بیشتر این مدل یخچال شده است به این شیوه که دستگیره ها از بالا به پایین در امتداد خط عمودی مربوط به تقسیم بندی قرار گرفته شده اند یکی از اصلی ترین ویژگی های این مل دستگیره ها این است که هم برای افراد قد کوتاه و هم افراد قد بلند مناسب است. بر روی درب بخش فریزر سیستم آب ریز و یخساز را میتوان مشاهده کرد که با قابلیت اتصال به آب شهری که دارد به صورت خودکار هم آب سرد می کند و هم در سه اندازه یخ میسازد، که صفحه ی نمایش در بالای آن قرار دارد که میتوانید از روی آن هر چه را که میخواهید انتخاب نمایید و سپس با فشار دادن تنها یک دکمه از اب و یخ بهره مند شوید.

یخچال ساید بای ساید دوو

قسمت داخلی یخچال توسط کشو ها و طبقه هایی هم در داخل و هم بر روی درب تقسیم بندی شده است که فضای کافی را برای قرار دادن مواد غذایی و سپس منجمد شدن آنها فراهم کرده است، وجود دو کشو، سه طبقه ی اصلی و 5 جایگاه دیگر بر روی درب تقسیم بندی فریزر را انجام داده اند که جنس قفسه ها هم در یخچال و هم در فریزر شیشه ایی گرما دیده و کشو ها پلاستیکی بسیار مقاوم است. بر روی درب بخش یخچال که سمت راست یخچال ساید بای ساید دوو FRS-2811EAL است محفظه ی هوم بار یا محفظه ی بطری ها قرار داده شده است که به منظور دسترسی آسان به انواع بطری ها و هر چیز دیگری که به طور مکرر در طول روز نیاز دارید استفاده شده است که به راحتی از طریق دسته ی مخفی که دارد باز میشود و فضای کوچک داخلی را در اختیار کاربران قرار میدهد، استفاده از هوم بار علاوه بر سهولت در استفاده سبب میشود تا از هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری شود زیرا با باز کردن درب اصلی حجم گرمای بسیاری به داخل دستگاه رانده میشود که با هوم با دیگر این اتفاق نمی افتد، قسمت داخلی یخچال 2811 دوو دارای دو کشو بزرگ و یک کشوی کوچک، سه طبقه ی اصلی و پنج طبقه بر روی درب است که محیطی زیبا با فضای کافی را در دسترس کاربران قرار میدهد. قسمت های داخلی یخچال و فریزر توسط لامپ های کم مصرف ال ای دی روشن میشود که علاوه بر اینکه محیط را کاملا روشن میکنند طول عمر زیاد با مصرف پایین رق را دارند.

سیستم خنک کننده ی دو گانه یخچال دوو

یخچال ها برای خنک سازی به جریان هوای سرد نیاز دارند تا محیط داخلی را برای قرار دادن مواد غذایی مناسب سازد، اگر مدل های قدیمی یخچال را یادتان بیایید گاهی مواقع که میخواستیم موادمان سریع خنک شود آن را در بالاترین بخش قرار میدادیم زیرا در آنجا دمای هوا پایین تر بود و دلیل این حالت وجود یک دریچه برای خنک سازی بود که هوا را از بالا به پایین پخش میکرد و انا در یخچال های سری جدید همانند یخچال ساید بای ساید دوو 2811 از سیستم های خنک کننده قدرتمند که به صورت یکنواخت هوا را پخش مینمایند استفاده شده است، در یخچال 2811 سیستم خنک کننده دو قلو به کار گیری شده است که یکی از بخش ها برای یخچال و دیگری برای فریزر است و هر کدام از این سیستم ها محیط خودشان را به بهترین شیوه ی ممکن خنک میسازند.

سیستم خنک کننده دوگانه

نوع کمپرسور و سایر ویژگی ها

کمپرسور که همان موتور یخچال است یک قطعه ی مشکی رنگ در بخش پشتی یخچال است که به واسطه ی آن هوای گرم به بیرون هدایت شده و هوای خنک جایگزین آن میشود، کمپرسور های به کار رفته در یخچال های بالا رده از انواع کمپرسور های اینورتر دار است که به واسطه ی نوع عملکردی که دارند تا حد بسیار بالایی اصطکاک در آنها کم شده است و به همین دلیل نیز مصرف انرژی برق در آنها تا حد زیادی کم شده، طول عمر زیاد با میزان صدای پایین از دیگر ویژگی های این مدل کمپرسور ها است که در یخچال ساید بای ساید FRS-2811EAL نیز از همین مدل استفاده شده است. سیستم بدون فرکت در یخچال ها از بهترین ویژگی های این کمپرسور است که استفاده کننده را از شر برفک های مزاحم که بر روی مواد غذایی و بدنه دستگاه درست میشد را نجات میدهد، نحوه ی کارکرد سیستم بدون برفک به این طریق است که هنگامی که موادی با دمای بالا در دستگاه قرار میگیرد دریچه ها سبب میشوند تا هوای گرم به کمپرسور هدایت شود و در آنجا بخار شود. فیلتر بو زدای این یخچال سبب میشود تا هوا طی چندین مرحله ی پشت سر هم تصفیه شود و از این طریق هیچ بوی اضافی درون یخچال باقی نماند.

جمع بندی

آنچه در چهار بند بالا به آن اشاره کردیم ویژگی های کلی یخچال ساید بای ساید دوو مدل FRS-2811EAL بود که با نام یخچال دوو 2811 نیز خوانده میشود که به واسطه ی ظرفیت بالا و کارایی های خوبی که دارد یکی از پیشنهادات گروه میهن کالا به کسانی است که میخواهند یک یخچال با ظرفیت بالا و کارایی های متنوع را بخرند است. وجود هوم بار و سیستم آبریز و یخساز خودکار سبب سهولت در استفاده از این محصول شده است، کمپرسور دیجیتال اینورتر در کنار حالت گردش هوای چندگانه که یکی برای فریزر و دیگری برای یخچال است سبب شده است تا ویژگی های فنی یخچال در رده ی بالایی قرار گیرد و یک مجموعه بسیار با کیفیت در کنار ظاهر زیبا را برای خریداران به وجود بیاورد.

توضیحات تکمیلی
سایر مشخصات
برند

دوو / DAEWOO

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید دوو 2811”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط