سیستم صوتی ال جی مدل RM1

  • سال عرضه: 2020
  • قدرت خروجی صدا: 25
  • تعداد کانال صدا: 1
  • بلوتوث: دارد
  • درگاه USB: دارد
43 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات سیستم صوتی ال جی مدل  RM1

سیستم صوتی ال جی مدل RM1 یک سیستم عامل با صدای بالا نیست و تنها توان خروجی صدای این محصول 25 وات است که از آن تنها می تواند در مهمانی های کوچک استفاده نمود. این محصول مجهز به یک ووفر 8 اینچی برای تولید صدای باس (Bass) و یک توییتر 2.5 اینچی برای تولید صدای زیر است. از این رو کاربر به راحتی می تواند به سه برابر نمودن صدای دریافتی دست پیدا کند. کاربر از طریق فلش مموری و یا کارت حافظه می تواند آهنگهای مورد نیاز خود را بر روی دستگاه انتقال داده و پخش نماید. همچنین این محصول دارای بلوتوث است و کاربر می تواند از طریق بلوتوث گوی همراه خود را به سیستم صوتی متصل نموده و آهنگهای مورد علاقه خود را پخش نماید و از این رو می تواند اوقات خوبی را برای خود فراهم کند. همچنین کاربر می تواند به طور همزمان دو عدد میکروفون را به این سیستم صوتی متصل نماید. یکی از بهترین قسمتهای این سیستم صوتی، بهره مندی از باتری 2600 میلی آمپری است و با توجه به مصرف بسیار کم دستگاه، کاربر می تواند بدون اتصال به برق از این سیستم صوتی به مدت 4 ساعت استفاده نماید. سیستم صوتی 25 وات ال جی مدل RM1  دارای صفحه نمایش LED بوده و این امکان را به شما می دهد که از اطلاعات محتوای درحال پخش آگاه شوید. این محصول دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی با 4 کیلوگرم وزن است و با استفاده از دستگیره های تعبیه شده بر روی آن به راحتی قابل حمل می باشد. 

سیستم صوتی ال جی مدل RM1

فناوری XBOOM در سیستم صوتی ال جی مدل RM1 

سیستم صوتی ال جی مدل RM1 مجهز به قابلیت های Echo Volume adjustment برای تنظیم اکو صدا، Bass Volume adjustment برای تنظیم صدای باس و Treble Volume adjustment برای سه برابر کردن حجم صدا است. این محصول دارای 25 وات تولید صدا می باشد که این صدا زیاد نبوده و کاربر می تواند در مهمانی های کوچک از این محصول استفاده نماید. چنانچه کاربر به صدایی بلندتر احتیاج دارد می تواند از سیستم های صوتی پیشرفته تر مانند سیستم صوتی ال جی مدل ON9 با 1800 وات توان خروجی صدا استفاده نماید. این محصول مجهز به یک ووفر 8 اینچی برای تولید صدای باس (Bass) و یک توییتر 2.5 اینچی برای تولید صدای زیر است. از این رو کاربر به راحتی می تواند به سه برابر نمودن صدای دریافتی دست پیدا کند.

سیستم صوتی ال جی مدل RM1

ویژگی های سیستم صوتی ال جی مدل RM1 

این محصول مانند دیگر محصولات ال جی مانند سیستم صوتی ON5 مجهز به بلوتوث است و کاربر می تواند تلویزیون، گوشی موبایل هوشمند و سایر دستگاه های موجود در منزل را به این سیستم صوتی متصل نموده و از صدای تولیدی استفاده نماید. از این رو کاربر می تواند از راه دور به کنترل و مدیریت آهنگها مورد علاقه خود بپردازد. همچنین این محصول دارای یک درگاه برای پورت USB است که کاربر می تواند از طرین این پورت به تبادل اطلاعات میان دستگاه های مختلف بپردازد و این امکان را فراهم می کند که با اتصال فلش مموری به دستگاه، آهنگ و محتوای صوتی مورد نظر خود را پخش کنید. همچنین این محصول دارای پورت AUX برای اتصال از طریق کابل AUX و درگاه کارت حافظه برای قرار دادن SD Card نیز می باشد. همچنین این محصول دارای دو پورت اتصال به میکروفون است که به صورت همزمان کاربر می تواند از دو عدد میکروفون در این سیستم صوتی استفاده نماید. همچنین این دستگاه دارای قابلیت تنظیم صدای میکروفون است و شما می توانید از طریق بخش مربوط به این امر در پشت دستگاه میزان صدای میکروفون را تنظیم کنید. یکی از ویژگی های سرگرم کننده سیستم صوتی ال جی مدل RM1 قابلیت تغییر صدا به صدا های خنده دار و جالب است که استفاده از آن از طریق این پورتهای میکروفون برای شما فراهم گردیده است. یکی از بهترین ویژگی های این محصول بهره مندی از باطری قابل شارژ به ظرفیت 2600 میلی آمپر است و از آنجایی که مصرف این محصول کم بوده و حداکثر میزان استفاده از برق توسط این دستگاه 15 وات است، بنابراین این باتری می تواند تا 4 ساعت سیستم صوتی را بدون نیاز به برق، شارژ نگه دارد. 

سیستم صوتی ال جی مدل RM1

طراحی سیستم صوتی ال جی مدل RM1 

این سیستم صوتی بسیار خوش ساخت و با کیفیت می باشد که بدنه آن از جنس پلاستیک درجه یک و مقاوم در برابر ضربه می باشد. این سیستم صوتی دارای وزن 4 کیلوگرم است و با داشتن دستگیره های مخفی و بسیار زیبا، کاربر می تواند آن را به راحتی جابه جا نماید. از این رو برای استفاده از آن در مهمانی ها بسیار مناسب است زیرا با داشتن ابعادی متناسب در همه جا می توان آن را جاسازی نمود. این سیستم صوتی در رنگ مشکی ارائه شده است و از زیبایی بالایی برخوردار است.  این سیستم صوتی دارای حالت های مختلف برای قرار دادن است. شما می توانید این سیستم صوتی را روی پایه های کوچک که در زیر آن تعبیه شده بگذارید یا می توانید آن را به بغل بر روی زمین بخوابانید. همچنین سیستم صوتی ال جی مدل RM1 دارای حفره ای جهت قرار گرفتن روی پایه مخصوص سیستم های صوتی است. از این رو می توان آن را بر روی سه یا چهار پایه و به صورت ایستاده قرار داد. 

سیستم صوتی ال جی مدل RM1

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

RM1

تولید کننده

LG

کشور سازنده

کره

کشور مونتاژ

چین

سری

RM

سال عرضه

2020

امکانات | ویژگی ها
رقص نور

خیر

حافظه داخلی (گیگابایت)

0

قابلیت پخش صدا با کیفیت بالا

خیر

قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث

بله

ژست های حرکتی و کنترلی

خیر

قابلیت دی جی (DJ)

خیر

قابلیت ضبط روی پورت USB

خیر

قابلیت شارژ دستگاه ها از طریق پورت USB

خیر

قابلیت اتصال به اسپیکر دیگر

خیر

قفل کودک

خیر

قفل صفحه نمایش و دکمه ها

خیر

ضد آب

خیر

کلاس ضد آب

خیر

قابلیت اتصال به موبایل

بله

قابلیت کارائوکه

بله

حالت های کارائوکه

Echo | Mic Volume

رادیو

خیر

باند رادیو

فرکانس رادیو

قابلیت ذخیره کانال های رادیو

خیر

سیستم نمایش اطلاعات رادیو (RDS)

خیر

صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی

خیر

صفحه نمایش

بله

نوع صفحه نمایش

سگمنتی

صدا
قدرت خروجی صدا (وات)

25

سیستم صوتی

2channel

نوع بلندگوها

Woofer | Tweeter

تعداد کانال صدا

1

تعداد کل بلندگوها

2

تکنولوژی صوتی

Dolby Audio

سیستم تقویت صدای باس

بله

نوع تقویت کننده صدای باس

قابلیت تنظیم اکولایزر (Equalizer)

خیر

تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها

خیر

صدای فراگیر واقعی و سه بعدی

خیر

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

فرمت و کدک صوتی

mp3 | SBC

ارتباطات ( خروجی و ورودی ...)
پورت ورودی USB

بله

تعداد کل پورت های ورودی USB

1

نسخه پورت ورودی USB

USB 2.0 | USB 1.1

پورت ورودی صوتی دیجیتال (Optical)

خیر

پورت ورودی صدای آنالوگ

بله

پورت خروجی صدای آنالوگ

خیر

پورت ورودی میکروفون

بله

تعداد پورت ورودی میکروفون

2

پورت ورودی گیتار

خیر

تعداد پورت ورودی گیتار

0

ورودی کارت حافظه

بله

نوع کارت حافظه

SD Card

چیپ NFC

خیر

بلوتوث (Bluetooth)

بله

نسخه بلوتوث

4.2

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

A2DP (Advanced Audio Distribution Profile)

شبکه بی سیم (Wi-Fi)

خیر

نسخه WiFi

وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

AC 110-240V, 50/60Hz

توان مصرف در حالت عادی (وات)

22

حداقل توان مصرف در حالت استندبای (وات)

0.5

باتری داخلی (قابلیت شارژ)

بله

ظرفیت باتری (میلی آمپر)

2600

میزان شارژدهی باتری (ساعت)

4

ابعاد | وزن
ابعاد اسپیکر (میلیمتر)

255x380x250

ابعاد بسته بندی (میلیمتر)

327x302x440

وزن بسته بندی (کیلوگرم)

5.4

وزن اسپیکر (کیلوگرم)

4.5

طراحی
رنگ بدنه

مشکی

جنس بدنه

پلاستیک فشرده

محل قرار گیری دکمه های کنترلی

روی بدنه

نوع دکمه های کنترلی

چرخشی (پیچی) | فشاری

قابل حمل

بله

دستگیره حمل و نقل

بله

چرخ حمل و نقل

خیر

قابلیت نصب روی پایه

بله

لوازم جانبی
ریموت کنترل

خیر

باتری

خیر

دفترچه راهنما

بله

آنتن رادیو

خیر

کابل برق

بله

سایر مشخصات
سایر ویژگی های اسپیکر

احتمال انحراف فرکانس صدا یا Total Harmonic Distortion (THD) به میزان 1% | امکان نصب روی پایه (پایه مخصوص باید بصورت جداگانه تهیه شود) | پشتیبانی از حافظه جانبی USB و سیستم فایل FAT16 و FAT32 | پشتیبانی از فرکانس صوتی متغییر (Dynamic frequency response range) از 45Hz تا 18KHz | دارای 2 ورودی میکروفون از نوع 6.3 میلیمتری | قابلیت اتصال میکروفون (Microphone) به اسپیکر | قابلیت تنظیم سطح صدای میکروفون در صورت اتصال میکروفون به اسپیکر | قابلیت قرارگیری بصورت ایستاده و خوابیده | قابلیت کارائوکه (Karaoke) برای تمرین خوانندگی و نوازندگی و مسابقه دادن با دوستان خود | پشتیبانی از پروفایل بلوتوث A2DP V1.3 | دارای 1 بلندگوی توییتر (Tweeter) 63.5 میلیمتری با کیفیت در قسمت جلوی اسپیکر | دارای 1 بلندگوی ووفر (Woofer) 203.2 میلیمتری پر قدرت در قسمت جلوی اسپیکر | دارای 1 پورت USB 2.0 | دارای 1 پورت ورودی AUX از نوع 3.5 میلیمتری | دارای 1 دستگیره جهت حمل آسان | دارای نسبت سیگنال به نویز 70 دسی بل

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیستم صوتی ال جی مدل RM1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط