سیستم صوتی شیک ال جی CJ44

  • سال عرضه: 2017
  • قدرت خروجی صدا: 480
  • تعداد کانال صدا: 2
  • بلوتوث: دارد
  • درگاه USB: دارد
61 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات سیستم صوتی شیک ال جی CJ44 با توان خروجی 480 وات

سیستم صوتی ال جی cj44 سری XBOOM از محصولات شرکت ال جی می باشد، که با کیفیت عالی و صدای قدرتمند تولید شده است، هدف از تولید چنین سیستم هایی پخش موسیقی آن ها با صدای قدرتمند و رسا است. LG CJ44 یکی از بهترین شیک های موجود در بازار، با توان 480 وات است. پذیرش سه دستگاه از طریق بلوتوث به صورت همزمان، قابلیت سازگار با اپلیکیشن Remote، قابلیت نورپردازی و دو عدد پورت USB از جمله قابلیت های آن است. طراحی این شیک ال جی متشکل از دو نوع بلندگو همراه با یک ساب ووفر می باشد که جمعاً روی هم رفته توان بالای 480 وات را به همراه خود آورده اند. قابلیت کارائوکه که امروزه بسیار طرفدار دارد، از قابلیت های ویژه ی سیستم صوتی ال جی است که به لطف آن می توان حس شیرین خوانندگی را تجربه کرد. چرا که کارائوکه آهنگ مورد علاقه ی شما را پخش می کند و با حذف صدای خواننده به شما اجازه می دهد تا خوانندگی کنید. برای این مدل دو عدد پورت USB تعبیه شده است که یکی از آن ها برای پخش و دیگری برای ضبط صدا است؛ همچنین برای انتقال مستقیم موسیقی یا سایر فایل های صوتی از پخش کننده ها به این محصول، برای آن یک عدد پورت AUX در نظر گرفته ‌شده‌ است. این سیستم صوتی خوش ‌ساخته، درگاه‌ های ارتباطی متنوعی دارد که باعث می‌شود اتصال آن به سایر دستگاه‌ های صوتی و تصویری امکان پذیر شود؛ این شیک مانند دیگر سیستم‌ های صوتی، از قابلیت اتصال به بلوتوث بهره می‌ برد. از این طریق می‌ توانید موبایل یا هر دستگاه بلوتوثی دیگری را که در آن فایل صوتی خود را ذخیره کرده‌ اید با شیک هماهنگ کرده و فایل‌ های صوتی خود را به پخش بگذارید. قابلیت Multi Juke Box ،Auto Music Play ،TV Sound Sync از امکانات سیستم صوتی ال جی cj44 می باشند به لطف این فناوری ها سیستم صوتی ارتقا یافته است. سیستم صوتی CJ44 ال جی برای سالن‌ های بزرگ گزینه‌ ی بسیار خوبی به حساب می‌ آید و صدایی پرقدرت و فراگیر را به پخش می‌ گذارد.

شیک ال جی CJ44

صدای فوق العاده شیک ال جی

سیستم صوتی Shake CJ44 با قدرت 480 وات از فناوری های متعددی جهت بهبود بخشیدن کیفیت صدا استفاده می کند. امروزه نسل جوان به دلیل شور و هیجانات خاصی از شنیدن و گوش دادن به موسیقی استقبال زیادی به عمل می آورند، مخصوصاً اینکه موسیقی باب میل باشد. در این میان دستگاه هایی همچون سیستم های صوتی به دلیل قدرت فوق‌ العاده بالایی که از خود ارائه می دهند، بهترین انتخاب برای غرق شدن در صدای آهنگ های مورد علاقه تان هستند. شیک ال جی CJ44 یکی از آن دسته دستگاه های پخش کننده خانگی می باشد که به وسیله آن و همراه با توان فوق‌ العاده بالای 480 وات اش می توانید از صدایی عالی بهره مند شوید. این سیستم صوتی از دو نوع بلندگوی 240 وات همراه با ساب ووفر تشکیل شده که همگی در کنار همدیگر و با انتشار صدایی با کیفیت بالا می توانند لحظات خوبی را برایتان رقم بزنند. اگر محیط مورد نظر از متراژ بالایی برخوردار است می توانید بلندگوهای سیستم صوتی ال جی را هر کدام و به صورت جداگانه در اطراف پخش کنید و سپس در این حالت صدا هر چه بهتر و با سطح بسیار بالاتری منتشر می‌ شود.

قیمت سیستم صوتی ال جی CJ44

Wireless Party Link، صدا و هیجان را دو چندان کنید

برای لذت و هیجان بیشتر، قدرت صدا را دو برابر کنید. از قدرت دو چندان برآمده از اسپیکرها با دو سیستمی که به صورت بی‌ سیم به هم متصل شده‌ اند لذت ببرید. شما می توانید دو سیستم صوتی را با استفاده از اتصال بی سیم به هم متصل کنید، و صدای دو سیستم صوتی را با هم همگام سازی کنید. این قابلیت برای مجالس و مکان های بسیار بزرگ بسیار کاربرد دارد.

قیمت شیک ال جی CJ44

تکنولوژی هوشمند کارائوکه (Karaoke)

آیا شما هم احساس می کنید صدای خوبی دارید و می توانید خواننده ی خوبی شوید، اگر چنین فکر می کنید پس حتما از قابلیت کارائوکه Karaoke که در سیستم صوتی Shake CJ44 وجود دارد باید خبردار شوید. این قابلیت امکان خوانندگی را برایتان فراهم می آورد. شما با استفاده از این قابلیت می توانید لذت خواننده بودن را تجربه کنید،کافی است که میکروفون را به ورودی آن وصل کرده و آهنگ مورد علاقه ی خود را پخش کنید، در این حالت قابلیت کارئوکه صدای خواننده را حذف کرده و تنها موسیقی را پخش می کند، شما با خواندن آهنگ صدای شما بر روی موسیقی پخش می شود.

قیمت سیستم صوتی شیک ال جی

قابلیت DJ و سایر ویژگی های آن

همانگونه که می دانید حالت DJ در مهمانی ها و فضاهایی همچون دیسکو برای ایجاد ریتم آهنگ مورد نظر از استقبال بسیار بالایی برخوردار می باشد. فناوری Music Equalizer منویی است که زیر و بم آهنگ ها را تنظیم می کند که آن جور که دوست داریم آهنگ را بشنویم.  ال جی سیستم صوتی CJ44 را به این قابلیت مجهز ساخته تا کاربران در هر جا و هر زمانی با هیجان بسیار بیشتری گوش به آهنگ های مورد علاقه شان بسپارند. در واقع عجین شدن حالت DJ با موسیقی می تواند بهترین لحظات را برایتان رقم بزند. برای اینکه دیگر با توقف مشکل آهنگ مواجه نشوید می توانید کار خود را به سیستم صوتی ال جی بسپارید. این سیستم صوتی به قابلیت بسیار خوب Auto DJ مجهز می باشد تا دیگر آهنگ دچار وقفه نشود.در واقع Auto DJ به صورت خودکار مانند یک دی جی شبانه روز و تا هر وقت که بخواهید آهنگ ها را پشت سر هم به اجرا در می آورد. به بیان دیگر فاصله بین آهنگ ها را حذف می کند و به صورت مداوم و بی وقفه موسیقی ادامه راه خود را می رود. با استفاده از قابلیت اشتراک گذاری DJ به راحتی می توانید صدای مد نظر را بر روی گوشی قرار دهید.

سیستم صوتی ال جی

Juke box مشترک

 حداکثر سه نفر می توانند از طریق بلوتوث متصل شوند و یک لیست پخش را روی شیک بسازند. هر آهنگ موجود را انتخاب کنید، سپس فقط آن را به لیست اضافه کنید.

سیستم صوتی ال جی CJ44

Bluetooth Standby

هنگامی که سیستم در حالت آماده به کار است، می توانید فقط از طریق بلوتوث موسیقی ارسال کنید و به طور خودکار شروع به پخش می کند.

قیمت سیستم صوتی شیک ال جی CJ44

طراحی شیک ال جی CJ44

شیک ال جی مدل CJ44 از دو اسپیکر و یک پخش کننده و دستگاه سی دی CD تشکیل شده است. که از ترکیب دو رنگ قرمز و مشکی درست شده است که رنگ زیبا و جذاب را به سیستم صوتی داده است. یک رنگ بودن حس خسته کننده ی را به مخاطب می دهد اما دو رنگ بودن این سیستم صوتی بسیار آن را جذاب و دلنشین کرده است و جلوه ای سیستم صوتی و مدرن به آن بخشیده اند.برای این که صدا بهتر پخش شود می توان هر یک از بلندگوها را با فاصله ی مشخصی در گوشه ای از اتاق قرار داد تا صدای پخش شده تمام فضای اتاق را در بر گیرد و سالن نشیمن جلوه ای زیباتر پیدا کند. این سیستم صوتی با توان صوتی 480 وات برای سالن های بزرگ مناسب است و لذت شنیدن آهنگ را چند برابر خواهد کرد و بدون شک حس غرق شدن در امواج صدا را به روح و روان شما تزریق خواهد کرد. این میزان صدا بسیار پر قدرتمند است.

سیستم صوتی خانگی ارزان

پورت ها و درگاه های ارتباطی شیک ال جی CJ44

بلوتوث فقط مخصوص موبایل نیست. هر دستگاهی که به بلوتوث مجهز شده باشد، به این سیستم صوتی قابل‌ اتصال بوده و امکان اشتراک‌ گذاری فایل‌ های صوتی با آن فراهم می‌ شود؛ برای مثال، تبلت و لپ‌ تاپ و پخش‌ کننده‌ های موسیقی قابل‌ حمل بلوتوثی به این سیستم‌ صوتی قابل‌ اتصال هستند. شیک CJ44 ال‌جی از پورت USB ،AUX و Mic Jack و بلوتوث بهره‌مند شده است. بلوتوث این سیستم به شما اجازه می‌ دهد، هم‌ زمان چند دستگاه بلوتوثی را به آن متصل کرده و موزیک‌ های دلخواهتان را به آن منتقل کنید. این ویژگی باعث می‌ شود محدودیتی بابت پخش فایل‌ های صوتی نداشته باشید. برای مثال چند نفر هم‌ زمان می‌ توانند موبایل‌ های خود را به دستگاه متصل کرده و به ترتیب فایل‌ های صوتی خود را به دستگاه منتقل کنند؛ در نتیجه برای عوض‌کردن منبع فرستنده نیازی نیست که هر بار اتصال موبایل را با CJ44 قطع کرده و دیوایس دیگری را به آن وصل کنید. یکی دیگر از درگاه های کارآمد این سیستم صوتی USB است. این پورت برای انتقال فایل‌ های صوتی و ضبط تعبیه شده است. می‌ توانید با اتصال فلش‌ مموری خود به دستگاه فایل‌ های صوتی را که از قبلاَ روی آن ذخیره کردید، به دستگاه منتقل کرده و با خروجی 480 وات آن بشنوید؛ همچنین می‌ توانید برنامه‌ ی دلخواه خود را روی فلش‌ مموری ذخیره کنید. قیمت سیسم صوتی ال جی CJ44 با توجه با کارایی بالا و امکانات فوق العاده ای که دارد بسیار مقرون به صرفه است و می توانید با پرداخت مبلغی مناسب آن را از فروشگاه اینترنتی میهن کالا خریداری نمایید. 

سیستم صوتی جدید

LG

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

CJ44

تولید کننده

LG

کشور سازنده

کره

کشور مونتاژ

چین

سری

CJ

سال عرضه

2017

امکانات | ویژگی ها
رقص نور

خیر

حافظه داخلی (گیگابایت)

0

قابلیت پخش صدا با کیفیت بالا

بله

قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث

بله

ژست های حرکتی و کنترلی

خیر

قابلیت دی جی (DJ)

بله

قابلیت ضبط روی پورت USB

بله

قابلیت شارژ دستگاه ها از طریق پورت USB

بله

قابلیت اتصال به سیستم صوتی دیگر

بله

قفل کودک

خیر

قفل دیسک نوری

بله

قفل صفحه نمایش و دکمه ها

خیر

ضد آب

خیر

کلاس ضد آب

خیر

پشتیبانی از ریموت کنترل تلویزیون

ال جی

قابلیت کنترل از طریق ریموت تلویزیون

بله

قابلیت اتصال به موبایل

بله

قابلیت کارائوکه

بله

حالت های کارائوکه

Echo | Key Changer | Mic Volume | Voice Canceller

رادیو

بله

باند رادیو

FM

فرکانس رادیو

87.5-108MHz

قابلیت ذخیره کانال های رادیو

بله

سیستم نمایش اطلاعات رادیو (RDS)

خیر

فرمت و کدک تصویری

فرمت و کدک ویدئویی

فرمت و کدک زیرنویس

ass

صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی

خیر

صفحه نمایش

بله

نوع صفحه نمایش

سگمنتی

صدا
قدرت خروجی صدا (وات)

480

سیستم صوتی

2Way 2Speaker

نوع بلندگوها

Woofer | Tweeter

تعداد کانال صدا

2

تعداد کل بلندگوها

4

تکنولوژی صوتی

Dolby Audio

سیستم تقویت صدای باس

بله

نوع تقویت کننده صدای باس

Bass Blast

قابلیت تنظیم اکولایزر (Equalizer)

بله

تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها

خیر

صدای فراگیر واقعی و سه بعدی

خیر

حالت های صدا

Afro Hip-hop | Arabic | Axe | Bass Blast | Classic | Dangdut | Forro | Funk | India | Jazz | Merengue | Pop | Regueton | Rock | Salsa | Samba | Sertanejo | Football | Standard

فرمت و کدک صوتی

mp3 | SBC | WAV | WMA

ارتباطات ( خروجی و ورودی ...)
پورت خروجی HDMI

خیر

تعداد کل پورت های خروجی HDMI

0

نسخه پورت خروجی HDMI

کانال برگشتی صدای HDMI

خیر

نوع کانال برگشتی صدای HDMI

پورت ورودی USB

بله

تعداد کل پورت های ورودی USB

2

نسخه پورت ورودی USB

USB 2.0

پورت خروجی ویدئو کامپوزیت (AV Composite Out)

خیر

پورت ورودی صوتی دیجیتال (Optical)

خیر

پورت ورودی صدای آنالوگ

بله

پورت خروجی صدای آنالوگ

خیر

پورت ورودی میکروفون

بله

تعداد پورت ورودی میکروفون

1

پورت ورودی گیتار

خیر

تعداد پورت ورودی گیتار

0

ورودی کارت حافظه

خیر

نوع کارت حافظه

چیپ NFC

خیر

بلوتوث (Bluetooth)

بله

نسخه بلوتوث

4.0

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

A2DP (Advanced Audio Distribution Profile)

پورت شبکه (LAN)

خیر

شبکه بی سیم (Wi-Fi)

خیر

نسخه WiFi

وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

درایور دیسک نوری

بله

تعداد دیسک نوری

1

نوع دیسک های قابل پخش

Audio CD | CD | CD-R | CD-RW | MP3/WMA CD

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

AC 110-220V, 50/60Hz

توان مصرف در حالت عادی (وات)

80

حداقل توان مصرف در حالت استندبای (وات)

0.5

باتری داخلی (قابلیت شارژ)

خیر

ظرفیت باتری (میلی آمپر)

0

میزان شارژدهی باتری (ساعت)

0

ابعاد | وزن
ابعاد بلندگو (میلیمتر)

266x314x234

ابعاد ساب ووفر (میلیمتر)

ابعاد سیستم صوتی (میلیمتر)

350x163x251

ابعاد ووفر (میلیمتر)

ابعاد بسته بندی (میلیمتر)

480x282x106

وزن بلندگو (کیلوگرم)

2.8

وزن بسته بندی (کیلوگرم)

12.5

وزن ساب ووفر (کیلوگرم)

وزن سیستم صوتی (کیلوگرم)

3.4

وزن ووفر (کیلوگرم)

طراحی
رنگ بدنه

مشکی

جنس بدنه

پلاستیک

محل قرار گیری دکمه های کنترلی

روی بدنه سیستم صوتی

نوع دکمه های کنترلی

چرخشی (پیچی) | فشاری

قابل حمل

خیر

دستگیره حمل و نقل

خیر

چرخ حمل و نقل

خیر

قابلیت نصب روی پایه

خیر

لوازم جانبی
ریموت کنترل

بله

باتری

بله

دفترچه راهنما

بله

آنتن رادیو

بله

کابل برق

بله

سایر مشخصات
سایر ویژگی های اسپیکر

احتمال انحراف فرکانس صدا یا Total Harmonic Distortion (THD) به میزان 1% | پشتیبانی از برنامه Music Flow Bluetooth برای مدیریت و کنترل سیستم صوتی از طریق موبایل های هوشمند اندروید | پشتیبانی از حافظه جانبی USB و سیستم فایل FAT16 و FAT32 | تکنولوژی LG Sound Sync برای اتصال بی سیم یا با سیم سیستم صوتی به تلویزیون ال جی و امکان کنترل صدا از طریق تلویزیون | دارای 1 پخش کننده دیسک نوری با قابلیت پخش CD | دارای 1 پورت ورودی صدای آنالوگ یا AUX از نوع 3.5 میلیمتری | دارای 1 ورودی میکروفون از نوع 6.3 میلیمتری | دارای 2 بلندگو (Front Speaker) مدل CJS45F | دارای 2 بلندگوی توییتر (Tweeter) 39.8 میلیمتری با کیفیت در قسمت جلوی سیستم صوتی | دارای 2 بلندگوی ووفر (Woofer) 165.1 میلیمتری پر قدرت در قسمت جلوی سیستم صوتی | دارای 2 پورت USB 2.0 | دارای ریموت کنترل ساده ال جی مدل MA2 | دارای سیستم صوتی (Main Unit) مدل CJ44 | دارای نسبت سیگنال به نویز 75 دسی بل | قابلیت Alarm برای تنظیم زمان روشن شدن سیستم صوتی و پخش آهنگ یا رادیو (به غیر از ورودی AUX و بلوتوث) | قابلیت Auto DJ برای پخش آهنگ ها به صورت پیوسته | قابلیت Auto Music Play (Move&Play) برای پخش و انتقال خودکار صدا از موبایل به سیستم صوتی در محدوده خاصی از آن (از طریق نرم افزار مخصوص موبایل) | قابلیت Bluetooth Power On (Stand by) برای روشن شدن خودکار سیستم صوتی هنگام اتصال دستگاهی دیگر به آن از طریق بلوتوث | قابلیت Dimmer برای تنظیم نور صفحه نمایش | قابلیت Dual USB با امکان کپی آهنگ از حافظه فلش (پورت USB1) بر روی حافظه فلش دیگر (پورت USB2) | قابلیت Echo برای اضافه کردن افکت اکو به صدا در 2 سطح مختلف | قابلیت EZ File Search (File/Folder Search With Music Playing) برای جستجوی سریع و آسان فایل و پوشه های درون دیسک یا حافظه فلش و پخش آهنگ ها | قابلیت FOTA (Firmware Over-the-Air) برای آپدیت نرم افزاری سیستم صوتی از طریق موبایل هوشمند (فقط از طریق نرم افزار مخصوص موبایل) | قابلیت Key Changer برای تغییر نت آهنگ نیم پرده به بالا یا پایین (هنگام پخش آهنگ از CD، USB یا بلوتوث) | قابلیت Mic Volume برای تنظیم سطح صدای میکروفون | قابلیت Multi Bluetooth (Multipoint) برای اتصال هم زمان حداکثر 3 موبایل هوشمند (اندرویدی) به سیستم صوتی | قابلیت Multi Juke Box (Multi Jukebox) برای اتصال همزمان 3 موبایل هوشمند از طریق بلوتوث (Bluetooth) به سیستم صوتی و ایجاد لیست آهنگ مشترک | قابلیت Sleep Timer برای تنظیم زمان به خواب رفتن دستگاه (بین 10 الی 180 دقیقه) | قابلیت Station Preset برای ذخیره سازی 50 کانال رادیو FM | قابلیت USB Direct Recording برای ضبط آهنگ از ورودی های مختلف بر روی حافظه فلش (پورت USB2) | قابلیت Voice Canceller برای کاهش صدای خواننده از آهنگ در حال پخش | قابلیت Wireless Party Link (Twin Mode) برای اتصال بی سیم (بلوتوثی) به سیستم صوتی مشابه و ارائه صدای قدرتمندتر | قابلیت اتصال میکروفون (Microphone) به سیستم صوتی | قابلیت کارائوکه (Karaoke) برای تمرین خوانندگی و نوازندگی و مسابقه دادن با دوستان خود | قابلیت نمایش ساعت (Clock)

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیستم صوتی شیک ال جی CJ44”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط